Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 mei 2002

quote:
thaBeerbuster schreef op 04 juni 2004 @ 11:59:
die tring voor de beltoon is zeker geen feature, want ik kan hem niet uitzetten, en op de 'normale' versie zit het niet :/ maar nare shit dit, je kan er dus niets aan doen :/
Een feature moet je dus kunnen uitzetten :?
Lees dit maar : Esato link

Reg. datum: 06 december 2000

Nou, ik ben best blij met m'n T630 (d'r had alleen wel wat meer geheugen in gemogen, maar ach, je kan niet alles hebben).

Iemand een leuke site voor JAVA-applicaties die GEEN spelletjes zijn?

>Select * FROM users WHERE clue > 0

AlCoHoL? :)

ik heb zoals ik dus eerder in het forum omschreef stof onder me beeldschermpje zitten! :(
Contact opgenomen met t-mobile nu kwam hij met het mooie verhaal dat het onder gebruikersschade valt, en dus niet onder garantie.
Ja hallo zeg.. ik verwacht toch niet dat zo'n peperdure telefoon binnen 3 maanden onder het stof zit en daardoor niet meer bruikbaar is!
Dus toen bood hij aan om de telefoon op te laten halen, maar dit kost 10 werkdagen.. en ze bieden me GEEN leentoestel aan.

Nu is er alleen nog even de optie dat ik naar een officeel service centre ga van SE, kijken wat hun DIRECT voor mij kunnen doen! :)
Ik hou u op de hoogte ;)

Je weet niet wat je niet weet!

Reg. datum: 12 december 2003

quote:
dmace schreef op 04 juni 2004 @ 14:21:
Nou, ik ben best blij met m'n T630 (d'r had alleen wel wat meer geheugen in gemogen, maar ach, je kan niet alles hebben).
idem en de camera had wat beter gemogen, tis teleurstellend te zien dat nokias net zulke lenzen hebben maar toch betere fotos maken.......

Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
EurOtiC schreef op 04 juni 2004 @ 16:05:
ik heb zoals ik dus eerder in het forum omschreef stof onder me beeldschermpje zitten! :(
Contact opgenomen met t-mobile nu kwam hij met het mooie verhaal dat het onder gebruikersschade valt, en dus niet onder garantie.
Ja hallo zeg.. ik verwacht toch niet dat zo'n peperdure telefoon binnen 3 maanden onder het stof zit en daardoor niet meer bruikbaar is!
Dus toen bood hij aan om de telefoon op te laten halen, maar dit kost 10 werkdagen.. en ze bieden me GEEN leentoestel aan.

Nu is er alleen nog even de optie dat ik naar een officeel service centre ga van SE, kijken wat hun DIRECT voor mij kunnen doen! :)
Ik hou u op de hoogte ;)
Niet doen! Dan komt het binnen een week weer terug (ervaring). Koop in de winkel of op internet een Torx 6 schroevendraaier, en doe hetzelf. Is echt niet zo moeilijk, en als het weer terug komt kan je het zelf alsnog doen. Wel zorgen dat je geen schade of sporen achterlaat, ivm het eventuele wegvallen van garantie...

Pentax K10D user
Reg. datum: 31 oktober 2000

quote:
EurOtiC schreef op 04 juni 2004 @ 16:05:
Hier schijnen meer mensen last van te hebben. Ik denk dat het het beste is om dit te voorkomen door je telefoon niet los mee te nemen maar in een tasje of zakje te stoppen. Die van mij zit ook altijd in een zakje en totaal geen last van stof.

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

@11.437 rpm

ik heb deze telefoon nu 4 maanden, maar ik moet even kwijt dat dit de eerste telefoon is waar ik na zo'n tijdsbestek nog steeds verliefd op ben :D

dat wilde ik nou even kwijt :9

| specs |

pisanggoreng
Reg. datum: 13 maart 2004

idd

de t-mobile shit is echt slecht..
en de kwaliteit van de foto's is ook zwaar slecht (daarentegen is het scherm wel goed vergeleken met de t610)
slecht is tevens ook het feit dat je opgenomen memo's niet als ringtone kunt gebruiken (t360 wel :( )
ik had gevraagd of ze mijn t630 kunnen flashen in de T-MOBILE winkel in BREDA, en HET KAN :D:D:D (wel 20 EUR :( )...

Reg. datum: 21 september 2000

Ik had een vraagje.
Kon hem met de search niet vinden.
Op de sony ericsson site staat het volgende:

Phone sounds on TV
Play the MP3 files stored in your phone through your TV's loudspeakers. Increased sound quality, increased listening pleasure.

Er zit sowieso maar 2 mb geheugen in de T630 voor zover ik weet en ik heb gehoord dat de T630 ook helemaal geen mp3's afspelen ondersteund?

Weet iemand dan wat ze hiermee bedoelen?

Reg. datum: 15 september 2003

Alle respect, maar ik heb een vraagje en heb niet de tijd om alle topic door te lezen. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Een kennis van mij heeft Windows XP en een datakabel. Hij heeft FloAt's Mobile Agent maar krijgt volgens eigen zeggen geen connectie.

Weet iemand waar dit aan kan liggen???

Reg. datum: 14 februari 2002

Ik neem aan dat hij onder Options de juiste serial poort settings heeft ingesteld.

Daar ga ik wel van uit ja...

Moet hij ook usb drivers installeren en dergelijke??

quote:
D-MIXXX schreef op 06 juni 2004 @ 22:02:
Daar ga ik wel van uit ja...

Moet hij ook usb drivers installeren en dergelijke??
Voor zover ik weer werkt Float niet met USB.

pisanggoreng
Reg. datum: 13 maart 2004

@ chubby-

The Media Viewer MMV-100 is a Bluetooth™ device, compatible with any Bluetooth™ phone supporting the FTP, BIP and OPP profiles (functionality may vary depending on phone).
KLIK
hiermee kun je plaatjes/geluiden naar je SCART aansluiting sturen...
ook voor andere BT apparaten (ik weet niet of het ook voor andere merken is ....)
Die mp3-functie is waarschijnlijk voor die P900, P800 enz...

@ D-MIXXX

Ik d8 dat float's mobile agent alleen voor bluetooth was?

Reg. datum: 14 februari 2002

Nee, Bluetooth, Infrarood en Serial poort.

Ik heb een USB datakabel...

En kan Serial Port gebruiken...

Hierbij kan ik kiezen tussen:

Port (2), Baudrate (115200), RTS (enabled), DTR (Disabled)

Zo staan de instellingen origineel. Als iemand mij kan helpen, graag.

Thanks in advanced alvast _/-\o_

Reg. datum: 05 september 2001

Het is vast al wel ergens gevraagd (en beantwoord), maar is het ook mogelijk je bluetooth-pc als gateway te gebruiken, zodat je gratis kunt surfen, grps'en, wappen, etc?

LB06 wijzigde dit bericht 09-06-2004 09:11 (3%)

Reg. datum: 02 mei 2004

hoeveel foto's kan je opslaan?

quote:
D-MIXXX schreef op 08 juni 2004 @ 20:29:
Ik heb een USB datakabel...

En kan Serial Port gebruiken...

Hierbij kan ik kiezen tussen:
Port (2), Baudrate (115200), RTS (enabled), DTR (Disabled)
Zo staan de instellingen origineel. Als iemand mij kan helpen, graag.
Thanks in advanced alvast _/-\o_

Float staat standaard op COM4 (port) Baud 115200, RTS enabled en DTR disabled.

Als je USB-kabel op dezelfde settings staat zou het moeten werken.

quote:
LB06 schreef op 08 juni 2004 @ 20:43:
Het is vast al wel ergens gevraagd (en beantwoord), maar is het ook mogelijk je bluetooth-pc als gateway te gebruiken, zodat je gratis kunt surfen, grps'en, wappen, etc?

Als het goed is wel, ja. zwz over serial, maar bluetooth moet ook kunnen.
Je telefoon fungeert dan als Modem.

quote:
rgk schreef op 08 juni 2004 @ 22:08:
hoeveel foto's kan je opslaan?

hoeveel euro's passen er in je portemonnee :?

beetje rare vraag. Je hebt 2 Mb, dus als je alle andere troep er uit gooit, kun je 2048 foto's van 1 Kb kwijt, of 1-tje van 2Mb ;)

quote:
dmace schreef op 09 juni 2004 @ 16:00:
[...]

Float staat standaard op COM4 (port) Baud 115200, RTS enabled en DTR disabled.

Als je USB-kabel op dezelfde settings staat zou het moeten werken.

Ik heb de USB datakabel in mijn usb poort van mijn laptop. Ik ben alle poorten langsgeweest maar kreeg geen connectie met de t630....

Zou je mij kunnen helpen??

Ik heb Yetisports even online gezet, nu kan je er naartoe wappen:
http://haargel.nl/wap/

maar zodra je klikt dat je ys.jar wil downloaden komt hij met de foutmelding dat hij hem niet kan downloaden omdat hij m niet ondersteund?

Wie kan me hierbij helpen?

Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
EurOtiC schreef op 09 juni 2004 @ 17:59:
Ik heb Yetisports even online gezet, nu kan je er naartoe wappen:
http://haargel.nl/wap/

maar zodra je klikt dat je ys.jar wil downloaden komt hij met de foutmelding dat hij hem niet kan downloaden omdat hij m niet ondersteund?

Wie kan me hierbij helpen?

Nou, je moet die site effe openen in je internet explorer browser, en dan die ys.jar downloaden naar je pc. Van daaruit stuur je hem zo naar je phone via bluetooth.
bij mij werkt dat spelletje op die manier gewoon.

Het is niet voor mezelf.(ik doe namelijk wel gewoon alles via bluetooth :) )
T is namelijk ook MIJN website ;)
Een kennis heeft echter geen bluetooth of ir of datakabel, dus zal het wel moeten via wap!
Maar toch bedankt voor de reactie.

Iemand anders nog een idee?

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: