Hoofdcategorieën
Topicacties

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
henkahash schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:29:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet dat er zijn die denken PC spellen op een Pocket PC te kunnen draaien, terwijl je al voor een beetje spel tegenwoordig een 2000+ / 512MB nodig hebt!

Je zult het moeten doen met de spellen die er zijn, koop of freeware en spellen die op emulators werken
link en nog een link Ook Googelen wil wel eens helpen.
Volgens mij begrijpen we elkaar niet. Zoals Magic ook aangeeft, deze spellen zijn dus met een emulator naar alle waarschijnlijkheid te spelen. Ik weet ook wel dat je spellen freeware kunt krijgen of dat je ze anders moet kopen, de twee spellen die ik opnoemde 'kan' ik niet vinden als PocketPC versie en deze wil ik als het kan er wel op hebben vandaar dat ik het vroeg.

Reg. datum: 11 december 2005

quote:
Dagg schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:34:
[...]

Volgens mij begrijpen we elkaar niet. Zoals Magic ook aangeeft, deze spellen zijn dus met een emulator naar alle waarschijnlijkheid te spelen. Ik weet ook wel dat je spellen freeware kunt krijgen of dat je ze anders moet kopen, de twee spellen die ik opnoemde 'kan' ik niet vinden als PocketPC versie en deze wil ik als het kan er wel op hebben vandaar dat ik het vroeg.

Heel erg goed begrijp ik je

"De normale spellen kun je waarschijnlijk niet op de PocketPC te spelen in verband met ondermeer de besturing maar zijn er toevallig PocketPC versies van?"

Dat is toch wat je schreef. Lijkt me duidelijk. Let vooral op dat "waarschijnlijk":D

Ik weet dat PC spellen niet op een Pocket PC te spelen zijn vanwege diverse soft en hardware-matige redenen. Dus zou ik geschreven hebben

"De normale (PC) spellen kun je niet op een Pocket PC spelen. Zijn er Pocket PC versies van die spellen?":)

henkahash|IA wijzigde dit bericht 04-03-2006 23:38 (25%)

NederCam.nl

Voor de mensen die het nog niet weten, er is een nieuwe Opera, 8.5 beta2 uit.
Nu ook met tabs _O_
http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobileppc/
Download gaat super snel, 5KB/s als je geluk hebt :+
Tot 1 juni 2006 schijnt hij gratis te werken. Ik hoop alleen niet net zoals de vorige versie iedere keer: x days remaining...

Nakebod's Webcam
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

Webby maakt van PIE een hele belevenis en gratis:D

http://www.winmobiletech.com/032006Webby/WebbyLoadsWebPagesDoubleProgressBars.bmp.png

Webby is een PIE add-on zoals Reensoft's PiePlus, en geeft je datgene dat PIE standaard mist o.a tabbladen. Hieronder de andere toevoegingen

Unique Features

* Tabbed Browsing (Multiple Seperate Browser Windows)
* Superior High Speed Web Page Rendering (Microbrowsers)
o Uses Google Mobile or Skweezer.net formatting automatically
* Support for multiple resolutions, including Landscape Mode
* Fast Scrolling!
* "View Source" option
* "View in Pocket IE" option
* Optionally deletes temporary files on exit to save memory
* Full screen browsing! (ie No address bar by default ;) )
* Handy "Copy Address To Clipboard" function for easy integration with rss readers
* "Quick Link" builder that helps stylus users quickly enter web addresses

Other Features

* Full compatibility with Pocket Internet Explorer
* Favorites are synched with Pocket IE's "Mobile Favorites" feature
* Homepage is shared with Pocket IE
* Delete Temporary Internet Files function
* Weird looking Toolbar icons!
* 100% Managed code
* Less than 90K in size!
* Ability to save links to files! (Without attempting to open them like Pocket IE does...)
* Uses Exciting Next Generation .NET Compact Framework 2.0

Webby is geschikt voor WM2003(SE) Maar verkeert nog in beta fase. Niettemin het werkt al behoorlijk goed.

Reg. datum: 30 december 2003

quote:
Nakebod schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:40:
Voor de mensen die het nog niet weten, er is een nieuwe Opera, 8.5 beta2 uit.
Nu ook met tabs _O_
http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobileppc/
Download gaat super snel, 5KB/s als je geluk hebt :+
Tot 1 juni 2006 schijnt hij gratis te werken. Ik hoop alleen niet net zoals de vorige versie iedere keer: x days remaining...

Ik heb hem daarnet eens uitgeprobeerd, en wat een verbetering. Ik geloof dat ik terug moet komen op mijn eerdere woorden over Beta 1.

De tabs werken prima, en er zijn een heleboel bugs uitgehaald. Opera draait nu gewoon stabiel zoals het hoort, en je kunt er heerlijk mee browsen. Ook geen irritante melding meer bij het opstarten over het aantal dagen dat hij nog werkt.

Geen PIE meer voor mij, maar Opera _/-\o_

Reg. datum: 12 februari 2001

quote:
Mystikal schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:47:
[...]

Ik krijg bij dit programma niet op mijn today scherm de afspraken. Instellingen heb ik reeds mee gerommeld. Iemand een suggestie? Ik draai WM 5 op een Mypal.

Je kan via Today -> Items -> Calendar -> Options -> upcoming appointments aanzetten ipv next appointment

Hij laat dan voor die dag (of de dag waar je je eerste afrspraakje hebt :P) alle afspraken zien.
Vreemd is wel weer dat hij bijvoorbeeld niet laat zien dat je vrijdag 4 afspraken hebt als je donderdag 1 afspraak hebt staan en het is woensdag.

Toch niet helemaal perfect dus

Viper® wijzigde dit bericht 08-03-2006 17:58 (8%)

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

I've got balls of steel..
Reg. datum: 04 maart 2006

Leuk topicje :)

Shoutcast werkt prima met behulp van TCPMP (The Core Pocket Media Player). Maar het werkt dus NIET achter een proxy. Op school hebben we een HTTP-only proxy, maar Shoutcast werkt via port 80 dus dat is geen probleem. Zelfde geldt voor Opera. Is er een programma dat HTTP requests automatische via een HTTP proxy kan laten gaan? Ik weet dat er voor de PC programma's bestaan die alle TCP/IP requests kan tunnelen via een HTTP-only proxy, maar dit is dus overkill. Als er zóiets voor Windows Mobile bestaat, dan mag dat ook ;). Maar in feite is gewoon HTTP proxying voldoende. Is dit mogelijk of moet ik toch specifiekere clients zoeken in mijn geval? PocketMusic zal het wel ondersteunen maar is dus betaald.

Voor zover ik weet werken de algemene proxy instellingen (bij Settings -> Connections -> Connections) alléén maar voor Internet Explorer.

Systeem: QTek 9100.

ferdius wijzigde dit bericht 08-03-2006 22:27 (5%)

I'm here to kick ass and chew bubblegum, and I'm all outta gum..

Reg. datum: 20 maart 2004

quote:
henkahash schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:34:
[...]

Heel erg goed begrijp ik je

"De normale spellen kun je waarschijnlijk niet op de PocketPC te spelen in verband met ondermeer de besturing maar zijn er toevallig PocketPC versies van?"

Dat is toch wat je schreef. Lijkt me duidelijk. Let vooral op dat "waarschijnlijk":D

Ik weet dat PC spellen niet op een Pocket PC te spelen zijn vanwege diverse soft en hardware-matige redenen. Dus zou ik geschreven hebben

"De normale (PC) spellen kun je niet op een Pocket PC spelen. Zijn er Pocket PC versies van die spellen?":)
In dat geval begreep ik jou niet :*)

Reg. datum: 02 januari 2003

Ik heb me al rotgezocht maar nog niks gevonden dus hopelijk heeft iemand hier een idee:

Is er een programma waarmee je bustijden kunt checken?

Metro klinkt leuk maar werkt niet voor regionale buslijnen. Is er geen mogelijkheid om zelf die database aan te passen? Of bestaan er programma's waar je de tijden zelf in kunt voeren en ze zo checken? Of moet ik alles toch maar in een (onoverzichtelijke) Excel spreadsheet gooien?

tha Warhead

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

volgens mij zitten er bustijden in het 9292 ov pda progsel.. k ben de exacte naam even kwijt... voor treintijden werkt het iig prima :)

Phone Addicted

quote:
KzmZ schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:50:
volgens mij zitten er bustijden in het 9292 ov pda progsel.. k ben de exacte naam even kwijt... voor treintijden werkt het iig prima :)
kan je misschien even een link posten, want dat zou wel erg handig zijn :)
Held
Reg. datum: 17 januari 2002

Pocketwijzer heet het programma

http://www.9292ov.nl/9292OV135.asp

Ik zie net dat er dus alleen treintijden instaan, sorry :)

KzmZ wijzigde dit bericht 11-03-2006 13:20 (31%)

Phone Addicted

quote:
KzmZ schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:12:
Pocketwijzer heet het programma

http://www.9292ov.nl/9292OV135.asp

Ik zie net dat er dus alleen treintijden instaan, sorry :)
thnx voor de link. er staat wel bij dat als er genoeg vraag naar is bus tijden etc erin op worden genomen. Het prog is alleen niet freeware.
Reg. datum: 12 februari 2001

Is er een leuke snes emulator voor WM5

morphgear lijkt het niet te doen op me mda pro. Foutmelding over display oid

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

Is het nu mogelijk om een proxy in te stellen in de nieuwste Opera? Me maat met z'n Linux smartphone kan het wel met z'n Opera 7.5. :?

ferdius wijzigde dit bericht 15-03-2006 21:06 (13%)

NederCam.nl

Volgens mij niet speciefiek in Opera zelf, maar natuurlijk wel in de algemene verbindings instellingen.
En je maat met Linux based systeem, runt waarschijnlijk een normale Opera, of iig een gestripte versie gebaseerd op de full. Voordeel van Linux based systeempjes, je kan over het algemeen alle normale software draaien.

Nakebod's Webcam
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

quote:
Nakebod schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 21:20:
Volgens mij niet speciefiek in Opera zelf, maar natuurlijk wel in de algemene verbindings instellingen.
En je maat met Linux based systeem, runt waarschijnlijk een normale Opera, of iig een gestripte versie gebaseerd op de full. Voordeel van Linux based systeempjes, je kan over het algemeen alle normale software draaien.

De enige software die naar mijn weten gebruik maakt van deze algemene instellingen is Pocket IE. Media Player doet dit helaas niet eens. Windows Mobile 5 spreek ik nu over.

Dat van de gestripte versie zou idd wel eens kunnen. Maar goed daar houden de voordelen ook wel zo'n beetje mee op, want zowat alle software (niet veel ;)) moet zowat specifiek voor z'n device gebuild worden, maar dat terzijde >:)

ferdius wijzigde dit bericht 15-03-2006 21:27 (4%)

quote:
thawarhead schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 12:18:
Ik heb me al rotgezocht maar nog niks gevonden dus hopelijk heeft iemand hier een idee:

Is er een programma waarmee je bustijden kunt checken?

Metro klinkt leuk maar werkt niet voor regionale buslijnen. Is er geen mogelijkheid om zelf die database aan te passen? Of bestaan er programma's waar je de tijden zelf in kunt voeren en ze zo checken? Of moet ik alles toch maar in een (onoverzichtelijke) Excel spreadsheet gooien?
MetrO is wel voor regionaal OV, metro, bus en tram. Je vind er echter geen vertrek/aankomst tijden. vb je moet van A naar B. Metro verteld je dan waar op te stappen, welke lijn(en) en stations je uit of moet overstappen Het aantal ned. steden is beperkt tot Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Arnhem en Utrecht.

Reg. datum: 11 september 2003

Ik zoek een programma waarmee ik programma's op mijn PC via bluetooth kan besturen. Bijv. BSplayer als ik via TV-out een film kijk. Mijn oude SE T610 kon dat, maar na een jaar zoeken heb ik eigenlijk nog steeds geen geschikt programma voor mijn iPAQ gevonden. Iemand een idee?

Belgische vouwgarnaal!
Reg. datum: 27 oktober 2003

Ik ben op zoek naar een divx-player met ondersteuning voor ondertitelbestanden (srt-ssa-sub/idx)
Hercomprimeren is niet nodig (daarvoor bestaat PocketDivX Encoder), gezien het om relatief kleine bestanden gaat..

Join Los Alcoholicos! Rondjes aan de bar, kroeggebrabbel en rondjes aan de bar!

Beide bestaan volgens mj ook niet.

Reg. datum: 30 december 2002

Ik kan over BT mijn pc overnemen met RDP. Ik heb het niet met vnc getest, maar ik ga er van uit dat dat ook wel te doen is...

..doet vandaag niet wat ook morgen kan!

« '-_-' »

quote:
ScSi_009 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 21:43:
Ik ben op zoek naar een divx-player met ondersteuning voor ondertitelbestanden (srt-ssa-sub/idx)
Hercomprimeren is niet nodig (daarvoor bestaat PocketDivX Encoder), gezien het om relatief kleine bestanden gaat..
Kijk hier eens, werkt perfect.
Belgische vouwgarnaal!
Reg. datum: 27 oktober 2003

quote:
FFWD schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:12:
[...]

Kijk hier eens, werkt perfect.

Alvast bedankt voor je antwoord :)
Daar was ik al eens geweest, maar ik kreeg het niet aan de gang. Zou jij me eens kunnen zeggen welke 'release' je daar neergehaald hebt én welk type ondertitel je hebt gebruikt?
Ik heb het met deze TCPMP 0.71a with All Plugins for PocketPC / WinCE (ARM) geprobeerd, maar kreeg het niet werkend met srt-files.

EDIT: ik heb het inmiddels werkend met smi-files, maar de subs flikkeren de hele tijd.. Probleem is dus al half opgelost, we blijven proberen :)

ScSi wijzigde dit bericht 11-05-2006 18:18 (14%)

Join Los Alcoholicos! Rondjes aan de bar, kroeggebrabbel en rondjes aan de bar!

Pagina: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: