Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro
Heb je al eens een nieuwe gele cartridge geprobeerd? Ik heb dit probleem namelijk al eens eerder langs zien komen in de winkel waar ik werkte, en volgens mij is dat toen opgelost door er een andere cartridge in te stoppen. Blijkbaar is de chip op de gele cartridge dan niet meer helemaal lekker.quote:DrJamez schreef op donderdag 26 april 2007 @ 18:30:
Ik heb een Canon Pixma IP5200. Echter zodra ik probeer te printen geeft de printer aan dat er meer dan een gele cartridge geinstalleerd staat (ook het oranje ledje knippert dan 7x). Als ik dan de klep open, zie ik dat de gele cartridge knippert. Ik haal deze er uit en plaats deze terug en hij knippert dan niet meer. Maar als ik de klep sluit, dan heb ik weer hetzelfde probleem.
Soms print de printer wel, andere keren niet. Ik heb verder alleen hier mensen gevonden met hetzelfde probleem. Heeft iemand dit probleem al eens gehad (en opgelost uiteraard)?
Reg. datum: 01 mei 2007
Helaas dat werkt ook niet, dus zit er, denk niets anders op dan een printserver te kopen zoals bv de Belkin Wireless G All-In-One Print Server Printerserver. Ik ga kijken of die ergens op internet goedkoop aan te schaffen is.quote:PcDealer schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:15:
[...]
Als de driver het niet ondersteunt, houdt het op. Kijk eens of het gaat met de driver van de 800R die wel over netwerk (UTP) functionaliteit beschikt.
Het vervelemde van die Belkin is dat ik nergens een compatibility list kan vinden. Zag 'm vandaag voor 59¤ ex bij OfficeCenter.quote:Joop557 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:48:
[...]
Helaas dat werkt ook niet, dus zit er, denk niets anders op dan een printserver te kopen zoals bv de Belkin Wireless G All-In-One Print Server Printerserver. Ik ga kijken of die ergens op internet goedkoop aan te schaffen is.
Curry zegt:
[21:40:35] Curry: vieze koorbal dat je bent
[21:40:36] zeef: knor
Curry zegt: strakke timing
Het lijkt nu inderdaad wel te werken met een nieuwe cartridge. Jammer dat de hele printer niet meer werkt op het moment dat er één (kleuren) cartridge niet meer werkt.quote:Jarod schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 17:32:
[...]
Heb je al eens een nieuwe gele cartridge geprobeerd? Ik heb dit probleem namelijk al eens eerder langs zien komen in de winkel waar ik werkte, en volgens mij is dat toen opgelost door er een andere cartridge in te stoppen. Blijkbaar is de chip op de gele cartridge dan niet meer helemaal lekker.
Verder wel een prima printer, haarscherpe foto's
Specs - Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.
Uhmmm, ik bedenk er nog een
NU HEB IK ZIN IN DOORNROOSJE NIJMEGEN!!!!!!
Probleem opgelostquote:zeef schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 19:56:
[...]
Het vervelemde van die Belkin is dat ik nergens een compatibility list kan vinden. Zag 'm vandaag voor 59¤ ex bij OfficeCenter.
WiFi, vast netwerk, netwerk scannen, printen en faxen.
clickable voor specs
HP 6180
zeef wijzigde dit bericht 31-05-2007 09:39 (13%)
Curry zegt:
Samen met de Canon Pixma 830 is dit voor mij de beste combinatie printerquote:zeef schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:52:
[...]
Probleem opgelost![]()
[afbeelding]
clickable voor specs
HP 6180![]()
De optionele duplex unit is besteld en komt over een week of 2 \o/
Gefeliciteerd met je aankoop!
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
HP 5610 schiet mij zo te binnenquote:-DarkShadow- schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:31:
Zijn er budget (< ¤150) multifunctionals die zelfstandig kunnen kopiëren? Dus kopiëren terwijl de PC uit staat?
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
Comp specs LinkedIn
Het staat anders duidelijk in de specs van de fabrikant:quote:-DarkShadow- schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:04:
Ik had mijn oog laten vallen op de Pixma MP160, maar ik kan eigenlijk niks vinden over zelfstandig kopiëren.
http://www.canon.nl/For_H...als/PIXMA_MP160/index.asp
Comp specs LinkedIn
Er zijn er nog een paar van HP: Klik hier even en kijk naar de C3180, C4180 en PSC 2575. Alledrie kunnen ze kopiëren zonder PC aan te hebben.quote:-DarkShadow- schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:31:
Zijn er budget (< ¤150) multifunctionals die zelfstandig kunnen kopiëren? Dus kopiëren terwijl de PC uit staat?
Iets boven je budget is de C5180, maar die heeft dan wel weer 6 aparte inktpatronen.
EOS 300D + Grip / 28 -135 IS / 75 - 300 IS / Kitlens
Reg. datum: 15 oktober 2006
Mijn computers hier thuis hebben allemaal geen parallel aansluiting meer namelijk. En verder werkt hij nog prima.
Puntje 2 is dat ik mij afvroeg of je met deze printer ook dubbelzijdig kon afdrukken. Ik druk namelijk alles dubbelzijdig af.
Dell Inspiron 6000//Asus EEEPC 900 black @ Ubuntu//Nokia E51 black//Apple iPod Classic 80GB black
Oldskool way: met de juiste driverinstelling papier kant 1 printen en omdraaien, kant 2 printen.quote:Koekiee schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:58:
Ik heb nog een oude laserjet 4L printer van HP staan hier. Nou vroeg ik mij af of je die kunt aansluiten met een parallel to USB kabel. Voordat ik daar in investeer lijkt me dat handig om te weten.
Mijn computers hier thuis hebben allemaal geen parallel aansluiting meer namelijk. En verder werkt hij nog prima.
Puntje 2 is dat ik mij afvroeg of je met deze printer ook dubbelzijdig kon afdrukken. Ik druk namelijk alles dubbelzijdig af.
Comp specs LinkedIn
Nu is mijn oog gevallen op de HP F380 of de Epson DX4000/ DX4050.
Het voordeel van de HP is dat deze gewone HP 21 en 22 cartridges gebruikt, daar zijn de komende 100 jaar nog compatibles voor te vinden. Het voordeel van de Epson is dat het geen HP is
De afgelopen jaren hebben wij verschillende HP laser printers gebruikt. De hardware was top, maar de drivers waren van twijfelachtige kwaliteit. Installatie was per definitie moeilijk en soms ging de driver spontaan staken. Erg zonde, want de (niet goedkope) printers waren verder goed.
we hebben een usb all-in-one printer van het merk brother (type weet ik zo niet uit mn hoofd)
en de kpn experiabox.
echter die box wil alleen 'standaard'printers aansturen, geen ingewikkelde scanners enzo, dus lukt het neit om die printer werkend te krijgen.. weet iemadn een oplossing behalve zoals het nu is een oude pc naast de printer staat en die aanzetten als print-server als we moeten printen..?
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!
Wat dacht je van een jetdirect printerserver met parallele aansluiting? Printen van alle PC's via het netwerkquote:Koekiee schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:58:
Ik heb nog een oude laserjet 4L printer van HP staan hier. Nou vroeg ik mij af of je die kunt aansluiten met een parallel to USB kabel. Voordat ik daar in investeer lijkt me dat handig om te weten.
De Belkin all in one printserver wellicht?quote:AlexanderB schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:00:
niet kunnen vinden met search,
we hebben een usb all-in-one printer van het merk brother (type weet ik zo niet uit mn hoofd)
en de kpn experiabox.
echter die box wil alleen 'standaard'printers aansturen, geen ingewikkelde scanners enzo, dus lukt het neit om die printer werkend te krijgen.. weet iemadn een oplossing behalve zoals het nu is een oude pc naast de printer staat en die aanzetten als print-server als we moeten printen..?
klik
Ik heb nog geen compatibility list gevonden helaas. Maar het ding schijnt een USB poort te emuleren dus zou je zeggen dat het met alle printers zou moeten werken.
Curry zegt:
Wat voor duplex unit is dit, en waar heb je die besteld?quote:zeef schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:52:
[...]
Probleem opgelost![]()
[afbeelding]
clickable voor specs
HP 6180![]()
De optionele duplex unit is besteld en komt over een week of 2 \o/
* Rick Molema is ook geïnteresseerd in de HP C6180
Toshiba Tecra A7-243 / Hitachi Travelstar 7K200, 200GB (7200rpm, SATA, 16MB)
Creative Audigy 2 ZS Notebook (PCMCIA, 7.1) / Toshiba High Capacity Battery Pack (Li-Ion, 12 Cellen, 8600mAh)
nog een vraag, maar eigenlijk een beetje off topic, kan dat ding ook een usb hub ertussen hebben of gaat dat dan weer niet?
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!
Nee, er kan op die Belkin toestand maar 1 printer op worden aagesloten en die printer kan maar door 1 PC tegelijk worden aangestuurd, zo las ik op de doos. Teveel gedoe voor mij dus daarom de C6180.quote:AlexanderB schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:07:
oh dat is fijn ik zal eens kijken om zo'n ding te kopen, moet wel in overleg met mn ouders, want het is hun printer etc, maar ik erger me er aan dat ik altijd moet wachten tot die trage p3 bak geboot is om ff eeen printje te maken..
nog een vraag, maar eigenlijk een beetje off topic, kan dat ding ook een usb hub ertussen hebben of gaat dat dan weer niet?
Die duplex unit is door Office Centre besteld, het typenummer zal ik even opzoeken als ik tijd heb. Is een courant artikel dat gewoon bij de groothandel te bestellen isquote:Rick Molema schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:57:
[...]
Wat voor duplex unit is dit, en waar heb je die besteld?
* Rick Molema is ook geïnteresseerd in de HP C6180
edit : terwijl ik op send druk valt mijn oog op het boekje van dééééé :
Automatic Two-sided Printing Accessory
zeef wijzigde dit bericht 18-06-2007 18:11 (5%)
Curry zegt:
Comp specs LinkedIn
Reg. datum: 20 juli 2003
Bij ons staat een netwerkprinter (HP4250N) die het prima doet als ik gewoon een enkel document print.
Alleen als ik bijvoorbeeld een document met 10 pagina's 5 keer wil afdrukken.
Dan print hij eerst 5xpagina1 daarna 5xpagina2 enzenz.
Betekend dus dat ik ze daarna moet sorteren wat ik niet echt leuk vind
Of 10 aparte printopdrachten moet geven.
Nou heb ik geprobeerd om dat te corigeren. Heb Word onderhanden genomen daar niks kunnen vinden. Printer instellingen en driver instelling nagelopen.
Maar niks kunnen vinden.
Dus kan iemand mij vertellen waar ik waarschijnlijk een vinkje moet uit of aanvinken?
geronseld door Los Alcoholicos // wow chars op bloodhoof: lvl70 priest "Mexikola" - lvl60 druid "Splut"
Bij mij staat naast 'Afdrukbereik', 'Sorteren'. Dit is trouwens heel duidelijk gemaakt met voorbeeldpapiertjes waar de getallen 1 2 3 op staan
Toshiba Tecra A7-243 / Hitachi Travelstar 7K200, 200GB (7200rpm, SATA, 16MB)
Creative Audigy 2 ZS Notebook (PCMCIA, 7.1) / Toshiba High Capacity Battery Pack (Li-Ion, 12 Cellen, 8600mAh)