Gathering of Tweakers

Quicksearch
Toet Toet Boing Boing

Probleem van die black is dat ie gesimlockt is op T-Mobile netwerk en ik ga over een maand voor een langere tijd weer naar het buitenland. Nadeel is dan dus dat ik er geen buitenlandse simkaart in kan zetten. Of zijn er al lock-vrije blacks verkrijgbaar?

Zoek een medicijn tegen kanker: Join de Power Cows

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
Nofuturekid schreef op 11 maart 2004 @ 12:14:
Probleem van die black is dat ie gesimlockt is op T-Mobile netwerk en ik ga over een maand voor een langere tijd weer naar het buitenland. Nadeel is dan dus dat ik er geen buitenlandse simkaart in kan zetten. Of zijn er al lock-vrije blacks verkrijgbaar?
Dat wordt Week 16/17 volgens mijn leverancier en dan zéér beperkt, dus moet je er ook snel bij zijn. De T-Mobile Black is op het moment ook niet meer leverbaar. Ze komen wel weer!

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

Gister is mijn T68i gestolen :(:(:(

Nuwas ik al enige tijd aan het zoeken naar een vervanger. Ik denk dat de witte T630 wel een mooi opvolgertjes is.

Zijn er meerdere T68i gebruikers die naar deze telefoon zijn overgestapt?

En waar kan ik nou het beste die telefoon bestellen als ik een abbo bij Vodafone wil nemen, 2 jarig abbo met 120 min de maand?

Belcompany?

FireStarter wijzigde dit bericht 11-03-2004 14:25 (30%)

Firestarter: ik ben niet overgestapt maar kan je in ieder geval wel vertellen dat dit een wereld van verschil is.
Veel sneller met alles.
Groter scherm.
En mooier :)

hmmz.. dankzij me net aangeschafte bluetooth adapter ben ik als een gek van alles naar me telefoon aan het sturen geweest.
Maar nou is dat ding helemaal vervuilt en d'r staan nog een zooi adressen in die voor een andere telefoon bestemd waren.
Dus ik ga naar instellingen kies voor rest dan voor reset alles en dan vraagt hij om een blokkeringscode?
Ik dacht eerst dat het de puck was.. die deed het niet, iemand een idee ?

EurOtiC wijzigde dit bericht 11-03-2004 14:24 (18%)

Je weet niet wat je niet weet!

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
EurOtiC schreef op 11 maart 2004 @ 14:20:
Firestarter: ik ben niet overgestapt maar kan je in ieder geval wel vertellen dat dit een wereld van verschil is.
Veel sneller met alles.
Groter scherm.
En mooier :)

hmmz.. dankzij me net aangeschafte bluetooth adapter ben ik als een gek van alles naar me telefoon aan het sturen geweest.
Maar nou is dat ding helemaal vervuilt en d'r staan nog een zooi adressen in die voor een andere telefoon bestemd waren.
Dus ik ga naar instellingen kies voor rest dan voor reset alles en dan vraagt hij om een blokkeringscode?
Ik dacht eerst dat het de puck was.. die deed het niet, iemand een idee ?
0000. Als het goed is. Ik heb een ander vraagje: Ik heb net een nieuwe batterij in het toestel gezet. Hoe lang moet ie dan opladen. De batterij is al groen, dus vol zou je zeggen, maar het toestel zegt 'bezig met opladen'. Ligt nu een uur of 4 aan de lader!

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

blokkerinscode is volgens mij 5 cijfers? dus 12345. of 00000. ik kan het niet meer checken want het is al verandert naar mijn persoonlijke code van 5 cijfers.

alleen de pincode is 4 cijfers, standaard 0000.

Mr TweaK wijzigde dit bericht 11-03-2004 14:37 (62%)

@firestarter kijk eens bij debitel en dan bij JAMBAA aanbiedingen. ik heb nu al 3,5 jaar zo een JAMBAA smscontact en een gratis T610 gekregen. 8 euro abbokosten, 12 ct per sms, bellen doe ik nooit.

verder heb ik de T610 en de T630 beiden in me handen gehad. ze zijn gwoonweg hetzelfde alleen de display van T630 is echt duidelijk beter zonder twijfel. dat maakt me ietsjes jaloers....... ( maar daartegenin heeft die T630 veel tmobile shit erinzitten en was ie in no time vol, toen was ik weer trots op me vrije toestel :*) )

Toet Toet Boing Boing

quote:
THE_BASE schreef op 11 maart 2004 @ 14:29:
[...]

0000. Als het goed is. Ik heb een ander vraagje: Ik heb net een nieuwe batterij in het toestel gezet. Hoe lang moet ie dan opladen. De batterij is al groen, dus vol zou je zeggen, maar het toestel zegt 'bezig met opladen'. Ligt nu een uur of 4 aan de lader!
Bij nieuwe batterijen is het toch verstandig om m er gewoon even een uurtje of twaalf te laden, ook al geeft de indicator aan dat ie vol zit. Dit is mij ten minste altijd verteld door mensen die er verstand van hadden

Zoek een medicijn tegen kanker: Join de Power Cows

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
Mr TweaK schreef op 11 maart 2004 @ 14:36:
blokkerinscode is volgens mij 5 cijfers? dus 12345. of 00000. ik kan het niet meer checken want het is al verandert naar mijn persoonlijke code van 5 cijfers.

alleen de pincode is 4 cijfers, standaard 0000.

Neehoor, bij Motorola 8x0 of 12345678 en bij SE was die bij mij 4x0 of 8x0...dat weet ik niet precies meer, maar zeker met nullen!

Hoe lang hebben jullie het opgeladen?

het moeten minimaal 4 cijfers zijn.
Dit heb ik al gedaan:
4*0
5*0
8*0 (da's het max wat je in kan vullen)

Okay nog eens gedaan.. die met nullen deed nu toch de truck... hijs nou weer bezig met opstarten :)

Me mx700 muisje hangt nu even in de lader.. maar ik kan d.m.v. me telefoon gewoon verder gotten.. muis besturing is echt cool :)

EurOtiC wijzigde dit bericht 11-03-2004 15:27 (21%)

ahhh weggeedit.... ok dus toch de 5 nullen zoals ik al zei

[tonguitsteek naar the_base]

Mr TweaK wijzigde dit bericht 11-03-2004 15:24 (71%)

quote:
Mr TweaK schreef op 11 maart 2004 @ 14:42:
@firestarter kijk eens bij debitel en dan bij JAMBAA aanbiedingen. ik heb nu al 3,5 jaar zo een JAMBAA smscontact en een gratis T610 gekregen. 8 euro abbokosten, 12 ct per sms, bellen doe ik nooit.

verder heb ik de T610 en de T630 beiden in me handen gehad. ze zijn gwoonweg hetzelfde alleen de display van T630 is echt duidelijk beter zonder twijfel. dat maakt me ietsjes jaloers....... ( maar daartegenin heeft die T630 veel tmobile shit erinzitten en was ie in no time vol, toen was ik weer trots op me vrije toestel :*) )

Ik zie die JAMBAA aanbiedingen niet :?

Ik ben toennet naar Belcompany geweest en ze hebben er 1 gereserveerd voor mij. Zodra er 1 binnenkomt op 1 van de filialen issie van mij... maargoed,,, ik heb nu geen mobieltje want die is gestolen :( .

Ik wil zo snel mogelijk een T730 silver hebben MET vodafone abbo.

Waar o Waar kan ik het vinden...

moet je ff bij 1 van debitel vestigingen binnenwandelen.

affijn met de T730 bedoel je T630 :P ?

quote:
FireStarter schreef op 11 maart 2004 @ 15:45:
[...]

Ik zie die JAMBAA aanbiedingen niet :?

Ik ben toennet naar Belcompany geweest en ze hebben er 1 gereserveerd voor mij. Zodra er 1 binnenkomt op 1 van de filialen issie van mij... maargoed,,, ik heb nu geen mobieltje want die is gestolen :( .

Ik wil zo snel mogelijk een T730 silver hebben MET vodafone abbo.

Waar o Waar kan ik het vinden...

Beetje zoeken kan ook geen kwaad :P
http://www.gsmweb.nl/
http://www.gsmstunter.nl/
http://www.studentmobiel.nl/
http://www.belnu.nl/
http://www.2call.nl/
http://www.gsmhut.net/

Zo.. als je hem nou nog niet kan vinden.. dan weet ik t ook niet meer ;)
Net de 13 sec trick en 12.5 sec en 27.5 sec truck gedaan ! :)
En inderdaad ik was een zooi plaatjes ringtones en de hele handel kwijt.
Maar niet die t-mobile logo's ! :X

EurOtiC wijzigde dit bericht 11-03-2004 17:00 (12%)

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
EurOtiC schreef op 11 maart 2004 @ 15:59:
[...]

Beetje zoeken kan ook geen kwaad :P
http://www.gsmweb.nl/
http://www.gsmstunter.nl/
http://www.studentmobiel.nl/
http://www.belnu.nl/
http://www.2call.nl/
http://www.gsmhut.net/

Zo.. als je hem nou nog niet kan vinden.. dan weet ik t ook niet meer ;)
Net de 13 sec trick en 12.5 sec en 27.5 sec truck gedaan ! :)
En inderdaad ik was een zooi plaatjes ringtones en de hele handel kwijt.
Maar niet die t-mobile logo's ! :X

Pff, die ringtones en wallpapers en games kun je ook gewoon met het toestel of een Bleutooth™ adapter verwijderen.

Weet iemand trouwens hoe je bij die thema's komt. Ik heb een Sitecom Bleutooth™ adapter en als ik op Thema's klik in Windows Explorer geeft ie een foutmelding.

Het enige waar ik me aan erger is dat t-zones logo ipv more in de standbystand. Als er gewoon tekst had gestaan, net als op de T610 T-Mobile gelocked was het me niet eens erg geweest!!!!

Mooie starpost (alhoewel veel overgenomen van de T610 ;))

En @THE_BASE: Themas kan je op je telefoon gewoon in pictures & sounds, themas vinden en zo naar je pc sturen (via Bluetooth).

Op de pc doe je gewoon via explorer op de theme, rechter muisknop, kopieeren naar, bluetooth, je telefoon. ;)
! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
Jelte schreef op 11 maart 2004 @ 17:28:
Mooie starpost (alhoewel veel overgenomen van de T610 ;))

En @THE_BASE: Themas kan je op je telefoon gewoon in pictures & sounds, themas vinden en zo naar je pc sturen (via Bluetooth).

Op de pc doe je gewoon via explorer op de theme, rechter muisknop, kopieeren naar, bluetooth, je telefoon. ;)

Tjah, maar ik kom niet in Thema's!! In afbeeldingen en geluid kom ik wel!

Trouwens voor de geïnteresseerden in de SonyEricsson K700, die is nu de K700i geworden :)

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
Jelte schreef op 11 maart 2004 @ 17:28:
Mooie starpost (alhoewel veel overgenomen van de T610 ;));)

jah, dûh....

Waarom zou ik een nieuwe schrijven terwijl alles al in het T610 topic staat, die ikzelf natuurlijk ook heb gemaakt :p

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
Ginz schreef op 11 maart 2004 @ 18:18:
[...]

jah, dûh....

Waarom zou ik een nieuwe schrijven terwijl alles al in het T610 topic staat, die ikzelf natuurlijk ook heb gemaakt :p
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is... Je hebt gelijk. ;)
Misschien een domme vraag, maar is het ook mogenlijk om via bleutooth, via de pc te internetten op mijn T630 (die volgende week pas binnenkomt. ;(.)?

Reg. datum: 14 november 2000

Ik heb net mijn e-mail ingesteld op de T630. Ik heb een account bij freeler. Ik kan nu wel ontvangen maar niet versturen. Ik denk dat dit komt omdat je de smtp server alleen mag gebruiken als je bij freeler inbelt. Heeft iemand nog andere oplossingen, zoals een alternatieve smtp server?

quote:
THE_BASE schreef op 11 maart 2004 @ 17:23:
[...]

Pff, die ringtones en wallpapers en games kun je ook gewoon met het toestel of een Bleutooth™ adapter verwijderen.

Ja maar ik vond het te veel moeite om te kijken wat ik nou allemaal heb zitten verkloten :)

quote:
Het enige waar ik me aan erger is dat t-zones logo ipv more in de standbystand. Als er gewoon tekst had gestaan, net als op de T610 T-Mobile gelocked was het me niet eens erg geweest!!!!

Even een plaatje selecteren kiezen voor meer en dan screensaver :)
Weg logo >:)

quote:
Naj_Geetsrev schreef op 11 maart 2004 @ 19:00:
Misschien een domme vraag, maar is het ook mogenlijk om via bleutooth, via de pc te internetten op mijn T630 (die volgende week pas binnenkomt. ;(.)?

Domme vragen bestaan niet... alleen domme antwoorden :)

En ja :)
Ik heb hier zelf de sitecom bluetooth adapter en daar zit dus een heel software pakket bij :)

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
CiTRiX schreef op 11 maart 2004 @ 19:12:
Ik heb net mijn e-mail ingesteld op de T630. Ik heb een account bij freeler. Ik kan nu wel ontvangen maar niet versturen. Ik denk dat dit komt omdat je de smtp server alleen mag gebruiken als je bij freeler inbelt. Heeft iemand nog andere oplossingen, zoals een alternatieve smtp server?

Via welke provider. Ik ben al dagen aan het kloten met T-Mobile instellingen en Planet Internet, maar krijg het niet voor elkaar!

*OOK GEPOST IN NIEUWSGROEPEN*
Ik heb een vraagje: wie heeft de mogelijkheid om E-mail te verzenden en te
ontvangen, direct vanuit het toestel (dus niet via t-zones) werkend gekregen
met een SonyEricsson T630?

Ik heb de klantenservice gebeld, die wijzen mij op de website My T-Mobile,
of op E-Mail SMS, of via t-zones. Een andere medewerker had het echter over
smtp.t-mobile.nl, dus er is wel degelijk een manier?!

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
EurOtiC schreef op 11 maart 2004 @ 19:21:
[...]

Ja maar ik vond het te veel moeite om te kijken wat ik nou allemaal heb zitten verkloten :)

[...]

Even een plaatje selecteren kiezen voor meer en dan screensaver :)
Weg logo >:)
Nee, dat is het niet. De rechter softbutton bedoelde ik. Daar staat normaliter MORE en nu een logobutton t-zones. Dat moet weg!!!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws