Hoofdcategorieën
Topicacties

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 december 2005

quote:
Alexanderrr schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:35:
Ik heb een iPAQ rw6815 en inmiddels een hele lijst handige applicaties, maar ik mis nog een handige applicatie waarmee ik makkelijk door mijn contact list kan scrollen met mijn vingers. Als ik iemand wil bellen zit ik nu te pielen met die kleine buttons van het alfabet en scrollen gaat ook niet makkelijk.

Iemand een idee?
Nou het is natuurlijk wel zo dat hoe kleiner het scherm fysiek is hoe moeilijker dat gaat. Vandaar dat ik weer m'n QTEK9090 uit de kast gehaald heb. Er bestaat wel een dialer met zo'n contactlist erin, maar ben net ff de naam kwijt.

Bij het zoeken naar die dialer kwam ik wel "Big Dialer" tegen geschikt voor vingers.

Focus Powerrrr
Reg. datum: 27 oktober 2001

Ik heb sinds kort een PDA, maar heb tot op heden nog geen programma gevonden om mijn SD kaart te beveiligen / encrypten.

Ik zoek eigenlijk een tooltje zoals Lock-n-Go Professional, die gewoon heel simpel je filesystem encrypt zodat de informatie op de kaart niet te gebruiken is.
Bijvoorbeeld als je je SD Kaart uit de PDA haalt is ie niet te lezen op een PC of andere PDA, tenzij je dat tooltje gebruikt om deze te unlocken.

Lock-n-Go bestaat dus voor de PC: http://www.keynesis.com/products/lockngo-pro/

Ik zoek een PPC versie. ;-) Toevallig al iemand hier tegenaan gelopen of iemand die zelf zoiets kan schrijven?

"Ohana means family, and family means nobody gets left behind or forgotten."

Reg. datum: 28 juni 1999

quote:
Alexanderrr schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 15:35:
Ik heb een iPAQ rw6815 en inmiddels een hele lijst handige applicaties, maar ik mis nog een handige applicatie waarmee ik makkelijk door mijn contact list kan scrollen met mijn vingers.
Bij SPB Mobile Shell zit een applicatie genaamd Spb Contacts. Daarmee kun je contacts snel vinden door op de "T9" manier letters te typen op een numeriek keypad. Alle contacts waarin de getypete lettercombinatie in voorkomt komen dan in een lijstje. Vaak is 3 of 4 letters typen al genoeg.

Reg. datum: 17 oktober 2004

quote:
Kastaar schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 00:02:
Ik weet niet meer uit welk topic het gehaald heb, maar het beste gratis progje tot nu toe is Magic Button. Zorgt ervoor dat alle programma's ECHT sluiten !
zie :
http://www.freewareppc.com/utilities/magicbutton.shtml

Have fun,

Kris.
Idd hulde _/-\o_ _/-\o_ , bovendien zit bij magicbutton een batterijstatus en worden alle actieve programma's net zoals bij de taakbalk in windows weer gegeven langs de startknop.
Reg. datum: 11 december 2005

quote:
Bogey Dope schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:09:
[...]

Idd hulde _/-\o_ _/-\o_ , bovendien zit bij magicbutton een batterijstatus en worden alle actieve programma's net zoals bij de taakbalk in windows weer gegeven langs de startknop.
pBar daarentegen doet hetzelfde alleen houdt het je statusbar vrij.

http://phudongsoft.com/download/beta/pbar/pbar12.jpg

« '-_-' »

Google Maps Mobile

Open dit adres in Pocket Internet Explorer voor de .cab :

http://www.google.com/gmm
Zo.
Reg. datum: 27 februari 2003

Heb net een Ipaq hw6915 en wil Opera mobile installeren. Gaat prima, werkt prima maar hij connect niet via WIFI, alleen via GPRS (al staat wifi aan). Iemand een idee?

Verder ben ik op zoek naar een gratis RSS reader welke het ook doet... Heb al 1001 progjes geprobeerd maar de ene zeurt om Net compact 2 framework en de ander geeft fouten tot en met. Zou erg geholpen zijn...

EDIT: Ik gebruik nu PocketRSS. Had ik al eens geinstalleerd, werkte toen niet. Nu (opeens) wel.

Eijkb wijzigde dit bericht 20-06-2007 13:27 (11%)

Polifinario!
Reg. datum: 06 januari 2001

Hmz, Google Maps Mobile ziet er veelbelovend uit, maar op mijn iPaq 5550 werkt 't niet. Hij wil niet eens installeren, maar geeft geen duidelijke foutmelding. Ik heb ook niemand kunnen vinden die 't op een iPaq aan de praat heeft gekregen. Zal wel geen JVM op staan of zo.

Peace is not simply the absence of war. || American beer is like sex in a canoe, it's fucking close to water.

Reg. datum: 28 juli 2004

quote:
Eijkb schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:20:
Heb net een Ipaq hw6915 en wil Opera mobile installeren. Gaat prima, werkt prima maar hij connect niet via WIFI, alleen via GPRS (al staat wifi aan). Iemand een idee?
gprs uitzetten 8)7
quote:
Verder ben ik op zoek naar een gratis RSS reader welke het ook doet... Heb al 1001 progjes geprobeerd maar de ene zeurt om Net compact 2 framework en de ander geeft fouten tot en met. Zou erg geholpen zijn...

EDIT: Ik gebruik nu PocketRSS. Had ik al eens geinstalleerd, werkte toen niet. Nu (opeens) wel.
Veel software werkt met NET. PrssReader doet het zonder. Ik weet echter niet of hij zo'n 240*240 schermpje ondersteund. Gewoon proberen :+

Check hier voor de laatste PocketPC freeware.

Pocket PC TV Gids v1.0 is een programma voor de Pocket PC waarmee je het TV programmaoverzicht van de dag kunt bekijken. TVGids bevat momenteel het programmaoverzicht voor de Nederlandse publieke en commerciële zenders, Discovery Channel, National Geographic, Eurosport en nog een paar internationale zenders.

Screenshot
http://pda.familie-dewit.com/uploaded_images/tvgids-706199.gif

Download
http://pda.familie-dewit.com/

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000

Nou, das helemaal niets, behalve spam.

Je moet online zijn om de data te bekijken, wat je dus net zo goed via een website kunt doen. Elke keer als je een zender aanklikt moet hij hem laden. Niet zoals vroeger een andere applicatie te gewoon de data opsloeg als je syncte.. Nee, dit is helemaal niets.

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

quote:
Cyberpope schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:52:

Je moet online zijn om de data te bekijken, wat je dus net zo goed via een website kunt doen. Elke keer als je een zender aanklikt moet hij hem laden. Niet zoals vroeger een andere applicatie te gewoon de data opsloeg als je syncte.. Nee, dit is helemaal niets.
hmz.. valt toch tegen dan. Ik had toch wel verwacht dat het een programma zou zijn met een offline database die je 1x per dag bijwerkt ofzo.

Die komt dus niet op mijn foon dan, kan ik beter gewoon de online tvgids pakken :P (of de speciale mobile versie die gemaakt is door een andere gotter, weet de link zo even niet)

quote:
vidal schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:25:
Pocket PC TV Gids v1.0 is een programma voor de Pocket PC waarmee je het TV programmaoverzicht van de dag kunt bekijken. TVGids bevat momenteel het programmaoverzicht voor de Nederlandse publieke en commerciële zenders, Discovery Channel, National Geographic, Eurosport en nog een paar internationale zenders.

Screenshot
[afbeelding]

Download
Prima programma-atjer. Ik had alleen graag de mogelijkheid gehad om aan een programma herinnert te worden op dag,tijd en kanaal, zoals dat bij de oude gidsen ook mogelijk was.

Fotosnoepert

Ik ben op zoek naar een tooltje voor mijn Windows Mobile 5 smartphone die er voor zorgt dat ik mijn contacten kan indelen in mapjes (of groepen). En dat ik in die mapjes dan weer submapjes kan aanmaken.
Dit om het zoeken naar een specifiek nummer te versnellen. Op de default manier is mijn telefoonboek gewoon een puinhoop hoe ik het ook inricht. Tags of nummers voor de namen zetten is namelijk niet echt ideaal zegmaar :P

Via verschillende smartphone utilitie websites heb ik helaas nog geen dergelijk tooltje gevonden.

Weet iemand hier of zo'n tooltje bestaat en zo ja, waar??
Je zou me er namelijk enorm mee helpen.

quote:
Rakkerzero schreef op maandag 02 juli 2007 @ 15:27:
Ik ben op zoek naar een tooltje voor mijn Windows Mobile 5 smartphone die er voor zorgt dat ik mijn contacten kan indelen in mapjes (of groepen). En dat ik in die mapjes dan weer submapjes kan aanmaken.

Dit om het zoeken naar een specifiek nummer te versnellen. Op de default manier is mijn telefoonboek gewoon een puinhoop hoe ik het ook inricht. Tags of nummers voor de namen zetten is namelijk niet echt ideaal zegmaar :P
Je kan toch al categorieen aanmaken?

[/quote]

Overigens gaat het hier om specifieke PocketPC software.
hier staat nog niet veel maar wie weet.

Handig is ook wel of even te vermelden wat voor smartphone je hebt. Men verward een PocketPc Phone Edition nogal eens met de SmartPhone.

Als je die eerste hebt kun je SScontact eens proberen. Dat progje heeft de volgende mogelijkheden:Dit progje kan meer dan iContact

Beide zijn wel gratis.

Features:
- Two different Themes (one Light and one Dark).
- One Speed Icon for quick call.
- Display Contact using tap on selected item or central key on dpad.
- Settings Dialog to customize the app, settings are stored in registry.
- Sort Contacts by First or LastName or File As in Ascendenting/Descendenting order.
- Support Landscape/Portrait.
- Big Keyboard for quick search inside contacts.
- Scrollwheel and DPAD support for scrolling.
- Quick search using stylo with alphabetic index on the screen. Known issues:
- Keyboard have to be adjust in landscape mode (still to do!).
- Settings controls have to be adjust in landscape mode (still to do!). FAQs:
- I feel SSContact slow in my device, Can I do something? Try to disable graphics contents, it should improve.
- Where are settings stored? HKLM/Software/ScrollingStone.
- How to unset SSContact from right softkey? After unistall softreset the device, if it doesn't work remove string from HKCU/Software/Microsoft/Today/Keys/103 than softreset the device.
- I've problems with Keyboard. It reappearing when I press Hide. Why? Hide button is used to hide keyboard for a second to show contact beside keyboard, if you want close the keyboard you must touch on OK button.
- Where is Keyboard? Left DPAD or left Softkey.
- Where is setting dialog? Right DPAD or right Softkey. Note:
The installation will set SSContact as default contact app in right softkey. If you don't want it, install RemoveSoftKey.cab and softreset the device or just extract file exe or see faqs how to change registry to remove it.

Reg. datum: 15 september 2003

Wat zijn de betere poker-games?

« '-_-' »

quote:
D-MIXXX schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:07:
Wat zijn de betere poker-games?
Aces Texas Hold'em. Niet gratis en minder geschikt voor vergevorderde spelers..

quote:
Cyberpope schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:52:

Werkt prima met wifi en kost niets

Official Prozac Dealer!

Tja.. verschillen we daar van mening.
Voortdurend mij wifi aan kost me te veel aan batterij

En een wifi opzetten om dan even te kijken, ben ik sneller met mijn laptop.

Ik vind het dus niets. Op mijn PDA wil ik vooral zaken die gereed zijn als ik hem in de ochtend uit zijn cradle haal en kan werken tot hij er 's avond's weer in gaat. Dat vind ik vooral een funktie van een pda.

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

Reg. datum: 15 september 2003

quote:
vidal schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:25:

Screenshot
[afbeelding]

Download
Ik ga hem proberen :)

BB4E^Guerilla

wel fijn die gids. Vergeet niet ook Adobe Flash Player Mobile te installeren overigens.
Reg. datum: 13 september 2004

ik ben opzoek naar een programma waarmee je automatisch een prefix voor een telefoonnummer kan plakken net voor dat je uitbeld.

het liefst ook nog dat ik verschillende prefixen kan kiezen.

probleem:
als ik naar het buitenland bel via reguliere weg kost dat heel veel geld.
doe ik dat via een
http://www.belkampioen.nl/
kan dat veel goedkoper.
ik heb ook geleerd dat je dit met bepaalde codes in je toestel kan doen.
http://www.belkampioen.nl/web/?p=12
maar aangezien mijn WM toestel synct met office is dat onwijs onhandig
als ik dan thuis/ op werk zit en wens te bellen vannuit outlook omdat daar dan ook die code voorstaat.

het instellen van verschillende prefixen maakt het makkelijk als ik in het buitenland zit. en dat ik daar het zelfde doe met een andere lokale operator.

iemand hier een oplossing voor ?

Official Prozac Dealer!

Je kunt die verschillende prefixen toch instellen binnen outlook? Dus 2 a 3 nummers opgeven met allemaal dat andere prefixje ervoor? Heb ik zelf ook omdat ik bij bepaalde nummers wil dat mijn nummer wel zichtbaar is, bij ander niet?

Of is dat geen optie?

quote:
Cyberpope schreef op zondag 15 juli 2007 @ 17:09:
Tja.. verschillen we daar van mening.
Voortdurend mij wifi aan kost me te veel aan batterij
High capacity batterij kopen;)

Als je de PDA in de cradle zet en je hebt alles goed ingesteld komt die data ook gewoon binnen via de AS (passthrough ) verbinding, Je moet je eenmaal verbinding hebben met het internet om welke data dan ook te downloaden

quote:
djwb schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 11:28:
ik ben opzoek naar een programma waarmee je automatisch een prefix voor een telefoonnummer kan plakken net voor dat je uitbeld.

het liefst ook nog dat ik verschillende prefixen kan kiezen.
zoiets?

Dutchphoto wijzigde dit bericht 20-07-2007 21:12 (4%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: