Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 26 februari 2001

je bedoelt goed bereik in jouw omgeving neem ik aan?? voor de rest is ht bereik van orange k.u.t.! :(

ik heb t anders best bij Orange, reis 1 keer per week van t oosten naar t westen van t land (en terug dus) en gaat altijd prima....

Alles over Nintendo Homebrew op nentindo.nl en community.nentindo.nl

Representing the harder styles
Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
thefxr schreef op 21 maart 2004 @ 23:04:
je bedoelt goed bereik in jouw omgeving neem ik aan?? voor de rest is ht bereik van orange k.u.t.! :(

Ja dat dacht ik ook voordat ik eraan begon maar dat is dus niet zo. Ik heb hiervoor 5 jaar lang Vodafone/Libertel gehad en daarmee had ik in de plaats waar ik woon (Hilversumse meent) weinig tot geen bereik en nu met Orange wel. Ik heb nu (met Orange) zelfs bereik op plekken waar Vodafone geen bereik heeft (bv. op de dijk).

Ik ben niet pro Orange ofzo.... helemaal niet zelfs. Maar nu ik het heb valt er goed mee te leven.. Maar mijn vraag is nog steeds niet echt beantwoord... Hoe krijg ik dat pl**r*s logo weg..

Heb wel het een en ander gelezen over het flashen en hoe het precies moet met hexedit en dat soort rommel... Maar ben best wel bang dat ik m'n phone blijvende schade aanricht :'( :(

JLT

! D E N I 3 L S T E ! !

Ik neem aan dat je gewoon 'ORANGE NL' bedoelt? Dat gaat helaas niet weg.

Het bereik van Orange is prima te doen, van Telfort ook wel. Maar als je vaak en zakelijk gaat bellen, zou ik persoonlijk toch voor één van de drie beste kiezen!

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

Heb ze alle vijf gehad kpn, libertel/vodafone, ben/t-mobile, telfort/O2, Dutchtone/orange.

En heb nu Vodafone en dat heeft natuurlijk een reden, Daarna ook goed te spreken over Orange daarna Telfort dan KPN en T-mobile het minst

Kpn vind ik gewoon laag omdat ze duur zijn en een kut klantenservice hebben vind ik. Bereik is wel goed maar dat is het enige ook.

Greetings peoples my T610 is a blessing. Er is niks mis mee een beetje uitdagen :D

zullen we ons weer ff op de T630 concenteren ipv. een discussie te hebben over providers :?

world wide anarchy

offtopic:
Ik denk niet dat dit topic bedoeld is op de discuseren welke provider goed of slecht is.

[ontopic]
Ik heb inmiddels mijn simkaart van T-mobile binnen, heb mijn contract ondertekend en de nodige kopietjes bijgevoegd en in de retour envelop gedaan. Als dat binnen is stuurt spitstelecom mij mijn T-mobile T630 op.

Is die aanbieding hier eigenlijk wel bekend? Ik hoor er eigenlijk niemand over...

De T-mobile T630 gratis bij een 1 jarig T-mobile 150 abonement, geen aansluitkosten, gratis thuis bezorgd
link: http://www.spitstelecom.nl/images/add040304b.jpg

Zo'n aanbieding heb ik nog nergens anders gezien, en ik heb aarig wat uurtje lopen zoeken. Actie loopt nog tot 31 maart...
[/ontopic]

...

Representing the harder styles
Reg. datum: 23 februari 2004

Ja genoeg gelult over bereik! Maar Orange NL gaat niet weg :? Nou lekker dan weer... Bij de Siemens (van vriendin) kan je het operatorlogo (wat een afbeelding is) gewoon vervangen door een plaatje van 1 pixel, en klaar! En bij de Samsung kan je het gewoon uitvinken in het menu!

Beetje jammer van Sonyericsson... Heb nu een theme waar staat Orange Tournament 2004. Ach ook wel grappig 8)

JLT

quote:
TotallySPY schreef op 20 maart 2004 @ 22:43:
oeps... wat had ik ook alweer geschreven?
een unlockadres

quote:
Haranaka schreef op 22 maart 2004 @ 12:43:
offtopic:
Ik denk niet dat dit topic bedoeld is op de discuseren welke provider goed of slecht is.

[ontopic]
Ik heb inmiddels mijn simkaart van T-mobile binnen, heb mijn contract ondertekend en de nodige kopietjes bijgevoegd en in de retour envelop gedaan. Als dat binnen is stuurt spitstelecom mij mijn T-mobile T630 op.

Is die aanbieding hier eigenlijk wel bekend? Ik hoor er eigenlijk niemand over...

De T-mobile T630 gratis bij een 1 jarig T-mobile 150 abonement, geen aansluitkosten, gratis thuis bezorgd
link: [afbeelding]

Zo'n aanbieding heb ik nog nergens anders gezien, en ik heb aarig wat uurtje lopen zoeken. Actie loopt nog tot 31 maart...
[/ontopic]
Hoelang duurde het voordat je de sim binnen had en hoelang duurt het dan voordat de telefon binnen is? Wat ik me afvraag is: betaal je aan t-mobile of aan spitstelecom omdat bij alle andere telecom aanbieders je hem pas gratis hebt icm een 2 jarig abbo.

Yes!

Eindelijk. Tot deze week heb ik T-mobile iedere week lopen lastigvallen of ze nu eindelijk de T630 in hun verlengingspakket hadden. Ik ga een weekje skien 8) en kom terug en ze hbben hem.

Bij een 1-jarige verleniging van een 150 abbo krijg ik hem nu gratis en voor nop. Dat is niet alleen beter dan wat ik tot nu toe gezien heb, het grote voordeel is dat ik mijn huidige abbo-voorwaarden hou (als het goed is), dat betekent dus 18,50 euri in de maand i.p.v. 22,50 en goedkoper bellen buiten mn bundel.

Ik heb een half jaar moeten wachten maar nu heb ik dan toch de ideale deal te pakken volgens mij.

* SandervG is :)

It's the art of doing nothing at all.

Dat is inderdaad een mooie actie. Ik zit nu bij Orange (abbo is al afgelopen maar naar prepaid gegaan), nu lekker naar T-Mobile. Was overigens wel tevreden over Orange. Maar ik denk dat ik hem maar bij de Spits haal :).

wat nou ondertitel?

nog steeds niet binnen ;(
Pentax K10D user

quote:
Haranaka schreef op 22 maart 2004 @ 12:43:

[ontopic]

link: [afbeelding]

[/ontopic]
Dit stond ook al gepost in Deel 1 dus het is bekend ;)

Ik heb hem zelf ook hier gehaald en heb hem nu binnen. Het was inderdaad de goedkoopste manier om hem te halen, geen enkele telecomwinkel had hem voor niks met een T-Mobile 150 abonnement. En ze zijn nog snel ook. Had de simkaart binnen twee dagen binnen en de telefoon daarna in een week.

@Kintero
Je betaalt niks aan Spitstelecom. Het enige wat je betaald zijn de 12 maanden abonnementskosten aan T-Mobile.

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

Een vriend van me heeft de T610.
We hebben geprobeerd om een agenda punt elke dag terug te laten keren.
Maar we krijgen het niet voor elkaar.
Kan dit met de T630 wel?

Intel Pentium 4 2800 MHz | Asus P4P800 Deluxe | 1536 MB RAM | RADEON 9250 | Creative SB Live! Sound Card | Maxtor 6B200M0 (200 GB, 7200 RPM, SATA) | FloppyDTV-T | NEC DVD_RW ND-3500AG | LITE-ON LTR-40125S | 3Com Gigabit LOM (3C940)

en die electrotechniek? Hobby?

kan iemand ook een plaatje posten van een t610 met minder bereik en een t630 ernaast met dezelfde kaart?

Weten jullie een betaalbare (maar toch goede) carkit voor de t630?
Misschien iemand met gebruikerservaringen
met betaalbaar bedoel ik onder de 100 pleuroos.
Hoeft geen BT te zijn.

WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
MillZ schreef op 22 maart 2004 @ 21:00:
Weten jullie een betaalbare (maar toch goede) carkit voor de t630?
Misschien iemand met gebruikerservaringen
met betaalbaar bedoel ik onder de 100 pleuroos.
Hoeft geen BT te zijn.
www.mrhandsfree.nl

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

Reg. datum: 19 maart 2004

Hier nog een link met pics voor de fans van de T-mobile versie... :P

http://mobil.idnes.cz/mob...30-minirecenze040113.html

Weet iemand toevallig of je em ook in het zwart/black kunt krijgen zonder een t-mobile abbo?

avb, tsk86

Aviation - You were my everything

quote:
tsk86 schreef op 22 maart 2004 @ 21:43:
Hier nog een link met pics voor de fans van de T-mobile versie... :P

http://mobil.idnes.cz/mob...30-minirecenze040113.html

Weet iemand toevallig of je em ook in het zwart/black kunt krijgen zonder een t-mobile abbo?

avb, tsk86
dat is al tig keer gevraagd, maar die zijn er niet (iig. niet officieel)

Ik heb net gezien dat er ook een rood lampje in de T630 zit !
En dat hij ook kan trillen en knipperen op de maat !!
download dit ff:
http://www.johnex.se/files/mobiles/imytones/whistle-song.imy
en dan naar je telefoontje sturen met BT :)
Ring en gei zult een rood lampje zien :)

Je weet niet wat je niet weet!

Pentax K10D user

quote:
EurOtiC schreef op 22 maart 2004 @ 22:15:
Ik heb net gezien dat er ook een rood lampje in de T630 zit !
En dat hij ook kan trillen en knipperen op de maat !!
download dit ff:
http://www.johnex.se/files/mobiles/imytones/whistle-song.imy
en dan naar je telefoontje sturen met BT :)
Ring en gei zult een rood lampje zien :)

Volgens mij heb je wat gemist :P

Dat lampje zit er al sinds de t610. Het is een beetje een nutteloos lampje op een vreemde plek dat alleen maar meeknippert bij imy's. Wat dat betreft vond ik de ledjes bij de T68 stukken beter. Die gaven ook netwerksignaal aan en bluetooth (vooral dat coole blauwe ledje :), stel je voor: een zwarte T630 met een blauw ledje :9~ )

jona wijzigde dit bericht 22-03-2004 23:09 (6%)

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

Ik had m waarschijnlijk gemist ja.
Attans in deeltje 2 of in de startpost ben ik er niets over tegen gekomen.
Duss..
En voor dat blauwe lampje Tja je ben toch een tweaker of niet ?

Je weet niet wat je niet weet!

Reg. datum: 14 juni 2002

eerlijk gezegd ik ben blij dat het blauwe led weg is. Ik vervloek mijn p800, t68i en mijn msi dongle bijna(nu ik weet hoe het is zonder die led). dat hele tijd irritante geknipper. in begin wel geinig, maar als je het vaak gebruikt krijg je er maar hoofdpijn van.

pang wijzigde dit bericht 22-03-2004 23:24 (10%)

Ik ben op zoek voor een vriendin naar de Sony Ericsson ILO-20, is een keycord voor der T630 want ze verliest altijd alles. Ze wil deze in het roze. Heeft iemand een tip voor mij zodat ik haar kan verrassen met haar verjaardag.
Alvast bedankt :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws