Na vandaag ik in iedergeval !!! niet dat ik er nu zo blij om wordt want hij past nauwelijks om mijn Maxtor DiamondMAX plus 9 schijf
. Ik heb heel voorzichtig met een lijmklem de cooler om de schijf heen geklemd. Je kunt namelijk niet zo hard de schroeven aandraaien zodat beide elementen de zijkanten van de schijf volledig raken voor een goede warmte overdracht. Zelfs de lijmklem durf ik niet zo hard aan te draaien, bang dat ik mijn schijf ga beschadigingen, dus ik houdt een kleine luchtspleet over wat dus dramatisch is voor de warmte overdracht.
Het ziet er eigenlijk nu zo uit (van voren gezien) : /XXX\ , waarbij de xxx = hardeschijf en / \ zijn de beide koelvlakken van de heatpipe.
Ik vindt het een beetje dure oplossing om je schijf in de rubbers te hangen
...
Mijn vraag is hebben meer mensen ervaring met deze zalman koeling in combinatie met een Maxtor schijf ?
Het ziet er eigenlijk nu zo uit (van voren gezien) : /XXX\ , waarbij de xxx = hardeschijf en / \ zijn de beide koelvlakken van de heatpipe.
Ik vindt het een beetje dure oplossing om je schijf in de rubbers te hangen
Mijn vraag is hebben meer mensen ervaring met deze zalman koeling in combinatie met een Maxtor schijf ?
[ Voor 10% gewijzigd door _Dune_ op 21-01-2004 21:18 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/