Al op Ebay Duitsland gekeken? Je wordt er mee doodgegooid.quote:
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
GoT Index » Overige Hardware » Het Grote Printer Topic - Deel 1
Pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Al op Ebay Duitsland gekeken? Je wordt er mee doodgegooid.quote:SCS2 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 23:29:
Nu raken de kleuren toners op, en zoek ik alternatieven voor de dure Dell toners.
In Nederland en Europa zijn er nauwelijks alternatieven.
De cartridges schijnen van een chip voorzien te zijn.
Maar dit schijnt tegenwoordig normaal te zijn en schijnen meevervangen of gereset te kunnen worden.
Comp specs LinkedIn
Jah: koop gewoon originele.quote:
Weergave spoilertag moet uitgezet kunnen worden!!
Zou je dit nogmaals kunnen bevestigen? Het lijkt er namelijk op dat jij de enige bent die dat constateert (voor zover ik 'gegoogled' heb). Dit zou mij er namelijk van weerhouden om deze printer te kopen.quote:TweakMij schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 02:29:
• Workgroup naam ("WORKGROUP") is niet te wijzigen en dus dienen alle PC's (die deze multifunctional via ethernet moeten kunnen benaderen) lid te zijn van een workgroup met als verplichte vaste naam "WORKGROUP
There are 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.
And remember, Respect is Everything !
Deze netwerk-instelling is niet via het LCD-scherm of de meegeleverde Windows-applicaties te wijzigen, volgens mij. Deze beperking kwam ik ook eens tegen in een van de dikke papieren handleidingen, geloof ik. Als je het 100% zeker wilt weten, kun je Canon bellen: 0900-2022915. Bevestig hun antwoord echter wel naar Canon en (!) je leverancier per email VOOR je aankoop, zodat je je koop ongedaan kunt maken als het toch anders blijk te zijn. Geloof me, in die situatie heb ik helaas eens gezeten.quote:Bram1337 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:51:
[...]
Zou je dit nogmaals kunnen bevestigen? Het lijkt er namelijk op dat jij de enige bent die dat constateert (voor zover ik 'gegoogled' heb). Dit zou mij er namelijk van weerhouden om deze printer te kopen.
Misschien zijn firmware updates mogelijk ofzo?
Jezelf zijn kan jij het beste
met een Livebox is dit (weet ik bijna zeker) niet mogelijk, aangezien de Livebox geen host functionaliteiten aanboord heeft (weet ik ook bijna zeker).quote:LoatGoan schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:38:
Hallo mensen,
Ik heb een Brother DCP-357c, nou wil ik deze aan de router hangen, alleen heeft hij geen netwerkfunctie. Is er toch een manier om deze printer aan een router of de Orange Livebox te hangen (USB) zodat ik hem toch als een netwerkprinter kan gebruiken?
Groeten, Bart
And remember, Respect is Everything !
Weergave spoilertag moet uitgezet kunnen worden!!
Ik heb via mijn CLJ 3550 een aantal prints gemaakt op heavy glossy. Het kan, wel goed instellingen aanpassen. Maar idd, via een inkjet komen foto's er way better uit.quote:Raymond schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:29:
Een kleurenlaser is prima voor plaatjes (denk websites ed) en documenten.
Je moet alleen niet verwachten dat je de foto's die uit een kleurenlaser komen in een lijstje kan doen en ophangen
Comp specs LinkedIn
Tip: als je op deze printer uitkomt zou ik hem kopenquote:Jieve schreef op maandag 24 maart 2008 @ 21:29:
Ik ben van plan om een nieuwe printer te kopen. Ik heb een beetje rond gekeken en kwam uit op de Canon Pixma iP4500.
Heeft iemand een goeie tip voor mij?
Er zijn veel betere printers (betere afdrukken, groter papier etc.) maar die kosten ook veel meer. Die keuze zal je zelf moeten maken.quote:Of misschien een idee voor een betere printer?
Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ja, dat ga ik ook doen. had nog een vraag. kan ik deze printer ook Wireless gebruiken?! Of is er een mogelijkheid om dat voor elkaar te krijgen?quote:Gizz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:12:
[...]
Tip: als je op deze printer uitkomt zou ik hem kopen
[...]
Er zijn veel betere printers (betere afdrukken, groter papier etc.) maar die kosten ook veel meer. Die keuze zal je zelf moeten maken.
Ja, dat ga ik ook doen. had nog een vraag. kan ik deze printer ook Wireless gebruiken?! Of is er een mogelijkheid om dat voor elkaar te krijgen?quote:Gizz schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:12:
[...]
Tip: als je op deze printer uitkomt zou ik hem kopen
[...]
Er zijn veel betere printers (betere afdrukken, groter papier etc.) maar die kosten ook veel meer. Die keuze zal je zelf moeten maken.
Het kan wel m.b.v. een Wireless printserver. Maar die zijn redelijk prijzig. Dan kun je misschien beter voor een printer kiezen die ingebouwd wireless heeft.quote:Jieve schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 20:51:
[...]
Ja, dat ga ik ook doen. had nog een vraag. kan ik deze printer ook Wireless gebruiken?! Of is er een mogelijkheid om dat voor elkaar te krijgen?
(i)nsanity himself...
Is de prijs interessant, is de info voldoende, staat het in de juiste cat.?quote:KingRoad826 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:32:
[...]
Heb zelf nog een andere vraag. Heeft iemand een idee hoe ik het beste mijn (nieuwe) Canon laserprinter te koop aan kan bieden? Hier op Tweakers V&A krijg ik zo goed als geen reacties en op Marktplaats is het ook niet te doen vanwege het gigantische aantal printers dat daar wordt aangeboden (staat binnen no-time op pagina 10+). Zijn er misschien speciale nederlandse printerfora die ook een "te koop" sectie hebben? Ik kan ze helaas niet vinden...
Comp specs LinkedIn
Hehe, dat is grappig, jij bent zo'n beetje de enige die via Tweakers.net V&A op mijn printer hebt gereageerd.... Is al weer even terug, dus vandaar dat je het waarschijnlijk niet meer weet.quote:PcDealer schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 23:43:
[...]
Is de prijs interessant, is de info voldoende, staat het in de juiste cat.?
(i)nsanity himself...
Dat is prima mogelijk. Quote van http://gathering.tweakers...message/29403208#29403208:quote:Mei schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:26:
Even aan de bezitters van een Canon MX700. Als je die via ethernet aansluit, kan je dan ook scannen naar een computer toe?
TweakMij wijzigde dit bericht 01-04-2008 14:42 (1%)
Reden: Achteraf kan altijd van alles beter.
Jezelf zijn kan jij het beste
(i)nsanity himself...
GoT Index » Overige Hardware » Het Grote Printer Topic - Deel 1
Pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona