Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
ik heb gister mn t630 binnen gehad....

paar vraagjes:

wat is het verschil tussen de size L en XL ( camera modus ? )
hoe stel je in wat er gebeurt als je in standbyscherm naar links drukt bijv?

Reg. datum: 22 maart 2004

wordt je plaatje opgeblazen op je telefoon (xl). andere weet ik ook niet. Ik zou juist graag willen weten hoe ik dat online knopje kan programmeren naar een voicememo knopje

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
pretorian_nl schreef op 20 mei 2004 @ 12:22:
wordt je plaatje opgeblazen op je telefoon (xl). andere weet ik ook niet. Ik zou juist graag willen weten hoe ik dat online knopje kan programmeren naar een voicememo knopje
Dat knopje is niet te programmeren, en in de XL modus wordt de foto opgeblazen tot 480x640.

Reg. datum: 12 december 2003

quote:
G-NiLES schreef op 20 mei 2004 @ 10:31:
ik heb gister mn t630 binnen gehad....

paar vraagjes:

wat is het verschil tussen de size L en XL ( camera modus ? )
hoe stel je in wat er gebeurt als je in standbyscherm naar links drukt bijv?

naar LINKS vanuit standbyscherm is wel in te stellen en dat is dan ook echt het enige programmeerbare knopje.

in menu rechtsboven "mijn tabblad". wat er als nr 1 staat, dat wordt dan diegeen die opgeroepen wordt als je vanuit standby naar links drukt.

Reg. datum: 25 april 2001

ff een vraagje, wil ook graag een SE t630 aanschaffen met een T-Mobile 150 Abo, maar niet met die T-Mobile troep er op.
Nu was ik laatst in de winkel bij T for telecom en daar had ik de keuze tussen een wel en een niet ge-sim-lockte versie (niet ge-sim-locked wat 10 euri duurder).
Nu is mijn vraag: zit in deze versie niet die T-Mobile troep, of zit dat ook gewoon op de versie zonder simlock?
Als iemand dit weet hoor ik het graag.

Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.

Imagination
Reg. datum: 26 september 2001

Net mijn T630 binnen maar het bereik met mijn Nokia 3310 was beter icm met een Telfort abbo

Meer mensen die eerst een nokia hadden en nu een SE en minder bereik hebben?

100%TUKKER wijzigde dit bericht 22-05-2004 16:15 (31%)

AMD 800 Thunderbird A7V Socket A ATA 100 512 MB 133 Mhz Geforce 2 MX Soundblaster Live! 1024 WD 20 GB DMA Zip 100 intern Vision master 410 pro

quote:
JGame schreef op 21 mei 2004 @ 14:44:
ff een vraagje, wil ook graag een SE t630 aanschaffen met een T-Mobile 150 Abo, maar niet met die T-Mobile troep er op.
Nu was ik laatst in de winkel bij T for telecom en daar had ik de keuze tussen een wel en een niet ge-sim-lockte versie (niet ge-sim-locked wat 10 euri duurder).
Nu is mijn vraag: zit in deze versie niet die T-Mobile troep, of zit dat ook gewoon op de versie zonder simlock?
Lieve schat, je was in de winkel, vraag het daar dan! :?

Reg. datum: 22 maart 2004

heeft er iemand ook een programma om de memo's mee om te zetten naar mp3 ofzo?

Reg. datum: 22 mei 2004

euh.... nee !

Reg. datum: 07 maart 2003

quote:
pretorian_nl schreef op 22 mei 2004 @ 16:37:
heeft er iemand ook een programma om de memo's mee om te zetten naar mp3 ofzo?
Met MobileAMRconverter kun je memo's omzetten naar WAV. Met AltoMP3Maker kun je vervolgens de WAV-bestanden omzetten naar MP3.

Uiteraard moet je eerst de bestanden van je telefoon downloaden naar je computer via bluetooth of infrarood :)

AttackNo.1 wijzigde dit bericht 22-05-2004 22:25 (3%)

I am the proof....
Reg. datum: 12 december 2002

heb net via Bluetooth een .mid beltoon ontvangen maar het volume is extreem zacht weet iemand hoe je dit kan veranderen zodat ik tenminste mijn foon kan horen??

quote:
JGame schreef op 21 mei 2004 @ 14:44:
Ik heb hem ook met een T-mobile abbo, dan wel de silver versie, de zwarte is goedkoper, maar dan heb je wel al die T-mobile troep erop. Ik heb dus helemaal geen last van het T-mobile gedoe

MmmM
Reg. datum: 24 september 2003

Ik kreeg een brief van Debitel waarbij ik deze telefoon gratis kon krijgen, als ik mijn abbonement verlengde, en dat heb ik bijdeze gedaan.

Nu wil ik graag wat foto's zijn die met de cam zijn gemaakt, en heeft iemand al snachts wat gefotografeerd, want daar ben ik ook erg benieuwd naar !

Hier ff een paar foto's gemaakt met de SE T630
http://img61.photobucket.com/albums/v187/cryonic90/2.jpg
http://img61.photobucket.com/albums/v187/cryonic90/Kikje.jpg
http://img61.photobucket.com/albums/v187/cryonic90/Snik_snik_sk.jpg

Oordeel zelf zou ik zeggen!

cryonic90 wijzigde dit bericht 24-05-2004 09:40 (12%)

MmmM

Thanks!

Ik vind het er nog best redelijk uitzien voor een telcam.
Ook de nightview optie al een keer uitgeprobeerd of is dat niets?!

Reg. datum: 22 februari 2002

haha lachen, :)

is dat je docent die je daar even hebt gepictured ?

ziet er idd aardig uit voor een telefoon

Reg. datum: 23 mei 2004

Ik heb sinds vrijdag de SE630 met een Orange Free abbo. Erg cool telefoontje. Ik krijg 'm alleen met geen mogelijkheid Orange World op via GPRS. Ik heb hier wel wat posts over gezien maar geen briljante oplossing.

Hebben jullie een idee hoe ik de 630 op Orange World kan krijgen? Zo niet dan ga ik morgen de helpdesk maar eens te lijf..... :'(

Reg. datum: 02 april 2003

quote:
bergd schreef op 23 mei 2004 @ 22:45:
Ik heb sinds vrijdag de SE630 met een Orange Free abbo. Erg cool telefoontje. Ik krijg 'm alleen met geen mogelijkheid Orange World op via GPRS. Ik heb hier wel wat posts over gezien maar geen briljante oplossing.

Hebben jullie een idee hoe ik de 630 op Orange World kan krijgen? Zo niet dan ga ik morgen de helpdesk maar eens te lijf..... :'(
Het toestel wordt nog niet ondersteund voor Orange World. Maar als je Orange World aan hebt staan en de instellingen laat toesturen vanaf de Orange website (Mijn Orange) moet je wel gewoon kunnen wappen over GPRS.

Ik krijg continu de melding "GRPS Parameters niet ondersteund" en daarna "Communicatie fout neem contact op met uw service provider". Ik heb al van alles geprobeerd, instellingen ophalen bij Orange, instellingen ophalen bij SE.

Erg vermoeiend.....

Reg. datum: 02 april 2003

En je Orange World staat wel aan? Als je die foutmeldingen krijgt staat het nl. niet (goed) aan en zal je toch even de klantenservice moeten bellen.

De verkoper zei dat ie het gelijk aan zou zetten. Maar ik ga dit morgen ff checken bij de klantservice. Mijn nummer is ook pas sinds vandaag bekend bij Orange klantenservice, dus hier zit misschien ook nog wel vertraging in.

MmmM

Ik heb even wat wallpapers/ringtunes/themes/games/screensavers uitgezocht alvast en even voor jullie beschikbaar gemaakt :

Download

Kan iemand mij nog wat vertellen over die nightview optie, is het bagger of is het wel fun ?!

dotE-Force wijzigde dit bericht 23-05-2004 23:23 (21%)

Pentax K10D user
Reg. datum: 31 oktober 2000

quote:
ATB schreef op 23 mei 2004 @ 22:46:
[...]

Het toestel wordt nog niet ondersteund voor Orange World. Maar als je Orange World aan hebt staan en de instellingen laat toesturen vanaf de Orange website (Mijn Orange) moet je wel gewoon kunnen wappen over GPRS.
Sinds enkele dagen wordt Orange World ook ondersteund voor de T630. Eerst kreeg ik altijd een melding dat ik een niet ondersteunde telefoon had maar nu kom ik er gewoon in. Als je de instellingen hebt ontvangen zou je meteen moeten kunnen starten.

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

pisanggoreng
Reg. datum: 13 maart 2004

quote:
dotE-Force schreef op 23 mei 2004 @ 23:22:
Ik heb even wat wallpapers/ringtunes/themes/games/screensavers uitgezocht alvast en even voor jullie beschikbaar gemaakt :

Download

Kan iemand mij nog wat vertellen over die nightview optie, is het bagger of is het wel fun ?!

bagger
in een cafe of om een uur of 21.30h ofzo zie je al gauw niets meer, terwijl een nokia 61... nog heel veel ziet :/

Net met iemand van de Orange helpdesk gesproken. Haar conclusie: " Nee, de T630 wordt nog niet ondersteund voor Orange World. Weet ook niet wanneer dit wel zo zal zijn."......

Ik ben(was) van plan dit telefoontje samen met mijn iPaq en TomTom 3 te gaan gebruiken om verkeersinformatie op te halen via GPRS. Ik begin mij toch wat zorgen te maken :(

Ik heb nog hoop door de opmerkingen op dit forum. Maar ik blijf toch echt de melding "GPRS Parameters niet ondersteund" krijgen. Ik blijf doorworstelen...

Pagina: 1 2 3 4 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: