Reg. datum: 16 april 2004
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 16 april 2004
Reg. datum: 20 januari 2004
Wat zijn verder nuttige programma's voor je pc en waar kun je mooie ringtones vandaan halen?
quote:Rox_NL schreef op 14 juni 2004 @ 23:03:
Als het goed is krijg ik van de week ook mijn T630. In de winkel zeiden ze dat je niets meer met een datakabel kon doen en nu vroeg ik mij af of dat echt zo was.
Wat zijn verder nuttige programma's voor je pc en waar kun je mooie ringtones vandaan halen?
gewoon MIDI's ringtones www.freemidi.com ofzo
float mobile agent
enz
zie vorige posts.
Reg. datum: 15 juni 2004
Reg. datum: 25 mei 2004
Op je telefoon. Als dat niet wil moet je op 'mijn bluetooth locaties' klikken. Daar kun je autorisaties en beveiligingen geven en verwijderen...quote:__rob__ schreef op 15 juni 2004 @ 11:53:
Ik heb een T630 icm MSI Bluetooth dongle. Zodra ik bluetooth op mn telefoon aanzet, staat tevens de "voice gateway" aan, dwz binnenkomende gesprekken worden automatisch aangenomen en op mn computerspeakers afgespeeld. Ik kan nergens vinden hoe ik dit uit moet zetten! Iemand een idee?
of handsfree op je tel. uitzettenquote:__rob__ schreef op 15 juni 2004 @ 11:53:
Ik heb een T630 icm MSI Bluetooth dongle. Zodra ik bluetooth op mn telefoon aanzet, staat tevens de "voice gateway" aan, dwz binnenkomende gesprekken worden automatisch aangenomen en op mn computerspeakers afgespeeld. Ik kan nergens vinden hoe ik dit uit moet zetten! Iemand een idee?
Bij mij liep hij ook nog een keer soort van vast, dat was niet cool. Maar verder een toptelefoon, net zo groot als mijn T65 die die moet vervangen. En een camera blijft leuk.
Maar nog even een vraagje, hoe krijg je die schermbeveiliging uit, hij staat op uit, maar toch komt de klok tevoorschijn als schermbeveiliging.
Reg. datum: 18 mei 2004
eerst komt je screensaver en na verloop van tijd springt ie op de klok idd
leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.
-hoe verleng je de tijdsduur van de screensaver?
quote:dotE-Force schreef op 20 juni 2004 @ 17:01:
-Hoe veranders ik me SMS-bericht geluidje...je kan standaard kiezen maar wil me eigen midi's.
-hoe verleng je de tijdsduur van de screensaver?
-kan niet
-kan niet
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
Reg. datum: 11 april 2003
'k heb het juiste adress ingegeven, poort op 0, maar het volgende blijft:
00:24:43:562 Establishing new connection via Bluetooth.
00:24:43:562 Accessing device (may take a while)...
of moet ik nog wat geduld hebben?
ik heb wel een Z600, maar het zou toch moeten werken?
Reg. datum: 25 mei 2004
Je moet het effe wat vaker proberen, misschien werkt het dan wel. Ik heb ook wel eens problemen met connecten, maar als hij één keer een verbinding heeft blijft hij ook vrij goed (die verbinding dan).quote:roxxe schreef op 21 juni 2004 @ 00:28:
troubles met fma
'k heb het juiste adress ingegeven, poort op 0, maar het volgende blijft:
00:24:43:562 Establishing new connection via Bluetooth.
00:24:43:562 Accessing device (may take a while)...
of moet ik nog wat geduld hebben?
ik heb wel een Z600, maar het zou toch moeten werken?
Werkt echt altijd vlekkeloos.
TMC wijzigde dit bericht 21-06-2004 18:11 (22%)
Reg. datum: 13 oktober 2002
Ik heb de MSI adapter ook vandaag gekocht, gelijk proberen natuurlijk. Maar nu wil hij niet werken... Op m'n telefoon alles goed ingesteld, en op m'n computer alles wat betreft drivers (die ik kon vinden) geïnstalleerd, maar m'n telefoon wil gewoon de computer niet vindenquote:__rob__ schreef op 15 juni 2004 @ 11:53:
Hummel-X wijzigde dit bericht 22-06-2004 13:06 (3%)
Reg. datum: 13 oktober 2002
Als ik hem laat zoeken naar m'n telefoon dan kan ik een uur wachten en dan vindt 'ie nog niksquote:TerryC schreef op 22 juni 2004 @ 15:34:
Je moet de Bluetooth setup wizard uitvoeren, de computer laten zoeken naar je telefoon, wizardje afmaken, tada.
Ik ga zo is ff testen op een andere pc, kijken of hij het daar wel doet
Hij doet het wel op de pc van m'n moeder, dus het ligt gewoon aan mijn USB poorten of aan m'n Windows installatie
Hummel-X wijzigde dit bericht 22-06-2004 19:12 (18%)
Ja, ik weet 't.... tis erg laat...
Mooi telefoontje
Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]
Reg. datum: 22 juni 2001
Ik ben nu rond aan het kijken voor een nieuw toestel....eigenlijk vind ik er 2 interresant ook al zijn die niet met elkaar te vergelijken:
SE T630
Siemens SX1
SX1 is natuurlijk erg leuk.....maar heb al een pda.....en volgens mij is ie erg groot....pas dat ding wel in een broekzak?!
SE T630 ik lees hier in een post dat de witte variant van deze erg gemakkelijk vies wordt.... Hoe stel ik me dit voor: vies in de zin van dat poesten we er wel weer vanaf? Of verkleurd het witte in vaal witte kleur?
Beide toestellen krijg ik gratis bij een abbo....moelijk.....
Acer Aspire T310: PIV 3,2 GHZ, SiS 661FX Chipset, 512 MD DDR, 200 GB 7200 RPM, Ati Radeo 9600 Pro, DVD +/- RW, Pinnacle PCTV Stereo, Iilyama 15"TFT , WXP Home.
Staat wel "Show all devices" geselecteerd als 'ie aan het zoeken is? Ik heb wel eens gehad dat dat zonder reden versprongen was naar "Show only computers".quote:Hummel-X schreef op 22 juni 2004 @ 18:34:
[...]
Als ik hem laat zoeken naar m'n telefoon dan kan ik een uur wachten en dan vindt 'ie nog niksWindows geeft wel een error als ik ''MSI USB Device'' installeer, maar dan kan je gewoon 'toch doorgaan' drukken en dan maakt hij de installatie af. Ik denk dat daar ergens het probleem ligt, dat m'n USB poort(en) dingen niet goed detecteren, of m'n Windows installatie een beetje brak is...
Ik ga zo is ff testen op een andere pc, kijken of hij het daar wel doet
edit:
Hij doet het wel op de pc van m'n moeder, dus het ligt gewoon aan mijn USB poorten of aan m'n Windows installatieNu weet ik iig waar het probleem ligt dus kan ik het oplossen. Hummel-X is happy
![]()
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.