Gathering of Tweakers

Quicksearch
Het is weer Zomer!
Reg. datum: 02 augustus 2002

Hoe werkt eigenlijk dat dubbelzijdig printen?? ik heb zelf de pixma ip5000 en nooit die functie gebruikt.

Dure hobby....:\

quote:
n00bs schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:04:
Hoe werkt eigenlijk dat dubbelzijdig printen?? ik heb zelf de pixma ip5000 en nooit die functie gebruikt.

Ik heb de iP4000 en dat werkt echt feilloos en gemakkelijk.
Duurt echter wel best lang.., eerst helemaal invoeren, omflippen...

Specs or Specs
Meest recente aankoop: Sparkle Geforce 8800GT 512MB
Peugeot 308 fan?

Het is weer Zomer!

quote:
YellowNeck schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:29:
[...]

Ik heb de iP4000 en dat werkt echt feilloos en gemakkelijk.
Duurt echter wel best lang.., eerst helemaal invoeren, omflippen...
Dat is dus hetzelfde als in Word eerst alle oneven pagina's afdrukken, papierstapel weer in de printer doen en dan de even pagina's afdrukken :/

Off with his head man
Reg. datum: 13 februari 2003

quote:
n00bs schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:01:
[...]

Dat is dus hetzelfde als in Word eerst alle oneven pagina's afdrukken, papierstapel weer in de printer doen en dan de even pagina's afdrukken :/

Alleen dan automatisch ;)

Werkt echt goed, probeer zelf maar 's.

[This is what you get when you mess with us]

Het is weer Zomer!

Ja vanmiddag geprobeerd, erg onhandig en traag.
Daarnaast begon die al vrij snel met verder printen en gaf nergens aan de stapel ertussen uit te pakken en weer in de printer te doen |:(

Off with his head man
Reg. datum: 13 februari 2003

quote:
n00bs schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:01:
Ja vanmiddag geprobeerd, erg onhandig en traag.
Daarnaast begon die al vrij snel met verder printen en gaf nergens aan de stapel ertussen uit te pakken en weer in de printer te doen |:(
:? Bij mij (IP5200) print 'ie eerst de voorkant en zodra die af is, pakt 'ie het vel weer terug en print de achterkant. Vol automatisch dus, heel goed systeem voor een inktjet printer :*)

[This is what you get when you mess with us]

Het is weer Zomer!

quote:
Ruzor schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:57:
[...]

:? Bij mij (IP5200) print 'ie eerst de voorkant en zodra die af is, pakt 'ie het vel weer terug en print de achterkant. Vol automatisch dus, heel goed systeem voor een inktjet printer :*)
Bij mij wachtte die even en begon verder met printen, ik zal het wel nog eens testen

quote:
n00bs schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:46:
[...]

Bij mij wachtte die even en begon verder met printen, ik zal het wel nog eens testen
Dan staat de droogtijd lang ingesteld. De printer wacht dan even om de inkt te laten drogen. Dit kun je instellen bij de printerinstellingen.

Het is weer Zomer!

quote:
Racetows schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:15:
[...]

Dan staat de droogtijd lang ingesteld. De printer wacht dan even om de inkt te laten drogen. Dit kun je instellen bij de printerinstellingen.

Ja maar lang of niet lang ingesteld, hij nam geen papier terug :)
Of moet je dan het papier in de onderste lade leggen?

quote:
n00bs schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:32:
[...]

Ja maar lang of niet lang ingesteld, hij nam geen papier terug :)
Of moet je dan het papier in de onderste lade leggen?
Ja die duplex optie werkt alleen vanuit de onderste papierlade.

Het is weer Zomer!

quote:
Racetows schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:18:
[...]

Ja die duplex optie werkt alleen vanuit de onderste papierlade.
Die heb ik nog nooit gebruikt :p

Wij hebben hier een HP PSC 2105 staan, die m'n moeder in een opwelling gekocht heeft, omdat hij zo goedkoop was. |:( Dus je raadt het al: de printkosten lopen de spuigaten uit, met 3 studerenden in huis. En aangezien er een grote printjob zit aan te komen, ben ik maar eens aan het kijken naar een andere.
Het moet per se een printer/scanner zijn, want de kopieerfunctie wordt nogal eens gebruikt. Ik heb 2 jaar lang een Canon i850 naar volle tevredenheid gebruikt. Prima kwaliteit en het belangrijkste, alternatieve cartridges voor ¤3 per stuk. Maar ondertussen probeert Canon de namaak ook alweer tegen te gaan. Daarom ben ik op zoek naar een printer/scanner waar goedkope cartridges voor verkrijgbaar zijn.
Mijn budget is +/- ¤200

edit:

Ik heb m'n eisen bijgesteld, voor kopieren laten we dat oude ding wel staan, dus ik zoek alleen nog een printer. Alleen de ip4000 en ip5000 zijn nergens meer verkrijgbaar :'(

Lord_Asswipe wijzigde dit bericht 06-05-2006 11:54 (13%)

Nu wilde ik de Canon Pixma MP500 kopen maar ik lees net dat de scan functie niet echt goed was, terwijl dat 1 van de belangrijkste dingen is.

Is dit ding nou echt zo slecht of moet ik uitkijken naar een ander?

Zijn de printers voor goedkope cartridges echt uitgestorven?

Hallo allemaal ik ga een nieuwe printer aanschaffen en heb er al één op het oog. Het is idd een goedkoop printertje maar hij hoeft ook niet meer dan alleen documenten te kunnen printen.

Het is de volgende HPDeskjet 9540.

Heeft iemand enige ervaring met deze printer. Ik ben namelijk niet bekend met het gebruik van HP cardriges en ze zijn volgensmij kleiner dan de Lexmark cardridges.

quote:
Lord_Asswipe schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:58:
Wij hebben hier een HP PSC 2105 staan, die m'n moeder in een opwelling gekocht heeft, omdat hij zo goedkoop was. |:( Dus je raadt het al: de printkosten lopen de spuigaten uit, met 3 studerenden in huis. En aangezien er een grote printjob zit aan te komen, ben ik maar eens aan het kijken naar een andere.
Het moet per se een printer/scanner zijn, want de kopieerfunctie wordt nogal eens gebruikt. Ik heb 2 jaar lang een Canon i850 naar volle tevredenheid gebruikt. Prima kwaliteit en het belangrijkste, alternatieve cartridges voor ¤3 per stuk. Maar ondertussen probeert Canon de namaak ook alweer tegen te gaan. Daarom ben ik op zoek naar een printer/scanner waar goedkope cartridges voor verkrijgbaar zijn.
Mijn budget is +/- ¤200

edit:

Ik heb m'n eisen bijgesteld, voor kopieren laten we dat oude ding wel staan, dus ik zoek alleen nog een printer. Alleen de ip4000 en ip5000 zijn nergens meer verkrijgbaar :'(
't is maar net wat je wilt... als je veel afdrukt kun je beter een laserprinter kopen met lage variabele kosten. Als je nu een goedkope inktjet koopt betaal je veel meer voor de cardridges,.
Maak een excel sheet met de vadse en variabele kosten en hoelang de printer mee moet... Tel uti je winst.... daarna...
PS-1: er zijn ook hele goedkope lasers.... met dure toners omdat je er maar 2000 of 2500 mee af kunt drukken, Kyocera is duurder maar daar kun je dan ook 6000 print mee maken.... met 1 tonerkit. De aanschaf van de Kyocera is wel duurder, dus reken het break even point goed uit... of het loont.
PS-2: Kyocera's maar ook andere laserprinters zijn via webwinkel vaak veel goedkoper te koop....

André

Hmm, probleempje hier.

Zojuist de canon pixma mp500 binnen gekregen, maar bij installatie zegt ie dat de printerkop niet juist is. Of ik de juiste printerkop wil installeren :X Maar je mag er toch wel vanuit gaan dat canon de juiste kop bij de juiste printer stopt?
Is dit een bekend probleem?

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
Jasper__smit schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 20:38:
Hmm, probleempje hier.

Zojuist de canon pixma mp500 binnen gekregen, maar bij installatie zegt ie dat de printerkop niet juist is. Of ik de juiste printerkop wil installeren :X Maar je mag er toch wel vanuit gaan dat canon de juiste kop bij de juiste printer stopt?
Is dit een bekend probleem?
Is de kop wel goed geïnstalleerd?

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

De kop kan er maar op 1 manier in... En ik weet echt 100% zeker dat ik niks heb beschadigd ofzo. Beschermkapje eraf gehaald, kop geplaatst klep dicht. Alles ging in 1 keer goed, want de kop past ook prima.

In boerenkool nederlands graag

Ik heb sindskort ook een MP500 en heb compleet geen problemen gehad met de printerkop installeren.

Maar na een tijdje printen valt het me op dat de pigmentzwart al op is, terwijl de zwarte cartridge nog bijna vol is. Ook bij het puur zwart wit printen gaat de pigment tank leger. Bij monochroom printen kan ik het me nog enigszins voorstellen, maar het heeft me altijd al verbaasd bij inkjet printers dat er veel kleur gebruikt wordt bij monochroom printen.

I Want More

Omdat het kopieerapparaat stuk is gegaan en ik ontzettend veel afdruk ben ik op zoek naar een laserprinter met kopieerfunctie.

Ik ben van plan om de HP Laserjet 3020 all-in-one te kopen, zie hier:

http://h10010.www1.hp.com...73-12245188-59561563.html

Ik heb alleen een paar vragen die jullie mogelijk kunnen beantwoorden:

- Deze printer heeft een netwerkaansluiting. Heb je naast deze aansluiting geen USB meer nodig, of moet het in combinatie. Iedere computer moet de drivers van de printer beschikken zeker?

- Hoe werkt de kopieerfunctie, zoals bij een normaal kopieerapparaat of scant ie iedere keer het origineel en print het dan, of scant ie het origineel één keer, slaat het op in z'n geheugen en print daarvan?

- Weet iemand of de toner (Q2612A) een halfvolle (zoals dat bij inktpatronen het geval is) of een normale volle. Als het een halfvolle is, bestaan er dan ook volle?

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
206wrc schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:00:
Omdat het kopieerapparaat stuk is gegaan en ik ontzettend veel afdruk ben ik op zoek naar een laserprinter met kopieerfunctie.

Ik ben van plan om de HP Laserjet 3020 all-in-one te kopen, zie hier:

http://h10010.www1.hp.com...73-12245188-59561563.html

Ik heb alleen een paar vragen die jullie mogelijk kunnen beantwoorden:

- Deze printer heeft een netwerkaansluiting. Heb je naast deze aansluiting geen USB meer nodig, of moet het in combinatie. Iedere computer moet de drivers van de printer beschikken zeker?
UTP is voldoende naar 1 pc of bij meerdere pc's naar de switch of server. Volgens mij hoef je alleen de printer in het netwerk te zoeken. Zie verder handleiding.
quote:
- Hoe werkt de kopieerfunctie, zoals bij een normaal kopieerapparaat of scant ie iedere keer het origineel en print het dan, of scant ie het origineel één keer, slaat het op in z'n geheugen en print daarvan?
Don't know. Abusimbal!
quote:
- Weet iemand of de toner (Q2612A) een halfvolle (zoals dat bij inktpatronen het geval is) of een normale volle. Als het een halfvolle is, bestaan er dan ook volle?
Halfvol. Er zijn zeker (alleen) volle te koop.

PcDealer wijzigde dit bericht 29-05-2006 09:05 (7%)

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

I Want More

quote:
PcDealer schreef op maandag 29 mei 2006 @ 08:48:

[...]
Halfvol. Er zijn zeker (alleen) volle te koop.
Dat heb ik ook gezien, maar het typische daarvan is, dat deze toner 'slechts' 2000 pagina's capaciteit heeft en dat de zwarte toner voor de HP Color LaserJet 2800 all-in-one series (http://h10010.www1.hp.com...8529-1795903-8034261.html) een capaciteit heeft van 5000 pagina's. En dat terwijl deze toner (volgens de adviesprijs) slechts enkele euro's duurder is. Ik krijg dan toch het vermoeden dat de volgens jou volle toners, toch halfvol zijn en er geen volle beschikbaar zijn?

Ik ben mijn HP PSC 2105 all-in-one aan ons netwerk aan het hangen met een Asus WL500g deluxe. Ik heb het werkend gekregen, alleen is het probleem dat ik geen losse drivers voor de printer kan vinden. Dat betekent dat ik het hele HP pakket moet installeren, uiteraard om vervelend te zijn, moet dan de printer aan de pc hangen. Omdat ik er weinig voor voel om met dat ding door het huis te sjouwen, zou ik graag de aparte drivers hebben, maar ik kan ze ook niet vinden in de uitgepakte HP file. Weet iemand waar ik moet zoeken?

quote:
206wrc schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:00:Hoe werkt de kopieerfunctie, zoals bij een normaal kopieerapparaat of scant ie iedere keer het origineel en print het dan, of scant ie het origineel één keer, slaat het op in z'n geheugen en print daarvan?

Als je van 1 pagina meerdere kopies moet hebben dan scant hij het 1 maal, slaat het op en print het x maal.

Het is wel een zwart/wit printer.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws