Hoofdcategorieën
Topicacties

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
ik wel, jij ook?

BtCrawler
Freeware
Zoeken van Bluetooth apparaten in de buurt
http://www.silentservices.de/btCrawler.html

« '-_-' »

quote:
ScSi_009 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:46:
Zou jij me eens kunnen zeggen welke 'release' je daar neergehaald hebt én welk type ondertitel je hebt gebruikt?
Eerst de gewone TCPMP installeren, daarna deze addon : TCPMP Subtitle Addon 0.72RC1 Beta (PocketPC / WinCE (ARM))
quote:
Ik heb het met deze TCPMP 0.71a with All Plugins for PocketPC / WinCE (ARM) geprobeerd, maar kreeg het niet werkend met srt-files.
Inderdaad, je moet ze omzetten naar smi.
quote:
EDIT: ik heb het inmiddels werkend met smi-files, maar de subs flikkeren de hele tijd.. Probleem is dus al half opgelost, we blijven proberen :)
Probeer eens de video driver te veranderen in 'Options > Video'. Ik geloof dat ik GAPI had gebruikt.
Belgische vouwgarnaal!
Reg. datum: 27 oktober 2003

FFWD: thx, ik wist niet dat dat kon helpen.. Ik heb nu bij 'Options' > 'Video' > GDI aanstaan en werkt perfect!

Join Los Alcoholicos! Rondjes aan de bar, kroeggebrabbel en rondjes aan de bar!

spv-nl.tk

quote:
thawarhead schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:18:
Ik heb me al rotgezocht maar nog niks gevonden dus hopelijk heeft iemand hier een idee:

Is er een programma waarmee je bustijden kunt checken?

Metro klinkt leuk maar werkt niet voor regionale buslijnen. Is er geen mogelijkheid om zelf die database aan te passen? Of bestaan er programma's waar je de tijden zelf in kunt voeren en ze zo checken? Of moet ik alles toch maar in een (onoverzichtelijke) Excel spreadsheet gooien?

een beetje late antwoord maar het is mogelijk
a. via http://www.9292mobiel.nl/ bus,metro,trein,tram, etc
b. falk-ov 30 dagen versie http://www.falkmobile.nl/Producten/FalkOV.aspx deze heeft nooit bij mij gedaan. kan iemand anders testen?
Reg. datum: 30 december 2003

Inmiddels is de final van Opera uit (8.60), waarmee er eindelijk toch een fatsoenlijke browser voor de pocket pc is (op PIE na) :). Helaas kost hij wel 19 euro, wat ik toch wel erg duur vind. Gelukkig mag je hem 30 dagen gratis proberen, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn die die 19 euro er voor over hebben.

Linkje voor de geïnterreseerden.

Op zich is de prijs wel begrijpelijk, anders zou het niet eerlijk zijn ten opzichte van de andere mobiele producten, maar het verhindert wel dat ik in de toekomst met Opera zal surfen op de PDA helaas.

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000

Kan die versie ook met VGA overweg? staat er namelijk niet bij..

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

BB4E^Guerilla

mooi topic is dit toch. Helaas is mijn HP Jornada 525 semi overleden na een glas water geinscasseerd te hebben ;)
Reg. datum: 11 december 2005

ff dit topic kicken voordat het ook weer een vroege dood sterft.

Minimo v0.016

"Items addressed:

* Stability and clean up release.
* Better support for VGA.
* Better software keyboard interaction.
* Homebar and Full Screen supported via preferences.
* Able to select storage download locations

As always, feedback essential. bugzilla works best, but email is fine too."

Je kan deze nieuwste versie hier weer downloaden als installer, cab of een zipped cab.

NederCam.nl

Vroege dood?
Dit topic loopt over een maand inmiddels alweer 3 jaar :P
Niet echt veel delen, maar goed :D

En zo te zien is die Minimo net iets nieuwer dan die ik heb, heb hem 06-06-06 :+ erop gezet, dat zal wel v0.015 zijn, een hele verbetering t.o.v. de eerdere versies, maar blijf voorlopig nog wel bij Opera.
Zal zometeen .16 nog wel even proberen, maar denk dat de verbetering niet zo groot is.

Nakebod's Webcam
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Phone Addicted

McAfee scan voor je pda. Het is nog in beta en nog freeware :)

http://beta.mcafeemobile.com/

Je moet je wel beperkt registreren.

DaannO wijzigde dit bericht 25-06-2006 00:25 (18%)

quote:
Nakebod schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 21:02:
Vroege dood?
Dit topic loopt over een maand inmiddels alweer 3 jaar :P

Da''s nog geen 30 jaar :+

quote:

En zo te zien is die Minimo net iets nieuwer dan die ik heb, heb hem 06-06-06 :+ erop gezet, dat zal wel v0.015 zijn, een hele verbetering t.o.v. de eerdere versies, maar blijf voorlopig nog wel bij Opera.
Zal zometeen .16 nog wel even proberen, maar denk dat de verbetering niet zo groot is.
$26 of gratis. Vwb die laatste zul je consessies moeten doen, geduldig wachten is daar eentje van. Minimo is al veel beter bruikbaar dan een aantal versies terug, qua grootte en snelheid. Ik volg Minimo al sinds het begin.

Reg. datum: 20 juli 2003

Ik heb nog een mooi spel gevonden wat ik vroeger erg veel gespeeld heb: Ufo - Enemy Unknown. Ook wel bekend als X-com.

Een of andere Rus heeft het spel opnieuw in elkaar gezet voor de pocket PC en het heet nu Pocket UFO.

Screenshots zijn hier te vinden. En daar vind je ook een link naar de downloads.

Naam: Pocket UFO
Type: Spel
Beschrijving: Turn-based strategie met RPG elementen
Functionaliteit: Tja, spelen...
URL: http://www.smksoftware.ru/index.php?page=105&lang=en

Nieuwe versie, 2.01 Grandasoft forms zoals hier eerder genoemd. En nog steeds gratis.Geschikt voor ocketPC2002, WM2003/SE en WM5.0 devices

http://www.grandasoft.com/Images/XSF/Screenshots/dvd.gif

Onderstaand de veranderingen.

"This release addresses issues WM5 users have. Active Sync 4.x will now work with CDB to MDB file conversion. The database engine has been hardened to run more stabil and the problem with XSFrapi.dll has been fixed. Alltogether this version is more stable. No new features were added at this time.
Version 2.01 will run with the same license key as V2.0. "

v2.0

- Two script languages added (JavaScript and VBScript).
- Printing support (Text, Images and Barcode).
- ActiveX and COM objects can be used.
- Supports now 20 different languages.
- Support for Windows Mobile 5.
- Support for ActiveSync 4.x.
- Many small extensions and improvements.
- Bug fixes.

Een mooie password database " InfoKept" vind je hier

http://www.grandasoft.com/Gallery/ck2004127036/INFOKEPTANIM2.gif

Downloaden van deze applicatie kan hier evenals de PC component. Registratie daarvoor is wel nodig om een registratienummer te krijgen(PC)

Phone Addicted

Ook een erg handig prog die Krab heeft gesubmitted!

http://www.zwollywood.com/images/WM5torage.jpg
quote:
Je kaartje in je device wordt dmv. dit programa-tje een mass storage device. Makkelijk te benaderen dus. Werkt alleen voor WM5.0
Download
DoS porfavor
Reg. datum: 14 maart 2001

voor passwords gebruik ik KeyPass, zijn zowel voor desktop als voor PPC clients voor die met dezelfde database overweg kunnen.

Ik zet dan database met pw's in een folder die ge-synchd wordt... heb ik altijd overal pw's bij me... op ppc en op laptop

Nieuwe beta versie 2.1.0.53 van skype hier

Er is een p2p client for PocketPC, Mopiphant dit is versie 0.7(kernel)
De software is gratis(GPL)

"MopiPhant is a kernel port of the famous emule client lphant to the compact .NET framework
It is a tech demo to show that P2P file sharing is possible on mobile devices

What is MopiPhant not?
MopiPhant is not fully tested and it is no real alternative to an edonkey client on your pc, because of the already known problem"

http://www.mobileread.com/forums/attachment.php?attachmentid=602

De software kan hier gedownload worden. Je hebt wel NETCF nodig dat kun je hier downloaden.En een server vind je hier

Ik gav ervanuit dat het inieder geval werkt onder WM2003(SE) maar ook WM5.0 zal geen probleem zijn gewoon ff proberen.

Reg. datum: 04 december 2004

quote:
Heeft iemand hier een mirror van ? De download op deze site werkt niet meer... :(

quote:

Hier heb ik dus niks aan, elke site linkt voor de download naar de site die hierboven ookal eerder genoemd is. (welke dus niet werkt) :|
Had zelf natuurlijk ook eerst al even gegoogled voor het hier te vragen 8)7

daanNL wijzigde dit bericht 01-09-2006 10:40 (11%)

WhatPulse:

Sorry hoor, maar ik heb het echt wel geprobeerd :P Dit is de 6e hit, en die doet het toch prima... (dit is overigens de directe link, mocht je alsnog niet uit die site komen)

Tsunami wijzigde dit bericht 02-09-2006 00:45 (30%)

quote:
Tsunami schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 00:44:
Sorry hoor, maar ik heb het echt wel geprobeerd :P Dit is de 6e hit, en die doet het toch prima... (dit is overigens de directe link, mocht je alsnog niet uit die site komen)

Mja, de russische links laat ik meestal ongezien links liggen... Maar je hebt gelijk, er is wel n werkende te vinden, volgende keer kijk ik vérder !
Thanks in ieder geval _/-\o_

Link werkt gewoon. Je moet je wel registeren (gratis) om iets te kunnen downloaden bij Modaco! :+

ff dit topic kicken.

Today Plugin Uninstaller v1.0

Als je problemen hebt met het uninstallen van today plugins kun je dit programma het voor je laten doen. Het unistalled zelfs wanneer de plugin aktive is. Het progjramma werkt voor WM2003SE en WM5.0 en best iof all, het is gratis.

http://www.pdagear.net/res/prodres/tpu/tpu2.gif

Doe er je voordeel mee..
Je kan het progjramma hier downloaden.

Op de Qtek S200 zit geen software bijgeleverd voor tekstherkenning (tekst invoeren dmv het tekenen van letters op het scherm).

Bij andere pda's heb ik dit voorheen weleens gezien, welke software kan ik hier het best voor gebruiken ? Is het uberhaupt los verkrijgbaar ?

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: