. Een uitstekende afdrukresolutie van 1200 x 600 dpi biedt een professionele laserafdrukkwaliteit van tekst en foto's.
Dus alleen zwart/wit foto,s?....
Is er voor zon printer dan ook een kleuren toner dan?
GoT Index » Overige Hardware » Het Grote Printer Topic - Deel 1
Pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Na al bijna een week te wachten op antwoord van Samsung zelf (die de vraag naar een "expert" hadden doorgestuurd) kwam ik afgelopen weekend op het "geniale" idee de drivers eens te downloaden en uit te pakkenquote:Wildfire schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:19:
[...]
Ondertussen sta ik daadwerkelijk op het punt de 350N aan te schaffen, ik vraag me alleen af of deze Vista x64 compatible is. De Samsung website meldt alleen dat het ding Vista-compatible is, ja dat zal best maar zijn er ook 64-bits drivers?
Systeemspecs: Klik hier!
Helaas heb ik dit iets te laat gezien, want zo vaak check ik dit topic niet. De Samsung bevalt mij ook uitstekend en heeft zichzelf al terug verdiend ...quote:kiddyl schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:28:
Ik heb vandaag een Samsung ML-2010R gehaald. Installeren ging zonder problemen en de kwaliteit van de prints is goed. Echter maakt de fan heel veel geluid bij mij. Ik hoor een continue brom. Hebben meer mensen daar last van? Ik heb een stille PC en dit overheerst al het geluid in mijn kamer als ik geen TV of muziek aan heb staan.
Zo ... eindelijk dan toch de stap naar GoT gemaakt
Tweaker gallery (T.net) - Gebruikersprofiel (GoT)
Dan heb je niet goed gezocht, want alle Brother multifunctionals hebben de lade aan de voorkant.quote:Regeneration schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:16:
Ik kan namelijk geen ander printers die de papierlade aan de voorkant hebben.
Daar kan ik CDtray A niet vinden. Overigens heb ik wel een ander programma geprobeerd dat compatible zou zijn met mijn printer (Audiolabel), maar die printte juist weer scheef op de cd. Ik hou het voorlopig maar bij de Canon software en neem het kleine randje voor lief.quote:
Gizz wijzigde dit bericht 10-02-2008 15:55 (37%)
Canon EOS 300D + Canon EOS 1000FN + EF-S 18-55 (3.5-5.6) + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
(i)nsanity himself...
Volgens mij zijn de Canon printers wel aardig zuinig, en is ook de prijs per pagina in het geval van de Canon printers behoorlijk laat.quote:Regeneration schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:16:
Ik weet dat Canon niet bekend staat om zijn zuinigheid van de inkt maar de tekst lijkt vaak net iets te dik uit geprint te worden.
Na wat onderzoek kwam ik uit dat HP redelijk lage prijs per pagina heeft dus dat kwam mooi uit. Ik kan namelijk geen ander printers die de papierlade aan de voorkant hebben.
Daarom zo goedkoop...quote:
Comp specs LinkedIn
quote:Gizz schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:49:
[...]
Dan heb je niet goed gezocht, want alle Brother multifunctionals hebben de lade aan de voorkant.
Het leuke van Brother is dat je vaak wat meer features hebt dan HP voor dezelfde prijs. Bijvoorbeeld scannen en printen via het netwerk, terwijl je bij HP dan een prijsklasse hoger zit.
[...]
Daar kan ik CDtray A niet vinden. Overigens heb ik wel een ander programma geprobeerd dat compatible zou zijn met mijn printer (Audiolabel), maar die printte juist weer scheef op de cd. Ik hou het voorlopig maar bij de Canon software en neem het kleine randje voor lief.
Bedankt voor jullie reactie en info. Ik kan daar wel even verder mee zoeken.quote:Jarod schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:02:
[...]
Volgens mij zijn de Canon printers wel aardig zuinig, en is ook de prijs per pagina in het geval van de Canon printers behoorlijk laat.
Verder hebben de meeste Canon printers tegenwoordig twee papierlades: één aan de voorkant en één aan de bovenkant, dus wat dat betreft is HP niet meer de enige optie.
Bijvoorbeeld de Pixma iP4500
Rebuilding knowledge database
www.carina-avensisclub.nl
Kloptquote:uppie8374 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:17:
Ik heb net de Samsung ML 2010R gekocht. Hierop zit een lampje met Toner saver, maar deze brand niet tijdens het printen. Betekent dit dat toner saver niet automatisch aanstaat?
quote:Zo niet, hoe kan ik de toner saver dan aanzetten?
Zie hoofdstuk 1.7, 4.2, 4.5 en p.9 van de manual.quote:uppie8374 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:27:
In de voorkeursinstellingen van de printer bij 'Printers en faxapparaten' staat de tonerbesparingsmodus aan. Echter het lampje op de printer zelf blijft uit tijdens het printen.
Comp specs LinkedIn
Gedownload, gelezen, en gedaan... nu werkt het welquote:PcDealer schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:24:
[...]
Klopt
[...]
[...]
Zie hoofdstuk 1.7, 4.2, 4.5 en p.9 van de manual.
http://downloadcenter.sam...20484_ML-2010_English.pdf
Makro heeft de gewoonte end of life printers aan te bieden tegen dumpprijzen.quote:PcDealer schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:50:
Makro:
HP Officejet 4315 EUR 45,00 (ex).
Printen faxen, kopiëren, scannen
abusimbal wijzigde dit bericht 12-02-2008 20:45 (16%)
abusimbalquote:
Comp specs LinkedIn
Woei!quote:abusimbal schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:43:
Hier de verschillen tussen een HP Laserjet 3500, 3550 en 3700
http://www.vb.net/products/HP/clj3500-3550-3700.pdf
Yes PcDealer I'm back ! Lang geleden.
Comp specs LinkedIn
Van Laserjets weet ik niet veel, ben de inkjetmanquote:PcDealer schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:50:
[...]
Ik bedoel inside info: duplexer op de 3700-series wel, 35x0 series niet. Maar zou het wel werken in de 3550? 6.000p kleurentoner wel op de 3700, maar zou het werken in de 3550?.
De Brother printers heb ik nog niet heel goed bekeken, maar de eerste indruk is niet al te goed. Het lijkt een beetje een merk dat een lage prijs heeft maar de kwaliteit niet altijd even goed is. Klopt dit een beetje of is mijn gedachte een beetje verkeerd?quote:Regeneration schreef op zondag 10 februari 2008 @ 23:29:
[...]
[...]
Bedankt voor jullie reactie en info. Ik kan daar wel even verder mee zoeken.
Wat ik van Brother printers gezien heb is dat ze prima printjes maken, maar dat ze wat betreft kwaliteit niet kunnen tippen aan bijvoorbeeld de Canon printers.quote:Regeneration schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:02:
[...]
De Brother printers heb ik nog niet heel goed bekeken, maar de eerste indruk is niet al te goed. Het lijkt een beetje een merk dat een lage prijs heeft maar de kwaliteit niet altijd even goed is. Klopt dit een beetje of is mijn gedachte een beetje verkeerd?
Ik denk dat het wat betreft kwaliteit niet zo heel veel uitmaakt, de nieuwere zal misschien heel iets beter zijn, misschien wat probleempjes nog verholpen, maar ik denk niet dat het het kwa printkwaliteit echt gaat merken.quote:Hoe dan ook, ik ben verder gaan zoeken en heb inderdaad gevonden dat Canon nu ook best aardig zuinige printers heeft. Ik ben tot nu toe uitgekomen op een Canon Pixma MP510 alleen deze is nu minder goed verkrijgbaar en de opvolger is nagenoeg gelijk (en waarschijnlijk ook iets beter?) en dat is de Canon Pixma MP520. Mijn vraag was eigenlijk nu of van die twee papierlades die de Canon heeft één daarvan (de achterste) gewoon kan negeren/niet gebruiken?
Ik zal later zelf nog naar een winkel gaan, want in de reviews kan ik dat niet terugvinden, ook niet aan afbeeldingen.
Bedankt voor je snelle reactie.quote:Jarod schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:59:
[...]
Wat ik van Brother printers gezien heb is dat ze prima printjes maken, maar dat ze wat betreft kwaliteit niet kunnen tippen aan bijvoorbeeld de Canon printers.
[...]
Ik denk dat het wat betreft kwaliteit niet zo heel veel uitmaakt, de nieuwere zal misschien heel iets beter zijn, misschien wat probleempjes nog verholpen, maar ik denk niet dat het het kwa printkwaliteit echt gaat merken.
Wat betreft de papierlades, het is geen enkel papier om één van de lades te negeren, ik heb zelf een MP510, daarop zit een selectieknop voor de papierlade, als je die op één van de twee lades zet blijft hij deze altijd gebruiken. Ik gebruik zelf ook alleen de onderste lade omdat dat wat betreft hoogte beter uitkomt. Ik kan mij niet voorstellen dat de MP520 dit niet heeft, maar dat zou je dan nog even na kunnen vragen bij de winkel waar je de printer gaat kopen.
- If I could do that, I would do it better -
GoT Index » Overige Hardware » Het Grote Printer Topic - Deel 1
Pagina's: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona