Hoofdcategorieën
Topicacties

[PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 29 30 31 32 last

Nieuw Topic
NederCam.nl

Gaat denk ik niet lukken nee.
Ik kan alleen niet meer vinden welke ik een tijd terug had gezien, of waar.. Maar volgens mij stond daar expliciet bij dat er geen serverside scripttalen mogelijk waren.

En wat verder gezocht:
Pico Webserver (Dood?)
Simeda Pocketster (aka Pocket Rendezvous) (Dood?)
GoAhead Webserver http://216.211.138.77/webserver/webserver.htm
De laatste lijkt nog de enige die te downloaden is, alleen php gaat lastiger worden denk ik.
Maar ik zocht eigenlijk een andere :P

De enige manier om denk ik PHP te draaien, inclusief apache, is je PDA uit te rusten met een Linux distro. Dan kan je theoretisch "alle" linux software installen.
Als je het wil proberen, http://tuxmobil.org :)

Nakebod wijzigde dit bericht 23-01-2006 23:15 (57%)

Nakebod's Webcam
Trying is the first step to failure.
GTA San Andreas Multiplayer

+3 Geniaal. :p
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
Svenneh schreef op maandag 23 januari 2006 @ 21:42:
Bestaat er iets van een webserver op je pda?

CGI?

http://www.cam.com/vxweb.html
NederCam.nl

Schop, kick, woei, juich, hoera :P
http://www.opera.com/products/mobile/products/winmobileppc/
Opera 8.5 Beta voor Windows Mobile! Eindelijk een versie die niet alleen op dat Smartphone gedoe loopt. Heeft naar mijn idee wel te lang geduurt, maar goed, er is nu iig iets :)
Gebaseerd op de normale pc versie van Opera.
Heb hem nog niet binnen, downloaden gaat momenteel erg traag... Hopen dat hij ook werkt, kwam op het forum al wat problemen tegen.

http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=120758 is ook een handige post, standaard wil Opera de cabfile op je main mem gooien. (Eigenlijk, zoals iedere cab file standaard wil..) niet echt handig voor de vaak toch al schaarse ruimte die je hebt.

Nakebod wijzigde dit bericht 24-01-2006 19:26 (23%)

Nakebod's Webcam

Reg. datum: 02 maart 2003

Weet iemand hier ook of er software is waarmee je de telefoongids op je PDA kunt installeren?
Het mag best iets kosten, alleen is het probleem dat de PDA geen internet-toegang heeft, dus de licentie moet wel eenmalig zijn en niet zoals de software van www.telefoongids.nl zelf.

Reg. datum: 11 december 2005

quote:
Eddos schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:57:
Weet iemand hier ook of er software is waarmee je de telefoongids op je PDA kunt installeren?
Het mag best iets kosten, alleen is het probleem dat de PDA geen internet-toegang heeft, dus de licentie moet wel eenmalig zijn en niet zoals de software van www.telefoongids.nl zelf.
Zie hier Googelen doet wonderen!;)

henkahash|IA wijzigde dit bericht 07-02-2006 22:29 (9%)

NederCam.nl

En die had ie dus al gevonden zoals je kan lezen.
Ben tot nu toe nog niet zoiets tegen gekomen. Lijkt me ook best groot, gezien de normale pc versie, die ik van vroeger herinner, 1 cd groot.
Dus als het al bestaat, denk ik wel dat je een 512 MB kaartje puur voor het telefoonboek nodig hebt.

Maar, is het misschien, gezien je waarschijnlijk een bedrijfsmatige oplossing zoekt, niet een idee om een flat free GPRS abbo te nemen van Vodavone? Kost geloof ik 9.95 per maand, altijd internet, en dus ook mobiel.detelefoongids.nl te openen.

Nakebod's Webcam

Reg. datum: 30 december 2003

quote:

Ik was ook zeer verheugd dat hij er eindelijk is (beter laat dan nooit), dus ik heb hem maar gelijk op mijn Axim X30 gezet.

Maar ik vond hem eigenlijk nogal tegenvallen (dat ik dat ooit van Opera moet zeggen). Hij liep veel te vaak vast naar mijn zin, en de ondersteuning voor tabjes is niet bepaald wat ik er van verwacht had.

Maarja, het is nog maar een beta, dus ik hou hoop dat Pocket IE ooit de deur uit kan 8).

It never hurts to help
Reg. datum: 31 januari 2001

quote:
Turismo schreef op woensdag 06 oktober 2004 @ 00:10:
[...]

[...]

daar gebruik ik Calendar+ v2.2.0 voor die kan meerdere dagen vooruit laten zien in je Today screen, ik weet niet of dat is wat je bedoelt, maar handig is t wel en gratis _/-\o_
http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3446

[afbeelding]
Ik krijg bij dit programma niet op mijn today scherm de afspraken. Instellingen heb ik reeds mee gerommeld. Iemand een suggestie? Ik draai WM 5 op een Mypal.

And just when you think you got a terrible week, something wonderful happens....... it ends

Phone Addicted

Ik heb van iemand gehoord dat er ook een p2p prog voor de win mobile based pda`s zijn geschreven ala limewire?! Weet iemand hier iets van af?

quote:
Mystikal schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:47:
[...]

Ik krijg bij dit programma niet op mijn today scherm de afspraken. Instellingen heb ik reeds mee gerommeld. Iemand een suggestie? Ik draai WM 5 op een Mypal.

Je gebruikt de laatste versie 2.2.10?
Ga eens naar settings,today, personal, tab items er staat een vinkje voor?

@DaannO
link

henkahash|IA wijzigde dit bericht 10-02-2006 19:47 (11%)

NederCam.nl

Iemand een RSS reader die meerdere feeds tegelijk kan weergeven.
Ik gebruik nu pRSSreader, die kan wel perfect meerdere feeds weergeven, alleen slechts 1 feed tegelijk.
Ik wil dus eigenlijk de feeds "mixen" zodat nieuwe berichten altijd zichtbaar/bovenaan staan.
Want als ik nu bijv Nu.nl en T.net erin heb, en T.net is mijn actieve feed, zie ik niet dat er een nieuw Nu.nl bericht is.

Nakebod's Webcam

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

Iemand Minimo al geprobeerd?

Pocket firefox! Hij doet t best goed moet ik zeggen!

http://www.mozilla.org/projects/minimo/

NederCam.nl

Ik denk van wel
Maar destijds met 0.09 was ik er nog niet echt over te spreken.
Als ik het goed zie, zitten er nu ook bookmarks in.
Vind hem nog steeds veel te traag starten, en 10 mb voor een app, ok, is al beter dan de 15 mb voorheen, maar nog steeds aan de grote kant.

Ok, vreugde was voor korte duur, traag starten ok, maar verder dan het startscherm kom ik niet eens (Na 5 minuten wachten...). Nu is mijn pda wel een beetje over de zeik vandaag, denk dat ik hem maandag even ga hard resetten, dus dan kan ik hopelijk wat beter testen.

IIG browsers genoeg nu, pIE, NetFront, Opera en Minimo.

Nakebod's Webcam

wilt geen iPod

Minimo heeft bij mij exact 1x gewerkt sindsdien is het vooral "wachten" maar dat doe je nergens voor. Daar en tegen over ben ik zeer te spreken over Opera mobile; dit alles op een Loox 720.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

NederCam.nl

Zelfde hier ja :)
Opera belooft wel wat te worden. Werkt nu zelfs al prima.

Nakebod's Webcam

Reg. datum: 02 maart 2003

quote:
Nakebod schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:50:
En die had ie dus al gevonden zoals je kan lezen.
Ben tot nu toe nog niet zoiets tegen gekomen. Lijkt me ook best groot, gezien de normale pc versie, die ik van vroeger herinner, 1 cd groot.
Dus als het al bestaat, denk ik wel dat je een 512 MB kaartje puur voor het telefoonboek nodig hebt.

Maar, is het misschien, gezien je waarschijnlijk een bedrijfsmatige oplossing zoekt, niet een idee om een flat free GPRS abbo te nemen van Vodavone? Kost geloof ik 9.95 per maand, altijd internet, en dus ook mobiel.detelefoongids.nl te openen.
Niet echt, want de PDA waar het op moet draaien komt niet op het internet. Zoek dus een stand-alone oplossing, bedankt voor je hulp iig ;)

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

Met welk tooltje kan ik het beste PDF ebooks lezen?

Ik heb pocket acrobat gebruikt, alleen daarmee zie ik in default alleen lijntjes als tekst... hij zet het zegmaar niet goed om naar pocket pdf formaat.

Ik probeer de PCM van deze maand als ebook te lezen alleen krijg ik t niet voor elkaar.

Iemand een goed tooltje?

NederCam.nl

Ik gebruik voor PDF altijd FoxIT, zowel voor de PC als PDA.
Niet zo overdreven groot als adobe (Ongeveer 10x zo klein..) en kan voor mij precies hetzelfde: PDF lezen.
http://www.foxitsoftware.com/foxitreader/rd_ppc.php

Nakebod's Webcam

4 8 15 16 23 42

Wat is een goed programma om als TV gids te gebruiken?
Ik zag dat die ene bekende van pocketpc-club niet meer in gebruik was :/

Bierkameel wijzigde dit bericht 27-02-2006 07:21 (7%)

Een man zonder mes is als een haai zonder tanden

Is er iemand bekend met het programma REDAmation.
Die animatie's maken is een grappige bezigheid.
Alleen kan ik ze met REDAmation niet opslaan.
Ik zou ze het liefs willen opslaan en b.v. mailen of mmsen
Weet iemand een alternatief.

quote:
wietkiller schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:54:
Is er iemand bekend met het programma REDAmation.
Die animatie's maken is een grappige bezigheid.
Alleen kan ik ze met REDAmation niet opslaan.
Ik zou ze het liefs willen opslaan en b.v. mailen of mmsen
Weet iemand een alternatief.
Ik ken het progje wel, maar nog nooit mee gewerkt. Hier is de website van de maker voorzover je deze nog niet had geraadpleegd.

Reg. datum: 20 maart 2004

Even een vraagje, er zit voor mij een PocketPC aan te komen en ik volg dit topic dus een beetje alleen heb ik een vraag over twee spellen. Jullie kennen allemaal vast wel Wacky Wheels en The Blues Brothers die we (ik) speelde op DOS, dit zijn naar mijn mening nog steeds leuke spellen alleen zijn deze ook beschikbaar of speelbaar op een PocketPC.

De normale spellen kun je waarschijnlijk niet op de PocketPC te spelen in verband met ondermeer de besturing maar zijn er toevallig PocketPC versies van? Ik heb zelf niks kunnen vinden.

NederCam.nl

Zijn dat DOS based games? Zo ja, kan je kijken of PocketDOS werkt. Review: http://www.pocketinfo.nl/artikel/1069

En ook te proberen: ScummVM: http://www.scummvm.org
Hier de lijst met games die ze ondersteunen: http://www.scummvm.org/compatibility.php
Zie ze daar niet tussen staan, maar er is een kans dat het werkt.
Anders ga je toch gewoon D.O.T.T. spelen? :D
Ook vele uren mee vermaakt "vroegah".

Of Transport Tycoon Deluxe, via OpenTTD.
Ben alleen de handleiding kwijt die ik had, je moest wat patchen, maar wel deze gevonden.

Nakebod's Webcam

quote:
Dagg schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:07:

De normale spellen kun je waarschijnlijk niet op de PocketPC te spelen in verband met ondermeer de besturing maar zijn er toevallig PocketPC versies van? Ik heb zelf niks kunnen vinden.

Ik begrijp nog steeds niet dat er zijn die denken PC spellen op een Pocket PC te kunnen draaien, terwijl je al voor een beetje spel tegenwoordig een 2000+ / 512MB nodig hebt!

Je zult het moeten doen met de spellen die er zijn, koop of freeware en spellen die op emulators werken
link en nog een link Ook Googelen wil wel eens helpen.

Multi-OS
Reg. datum: 15 september 2001

quote:
henkahash schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:29:
[...]

Ik begrijp nog steeds niet dat er zijn die denken PC spellen op een Pocket PC te kunnen draaien, terwijl je al voor een beetje spel tegenwoordig een 2000+ / 512MB nodig hebt!

Je zult het moeten doen met de spellen die er zijn, koop of freeware en spellen die op emulators werken
link en nog een link Ook Googelen wil wel eens helpen.
de spellen die hij opnoemt zijn uit het 386 tijdperk en die zouden prima geëmuleerd kunnen worden :)

Website | Duct tape is like the Force, it has a light side, a dark side, and it holds the universe together.

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 29 30 31 32 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: