Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicSysteemspecs
foreach($bar as $fles => $inhoud){ if (0<$inhoud) { drink($fles); } else { klaag('barkeeper', "De $fles is leeg, sukkel!"); }
quote:CS_maDDog schreef op 23 maart 2004 @ 01:00:
huh, ik heb wat gemist wat zijn imy ringtones? en wat is er bijzonder aan?
Daarmee kan je dus je telefoon laten trillen/knipperen op de maat.
Het nadeel is weer dat hij minder toonsoorten kent !
Je weet niet wat je niet weet!
quote:dodew83 schreef op 23 maart 2004 @ 01:18:
Ik heb sinds vandaag mijn T630 en ben er superblij mee! Alleen werkt m'n SMS niet (verzenden iig). Iemand bekend mee? Alle settings staan goed...
gewoon kwestie van even je provider bellen dan krijg je een config toegezonden deze even accepteren en klaar !
Als je de T-mobile versie heb moet je bellen naar 1200 !
quote:CS_maDDog schreef op 23 maart 2004 @ 01:00:
huh, ik heb wat gemist wat zijn imy ringtones? en wat is er bijzonder aan?
Imy ringtones zijn ringtones in het Imelody formaat. Het is een door meerdere fabrikanten (SE, Siemens, Alcatel) gebruikte standaard voor ringtones en het hoorde ook in de EMS standaard. Ze waren geavanceerder dan de oudere gebruikte ringtones omdat je het volume kon varieren, en de telefoon mee kon laten knipperen en trillen.
De T610 en T630 ondersteunen het formaat nog steeds zodat je ook monophonische beltonen kunt gebruiken.
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte EP45-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61
Reg. datum: 18 oktober 2003
haha ik heb hetzelfde geval :D:D woensdag hebbik hem opgestuurd (die brief met telefoonkeuzes) en morgen kan ik hem bij het postkantoor haleeen!! whoehoeeequote:SandervG schreef op 22 maart 2004 @ 16:57:
Yes!
Eindelijk. Tot deze week heb ik T-mobile iedere week lopen lastigvallen of ze nu eindelijk de T630 in hun verlengingspakket hadden. Ik ga een weekje skienen kom terug en ze hbben hem.
Bij een 1-jarige verleniging van een 150 abbo krijg ik hem nu gratis en voor nop. Dat is niet alleen beter dan wat ik tot nu toe gezien heb, het grote voordeel is dat ik mijn huidige abbo-voorwaarden hou (als het goed is), dat betekent dus 18,50 euri in de maand i.p.v. 22,50 en goedkoper bellen buiten mn bundel.
Ik heb een half jaar moeten wachten maar nu heb ik dan toch de ideale deal te pakken volgens mij.
* SandervG is
There's NO life without MUSIC!
Hoe kan ik het voorelkaar krijgen dat bij het opstarten van de pc de dongle gelijk gevonden wordt.
Of installeer de (juiste) software/drivers opnieuw en vergeet niet pas je Dongle te verbinden met de comp als alle software is geinstalled en NIET voor die tijd.
En zorg er natuurlijk wel voor dat je alle software/drivers die nu geinstalled zijn eerst verwijderd worden!!
JLT
hier
Om betere inzicht te krijgen
Reg. datum: 31 januari 2004
Greetings peoples my T610 is a blessing. Er is niks mis mee een beetje uitdagen :D
tis dan ook typisch een vrouwendingetje dit...quote:SpitfireT610 schreef op 24 maart 2004 @ 12:14:
Jezus what the fuck moet je daar mee. Ziet er toch niet uit man en lijkt me ook nog zeer onhandig
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
quote:
Waar is dan de lippenstift houder?
Maar hij is inderdaad gruwelijk lelijk...
...
Reg. datum: 09 november 2003
Je zal zo'n ding niet om je nek hangen als je een man bent, maar voor een vrouw vind ik hem erg leuk. Hij is overigens in het blauw leuker vind ik, maar ja je zal maar gek zijn op roze......
(nog steeds het probleem) maar...
ik heb net een bluetooth dongle gekocht!! alles zit erop en eraan.. echt vet!! maar hij maakt nog geen verbinding met SE Image Editor..
TotallySPY wijzigde dit bericht 24-03-2004 15:14 (34%)
There's NO life without MUSIC!
JLT
Reg. datum: 25 november 2003
Zelfde probleem hier. Met geen mogelijkheid krijg ik het voor elkaar. Zo kan ik ook niet in de MAP THEMA'S kijken met die Bleutooth dongle!quote:TotallySPY schreef op 24 maart 2004 @ 14:13:
heeey ik heb net de T630 binnengekregen---> hijs VET MOOOOOImaar.. ik kan hem gewoon niet verbinden met SendFile of Float's Mobile Agent... ik krijg (bij FMA) de hele tijd.. Command Return Error.. zown pop-up.. wie weet wat ik hieraaan kan doen??
(nog steeds het probleem) maar...
ik heb net een bluetooth dongle gekocht!! alles zit erop en eraan.. echt vet!! maar hij maakt nog geen verbinding met SE Image Editor..en ook nog steeds niet met FMA.. wie kan mij helpen??
iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.6 :: iPhone 3G 8GB :: Wireless Keyboard :: Magic Mouse :: Samsung LE32R82B :: LG DVD/HDD RH387 :: LG Blu-Ray BD370
Reg. datum: 23 februari 2004
kijk hier eens naar http://fma.xinium.com/for...29040637&showtopic=32 ..is al eerder genoemd geloof ikquote:TotallySPY schreef op 24 maart 2004 @ 14:13:
ik kan hem gewoon niet verbinden met SendFile of Float's Mobile Agent... ik krijg (bij FMA) de hele tijd.. Command Return Error.. zown pop-up.. wie weet wat ik hieraaan kan doen??
Komt omdat de map "thema's" heet, en de BT dongle niet echt overweg kan met een ', wat een verkeerde mapnaam oplevert (iets als thema's).quote:THE_BASE schreef op 24 maart 2004 @ 16:51:
[...]
Zelfde probleem hier. Met geen mogelijkheid krijg ik het voor elkaar. Zo kan ik ook niet in de MAP THEMA'S kijken met die Bleutooth dongle!
Oplossing? Telefoon even op Engels zetten
Hier heb ik ook dezelfde probleem. Ik kon niet vanaf SE image editor naar T630 verzenden. Wat ik echter deed, is dat ik wel pics heb editten en opslaan. dan rechtere muisklik -> kopieren naar-> bluetooth-> je mobiel.quote:ik heb net een bluetooth dongle gekocht!! alles zit erop en eraan.. echt vet!! maar hij maakt nog geen verbinding met SE Image Editor..en ook nog steeds niet met FMA.. wie kan mij helpen??
Zandhaas wijzigde dit bericht 24-03-2004 20:54 (12%)
Dit spelletje kan je d.m.v. een smsje op je telefoon krijgen...
Maar dat gaat alleen op voor het buitenland. dus weet iemand een andere manier om er aan te komen.
Nee dit is geen warez request ik ben best in staat om er een paar eurotjes voor neer te leggen net zoals ze er ook voor vragen !
quote:EurOtiC schreef op 25 maart 2004 @ 09:24:
Heeft toevallig iemand hier een oplossing voor?
Dit spelletje kan je d.m.v. een smsje op je telefoon krijgen...
Maar dat gaat alleen op voor het buitenland. dus weet iemand een andere manier om er aan te komen.
Nee dit is geen warez request ik ben best in staat om er een paar eurotjes voor neer te leggen net zoals ze er ook voor vragen !
Ik heb geen flauw idee, maar ik weet wel dat het een verdomd leuk spelletje is. Tijdens mn stage hebben we t met t hele kantoor een middag gespeeld. Ach ja, office productivity...
Ik zou trouwens nog even kijken of ik het linkje kan vinden voor het desktop spel.
Gevonden: http://cssa.csd.uwo.ca/pingu/
Nofuturekid wijzigde dit bericht 25-03-2004 10:09 (3%)
Zoek een medicijn tegen kanker: Join de Power Cows
Reg. datum: 04 maart 2004
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.