>Select * FROM users WHERE clue > 0
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:EurOtiC schreef op 10 juni 2004 @ 00:35:
Het is niet voor mezelf.(ik doe namelijk wel gewoon alles via bluetooth)
T is namelijk ook MIJN website
Een kennis heeft echter geen bluetooth of ir of datakabel, dus zal het wel moeten via wap!
Maar toch bedankt voor de reactie.
Iemand anders nog een idee?
Wat voor foutmelding krijg je dan?
Kan die kennis niet gewoon even bij jouw komen?
My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
quote:Jelte schreef op 10 juni 2004 @ 14:29:
[...]
Wat voor foutmelding krijg je dan?
Kan die kennis niet gewoon even bij jouw komen?
de telfoon roept:
item wordt niet ondersteund en kan niet worden gedownload
en als hier nou een oplossing voor heb gevonden, dan wil ik graag aanbieden om GRATIS veel meer games te gaan hosten voor de mensen die alleen maar kunnen wappen!
Je weet niet wat je niet weet!
Reg. datum: 23 mei 2004
bergd wijzigde dit bericht 10-06-2004 16:03 (3%)
TMC wijzigde dit bericht 10-06-2004 17:10 (10%)
Ik ben nog op zoek voor mooie 'Real' Tones voor m'n foon... Weet iemand waar ik deze voor de T630 kan krijgen.. Op de meeste sites is het alleen voor Samsung en Nokia namelijk..
Alvast bedankt..
De T630 ondersteund geen 'Real' tonesquote:Robertoz schreef op 10 juni 2004 @ 18:16:
Ik heb vandaag ook even met Orange gebeld en kreeg de instellingen direct gestuurd.. En kon dan ook direct op Orange World...![]()
Ik ben nog op zoek voor mooie 'Real' Tones voor m'n foon... Weet iemand waar ik deze voor de T630 kan krijgen.. Op de meeste sites is het alleen voor Samsung en Nokia namelijk..![]()
Alvast bedankt..
100%TUKKER wijzigde dit bericht 10-06-2004 22:25 (45%)
AMD 800 Thunderbird A7V Socket A ATA 100 512 MB 133 Mhz Geforce 2 MX Soundblaster Live! 1024 WD 20 GB DMA Zip 100 intern Vision master 410 pro
Bij mij werkt Orange World gewoon perfect, al sinds een paar weken. Ik zou het gewoon proberen op je telefoon en niet op Orange wachten.quote:bergd schreef op 10 juni 2004 @ 16:02:
Vandaag maar weer eens gebeld met de Orange helpdesk in mijn niet aflatende ijver om Orange World aan de praat te krijgen op mijn T630. Zij hadden een interne mail van 2 juni dat de telefoon nog niet door de test was voor Orange World..... Het gaat dus nog ff duren....
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61
You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel.
quote:GA!S schreef op 10 juni 2004 @ 23:05:
Hoe voorkom ik dat het ding wil gaan wappen zonder dat ik dat wil? Is het mogelijk het wap gedeelte af te schermen met een extra bevestiging / password oid? Liefst ook die shortcut van pijltje omhoog is t-zones eruit zou fijn zijn.
idd
laatst gooide ik m op m'n bed, anderhalf uur later check ik even, was tie al die tijd aan het WAPPEN..
echt slecht, dat stomme roze homo-knopje
Je weet niet wat je niet weet!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
als ik dus op GPRS stond kost het hem minder dan op GSM ?
quote:Sniperz schreef op 11 juni 2004 @ 10:32:
GPRS betaal je toch alleen voor de data die je op haalt
als ik dus op GPRS stond kost het hem minder dan op GSM ?
Juist
GSM betaal je: Tijd online
GPRS betaal je: data gedownload
De hartelijke groeten van mij!
Nog even een vraagje,
Is deze telefoon nou te flashen via BT? Ben nu echt die tmobile troep spuugzat. En bij het SE servicecenter hier in de buurt hebben ze de nieuwste software nog niet...
quote:Silverline schreef op 11 juni 2004 @ 01:04:
[...]
idd
laatst gooide ik m op m'n bed, anderhalf uur later check ik even, was tie al die tijd aan het WAPPEN..
echt slecht, dat stomme roze homo-knopje
Ik heb zoiets zelf ook meegemaakt, mijn vriendin doet altijd mijn spulletjes in haar tas. Telefoon, portemenee, autopapieren, enz... als er een mannen handtas bestond zou ik um kopen.
Maar goed, de oetlul die is was had ik mijn telefoon niet vergrendeld en pakte mijn vriendin mijn spulletjes in. Kwam ik 6 uur later achter dat de foon gezellig op de t-zones website stond. Heb echt de tiefes mazzel gehad dat ik een week daarvoor eindelijk het T630 profiel er was en naar me toe heb gezonden zodat ie op GPRS stond want anders had ik wel een hypotheek kunnen afsluiten
Wat opzich dit probleem niet tegen gaat maar wel veel ellende kan besparen is de automatische grendeling van de knopjes; na 2 seconden auto-lock, ergens bij instellingen te vinden. Ik vind het zelf een prettig foon behalve dan die verdomde wap-knop op de zijkant die mij bijna een hart-aanval en een relatiebreuk bezorgde.
Miki wijzigde dit bericht 11-06-2004 13:14 (4%)
People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools
quote:ShereKahn schreef op 11 juni 2004 @ 12:59:
(weet niet of deze vraag legaal is hier, randgevalletje schat ik zo)
Nog even een vraagje,
Is deze telefoon nou te flashen via BT? Ben nu echt die tmobile troep spuugzat. En bij het SE servicecenter hier in de buurt hebben ze de nieuwste software nog niet...
Deze vraag is zeker niet verboden hier, maar je moet niet verder dan dit gaan over het onderwerp unlocken/flashen.
Antwoord:
Nee, het is absoluut niet mogelijk om je firmware te flashen via BT. Bluetooth maakt namelijk deel uit van de te vervangen firmware. En als je iets wil vervangen kan je er op een bepaald onggenblik natuurlijk geen gebruik van maken.
Zal ik de toekomst ook niet komen denk ik. Maarja, je weet maar nooit.
-
-
Okee! Bedankt voor het duidelijke antwoord. Voordat zoiets mogelijk is moet er dus een opzichzelf draaiende BT module in de phone aanwezig zijnquote:Ginz schreef op 11 juni 2004 @ 13:22:
[...]
Deze vraag is zeker niet verboden hier, maar je moet niet verder dan dit gaan over het onderwerp unlocken/flashen.
Antwoord:
Nee, het is absoluut niet mogelijk om je firmware te flashen via BT. Bluetooth maakt namelijk deel uit van de te vervangen firmware. En als je iets wil vervangen kan je er op een bepaald onggenblik natuurlijk geen gebruik van maken.
Zal ik de toekomst ook niet komen denk ik. Maarja, je weet maar nooit.
quote:ShereKahn schreef op 11 juni 2004 @ 17:28:
Hmzz, Mn zussie heeft bij der abbo verlenging ook een t630black T-Mobile gekregen. Ze heeft hem een paar weekies geprobeert, maar zweert bij der oude toestel (nokia 6510). Kortom ze wil ervanaf. Iemand een suggestie wat ik voor de tmobile versie kan vragen? Mij leek zo'n 175 euro, of is dat te lomp voor woorden?
Ik kan je niet vertellen hoe je dat kan, of waar. Maar ik wil je wel advieseren je toestel eerst te debranden (T-Mobile troep eraf halen) voordat je hem ga verkopen.
Een SIMlock vrij toestel zonder T-Mobile poespas levert namelijk veel meer op dan zo'n T-Mobile ding..
-
-
Haha, tja, heb het bij mn eigen al honderduizend keer geprobeert met de 13sec trick, no result, en ben bij officieel SE service point geweest, maar nergens konden ze hem de-branden, dus wist ik maar hoe ik dat voor elkaar kreegquote:Ginz schreef op 11 juni 2004 @ 17:33:
[...]
Ik kan je niet vertellen hoe je dat kan, of waar. Maar ik wil je wel advieseren je toestel eerst te debranden (T-Mobile troep eraf halen) voordat je hem ga verkopen.
Een SIMlock vrij toestel zonder T-Mobile poespas levert namelijk veel meer op dan zo'n T-Mobile ding..
Japie.G wijzigde dit bericht 11-06-2004 17:40 (6%)
quote:ShereKahn schreef op 11 juni 2004 @ 17:36:
[...]
Haha, tja, heb het bij mn eigen al honderduizend keer geprobeert met de 13sec trick, no result, en ben bij officieel SE service point geweest, maar nergens konden ze hem de-branden, dus wist ik maar hoe ik dat voor elkaar kreeg
en naar een t-mobile winkel?
in breda heb je er eentje naast die coffeeshop flyin' high
Reg. datum: 16 april 2004
Bij mijn t630 kan ik de personen die ik bel of als ik gebelt wordt niet verstaan zelfs in een stille ruimte moet ik heel veel moeite doen om ze te verstaan. Weet iemand waar dit aan ligt en of ik een instelling verkeerd heb staan?
Gespreksvolume misschien? Tijdens het gesprek kun je dat veranderen met de volumeknoppen aan de zijkantquote:Vinnie86 schreef op 12 juni 2004 @ 14:57:
Het zal vast al wel eens hier gevraagd zijn maar ik kan het niet vinden.
Bij mijn t630 kan ik de personen die ik bel of als ik gebelt wordt niet verstaan zelfs in een stille ruimte moet ik heel veel moeite doen om ze te verstaan. Weet iemand waar dit aan ligt en of ik een instelling verkeerd heb staan?
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.