trouwens; wat is er mis met installatie in de system32 dir? Daar zet ik ze zelf ook altijd neer, omdat die variabele lekker makkelijk is over te nemen.
Uiteraard dan wél op machines van mensen die er toestemming voor hebben gegeven...
http://floppus.teambvd.com/stuff/install.zip
bvdsetup.exe installeert koe in system32, installeert als service en start de service
dnetc is dnetc.exe, maar zonder extensie (update koe is dus gewoon .exe eraf strippen)
dnetc.ini is de .ini - daar kan iedereen zijn eigen voor gebruiken natuurlijk
Wij gebruiken het in 2 computerwinkels voor de demo-systemen, op het werk, en als iemand wel mee wil doen na uitleg, maar geen held is met zoiets zelf installeren.
Dit progje geeft TOTAAL GEEN terugmelding; je dubbelklikt, ziet niets hoort niets, en klaar, juist voor het gemak. Demosystemen worden allen opnieuw installed bij verkoop.
Ik zie hierin echt geen bezwaar dus om de koe in system32 te zetten...
Trouwens; een discussie hierover met GameParty vóór er direct een mail naar distributed.net gaat had mij een nettere oplossing geleken:
1) Distributed.net heeft door het verleden al niet zo'n hoge pet van DPC op. Nu krijgen ze weer iets waar ze zich (zacht uitgedrukt) negatief over kunnen uitlaten richting DPC
2) GameParty.net is een subteam; één van de leden kan zoiets op eigen initiatief geregeld hebben. Nu pak je direct het hele team aan zonder dat we weten hoe of wat. Geef ze eerst de kans even te reageren, zodat gekeken kan worden of het misschien intern op te lossen is.