Hoofdcategorieën
Topicacties

Illegale client installatie...?

Pagina: 1 2 3 4 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: Floppus
Frontpage Admin / Moderator PW
quote:
braindead schreef op 06 October 2003 @ 22:40:
Ik reageerde eigenlijk op dat laatste stukje in je post

[...]

Maar als ik het nu goed begrijp kunnen jullie nog wel je verhaal doen? Of zit het bij Dnet nu zo hoog dat het de eerst komende tijd niet meer moet voorkomen bij DPC?

Laat ik het zo zeggen; we wachten nog heel even met vragen naar de OGR-25 cheater waardoor DPC niet op #1 staat :+

Ik zit erover te denken nog maar een sixpackje hollandse biertjes die kant op te sturen; dat wil nog wel eens helpen ;)

Variable Data Printing & Workflow Automation - Godt helps people who help themselves.

DNet zit tussen twee vuren, men kan niet veel anders doen dan men uit de stats verwijderen.
Vergeet niet dat een subteam voor hun 1 persoon is.
Het verschijnsel subteams bestaat officieel namelijk niet.

Maar het is opgelost nu, gelukkig :)

Los Alcoholicos
Reg. datum: 29 juni 2000

Hulde crew _/-\o_

Kom even lekker shouten op onze site: Los Alcoholicos!
Now processing: World Community Grid & OGR-25. Clicking @ Ecologyfund.com!

Lazy arze

netjuhs gedaan floppy :D

Wat ben ik blij dat er zo een goed team achter...of is het nou boven me staat :D

Snoepkont - Bishop - Level 12x

Team Aggression
Reg. datum: 02 augustus 2001

Gelukkig :) ... _/-\o_ DSmarty, CZero, Floppus en ./Proxy _/-\o_
Verder vind ik het wel jammer dat Stefan stopt met RC5 :/

<| Aggressive Gathering @ http://www.aggression.nl/ | RC5-72: DPC -> I'R Cow -> Team Aggression | Team Aggression Contact: team[-at-]aggression.nl | [specs]

Waarom geen boventitel :/

quote:
Heintje1 schreef op 06 October 2003 @ 22:41:
Voor die gene die zeggen dat ze ook D.net zouden mailen.
Als niet DC'er vind ik het knap als je achter het adres van D.net komt.

Dan moet je eerst al de client vinden. Dan kom je in de ini een email adres tegen. Dat moet je niet hebben. Maar je moet eerst de hidden client afsluiten om hem vervolgens gewoon te starten. Zodat je dan kan zien dat het van distributed.net is. en vervolgens kun je pas op die site aan het abuse adres komen.

Dus iedereen die er niks van af weet zal naar het adres van de ini mailen.
Dus dit is ook een naai actie van Hessel. Thanks.

[Oja]
Als ie bij visje op school gezeten heeft is het dus waarschijnlijk een brabander.
Thanks, maar ook op de eerlijke manier hadden we GPN wel ingehaalt.
[/Oja]

Brabant, Boxtel, wijk Munsel.. personelijker zal ik niet bekend maken :(

Ikzelf had het eigenlijk moeten weten dat hij er toe in staat zou zijn... ik wist dat z'n sletjes (hij heeft MEERDERE hotmail accounts waarvan het me niets zou verbazen als deze stuk voor stuk vol zitten) voor em crunchden.. normaal krijg ik die zooi eerst naar me toegestuurt (bv ook een .jpg.exe met een ingebakken vnc server) Als ik geweten had dat hij dat van plan was had ik hem wel even op z'n vingers getikt/laten bannen uit de proxy... Jammergenoeg wist ik dus van niets :(

quote:
Nork schreef op 06 October 2003 @ 23:03:
Gelukkig :) ... _/-\o_ DSmarty, CZero, Floppus en ./Proxy _/-\o_
Verder vind ik het wel jammer dat Stefan stopt met RC5 :/
Team GPN is hard aan het doodgaan.... ik zie eigenlijk ook net dat jullie al een tijdje niet meer voor gpn flushen.... maarja, t blijft een hobby :)

cyberbetica wijzigde dit bericht 06-10-2003 23:57 (14%)
Reden: kwootje erbij :)

Team Aggression
Reg. datum: 02 augustus 2001

CyberBetica, wij flushen al 16 dagen voor I'R Cow ;)

<| Aggressive Gathering @ http://www.aggression.nl/ | RC5-72: DPC -> I'R Cow -> Team Aggression | Team Aggression Contact: team[-at-]aggression.nl | [specs]

Waarom geen boventitel :/

quote:
Nork schreef op 07 oktober 2003 @ 00:38:
CyberBetica, wij flushen al 16 dagen voor I'R Cow ;)
Ik kijk dan ook niet zo vaak naar de stats :)

Los Alcoholicos

quote:
Floppus schreef op 06 October 2003 @ 22:48:
Ik zit erover te denken nog maar een sixpackje hollandse biertjes die kant op te sturen; dat wil nog wel eens helpen ;)
Hebben we niet nog wat casebadges? :) En eventueel een DPC-shirt. Zoveel RC5-ers kunnen vast wel 50 cent missen :)

Houd je ook van een alcoholische versnapering? Join dan Los Alcoholicos op 1 van de volgende projecten
SoB #2 - TSC #5 - D2OL #4 - R@H #4 - LC #4 - WCG #7 - OGR25 #12 - F@H #12 - CP #17 - DPAD #53

#1 R@H

Heeel veeel respect en hulde voor de mensen die zich ingezet hebben om het in orde te maken.
Ik denk dat dit de manier is zoals het gaat zeg maar, dnet kan niet veel anders dan bannen, zij kunnen niet elk geval helemaal gaan onderzoeken, dat moet je zelf doen want de fout ligt bij het team -> de persoon, niet bij dnet. En nu blijkt dat het dan ook best hersteld wordt, top!!

quote:
Heintje1 schreef op 06 October 2003 @ 22:41:
Voor die gene die zeggen dat ze ook D.net zouden mailen.
Als niet DC'er vind ik het knap als je achter het adres van D.net komt.

Dan moet je eerst al de client vinden. Dan kom je in de ini een email adres tegen. Dat moet je niet hebben. Maar je moet eerst de hidden client afsluiten om hem vervolgens gewoon te starten. Zodat je dan kan zien dat het van distributed.net is. en vervolgens kun je pas op die site aan het abuse adres komen.

Dus iedereen die er niks van af weet zal naar het adres van de ini mailen.
Dus dit is ook een naai actie van Hessel. Thanks.

[Oja]
Als ie bij visje op school gezeten heeft is het dus waarschijnlijk een brabander.
Thanks, maar ook op de eerlijke manier hadden we GPN wel ingehaalt.
[/Oja]
De client draaide niet hidden, je hoefde er dus alleen maar op te klikken in de zin van wat is dat en dan staat er: www.distributed.net. ga je daar heen en klik je op help dan heb je een email adres... Vrij simpel, maar goed doet er nu niet meer toe gelukkig.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1 2 3 4 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: