Kan je anders een goeie close-up (foto) posten?
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker
Reg. datum: 07 december 2003
of brakke webkam pic oidquote:Ibex schreef op 21 januari 2004 @ 21:25:
En hoe groot is de ruimte tussen de hdd en de zijkanten van de heatsink? Anders kan je het oplossen met koelpasta denk ik wel.
Kan je anders een goeie close-up (foto) posten?
JUHQOKG
zolang we maar een beeld krijgen van hoe groot die ruimte net isquote:
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker
Is het niet veel beter om te zorgen voor een beetje airflow over de HD?
Bij mij is het een verschil van loeiheet tot een koude schijf als ik een fan in het front van de kast op 5 volt over de hdd's laat waaien, en je hoort de fan ook niet !
EOS5DII|17-40L4|24-70L2.8|70-200L2.8IS|300L4IS|50mm1.4|85mm1.8|430EXII|580EX|
"Fuck The Mainstream" You Yell.. We Yell "Fuck The Mainstream, And Fuck The Mainstream Fuckers And Every Other Group That Thinks Like That."
Ja dat is hem inderdaad. De ruimte die overblijft is te groot om dit op te vullen met koelpast. Koelpasta is er voor bedoelt zeer kleine oneffenheden op te vullen, maar niet komplete kieren te dichtenquote:BobR13 schreef op 21 januari 2004 @ 21:53:
ik zou zeggen kijk hier eens..
btw is dit niet meer iets voor DOC dan CME?
Mmm ik heb de topic eens doorgenomen... helaas daar ookal enige minder goede ervaringen. Dat ben ik niet gewent van Zalman. Overigens heb ik ook wel enige airflow in mijn Pc
@BobR13 : paste hij bij jou ook zo fantastisch
Hoe warm wordt jouw schijf eigenlijk de mijne 37 graden op het ogenblik en dan is het vrij warm in de ruimte zelf
Overigens wordt hij weldegelijk warm dus hij doet wel iets ....
_Dune_ wijzigde dit bericht 21-01-2004 22:24 (43%)
nu slechts 20 gig. Beide onder normale stress.
Met de zalman koeler is de temp nog niet boven de 31 graden gekomen. Terwijl zonder de koeler de schijf gemakkelijk de 50 haalt.
Dus na mijn weten doet ie zijn werk goed.
Drive-in Shows :: Club 212 :: Orpheus Blog :: Arcade Mania
Andere merken waaronder seagate hebben hier geen last van. Ik heb het zelfde probleem gehad als jij...en nu heb ik seagates
De weerskanten sluiten nu perfect!
Ik baseer mijn ervaring op de maxtor d740x, maxtor dm9 plus.
Ik heb in totaal 10 schijven getest, alle maxtors hadden 'tzelfde probleem!
mxstrAEm wijzigde dit bericht 22-01-2004 02:03 (30%)
or, perhaps most likely, a spontaneous, completely accidental thermite reaction ;)
Welke Maxtor schijf heb jij precies? Type?quote:protheus schreef op 22 januari 2004 @ 01:53:
Ik zelf heb wel goede ervaringen met deze heatpipe. Hij past perfect om mijn Maxtor 120 gig schijf. Temp is nu 29 graden. Mijn andere maxtor 60 gig schijf wordt actief gekoeld met 2 5 cm fans. Die overigens een tering herrie maken deze schijf is
nu slechts 20 gig. Beide onder normale stress.
Met de zalman koeler is de temp nog niet boven de 31 graden gekomen. Terwijl zonder de koeler de schijf gemakkelijk de 50 haalt.
Dus na mijn weten doet ie zijn werk goed.
Acer Aspire 5024WLMi // AMD Turion 64 1.8GHz // ATi Radeon X700
Reg. datum: 18 september 2000
Antec SLK3700AMB,Intel T2600,Asus N4L-VM DH,MDT PC5300 2x1GB,2xSamsung HD501LJ,Nec 3540A,Seasonic S12II 330W,Samsung 206BW
DiamondMax Plus 9 heb ik hier.quote:
Drive-in Shows :: Club 212 :: Orpheus Blog :: Arcade Mania
paste idd een beetje moeilijk, maar met een beetje rommelen lukte het wel.. maar bij mij wassie wel recht.quote:_Dune_ schreef op 21 januari 2004 @ 22:14:
[...]
@BobR13 : paste hij bij jou ook zo fantastisch.... ?
Hoe warm wordt jouw schijf eigenlijk de mijne 37 graden op het ogenblik en dan is het vrij warm in de ruimte zelf
Overigens wordt hij weldegelijk warm dus hij doet wel iets ....
zonder fans werd schijf dikke 50 graden oid, heb nu die zalman niet meer, en 1 papst fan op 5 volt dr voor hangen. schijf wordt nu 39 graden.
het maakte bij mij niet uit of ik die zalman dr op had of niet, ding werd gewoon bloedheet
"Fuck The Mainstream" You Yell.. We Yell "Fuck The Mainstream, And Fuck The Mainstream Fuckers And Every Other Group That Thinks Like That."
Math2k wijzigde dit bericht 23-01-2004 18:26 (3%)
iBook G3 en iPod 5g
Pagina: 1