Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 16 april 2004

Dat was het inderdaad bedankt |:(

Reg. datum: 20 januari 2004

Als het goed is krijg ik van de week ook mijn T630. In de winkel zeiden ze dat je niets meer met een datakabel kon doen en nu vroeg ik mij af of dat echt zo was.

Wat zijn verder nuttige programma's voor je pc en waar kun je mooie ringtones vandaan halen?
pisanggoreng
Reg. datum: 13 maart 2004

quote:
Rox_NL schreef op 14 juni 2004 @ 23:03:
Als het goed is krijg ik van de week ook mijn T630. In de winkel zeiden ze dat je niets meer met een datakabel kon doen en nu vroeg ik mij af of dat echt zo was.

Wat zijn verder nuttige programma's voor je pc en waar kun je mooie ringtones vandaan halen?

gewoon MIDI's ringtones www.freemidi.com ofzo
float mobile agent
enz
zie vorige posts.

Reg. datum: 15 juni 2004

Ik heb een T630 icm MSI Bluetooth dongle. Zodra ik bluetooth op mn telefoon aanzet, staat tevens de "voice gateway" aan, dwz binnenkomende gesprekken worden automatisch aangenomen en op mn computerspeakers afgespeeld. Ik kan nergens vinden hoe ik dit uit moet zetten! Iemand een idee?

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
__rob__ schreef op 15 juni 2004 @ 11:53:
Ik heb een T630 icm MSI Bluetooth dongle. Zodra ik bluetooth op mn telefoon aanzet, staat tevens de "voice gateway" aan, dwz binnenkomende gesprekken worden automatisch aangenomen en op mn computerspeakers afgespeeld. Ik kan nergens vinden hoe ik dit uit moet zetten! Iemand een idee?
Op je telefoon. Als dat niet wil moet je op 'mijn bluetooth locaties' klikken. Daar kun je autorisaties en beveiligingen geven en verwijderen...

pisanggoreng
Reg. datum: 13 maart 2004

quote:
of handsfree op je tel. uitzetten

Nou, mijn T630 is ook binnen, wat eem telefoon :9. Alleen hoe lang duurde dat laden de eerste keer bij jullie?

Bij mij liep hij ook nog een keer soort van vast, dat was niet cool. Maar verder een toptelefoon, net zo groot als mijn T65 die die moet vervangen. En een camera blijft leuk.

Maar nog even een vraagje, hoe krijg je die schermbeveiliging uit, hij staat op uit, maar toch komt de klok tevoorschijn als schermbeveiliging. 8)7
Reg. datum: 18 mei 2004

die komt automatisch dacht ik
eerst komt je screensaver en na verloop van tijd springt ie op de klok idd

Jeune loop

Ik heb een T610, en die screensaver staat er +/- 2 seconden en dan komt de klok al :?

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

Ben nu bezig om em te koppelen aan mijn pc, het is 1x gelukt (FMA+datakabel) maar daarna geeft ie steeds aan dat er de connectie faalt. Dit is telkens bij het binnenhalen van de gesprekkenlijst. Ligt dat aan het nummer of is er meer aan de hand?
MmmM
Reg. datum: 24 september 2003

-Hoe veranders ik me SMS-bericht geluidje...je kan standaard kiezen maar wil me eigen midi's.

-hoe verleng je de tijdsduur van de screensaver?

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

quote:
dotE-Force schreef op 20 juni 2004 @ 17:01:
-Hoe veranders ik me SMS-bericht geluidje...je kan standaard kiezen maar wil me eigen midi's.

-hoe verleng je de tijdsduur van de screensaver?

-kan niet
-kan niet

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Reg. datum: 11 april 2003

troubles met fma
'k heb het juiste adress ingegeven, poort op 0, maar het volgende blijft:

00:24:43:562 Establishing new connection via Bluetooth.
00:24:43:562 Accessing device (may take a while)...

of moet ik nog wat geduld hebben?
ik heb wel een Z600, maar het zou toch moeten werken?

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
roxxe schreef op 21 juni 2004 @ 00:28:
troubles met fma
'k heb het juiste adress ingegeven, poort op 0, maar het volgende blijft:

00:24:43:562 Establishing new connection via Bluetooth.
00:24:43:562 Accessing device (may take a while)...

of moet ik nog wat geduld hebben?
ik heb wel een Z600, maar het zou toch moeten werken?
Je moet het effe wat vaker proberen, misschien werkt het dan wel. Ik heb ook wel eens problemen met connecten, maar als hij één keer een verbinding heeft blijft hij ook vrij goed (die verbinding dan).

Reg. datum: 09 juli 2003

Probeer Fma op deze manier; http://home.planet.nl/~crapt001/FMA .

Werkt echt altijd vlekkeloos.

TMC wijzigde dit bericht 21-06-2004 18:11 (22%)

Reg. datum: 13 oktober 2002

Nog een T630 bezitter :) Ik heb deze telefoon ook sinds zaterdag in m'n bezit, de witte versie zonder T-Mobile reut. Hij bevalt me erg goed, erg veel 'nieuwe' dingen tegenover mijn Sony CMD J-70 die na 3 jaar kapot is gegaan! Het witte frontje wordt wel redelijk snel vies en de lens van de camera gaat ook al stof op zitten :( Het kleurenscherm vind ik erg goed, grote inkijkhoek en vrij duidelijk. Verder gewoon het menu en alle opties, een wereld van verschil met m'n oude telefoon!
quote:
Ik heb de MSI adapter ook vandaag gekocht, gelijk proberen natuurlijk. Maar nu wil hij niet werken... Op m'n telefoon alles goed ingesteld, en op m'n computer alles wat betreft drivers (die ik kon vinden) geïnstalleerd, maar m'n telefoon wil gewoon de computer niet vinden :? De adapter knippert vrolijk en volgens mij is er niks kapot aan, de telefoon zorgt ook niet voor problemen lijkt me zo, maar waar moet ik dan het probleem bij m'n pc gaan zoeken? B)

Hummel-X wijzigde dit bericht 22-06-2004 13:06 (3%)

Reg. datum: 09 juli 2003

Je moet de Bluetooth setup wizard uitvoeren, de computer laten zoeken naar je telefoon, wizardje afmaken, tada.

Nou, mijn probleem is ook opgelost, de verbinding is nu wel goed. Het probleem zat em in de ets en rts instellingen, na wat veranderen is het goed gekomen :)
Reg. datum: 13 oktober 2002

quote:
TerryC schreef op 22 juni 2004 @ 15:34:
Je moet de Bluetooth setup wizard uitvoeren, de computer laten zoeken naar je telefoon, wizardje afmaken, tada.
Als ik hem laat zoeken naar m'n telefoon dan kan ik een uur wachten en dan vindt 'ie nog niks :( Windows geeft wel een error als ik ''MSI USB Device'' installeer, maar dan kan je gewoon 'toch doorgaan' drukken en dan maakt hij de installatie af. Ik denk dat daar ergens het probleem ligt, dat m'n USB poort(en) dingen niet goed detecteren, of m'n Windows installatie een beetje brak is...

Ik ga zo is ff testen op een andere pc, kijken of hij het daar wel doet :)

edit:
Hij doet het wel op de pc van m'n moeder, dus het ligt gewoon aan mijn USB poorten of aan m'n Windows installatie :) Nu weet ik iig waar het probleem ligt dus kan ik het oplossen. Hummel-X is happy O+

Hummel-X wijzigde dit bericht 22-06-2004 19:12 (18%)

SonyEricsson W960i
Reg. datum: 25 april 2000

* Flint heeft gistermiddag voor de eerste keer een T630 in het echt bekeken
Ja, ik weet 't.... tis erg laat... :P

Mooi telefoontje O+ , en in het echt kleiner dan je verwacht. Maar dat kan ook komen omdat ik de P900 gewend ben.

Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]

Reg. datum: 22 juni 2001

euhm, 2 vraagjes.....

Ik ben nu rond aan het kijken voor een nieuw toestel....eigenlijk vind ik er 2 interresant ook al zijn die niet met elkaar te vergelijken:

SE T630
Siemens SX1

SX1 is natuurlijk erg leuk.....maar heb al een pda.....en volgens mij is ie erg groot....pas dat ding wel in een broekzak?!

SE T630 ik lees hier in een post dat de witte variant van deze erg gemakkelijk vies wordt.... Hoe stel ik me dit voor: vies in de zin van dat poesten we er wel weer vanaf? Of verkleurd het witte in vaal witte kleur?

Beide toestellen krijg ik gratis bij een abbo....moelijk..... :?

Acer Aspire T310: PIV 3,2 GHZ, SiS 661FX Chipset, 512 MD DDR, 200 GB 7200 RPM, Ati Radeo 9600 Pro, DVD +/- RW, Pinnacle PCTV Stereo, Iilyama 15"TFT , WXP Home.

Een lichte kleur zie je het vuil natuurlijk eerder op, maar het is goed schoon te maken. Je moet alleen het niet een half jaar aan laten koeken (denk ik :9 ) want dan wordt het lastiger.
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
Hummel-X schreef op 22 juni 2004 @ 18:34:
[...]
Als ik hem laat zoeken naar m'n telefoon dan kan ik een uur wachten en dan vindt 'ie nog niks :( Windows geeft wel een error als ik ''MSI USB Device'' installeer, maar dan kan je gewoon 'toch doorgaan' drukken en dan maakt hij de installatie af. Ik denk dat daar ergens het probleem ligt, dat m'n USB poort(en) dingen niet goed detecteren, of m'n Windows installatie een beetje brak is...

Ik ga zo is ff testen op een andere pc, kijken of hij het daar wel doet :)

edit:
Hij doet het wel op de pc van m'n moeder, dus het ligt gewoon aan mijn USB poorten of aan m'n Windows installatie :) Nu weet ik iig waar het probleem ligt dus kan ik het oplossen. Hummel-X is happy O+
Staat wel "Show all devices" geselecteerd als 'ie aan het zoeken is? Ik heb wel eens gehad dat dat zonder reden versprongen was naar "Show only computers".

@11.437 rpm

is het normaal dat als je de telefoon op "stil AAN" zet dat ie ook niet meer trilt? irritant is dat.. :/

| specs |

Reg. datum: 11 september 2003

Bij mij trilt hij dan gewoon hoor.

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: