Reg. datum: 07 juli 2005
[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
Nieuw TopicReg. datum: 07 juli 2005
En je voldoet aan de systeemeisen?quote:
Check hier voor de laatste PocketPC freeware.
Daarvan zijn er genoeg pRSSreader en PocketRSS Beiden hebben een plug-in aan boord, en zijn gratis.quote:HetWonder schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:02:
Ik zoek een simpele edoch effectieverss home plugin

Dutchphoto wijzigde dit bericht 18-10-2007 17:21 (9%)
Zou graag freeware variant willen voor WM5, iemand ooit zoiets gezien ???
Het verschil tussen praktijk en theorie is in de praktijk groter dan in theorie
Lees dit maar eens.quote:Warzel schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:38:
XS4ALL heeft tegenwoordig webdav voor je home dir. Nu wil ik dat graag kunnen gebruiken vanaf m'n telefoon. Wat enige ik heb gevonden is Kalyx maar da's 25¤ en al behoorlijk oud.
Zou graag freeware variant willen voor WM5, iemand ooit zoiets gezien ???
Oh genoeg. Zoals SMSOrganizerquote:driehoek777 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:27:
ff een kick...
niemand meer interessante freeware ppc software?
Maar een beetje feedback is ook wel gewenst.

Wat je ermee kunt laat zich raden. Extras. Aanmaken van profiles, black en whitelists, backup en restore functies.WM6/WM5/WM2003SE
Bedankt. Straks ff proberen.quote:
Mijn Citroen Xantia weblog // Mijn bikes
[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
Ik heb een PDA met WM5 en Live messenger.
Is er een plugin die bij today neer zat dat je daar op tabt, en dat hij dan MSN opstart?
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
Nokia 5800 | KPN Hi + Eindeloos Online
Launcher gebruiken zoals Claunchquote:Brantje schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 11:06:
Ey,
Ik heb een PDA met WM5 en Live messenger.
Is er een plugin die bij today neer zat dat je daar op tabt, en dat hij dan MSN opstart?

Of een Iphone-like launcher
En verder, is er een programma waar alle trein tijden van nederland in staan?
Aangezien dat ik veel met de trein reis zou een offline programma goed van pas komen.
Reg. datum: 04 december 2006
Als je bij de NS werkt krijg je een pda met offline software waarop alle tijden te zien zijn ...werkt perfect. Voor de consument is die software er helaas niet. in ieder geval ik weet er niet van afquote:Brantje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:17:
ok dankje.
En verder, is er een programma waar alle trein tijden van nederland in staan?
Aangezien dat ik veel met de trein reis zou een offline programma goed van pas komen.
Vassie18 wijzigde dit bericht 14-01-2008 12:11 (3%)
Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L
Dan heb je 't over de pocketwijzer. Dit is alleen geen freeware maar je kan wel offline (en snel!) de treintijden (alleen niet up-to-date) zien.quote:Vassie18 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:10:
[...]
Als je bij de NS werkt krijg je een pda met offline software waarop alle tijden te zien zijn ...werkt perfect. Voor de consument is die software er helaas niet. in ieder geval ik weet er niet van af
Reg. datum: 10 januari 2006
Ik heb nog wel een tip voor software:
Agenda One.

Echt een ideale aanvulling of eigelijk vervanger van je standaard Outlook agenda. Er zijn ook legio skins voor te vinden maar wat echt heel fijn is: je kunt zelf de kleuren aanpassen van elke skin in de software zelf. Dus je past het gewoon aan op de rest van de layout van je telefoon. Ben er zelf even mee aan het stoeien geweest om de kleuren goed te selecteren maar dat was zeker de moeite.
Mijn layout ziet er strakker uit dan die in het voorbeeldplaatje hierboven. En oh ja... Er zit wel een contactenlijst bij maar die moet je niet gebruiken.
http://www.developerone.com/agendaone/
rolph wijzigde dit bericht 14-01-2008 12:42 (10%)
En dat zwerft zeker niet op internet rondquote:Vassie18 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:10:
[...]
Als je bij de NS werkt krijg je een pda met offline software waarop alle tijden te zien zijn ...werkt perfect. Voor de consument is die software er helaas niet. in ieder geval ik weet er niet van af
Een deel van de software bestaat werktijdregistratiesoftware, en meer spul wat niet echt handig is om dat op internet te hebben. Misschien zijn er wel ns'ers die bereid zijn de reisplanner op internet te gooien, maar niet hun tijdregistratie erbij willen zetten.quote:Brantje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:28:
[...]
En dat zwerft zeker niet op internet rond?
Ook die 9292 programma is onvindbaar. (was) best bereid daar die 10 euro voor te besteden, maar als de enige geaccepteerde betaling per creditcard gaat gaat dat moeilijk.
Werk jij heel toevallig bij de ns
Ik wil best 9292 ov kopen, probleem is alleen dat ik geen creditcard heb.
Ideal zou ideaal zijn.
quote:Brantje schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:47:
@vassie
Werk jij heel toevallig bij de ns
Ik wil best 9292 ov kopen, probleem is alleen dat ik geen creditcard heb.
Ideal zou ideaal zijn.
DaLuca wijzigde dit bericht 14-01-2008 14:27 (6%)
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
Is het mogelijk dat ik een losse applicatie van msn instaleer?
je vergeet te vermelden dat Agenda One geen freeware is.quote:rolph schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:41:
Anders even kijken op mobiel.ns.nl als je wel een databundel hebt (en ontvangst ;-))
Ik heb nog wel een tip voor software:
Agenda One.
[
http://www.developerone.com/agendaone/
Minimo was al bekend en ook al genoemd dwz de WM2003 versie link
hier inieder geval een planner voor metro, bus en tram
Dutchphoto wijzigde dit bericht 19-01-2008 20:16 (11%)
Mijn Citroen Xantia weblog // Mijn bikes
Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last
Dit topic is gesloten.