"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicje moet gewoon hele grote hoeveelheden bolletjes naar beneden laten vallen in 1 keer.quote:Tim Schuhmacher schreef op 29 maart 2004 @ 23:18:
[...]
Whoa dat meen je niet - hoevaak heb je het hele scherm daarvoor moeten leegmaken? Of is er nog een andere manier of veel punten te krijgen.
Nu kan ik niet achterblijven..
| specs |
Reg. datum: 04 maart 2004
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61
Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R
Reg. datum: 01 mei 2002
vraagje.. als je t-mobile versie hebt kan je dan ook niet vanuit beginscherm via MORE + * keylock aanzetten? omdat more is vervangen door t-zones ?
Heb er zelf geen last meer van. Heb mijn toestel 'bevrijd' van T-Mobile
Levert ook behoorlijk wat ruimte op. Had opeens meer dan 700 KB extra ruimte erbij.
jona wijzigde dit bericht 30-03-2004 15:35 (37%)
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61
Verklaar je nader...quote:_Jona_ schreef op 30 maart 2004 @ 15:33:
Het kan wel. Maar dan niet via de More toets. Als je de C toets indrukt krijg je een mini menu en als je dan op * drukt activeert de keylock ook.
Heb er zelf geen last meer van. Heb mijn toestel 'bevrijd' van T-Mobile.
Levert ook behoorlijk wat ruimte op. Had opeens meer dan 700 KB extra ruimte erbij.
Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R
Reg. datum: 01 mei 2002
over die keylock: dan moet je zeker * (sterretje) lang ingedrukt houden? of kan je ook gewoon supersnel toetsenblokkering aanzetten?
Waarom denk je dat ik in zulke bedekte termen spreek.
Laat ik het anders zeggen: Ik heb een van de twee mogelijkheden in de startpost gebruikt en het is niet de thirteen seconds trick.
@G-Niles
Nee, gewoon C indrukken en daarna *
jona wijzigde dit bericht 30-03-2004 16:05 (10%)
Ah harde reset, jah, dat heb ik ook gedaanquote:_Jona_ schreef op 30 maart 2004 @ 16:03:
Laat ik dat maar niet doen.
Waarom denk je dat ik in zulke bedekte termen spreek.![]()
Laat ik het anders zeggen: Ik heb een van de twee mogelijkheden in de startpost gebruikt en het is niet de thirteen seconds trick.
@G-Niles
Nee, gewoon C indrukken en daarna *
heb een sitecom bluetooth adapter in m'n pc
net geinstalleerd met de nieuwste drivers
nu gaat hij zoeken naar een bluetooth apparaat en zou hij de t630 moeten vinden
maar niets
heb op de telefoon de bluetooth aangezet en de zichtbaarheid aangezet en niets verandert????
hij kan hem niet zien de telefoon kan trouwens de computer ook niet vinden!!!
heb het gisteren op mijn laptop geprobeerd en daar werkte het ook to ik de naam van de phone veranderde. nu lukt het dus niet meer!!
wat ik raar vindt is dat op de display het bluetooth symbool staat met daarnaast dit symbool <
heeft dat er iets mee te maken ?
dread wijzigde dit bericht 30-03-2004 20:36 (89%)
Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!
die < is normaal erbij dat betekent dat BT standby staat.quote:dread schreef op 30 maart 2004 @ 17:38:
probleem met bluetooth
heb een sitecom bluetooth adapter in m'n pc
net geinstalleerd met de nieuwste drivers
nu gaat hij zoeken naar een bluetooth apparaat en zou hij de t630 moeten vinden
maar niets![]()
heb op de telefoon de bluetooth aangezet en de zichtbaarheid aangezet en niets verandert????
hij kan hem niet zien de telefoon kan trouwens de computer ook niet vinden!!!
heb het gisteren op mijn laptop geprobeerd en daar werkte het ook to ik de naam van de phone veranderde. nu lukt het dus niet meer!!
wat ik raar vindt is dat op de display het bluetooth symbool staat met daarnaast dit symbool <
heeft dat er iets mee te maken ?
| specs |
Ben nu op zoek naar een bluetooth headsetje. Hebben mensen hier goede ervaringen mee? Zo ja, welk headsetje?
Ik ga weer even verder spelen met het nieuwe speelgoed.
Heb zelf de Jabra BT200. Deze zit tenminste een beetje verstopt achter het oor en is redelijk betaalbaar. Plus dat de geluidskwaliteit gewoon goed is. Maar er zijn intussen veel meer (betere ?) headsets op de markt.
Nadelen van zo'n headset zijn oa
-Doorschakelen is nogal omslachtig. Als je bv in de bus zit en toch liever via de telefoon wil praten moet je gauw de headset uitschakelen (omslachtig omdat er meestal maar weinig knoppen op zo'n ding zitten en je telefoon nog vinden. Plus dat je het risico loopt dat je intussen al opneemt.
-Soms (heel soms) schakelt de telefoon niet door naar de headset. Vraag mij niet waarom.
-Bereik valt tegen. 10 Meter is puur het theoretische maximum. Op open plekken haal je dat misschien weliswaar met storing maar niet binnenshuis. Daar kun je beter je telefoon in je broekzak houden.
quote:Fakir schreef op 30 maart 2004 @ 23:32:
Het mindere ontvangst waar sommigen over klagen heb ik geen last van gehad. En dat terwijl ik met tmobile toch op een van de ranzigste netwerken zit
Dat slaat natuurlijk nergens op, we hebben 5 (!) netwerken in Nederland. Nederland is een vlak land, daar hebben we al voordeel bij. Je kunt NIET verwachten dat je overal 100% binnenshuisdekking hebt, buitenshuisdekking is goed te garanderen met alle netwerken in Nederland.
Er wordt toch ook niet geklaagd dat Versatel geen ADSL aanbiedt over haar netwerk in Kerkrade ofzo
Reg. datum: 14 juni 2002
en het is eigenlijk appels met peren vergelijken enfin
Ik zelf ben 1 van de ongelukkige dat ik bij mijn raam moet zitten om te bellen en gebeld te worden, maar mijn kamer/keuken is geloof ik de enige plek tot nu toe waar ik geen bereik heb.
maar ik heb tenslotte t-mobile gekozen, omdat ik een mooie nummer erbij kreeg en het zo een beetje de enige provider is die nog de nummers naar dealers opstuurd
fma blijft ' sync outlook' grijs??
en met XTND vind ie de phone niet (werkt die ook met bluetooth eigelijk) en zo ja waar stel je dan de com poort in?
het gaat om outlook 2002 (duzz niet de 2003 versie waavoor je een nieuwe versie van XTND moetdl)
iemand een idee waarom niet?
dread wijzigde dit bericht 31-03-2004 10:15 (21%)
Saai leven? Zware dag op kantoor? Follow the Dunetune Challenge!
Bij KPN Mobile kun je uit 5 nummers kiezen, bij Vodafone uit maximaal 10 nummers, die verschijnen in het systeem. En een provider kiezen omdat je dan een mooi nummer mag uitzoekenquote:pang schreef op 31 maart 2004 @ 09:03:
verschil is wel dat t-mobile landelijke dekking claimt.
en het is eigenlijk appels met peren vergelijken enfin
Ik zelf ben 1 van de ongelukkige dat ik bij mijn raam moet zitten om te bellen en gebeld te worden, maar mijn kamer/keuken is geloof ik de enige plek tot nu toe waar ik geen bereik heb.
maar ik heb tenslotte t-mobile gekozen, omdat ik een mooie nummer erbij kreeg en het zo een beetje de enige provider is die nog de nummers naar dealers opstuurd
Reg. datum: 14 juni 2002
zeg eens eerlijk waard of niet waard 0643xxxxzz
maar het mooiste die ik heb gezien was van een studiegenoot vroeger 06-55555555 van libertel toendertijd
Reg. datum: 04 maart 2004
Ik hoor meer goede dingen over die jabra. Ik ga binnenkort maar eens wat headsetjes passen.quote:_Jona_ schreef op 31 maart 2004 @ 00:37:
Heb zelf de Jabra BT200. Deze zit tenminste een beetje verstopt achter het oor en is redelijk betaalbaar. Plus dat de geluidskwaliteit gewoon goed is. Maar er zijn intussen veel meer (betere ?) headsets op de markt.
Ik heb de afgelopen 10 jaar verschillende providers gehad, waarvan de laatste 4 jaar t mobile. Tenzij de rest hard achteruit gegaan is, ben ik toch echt van meningn dat dit een van de mindere netwerken is. Ik baseer het op reizen door heel het land, daar ik dat dagelijks doe. Uiteraard zijn 900 netwerken beter voor binnenshuis, maar het meest storende is gewoon wegvallen gesprekken, vervorming, dat je de gesprekpartner niet kan horen en jij hen wel (en andersom). Dat vindt ik geen kwalitatief goed netwerk. Maar nogmaals dat is mijn mening, ik zie niet waarom jij je zo stoort aan mijn mening, werk je er soms?quote:THE_BASE schreef op 31 maart 2004 @ 08:19:
[...]
Dat slaat natuurlijk nergens op, we hebben 5 (!) netwerken in Nederland. Nederland is een vlak land, daar hebben we al voordeel bij. Je kunt NIET verwachten dat je overal 100% binnenshuisdekking hebt, buitenshuisdekking is goed te garanderen met alle netwerken in Nederland.
Er wordt toch ook niet geklaagd dat Versatel geen ADSL aanbiedt over haar netwerk in Kerkrade ofzo
Pagina: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.