Software Algemeen - FAQ *oud*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.150 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Dit is een oude versie van de FAQ. De nieuwere staat hier: Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 19-07)

FAQ Software Algemeen

Welkom bij Software Algemeen. Op dit deel van GoT staan alle vragen / opmerkingen over alle software die er maar te vinden is. Net als op de rest van GoT gelden hier de regels die in de FAQ staan. Vooral het deel over Warez wil ik even benadrukken. Het is niet de bedoeling dat hier warez of cracks worden aangeboden of gevraagd. Topics waar hiernaar wordt gevraagd worden dan ook per direct gesloten met een eventuele waarschuwing. Als je ff snel wat wil vragen of gewoon eens wat SA en WOS mensen wil spreken, kom dat ook eens langs op irc in #Wos - ook de SA mensen zijn er van harte welkom ;)

Voor verbeteringen / aan of opmerkingen over deze FAQ kan je altijd contact met me opnemen per e-mail, ICQ of op irc.

Have fun @ Software algemeen :)

F_J_K (e-mail)
Rafe (e-mail)

Met dank aan DR, OProg, BackSlash32, Br@m, Fairy, crisp, LuNaTiC, tec, DataBeest, vernieuwdedreft, Sir_Killalot, Anoniem: 55140, G33rt en de vele mensen die ik vergeet :)

SA FAQ versie 2.7 - last updated: 29-12-2003

[ Voor 54% gewijzigd door F_J_K op 04-11-2004 09:28 . Reden: mailadressen uitgeschakeld zodat ze niet meer heel makkelijk zijn te harvesten ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Topicstarter

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Topicstarter
Daar gaat m'n noeste arbeid de vergetelheid in :w

Zie dus voortaan Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 20-01) :*

Dit topic is gesloten.