Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Moet heel GPN hierom gebanned worden
Lame zooi man.
5 minuten rondkijken op internet en je ziet dat er een complete subteams achter zitten en er is geen concact geweest, dan had je dus geweten dat dat team al gebanned was.
http://gpnkoe.gameparty.net/nieuws/item/6045/
Bedankt hoor Hessel! fijn dat je ff overlegt heb! *NOT*
Gman wijzigde dit bericht 06-10-2003 11:27 (88%)
Wake Up On LAN Workstation (specs lopen altijd achter :o) Wordt ook FON lid!
quote:
Imho heeft Hessel juist gehandeld en moet je jullie (ex) teamgenoot bedanken.
Om het net te houden had hij natuurlijk ook even gpn op de hoogte kunnen stellen.
Des al niet te min vindt ik wel dat d-net erg snel een team uitsluit van de stats en ik hoop voor gpn dat ze gewoon onder hun eigen acount terug mogen komen.
The Anarchist SOB #4 | Dpcer en nog geen lid van een subteam ? Klik dan niet hier
Opzich kan het inderdaad vast wel beter opgelost worden, maar als ik een niet dpc-er ofzo, een mens zeg maarquote:Mobster schreef op 06 October 2003 @ 11:03:
[...]
Ik hoop dat 'Het orgaan' duidelijk kan maken dat dit niet de allerbeste oplossing is om problemen aan te pakken.
Een schone taak
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
zoals een wijs man eens zei:quote:Bedankt hoor Hessel! fijn dat je ff overlegt heb! *NOT*
quote:./Proxy schreef op 06 October 2003 @ 08:42:
Er is nog niets gebeurt dat niet terug gedraait kan worden. Eerst maar eens in overleg met D.net
Ik zit nu in mijn middagpauze, en ben speciaal even naarr huis gereden om de status hiervan te bekijken. Veel tijd op dit moment heb ik er dus niet voor, maar dat zal vanavond worden gecompenseerd.
Nogmaals wil ik iedereen verzoeken, met name de leden van GPN, mochten zij informatie hebben die hiermee verband houdt, contact met me op te nemen op ICQ 10264771.
mailen mag ook op Floppus[ed]chello[point]nl
Variable Data Printing & Workflow Automation - Godt helps people who help themselves.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
<| Aggressive Gathering @ http://www.aggression.nl/ | RC5-72: DPC -> I'R Cow -> Team Aggression | Team Aggression Contact: team[-at-]aggression.nl | [specs]
quote:
Zou best kunnen, maar zoals gezegd zit ik in mijn pauze en heb ik verder nog nergens naar gekeken; ik vind dat dit prioriteit heeft boven het uitzoeken wat eventueel nieuwe mailadressen zijn.
Zodra iets dergelijks beschikbaar komt, meld ik dat wel weer.
Variable Data Printing & Workflow Automation - Godt helps people who help themselves.
Is dat wat je je bij je hobby had voorgesteld? Wordt je daar blij van? De volgende keer als diegene komt, begroet je hem dan vriendelijk en zegt "hier alsjeblieft, vernaggel het alsjeblieft weer"?
Voor de mensen van distributed.net is het hobby; wat ze doen wordt allemaal in hun vrije tijd gedaan; het is dan ook een non-profit organisatie. Verhalen over dat ze nu goede banen hebben bij UD: dat is mazzel voor ze, daar is het niet om begonnen.
De eerste paar keer willen zij ook wel zien dat DPC uit meer dan één persoon bestaat, en zal een andere DPCer gewoon vriendelijk behandeld worden als er iets gevraagd wordt waar moeite voor moet worden gedaan. Maar als het merendeel van de problemen steeds uit DPC kring komen, dan zijn ze het een keer zat, en zal iedere nieuwe DPCer al met argwaan worden ontvangen.
Beschouw dit laatste eens op jezelf, en ontken maar eens dat jij er van zou balen.
Ik wil ABSOLUUT niet zeggen dat de handeling zoals deze door dnet is gedaan in mijn ogen juist is, ik wil enkel zeggen dat ik me kan verplaatsen in hun standpunt.
Als er één ding dus ZEKER niet helpt is over ze gaan klagen (ken je dat gevoel dat je je vrijwillig inzet en denkt dat je goeie dingen doet, en er ineens mensen aankomen om te vertellen dat je alles fout doet?). De enige mogelijkheid is zo veel mogelijk informatie verzamelen over de situatie, het geval uitleggen, duidelijk maken dat ook wij er alles aan doen om het goed te laten verlopen. En dan nog is het hopen dat ze in zo'n geval energie willen steken.
Op >dit< moment zijn Dsmarty, ./Proxy en ik net klaar de gegevens te verzamelen en interpreteren (waarvoor dank aan CZero van GPN, die heel vlot heeft gereageerd, en alle mogelijke hulp heeft geboden), en zijn de gegevens aan dnet overlegd.
Er is door dnet besloten het account van gameparty weer te activeren op voorwaarde dat verdere abusemails uitblijven. Zij zullen vanaf morgen (misschien een dag later) weer in de stats prijken
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity | Niet met me eens ? DM ME
Reg. datum: 06 oktober 2003
Het is een hobby, er zit een hoop tijd en werk in. Iedereen heeft er baat bij dat er geen ellende omheen ontstaat, en daar wil ik me ook volledig voor inzetten!
Beheerder Team Gameparty.net
Canon T90 + 17mm f3.5 - 24-35 f3.5 L - 35mm f2.0 - 35-105 f3.5 - 135mm f2.5 - 70-210 f3.5 Macro
zoals ik dit lees is het heel netjes opgelost, Floppus doorstaat zijn eerste test
Only the dead have seen the end of war !
quote:DKasemier schreef op 06 October 2003 @ 21:59:
Maar mogen het ook duidelijk zijn dat je even duidelijk in je team gaat vermelden dat dit niet meer zal gebeuren?
http://koei.gameparty.net/nieuws/item/6052/
Uiteraard!!!
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#1 DPAD - #1 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #4 RC5 - #10 WCG - #11 SoB
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Canon T90 + 17mm f3.5 - 24-35 f3.5 L - 35mm f2.0 - 35-105 f3.5 - 135mm f2.5 - 70-210 f3.5 Macro
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#1 DPAD - #1 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #4 RC5 - #10 WCG - #11 SoB
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
En met een team zo belachelijk groot als DPC, gaan de statistieken wat dat betreft al snel tegen je werken denk ik...
CZero143 wijzigde dit bericht 06-10-2003 22:17 (20%)
quote:./Proxy schreef op 06 October 2003 @ 21:47:
Laten we met zijn allen hopen dat dit de laatste illigale client is die we te zien krijgen, ik denk niet dat D.net de volgende keer weer vergevingsgezind is (weet het wel zeker)
Dan kom ik toch weer terug op m'n verhaal die ik enkele post terug heb geplaatst.
Dnet heeft door een paar eikels nu de pik op DPC, om 1 of andere redenen worden wij telkens weer getroffen. DPC is het grootste team binnen Dnet en valt dus ook het meest op. DPC treffen is eigenlijk heel makkelijk, de meeste subteams hebben wel een installer op hun site staan, de weg daar heen is via dit forum gemakkelijk te vinden. Ik download ff wat installers her en der, schrijf ook ff zo'n setup, Dnet krijgt mail met alleen maar emailadressen gekoppeld aan DPC. Dus ban.
Nu denken de meeste dat zal wel meevallen, maar het is ons nu al een paar x overkomen. Dnet begrijpt toch hopenlijk wel dat dit gebeurd door een paar ontzettende eikels die daar mee ook de goede jongens binnen DPC treffen.
Ze denken daar toch niet dat wat we in jaren opgebouwd hebben express teniet willen doen?
DPC is groot heeft veel subteams en binnen de subteams vind je weer allerlei subteams. En komt erbij dat je je bij Dnet gewoon kunt aansluiten bij een team. Je hoeft niet om toestemming te vragen, je kunt DPC gewoon joinen. Dus elke gek die kwaad wil kan inprincipe DPC ten gronde richten.
Heeft de DPCcrew dit al eens voor gelegd aan Dnet?
Burnin'Cows Page en natuurlijk ons forum met heel veel Nude Babes!
quote:
Ik denk dat de amerikanen (denken toch ff iets anders) die redenatie, op dat moment meer als excuus gezien zouden hebben als geldige reden.
Neemt niet weg dat het zou kunnen, maar dan is het denk ik aan ons om ff uit te zoeken hoe de vork in de steel zit.
Ik weet dat het niet ideaal is maar zo is het denk ik nu even wel
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity | Niet met me eens ? DM ME
Maar als ik het nu goed begrijp kunnen jullie nog wel je verhaal doen? Of zit het bij Dnet nu zo hoog dat het de eerst komende tijd niet meer moet voorkomen bij DPC?quote:ik denk niet dat D.net de volgende keer weer vergevingsgezind is (weet het wel zeker)
Burnin'Cows Page en natuurlijk ons forum met heel veel Nude Babes!
Als niet DC'er vind ik het knap als je achter het adres van D.net komt.
Dan moet je eerst al de client vinden. Dan kom je in de ini een email adres tegen. Dat moet je niet hebben. Maar je moet eerst de hidden client afsluiten om hem vervolgens gewoon te starten. Zodat je dan kan zien dat het van distributed.net is. en vervolgens kun je pas op die site aan het abuse adres komen.
Dus iedereen die er niks van af weet zal naar het adres van de ini mailen.
Dus dit is ook een naai actie van Hessel. Thanks.
[Oja]
Als ie bij visje op school gezeten heeft is het dus waarschijnlijk een brabander.
Thanks, maar ook op de eerlijke manier hadden we GPN wel ingehaalt.
[/Oja]