Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicquote:Nofuturekid schreef op 25 maart 2004 @ 10:05:
[...]
Ik heb geen flauw idee, maar ik weet wel dat het een verdomd leuk spelletje is. Tijdens mn stage hebben we t met t hele kantoor een middag gespeeld. Ach ja, office productivity...
offtopic:
Ik zou trouwens nog even kijken of ik het linkje kan vinden voor het desktop spel.
Gevonden: http://cssa.csd.uwo.ca/pingu/
Ja volgens mij kan je die ook gewoon vanaf de website spelen van de makers.
Maar ik ben op zoek naar de Java variant.
Zodat ik m op me telefoon kan spelen
Je weet niet wat je niet weet!
Reg. datum: 31 januari 2004
Greetings peoples my T610 is a blessing. Er is niks mis mee een beetje uitdagen :D
Reg. datum: 09 februari 2002
Powered by Marantz
Reg. datum: 23 februari 2004
pm anders even je mail-adres naar me (of kan je hier niet pm'en?
@eindhovencuijk: ja dat kan inderdaad ..maar dat is al 2 keer eerder besproken. Zou je ff moeten zoeken
_Flatline wijzigde dit bericht 25-03-2004 15:55 (9%)
Reg. datum: 04 maart 2004
Ja maar dat werkt dus niet in de T-mobile versie, omdat in de T-mobile versie deze optie grijs is en daardoor niet beschikbaar, daarom de vraag of het op de T-mobile versie op een andere manier kan.quote:_Flatline schreef op 25 maart 2004 @ 15:53:
@eindhovencuijk: ja dat kan inderdaad ..maar dat is al 2 keer eerder besproken. Zou je ff moeten zoeken
(ik kan er op dit moment alleen niets meer over vinden
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
There's NO life without MUSIC!
Reg. datum: 14 juni 2002
1) seriele BT gebruiken
2) via zie options van FMA gebruikmaken/invullen van mac adres van je gsm toestel dan is het rechtstreeks via BT.
Persoonlijk loopt hij bij mij vast als ik probeer mijn mijs pointer te besturen, maar voor de rest werkt het prima
Maar dit is alleen mogelijk als je qua hardware het op orde heb. Want net als bij de v525 gaan ze allemaal rennen voordat ze kunnen kruipen. Allemaal foutmeldingen in hardware config en dan hard blerren dat dat *** ding niet werkt hij verstuurd niks duh.
en dan heb ik NOG een probleem....
ik kan niet meer op internet! mijn gewone verbindingen zijn vervangen door bluetooth dials en netwerk dingen.. aargh..ik moet nu alles via mijn vaders laptop doen.. maar WIE heeft hier een oplossing voor?
TotallySPY wijzigde dit bericht 25-03-2004 19:16 (10%)
There's NO life without MUSIC!
Het zou op de volgende manier moeten lukken.
verbindingen -> datacomm -> dataaccounts -> dan een willekeurige verbinding kiezen -> bewerken -> wachtwoord? -> ja instellen
en bij de optie wachtwoord kun je deze veranderen
zou moeten werken op deze manier ..
Bij detect BT devices zie je dan je t630 staan en als je properties opvraagt zie je de BT adres.
En je kan het internet niet meer op. Met zoveel informatie kunnen we niks mee. IS het cable adsl inbel etc. Gewoon andere voorkeur kiezen. BT software maakt alleen zijn eigen poorten aan en vervangt niks
Helaas heb ik nogal wat gekloot met mijn irda poort op mn laptop ( om afstandbediening v/e televisie te gebruiken voor winamp
Dat was de T610...quote:Shiver23 schreef op 25 maart 2004 @ 17:15:
De T630 is overigens gekozen tot Mobiele Telefoon van het jaar!
(ik kan er op dit moment alleen niets meer over vinden)
wat moet ik daar onder verstaan? met je laptop het internet op? ja dat kan dan gebruik je je t630 als modem en dan belt hij naar isp. en het zal vast ook wel met gprs lukken. Maar handig nee niet echt irda is recht toe recht aan en geen obstakels. BT kan je lekker naast je laptop houden of ergens anders. Koop gewoon een pcmcia met extra usbpoortenquote:Silverline schreef op 25 maart 2004 @ 21:54:
kun je ook internetten via IRda? anders moet ik zo'n irritante BT domgle halen... is vervelend bij een laptop..
Helaas heb ik nogal wat gekloot met mijn irda poort op mn laptop ( om afstandbediening v/e televisie te gebruiken voor winamp![]()
. dit lukte niet.. iemand een oplossing om je irda files in orde te krijgen?? bvd
quote:Tim Schuhmacher schreef op 25 maart 2004 @ 23:07:
en gekozen door wie?
De GSM Association...
http://www.gsmworld.com/awards/winners.html#1a
quote:pang schreef op 25 maart 2004 @ 23:45:
[...]
wat moet ik daar onder verstaan? met je laptop het internet op? ja dat kan dan gebruik je je t630 als modem en dan belt hij naar isp. en het zal vast ook wel met gprs lukken. Maar handig nee niet echt irda is recht toe recht aan en geen obstakels. BT kan je lekker naast je laptop houden of ergens anders. Koop gewoon een pcmcia met extra usbpoorten
lol
ik bedoelde dus: mijn laptop heeft (met werkende IRda
Ik heb het gedaan ..maar daaronder zit gewoon nog een logo
en dat is volgens mij geen sticker
ok nee dat gaat niet lukken browser van t630 is te beperkt en paginaa's zijn te groot. met mijn p800 kan ik via BT mbv mijn computer wel www websites op en dan ook mbv van een geinstalleerde browser van opera die de BT internet verbinding wle herkend. Maar het idee al de 2 ir ogen mogen niet verder dan 20 centimeter in 1 rechten lijn zijn. Is niet echt lekker internetten lijkt mijquote:Silverline schreef op 26 maart 2004 @ 11:56:
[...]
lol
ik bedoelde dus: mijn laptop heeft (met werkende IRda) internet en nu vroeg ik me af of je kunt GPRS/WAPPEN/INTERNETTEN via de laptop.. ik denk het niet...Met bt wel misschien?
Reg. datum: 04 maart 2004
wat is je status bij hun? Die van mij moet hpr-20 nog worden besteld en ik heb hem eveneens met een sterk gereduceerd prijsje mogen ontvangen voor 1 ipv 3. Erg netjes opgelost van telcomadvies na wat aandringen(3 emails en 1 telefoontje)quote:SpitfireT610 schreef op 25 maart 2004 @ 14:06:
Yoepie ik krijg, me sonyericsson hp-20r fm headset voor 26.5 euro van Telecomadvies.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reg. datum: 19 maart 2004
Maar die man van de Phonehouse vertelde me dat ik nog wel even moest wachten want die dingen zijn allemaal uitverkocht??
Beetje vreemd want, lijkt me dat je er tog genoeg op voorraad neemt.
Nouja ik moest woensdag maar terugbellen want dan zouden ze nieuwe levering binnenkrijgen en met een beetje geluk zit daar een T630 bij.
Ciao jullie horen nog van me
Aviation - You were my everything
Vandaag weer bij BC geweest en nog steeds geen T630... Uit verveling bij overbuurman Dixons naar binnen gewandeld en daar lag 'ie gewoon! Even goed nagedacht of ik dat ding wel bij Dixons wilde gaan halen en uiteindelijk toch maar gedaan.
Hadden ze me eerst een ruiltoestel meegegeven, maar daar kwam ik na een half uurtje achter, dus weer terug en netjes omgeruild. Ze hadden er dus minstens 2. Toch raar dat zo'n dozenschuiver als Dixons ze wel gewoon heeft en alle telecomzaken al weken zitten te wachten...
Met floAt's Mobile Agent kan dat prima. Zie topicstart.quote:EindhovenCuijk schreef op 26 maart 2004 @ 13:57:
Weet iemand of ik mijn contacten van mijn sim/telefoon via infrarood kan overzetten op mijn computer, zodat ik ze in een bestandje heb staan mocht er eventueel iets mis gaan een keer?
Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.