Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
_NoizyCows@TSC:#? @RC5-72:#1 @OGR25#5_
Noizy Cows drinken ook Grolsch
iRO: Yakkie 81/50 agi knight(Loki) (retired)
MCSE : Minesweeper Champion and Solitair Expert | FibreChannel rulez. | website : www.InnovaStor.nl
system crash
overnieuw
It'ers kennen alleen vraagstukken en uitdagingen geestelijk gehandicapten zijn mensen met een uitdaging alle geestelijk gehandicapten zijn IT'r
Team ColdFusion
quote:SuspiciouS schreef op 09 September 2003 @ 14:47:
wanneer hebben we nou hier weer stats ? is dat nou al bekend
Er zijn toch stats?
Alleen nog niet van vandaag/gisteren, maar zoals je kan lezen zijn ze hard aan het werk om weer bij te halen. Je kan zelf ook wel inschatten hoe lang het nog gaat duren als je de replies boven je even leest.
Goedkoop tanken in jouw omgeving
Kentekencheck - Zoek je kenteken
LeadingCourses.com - Alle golfbanen van Europa
Verzekeringen
wordt hard werken voor ./proxy en [energy] , ze kunnen over een dag of twee om het uur een DPCH uitspugen. helaas zullen ze dit waarschijnlijk niet doen. althans ik denk van niet
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Reg. datum: 30 november 1999
Voor mij niet, aangezien ik geen mod meer ben heb ik ook geen HTML rechten meer.quote:cardinal808 schreef op 09 September 2003 @ 15:40:
wordt hard werken voor ./proxy en [energy] , ze kunnen over een dag of twee om het uur een DPCH uitspugen. helaas zullen ze dit waarschijnlijk niet doen. althans ik denk van niet
quote:winst0n schreef op 09 september 2003 @ 15:42:
hebben jullie geen project dolphin stats ofzo negers
NET OF DOLPHIN ZO BOEIEND IS
makkelijk te cheaten enzo, dus wat voor toegevoegde waarde heeft ?
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Geen HTML-rechten, maar wel frontpage toegang?quote:[eNeRGy] schreef op 09 September 2003 @ 15:41:
[...]
Voor mij niet, aangezien ik geen mod meer ben heb ik ook geen HTML rechten meer.
Houd je ook van een alcoholische versnapering? Join dan Los Alcoholicos op 1 van de volgende projecten
SoB #2 - TSC #3 - D2OL #4 - R@H #4 - LC #4 - WCG #8 - OGR25 #12 - F@H #12 - CP #17 - DPAD #53
quote:winst0n schreef op 09 September 2003 @ 15:42:
dat kan best wat vriendelijker heh
en Mobster: da's gescheiden heh, en [eNeRGy] heeft wel FP rechten en geen HTML hier, gokje dat ik dus een dezer dagen druk wordt met alle hitparades
Stats !quote:CaLeX schreef op 09 September 2003 @ 15:51:
[...]
NET OF DOLPHIN ZO BOEIEND IS
makkelijk te cheaten enzo, dus wat voor toegevoegde waarde heeft ?
Foto's NC meetings | NC #1 WW@RC5,OGR,TSC Phase 1 & 2 | 24 mei 2008 NC BBQ !
Doe je ook eens wat voor dat topsalarisquote:Sequence schreef op 09 September 2003 @ 16:07:
[...]
dat kan best wat vriendelijker heh
en Mobster: da's gescheiden heh, en [eNeRGy] heeft wel FP rechten en geen HTML hier, gokje dat ik dus een dezer dagen druk wordt met alle hitparadesOp zich wel zin in
Houd je ook van een alcoholische versnapering? Join dan Los Alcoholicos op 1 van de volgende projecten
SoB #2 - TSC #3 - D2OL #4 - R@H #4 - LC #4 - WCG #8 - OGR25 #12 - F@H #12 - CP #17 - DPAD #53
quote:winst0n schreef op 09 September 2003 @ 15:42:
Lekker bezig Winst0n.
Hiervoor krijg je wederom een OW, die het lijstje compleet maakt, kortom: Jij mag even gaan afkoelen.
Reg. datum: 07 augustus 2001
Stats, wie wil er tegenwoordig nog stats... Of ben jij nog niet afgekickt?quote:
MathFox wil meer flushende members in de (OGR) top 30
Vader van Tobias \o/ GoT-Papa clublid
Reg. datum: 07 augustus 2001
* MathFox is afgekickt!
MathFox wil meer flushende members in de (OGR) top 30
* pcmadman begon de stats ook al goed te missen, maar er zijn gelukkig ook nog personal proxie stats in deze moeilijke tijden
<pcmadman> Dan moet je naar de bios gaan, daar kun je dat zien!
<noob> Wat heeft de bios met mijn computer te maken?
http://www.bit-byters.net
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Vergeet de statistieken niet van de voorspellingen van wanneer de statisstiek weer up to date zijnquote:pcmadman schreef op 09 September 2003 @ 19:33:blabla
* pcmadman begon de stats ook al goed te missen, maar er zijn gelukkig ook nog personal proxie stats in deze moeilijke tijden
quote:SpamLame schreef op 09 september 2003 @ 20:56:
[...]
Vergeet de statistieken niet van de voorspellingen van wanneer de statisstiek weer up to date zijn
Ňh Jah!!!
Helemaal vergeten, maar we zijn alweer bij 3 augustus!!! (schiet al op, ik ben nou mooi op vakantie...
<pcmadman> Dan moet je naar de bios gaan, daar kun je dat zien!
<noob> Wat heeft de bios met mijn computer te maken?
http://www.bit-byters.net