[PC/XBOX] Fable

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.552 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 21:40
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/willaert/Tweakers/fabletop.jpg

Gameplay

• De reis om een held te worden is iets wat je alleen ondergaat. Je krachten, je intelligentie en je voorkomen zullen veranderen naar wat je bent en wat je doet. Elke keuze zal bepalen wat voor soort van held je bent. Elke aktie zal een gevolg hebben op de wereld rond je.

Gameplay in Fable betekend twee dingen. De eerste is de kern van je reis door het land van Albion. Je zal leren om te vechten en te doden. Je zal vaardigheden en ambachten leren naar gelang je keuze. Je zult opweg gaan naar de ultieme confrentatie, wat je ook gelooft.

Maar Fable's gameplay heeft ook een andere kant. Tijdens je reis tussen goed op slecht terwijl je leert wat je wilt, elke beweging kan de wereld helemaal veranderen. Terwijl je leert om te gaan met de krachten van the Will, kun je kiezen om deze te gebruiken voor een schrikbewind, of om andere te helpen.

Wanneer andere helden je pas kruisen kun je bevriend met ze raken. Je deelt kennis, objecten en grondstoffen. Of je kan ze doden en dit alles gewoon stelen.

Je ken mensen in nood helpen en helen zei die pijn lijden. Maar je bent ook zo vrij om ze raar, gewelddadig en donker te zijn als je wenst. Bewoners kunnen je bezoek ervaringen als een heugelijke gebeurtenis, waarmee je komst door het gehele land bekend zal worden. Maar het kan ook zijn dat ze van je horen met verhalen dat je alle onschuldige omstanders hebt vermoord op je weg er naartoe.

Wanneer de jaren verstrijken en je lichaam groeit met littekens en spieren, of rimpels van ouderdom en gebrek aan oefening, zal je reputatie in de wereld van Fable er voor zorgen dat je opvalt. Positief of negatief.

En dan is er ook nog liefde... Laat je het jezelf toe dat je verliefd wordt ? Zal je alles opgeven voor blijdschap ?

Screenshots

Klik voor vergroting

Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/21b.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/20b.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/15b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/10b.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/4b.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/1b.jpg

Specificaties

Creër een held door middel van jouw akties : Wanneer je veel met het zwaard zal vechten, zul je meer vaardigheden met dit wapen ontwikkelen. Je spieren zullen groeien en sterker worden. Wanneer je meer de magie kant opgaat, zul je sneller grijs worden en een wijs persoon worden. Het maakt niet uit wat of hoe, alles heeft invloed op je uiterlijk, karakter en je vaardigheden.

Strijd in intense real-time combat : Wanneer je veel gevechten hebt zul je littekens creëren welke je hele leven zullen blijven op je lichaam. Mocht je je huidige wapen beu zij kun je een ander kopen, of stelen, of zelf maken. Daarmee kun je dan weer in real-time alles en iedereen kort en klein slaan, of juist alleen de demomen uit de wereld verdrijven.

Creër je eigen legende: Zullen mensen ontzag voor je hebben omdat je zo'n kwaadaardige slachter bent, of zullen mensen je liefhebben omdat je de goedheid zelve bent. Je reputatie zal je in de gehele wereld helpen en achtervolgen, afhankelijk hoe je speelt.

Verken en modelleer een unieke wereld : De wereld rond je veranderd. Je beste vriend kan te komen overleiden, en nieuwe vijanden worden geboren. Bomen zullen groeien en huizen zullen verouderen.

Maak het karakter wat je zelf wilt. : Wil je uitblinken in zwaardvechten, of toch liever als boogschutter. Is magie meer jou ding of ben je meer het hand-to-hand type. Zorg er zelf voor dat je karakter sterker,slimmer en veelzijdiger wordt.

Elk spel is uniek : Iedereen die het speelt zal een andere beleving hebben van de wereld in Fable. Alles is afhankelijk van jou keuzes en de gevolgen daarvan. Zelfs als je de tweede keer speelt zul je een compleet ander spel zien tegenover je.

Media

Eerste Fable trailer
E3 trailer van Fable
First Encounter artikel van Xbox.com

Fact Sheet

• Volledig op jou beslissingen toegespitste wereld
• Diep uitgewerkt verhaal met vele subquests
• Coöp optie zodat je met zijn tweeën vieren je quest kunt vervullen
• Oneindig speelbaar omdat het elke keer anders verloopt
• Exclusief voor de Xbox
• Verwachte releasedatum : Begin 2004

Links

Fablegame.com; ongelovelijk mooie website van Fable. Tip !
Big Blue Box
Lionhead Studios
EGOManiacs; de eerste fansite van Fable

Eerste verhaaltje is vertaald van de Fable website, bekijk die want die is echt super ! Veel meer feiten zul je niet terugvinden want die zijn gewoon niet bekendgemaakt, mocht je toch iets hebben; mail maar.

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 30-07-2003 20:56 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
dit was bij gamekings, bij de e3, lijkt me echt een superkoel spel, vooral dat je character aanpast aan hoe je zelf speelt, lijtk me geweldig omt e zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Peter heeft het me even laten spelen op de E3 omdat ik bleef zeuren, ik kijk zelden echt uit naar een spel (op Metal Gear en Final Fantasy na) maar dit spel lijkt me ZO vet dat ik er 2 jaar op zit te wachten :D

Gewoon het idee dat je binnen een RPG een leven invult lijkt me erg tof, The Sims voor RPG'ers ;) Het stukje dat ik speelde daar had in een dorp alle jeugd dezelfde haardracht als ikzelf trouwens...dat waren fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
gameKings roelt :P

Zag er zeer fraai uit ja, echt vette graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 2557 schreef op 23 June 2003 @ 21:20:
Peter heeft het me even laten spelen op de E3 omdat ik bleef zeuren, ik kijk zelden echt uit naar een spel (op Metal Gear en Final Fantasy na) maar dit spel lijkt me ZO vet dat ik er 2 jaar op zit te wachten :D

Gewoon het idee dat je binnen een RPG een leven invult lijkt me erg tof, The Sims voor RPG'ers ;) Het stukje dat ik speelde daar had in een dorp alle jeugd dezelfde haardracht als ikzelf trouwens...dat waren fans :)
Klopt. Ik heb artikels gelezen waarin verteld wordt dat het best kan zijn dat een subquest ook door één van de vele andere helden in je wereld op gelost kan zijn. Moet je een badguy doden, is iemand anders je net voor. Das toch echt ultiem. :D
schnumi schreef op 23 June 2003 @ 21:23:
Ja het klinkt allemaal fantastisch. :P Eerst zien (remember Black&White) dan geloven. Maar deze titel trekt mij het meest aan om een Xbox te kopen.
Peter Molyneux is adviseur bij deze game, dus kan er voor zorgen dat de fouten in B&W (meer tech dan game) niet gemaakt worden met Fable. Heb er alle vertrouwen in.

[ Voor 22% gewijzigd door Wom op 23-06-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja het klinkt allemaal fantastisch. :P Eerst zien (remember Black&White) dan geloven. Maar deze titel trekt mij het meest aan om een Xbox te kopen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AudiRS4 schreef op 23 juni 2003 @ 21:22:
[...]

Klopt. Ik heb artikels gelezen waarin verteld wordt dat het best kan zijn dat een subquest ook door één van de vele andere helden in je wereld op gelost kan zijn. Moet je een badguy doden, is iemand anders je net voor. Das toch echt ultiem. :D
Hehe ja klopt ik heb een stukje gezien waar een aantal dorpelingen gegijzeld waren in een toren, en toen werd je om hulp gevraagd. als je dan gaat helpen is er niks aan de hand, maar als je twee dagen wacht bij wijze van spreken en je loopt dan pas naar de toren toe kan het best zo zijn dat iemand anders de dorpelingen aan het redden is, en dan is hij de gevierde held, en niet jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 2557 schreef op 23 juni 2003 @ 21:27:
[...]

Hehe ja klopt ik heb een stukje gezien waar een aantal dorpelingen gegijzeld waren in een toren, en toen werd je om hulp gevraagd. als je dan gaat helpen is er niks aan de hand, maar als je twee dagen wacht bij wijze van spreken en je loopt dan pas naar de toren toe kan het best zo zijn dat iemand anders de dorpelingen aan het redden is, en dan is hij de gevierde held, en niet jij.
:D , dat zijn echt dingen die er voor zorgen dat ik bijna niet kan wachten op die game. De raarste dingen die je kunt verzinnen zitten erin lijkt het wel. Het idee dat je niet de enigste held in een wereld bent is ook vrij uniek voor zover ik weet. Maargoed, je kunt ze natuurlijk allemaal vermoorden, ben je toch de enigste held :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Laatst online: 09-05 20:35
oe kan niet wachten tot dit spelletje uitkomt! ziet er goed uit en inderdaad wat een SUPER website

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
als ik dat spel in handen krijg word ik de gemeenste gast van al die streken, ik pak een vette blade an ga hakken, net zoals in dat filmpje een destroyer, dat lijkt me zo vet, ik ga lekker hero's slachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:35

jasjenl

Liab A Tymo

Anoniem: 2557 schreef op 23 June 2003 @ 21:20:Het stukje dat ik speelde daar had in een dorp alle jeugd dezelfde haardracht als ikzelf trouwens...dat waren fans :)
offtopic:
Welke haardracht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Ik word de player van het dorp, en boek elke vrouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Waaaaaaaa, die E3 trailer, dude sooooo sweeet, ik kan nu helemaal niet wachten op dit spel, waarom heeft dit spel niet alle prijzen gewonnen op e3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
DarkShadow schreef op 24 June 2003 @ 10:43:
Waaaaaaaa, die E3 trailer, dude sooooo sweeet, ik kan nu helemaal niet wachten op dit spel, waarom heeft dit spel niet alle prijzen gewonnen op e3?
Is uitgeroepen tot beste RPG van de E3. Is opzich al een mooie prijs natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

DarkShadow schreef op 24 June 2003 @ 10:43:
omdat HL2 en D3 ook aanwezig waren :P maar wel beste RPG inderdaat, mooie benoeming hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 12:05

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

AudiRS4 schreef op 23 June 2003 @ 21:31:
[...]

:D , dat zijn echt dingen die er voor zorgen dat ik bijna niet kan wachten op die game. De raarste dingen die je kunt verzinnen zitten erin lijkt het wel. Het idee dat je niet de enigste held in een wereld bent is ook vrij uniek voor zover ik weet. Maargoed, je kunt ze natuurlijk allemaal vermoorden, ben je toch de enigste held :+
komen er tenminste ook geen spoilers :9

* Bizzarro kan niet wachten, ik houd eigelijk helemaal niet van RPG, maar voor deze keer maak ik een uitzondering _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jasjenl schreef op 24 June 2003 @ 00:02:
[...]
offtopic:
Welke haardracht? ;)
Een vrij bescheiden normale haardracht :P met lokken voor de ogen zoals elke Japanse anime held hoort te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 22:44
Ik houd absoluut niet van RPG's, maar dit lijkt me toch wel een zeer leuke game, net als die andere game BC van Lionhead / Intrepid.
Eindelijk eens wat leuke games voor de XBOX, heb nu pas echt 3 games die ik echt leuk vind/vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Albinoraptor schreef op 24 juni 2003 @ 13:46:
Ik houd absoluut niet van RPG's, maar dit lijkt me toch wel een zeer leuke game, net als die andere game BC van Lionhead / Intrepid.
Eindelijk eens wat leuke games voor de XBOX, heb nu pas echt 3 games die ik echt leuk vind/vond.
Fable is een RPG waar zelfs de grootste RPG-hater naar uitkijkt, dat merk ik ook wel in mijn omgeving. Mensen die totaal niet om RPG's geven vinden dit echt een game om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31
Ik denk zelfs dat als deze game echt zo goed word dat ik hiervoor een Xbox koop :P
ik ben redelijk gek van dit soort RPG's :)

die site is btw echt cool :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Lord_Mithril schreef op 24 June 2003 @ 16:39:
Ik denk zelfs dat als deze game echt zo goed word dat ik hiervoor een Xbox koop :P
ik ben redelijk gek van dit soort RPG's :)

die site is btw echt cool :D
De site heeft dan ook al meerdere prijzen gekregen. Leuke sfeer en geeft goed weer hoe het spel zal verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Nieuwe Screens en Info Fable

Dit zijn scans ( thanx to D³ die ze postte in het Xbox topic ) uit een Duits gamesblad.
Ze zijn wat groot om hier te plaatsen dus hier heb je de links :

Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4
Pagina 5
Pagina 6

De tekst gaat grotendeels over het achterliggende verhaal en de specificaties die Fable heeft (zie startpost ;)). Het gaat wat ver om alles uit het Duits te vertalen, maar uit het interview met Peter Molyneux blijkt dat Fable een optie heeft waarmee je karakters kunt uitwisselen via Xbox Live!. Ook blijkt dat de co-op optie met 4 man te spelen is. Eentje zal de held spelen en de andere drie zullen zijn sidekicks zijn.

Maar als je het hele stuk leest zul je nog meer info zien, en bekijk ook eens de screens...

Werkelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

dit lijkt voor mij een van de beste rpg's van de xbox te gaan worden. het systeem wat revolutioneer is etc. de graphics alles. ik kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70097

Dit spel had toch eerst een andere naam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 70097 schreef op 28 June 2003 @ 14:47:
Dit spel had toch eerst een andere naam ?
Klopt, het heette eerst Project Ego, maar is al een dik jaar geleden van naam veranderd naar Fable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:27
de PU volgt dit spel al een hele tijd, interviews met de makers, updates over het spel ed....

btw, die website :9~

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AudiRS4 schreef op 28 June 2003 @ 14:49:
[...]

Klopt, het heette eerst Project Ego, maar is al een dik jaar geleden van naam veranderd naar Fable.
Ow hehe jah heb het niet echt gevolgt
ik denk dat deze game beter word dan halo, in mijn ogen ik zal toch eens overwegen om z'n ding aant teschaffen ;) zit er ook coop in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74792

ja, kan met zn 4-en, 1 is hero, de rest is sidekicks, zie vorige pagina:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74792 schreef op 03 July 2003 @ 17:36:
lezen is een kunst:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 74792 schreef op 03 July 2003 @ 17:36:
Is wel een verbetering tegenover de eerste geruchten waarbij je een coöp had met 2 man waarbij de ene de held was en de ander zijn hond. Volgens de eerste geruchten dan toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AudiRS4 schreef op 03 juli 2003 @ 18:58:
[...]

Is wel een verbetering tegenover de eerste geruchten waarbij je een coöp had met 2 man waarbij de ene de held was en de ander zijn hond. Volgens de eerste geruchten dan toch :)
LOL DE HOND OMFG |:( :+ :D
hej fido hier heb je een bot WAF WAF.
wmahahha })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

hij is je hondje niet liquid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bizzarro schreef op 03 July 2003 @ 21:40:
hij is je hondje niet liquid ;)
het was ook temooi om waar tezijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Wat blijkt nu; Fable is uit op de PC !
Al in 1997 zelfs werd deze uitgebracht voor de PC.

Geloof je het niet ? Klik dan hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AudiRS4 schreef op 06 July 2003 @ 18:29:
Wat blijkt nu; Fable is uit op de PC !
Al in 1997 zelfs werd deze uitgebracht voor de PC.

Geloof je het niet ? Klik dan hier :+
:+ Lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
De verwachte releasedatum is vertraagd. Ipv. Winter 2003 wordt het eerste kwartaal 2004. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

poep, het was te verachten uiteraard, maar ik had van fable toch wel verwacht dat ie zonder vertragen zou komen, naja, weer langer tijd om te sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87072

Het is alleen te hopen dat ze het binnen een redelijke termijn kunnen uitbrengen, al staat onze vriend Peter Molyneux daar niet echt om bekend. Ik vind het altijd zo jammer dat de hype om een spel zo ontzettend vroeg begint. Je moet dan nog een eeuwigheid wachten voor het uitkomt en soms komt dat de uiteindelijke ervaring niet ten goede. Wie kan er nog echt uitkijken naar Galleon bijvoorbeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

nou, winter 2003/1e kwartaal 2004 zit niet echt mega ver uit elkaar. Het is iig beter dan dat we eerst 10 patches moeten downloaden ofzo :P

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik hoop niet dat dat zo is. Niet iedereen heeft internet via zijn consoles. Da's nu net het nadeel wat ik al aan zie komen, dat net als met PC games, die krengen patch na patch krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Fable beeldmatriaal

Het langverwachte Fable verdween enige tijd geleden van de eindejaarlijsten en werd verschoven naar 2004. Er jammer, maar we hebben toch nog enkele filmpjes kunnen bemachtigen om de pijn wat te verzachten. In de filmpjes geeft Peter Molyneux een demonstratie van zijn 'troetelkind'. Druk op 'meer lezen' voor de Fable video's.

Opgelet, de filmpjes zijn ongeveer 100Mb groot en je hebt een Divx codec nodig om ze te kunnen afspelen. 'Doel opslaan als' is dus aan te raden.

http://www.xbox-player.co...hp?action=download&id=728

http://www.xbox-player.co...hp?action=download&id=729

http://www.xbox-player.co...hp?action=download&id=730

Vanwege de vele poeha rond de game kan het wel zijn dat de servers redelijk traag gaan, aangezien jullie niet de enigen zijn die die heerlijke brok beeldmateriaal willen downloaden! Geduld is een schone deugd ;-)

bron: www.x-power.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 23:04

SD5k

>4&X

Dit wordt de vierde game die ik ervoor koop sinds ik die bak die vooral dienst doet als DVD-speler en MP3 server een jaar geleden heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24791

Hopelijk kun je ook online, zal wel weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk meer uit naar Sudeki .... hack N' slash heb ik toch liever als pure action game met wat vage RPG elementen denkende aan Devil May Cry. Ik kan het mis hebben, maar tot nu toe heb ik in preview movies alleen maar puur zwaardhakken gezien, niet bijzonders. Het RPG gedeelte spreek me wel aan, maar de rest wil ik ook nog het nodige over lezen .... de actie variatei bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hmmm het zal dus wel nog een jaar duren voordat we dit spel kunnen spelen :(

can hardly wait, ik heb meer zin in deze game dan in stalker, halflife 2 en far cry bij elkaar...

naja we will see

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wooo .... dat zijn 3 top games bij elkaar :) .... Ik denk hetzelfde over Ninja Gaiden trouwens, zie ik meer naar uit dan welke game ook .... maar over 3-4 daagjes komt wel Otogi uit, ook niet verkeerd, krijgt erg goeie reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, ik zie nog het meest uit naar een eventule Diablo 3 als we zo gaan beginnen :9~
Maar goed, ik ben Offtopic aan het fantaseren :D

Fable staat echt op mijn verlanglijstje!
Alleen niet meer op die voor de Sint van dit jaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien kan de paashaas hem in een eitje proppen voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ik heb liever nog wat later, want ik hoor geruchten dat bepaalde features geschrapt worden wegens tijdnood, en dat zie ik niet graag. Liever een volledig product wat later dan een half op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net als Duke Nukem zeker :D
Als alle spellen zo volledig mogelijk worden uitgebracht komen er volgens mij niet spellen meer uit.
Er zijn weinig tot geen spellen die volgens de bedenker helemaal perfect zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 24791 schreef op 01 September 2003 @ 17:49:
Net als Duke Nukem zeker :D
Als alle spellen zo volledig mogelijk worden uitgebracht komen er volgens mij niet spellen meer uit.
Er zijn weinig tot geen spellen die volgens de bedenker helemaal perfect zijn lijkt me.
Het is meer dat je van te voren plant wat er zeker inmoet en wat er in zou kunnen. Op het moment dat je gaat torren aan de dingen die er zeker inmoeten wordt er ingeboet aan de totale kwaliteit van het product, terwijl bij dingen die erin kunnen komen het waarschijnlijk zaken zijn die je toch niet mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

• Wom
Twaalf nieuwe screenshots vanaf de X03

Afbeeldingslocatie: http://www.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Fable/Capture1026.jpg

Klik hier om ze allemaal ze zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Beetje jammer dat er allemaal kruisjes in dit topic staan. maar...

Fable komt misschien ook naar de PC! (YESS!) Een van de weinige XBOX titels die ik als pc gebruiker in de gaten hield (i love Molyneux, can't help it). Laten we het hopen!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200311/small1069862068_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.boomtown.net/pics/2/4/1/38142/640x480.jpg
bron hier

[ Voor 20% gewijzigd door FoggyFreek op 26-11-2003 17:53 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Ik hoop het echt jah :D
Scheelt me in iedergeval weer een xbox om te kopen :P :X

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-06 16:37
Inderdaad erg cool dat ie misschien naar de PC komt, net zoals FoggyFreek is dit echt een consolespel die ik al tijdenlang in de gaten hou, terwijl ik niet eens een console heb :P

Hopelijk heeft Peter Molyneux genoeg invloedt op Microsoft om 'm ook op de PC uit te laten komen, want de PC is toch niet zo'n grote bedreiging voor de Xbox :)
FoggyFreek schreef op 26 november 2003 @ 17:51:
Beetje jammer dat er allemaal kruisjes in dit topic staan. maar...
Mag ik vragen waar jij kruisjes ziet? Er zijn alleen op pagina 1 (25 posts/pagina) wat plaatjes gepost en die werken gewoon nog allemaal.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Lord_Mithril schreef op 26 november 2003 @ 18:19:
Ik hoop het echt jah :D
Scheelt me in iedergeval weer een xbox om te kopen :P :X
ah een xbox is sowieso zn geld wel waard hoor, ik was ook altijd een echte pc gamer, maar vind nu de xbox eigenlijk wel net zo relaxed, speelt gewoon fijner dan achter een pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
De beslissing ligt bij Microsoft, dus dat kan eigenlijk alle kanten op. Hoewel ik eerlijk gezegd het niet verwacht, puur omdat het zo'n grote titel belooft te worden voor de Xbox.

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

MaRc0 schreef op 26 november 2003 @ 18:27:
Inderdaad erg cool dat ie misschien naar de PC komt, net zoals FoggyFreek is dit echt een consolespel die ik al tijdenlang in de gaten hou, terwijl ik niet eens een console heb :P

Hopelijk heeft Peter Molyneux genoeg invloedt op Microsoft om 'm ook op de PC uit te laten komen, want de PC is toch niet zo'n grote bedreiging voor de Xbox :)
[...]
Mag ik vragen waar jij kruisjes ziet? Er zijn alleen op pagina 1 (25 posts/pagina) wat plaatjes gepost en die werken gewoon nog allemaal.
eigenlijk alleen die post boven me van Audi, ff een beetje te voorbarig..

• Hahn
FoggyFreek schreef op 27 november 2003 @ 12:30:
[...]

eigenlijk alleen die post boven me van Audi, ff een beetje te voorbarig..
En ook daar zie ik gewoon een plaatje hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

quote van gamer.nl
Morgen, donderdag 4 december, kan iedereen die geïnteresseerd is inloggen op IRC op Quakenet en daar het channel #fable bezoeken. De chat zal beginnen om 18:30 Greenwich Mean Time, oftewel 19:30 Nederlandse tijd. Tijdens de chat kunnen ideeën en suggesties geuit worden en vragen gesteld worden, zolang ze maar met Fable te maken hebben. Onder andere Peter Molyneux en Dene en Simon Carter zullen aanwezig zijn.
ik ga ff vragen hoe het met de PC versie staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56386

ik ga vragen hoe et nou precies zit met en combat system. en of je nog steeds iedereen kan vermoorden. en hoe je nou oud wordt. is dat geleidelijk hoe meer je speelt. of in episodes. dat je een chapter heb uitgespeelt dat je dan 5 jaar ouder word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 16:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Dit spel moet ik echt wel hebben :p Het idee is weer super nu maar hopen dat de uitwerking zoals idd al eerder verklaard werd beter is als bij B&W.
Als dat zo is dan kan dit toch weer een goed punt zijn voor de X-box die eigenlijk te weinig titels heeft voor alleen Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99805

WoW, Ik heb sinds een paar dagen over dit spel gehoord en ben me er een beetje in gaan verdiepen. het heeft me zelfs aangezet tot de koop van een Xbox! ik ben benieuwd!

en zoals al in het topic werd gezegt --> I love Molyneux _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Nou de laatste rpg die ik heb gespeeld is ff7 ,maar nu ik dit lees ga ik het denk ik ook maar weer eens proberen .
Als het allemaal maar een beetje afgewerkt wordt zoals beloofd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 56386 schreef op 04 december 2003 @ 14:41:
ik ga vragen hoe et nou precies zit met en combat system. en of je nog steeds iedereen kan vermoorden. en hoe je nou oud wordt. is dat geleidelijk hoe meer je speelt. of in episodes. dat je een chapter heb uitgespeelt dat je dan 5 jaar ouder word
Jijzelf wordt in real-time ouder, maar je omgeving wordt stapsgewijs ouder. Combat is real-time en je kunt geen kinderen vermoorden, maar er is een kans dat het in de europese versie weer wel mogelijk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

http://lionsource.ngz-network.de/download/fable/movies/

voor alle filmpjes op een rij. Vooral die van Giga Gaming zijn te gek, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99805

FoggyFreek schreef op 17 januari 2004 @ 21:16:
http://lionsource.ngz-network.de/download/fable/movies/

voor alle filmpjes op een rij. Vooral die van Giga Gaming zijn te gek, aanrader!
haha inderdaad man ben echt blij dat ik een Xbox gekocht heb als ik dit zie :)

...Shit-Mother-fucker-Shit haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vanavond is er om 20.00 een chatsessie op Xbox Live!. Voor details, kijk hier

Vraag Peter het hemd van het lijf! Crimson Skies is wel vereist.

Anoniem: 48876

bumme rheb het gemist is er een officiele chatlog online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

Is er al meer bekend over de PC versie van dit spel? Ik baalde echt zo hard toen ik hoorde dat dit alleen voor de X-Box zou komen :P

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hayate666 schreef op 20 februari 2004 @ 00:21:
Is er al meer bekend over de PC versie van dit spel? Ik baalde echt zo hard toen ik hoorde dat dit alleen voor de X-Box zou komen :P
hmmm er is bekend dat het vrij zeker is dattie komt, maar hij komt waarschijnlijk wel veeel later, want hij moet nog helemaal ontwikkeld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hij komt een stuk later omdat Microsoft hem eerst XBOX exclusive heeft (net als HALO destijds). Daarom heeft * FoggyFreek maar een XBOX gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 03:57

hayate666

zwaardfetisjist

Veel later maakt me niet zoveel uit, met dit spel is het het wachten wel waard volgens mij :*)

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliepke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 11:16
AudiRS4 schreef op 12 januari 2004 @ 22:28:
je kunt geen kinderen vermoorden, maar er is een kans dat het in de europese versie weer wel mogelijk zou zijn.
bron??
dit heb ik nog nergens gelezen , want het ligt er helemaal uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Eindelijk, het lange wachten is snel voorbij. Fable kan worden gespeeld op de GDC 2004... Sam, de zogeheten 'community pet' liet weten dat we de GDC in de gaten moeten houden. Tevens zijn er 16 nieuwe screens vrijgegeven:

Afbeeldingslocatie: http://ds.net-france.com/www.fablefrance.com/images/news/83_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ds.net-france.com/www.fablefrance.com/images/news/83_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ds.net-france.com/www.fablefrance.com/images/news/83_5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ds.net-france.com/www.fablefrance.com/images/news/83_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ds.net-france.com/www.fablefrance.com/images/news/83_12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ds.net-france.com/www.fablefrance.com/images/news/83_10.jpg

De rest vind je hier

Quote van de BBB fora:
Ken Lobb, the Studio Manager of Microsoft Game Studios, made some comments about Fable in a interview he did recently. He stated this in an interview with IGN, saying "It'll be out in the summer". We don't want to pin a release date on it, cause we know it's coming out in the summer." He went on to comment that the game is done and it is just being fine tuned as they want it to be "polished". As for some other quotes he made, here I'll paraphrase:

The game will take about 25 hours to finish if you zip through it, but messing with the simulated world and side quests are half the fun, so you ultimately decide how long you want to play.

The morphing is very subtle. It's not like you look like this, then you level up and bam you look like that. No, he said for example he had brown hair when he started, then after awhile thought it was a little lighter brown and thought he was seeing things. Then the roots started to get lighter and finally after hours of playing his hair was white.

You can go to a store and buy a big heavy sword if you want to(they don't say you can't buy that sword cause your not strong enough). But if you're too weak, when you take it out it will drop to the floor and you'll barely be able to swing it (he said this animation looks hilarious).

The combat system is really deep, tons of magic, the effects are great, the frame rate is great, etc....
Eindelijk is het wachten voorbij, ik kan niet wachten...

[ Voor 11% gewijzigd door FoggyFreek op 18-03-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Coole screenies, vooral die eerste met dat bigass zwaard is vet _o_

Alleen wel jammer dat je ze zelf al aangeven dat je 'm in zo'n 25 uur kan uitspelen (als je er snel doorheen rent), ik had een gameplay van 50~100 uur verwacht bij zo'n groots spel als dit. Maarja, ik speel toch vrijwel nooit spellen uit, dus wat zit ik te zeuren :P

Ik ben érg benieuwd of ie aan de verwachtingen gaat voldoen en of ie nou ook echt naar de PC komt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 18-03-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

damm dit word de topper van het jaar als het spel half bevat wat ze zeggen dat het zal bevatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
wat ik ervan begrijp kun je hem in 25 uur uitspelen maar das dan snel zonder sidequests enso
dus lang genoeg me dunkt

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Fable ziet er zeker super mooi uit.
Hopelijk komt hij ook naar de PC, kheb niet echt zin om een XB te kopen voor Fable.
Maar als het moet...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Vanitas schreef op 19 maart 2004 @ 10:57:
Fable ziet er zeker super mooi uit.
Hopelijk komt hij ook naar de PC, kheb niet echt zin om een XB te kopen voor Fable.
Maar als het moet...
Komt dacht ik wel naar de PC, maar die moeten ze nu nog helemaal gaan ontwikkelen, dus dat lijkt mij minimaal een jaar wachten, maar peter molyneux kennende kan je er gerust een jaar bij doen :z

wel superveel zin, kan bijna niet wachten tot de zomer, eindelijk eens fatsoenlijk verantwoord hakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
btw, nu ik naar de screens kijk, lijkt het wel alsof ze nog ff de graphics een flinke update hebben gegeven, kijk naar de huid van dat oude mannetje, ziet er niet meer glad, maar ruw uit zegmaar...

Vind het er echt mooi een sfeervol uitzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
DarkShadow schreef op 19 maart 2004 @ 14:43:
[...]

Komt dacht ik wel naar de PC, maar die moeten ze nu nog helemaal gaan ontwikkelen, dus dat lijkt mij minimaal een jaar wachten, maar peter molyneux kennende kan je er gerust een jaar bij doen :z

wel superveel zin, kan bijna niet wachten tot de zomer, eindelijk eens fatsoenlijk verantwoord hakken :P
Dat maakt me weinig uit, wacht ook al 5 jaar op Half-life 2.
Maar waarom zouden ze hem nog helemaal moeten ontwikkelen.
Ze kunnen hem toch ook poorten??

Als hij nu uit zou komen zou ik hem toch nog niet kunnen spelen.
M'n PC is te oud. ;(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 20 maart 2004 @ 13:15:
[...]

Dat maakt me weinig uit, wacht ook al 5 jaar op Half-life 2.
Maar waarom zouden ze hem nog helemaal moeten ontwikkelen.
Ze kunnen hem toch ook poorten??

Als hij nu uit zou komen zou ik hem toch nog niet kunnen spelen.
M'n PC is te oud. ;(
als ze em direct poorten dan zel het er niet uit komen te zien en heel erg brak speelbaar zijn omdat consoles een andere besturing gebruiken als een pc.

Ook zullen ze de truuk van halo toepassen en dat is zolang die op de xbox goed verkoopt waarom zouden we hem dan op de pc uitbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Op de een of andere manier doet het me een beetje aan Morrowind denken, hoe het er uit ziet dan. Nu is dat niet heel gek, beiden RPGs in fantasy setting enzo, maar toch :P

Die screens zijn btw wel ok, maar komen die van een xbox? En het is breedbeeld he? Das wel beter *) Als dat ieg ook voor de xbox het geval zal zijn :P Maarja, kans dat als deze screens voor de xbox zijn dat dit screens zijn met progressive scan ed, waardoor het er beter uitziet dan het bij ons er uit zal zien :P

Maarja, erg sfeervol ieg en het lijkt me wel leuk :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 08-03 20:55
Doet me ook aan Gothic denken, de vrijheid en mogelijkheden.
Die Peter Molyneux heeft me toch ook een ideeen, echt gaaf.
Ben benieuwd hoe het spel uiteindelijk zal zijn, vraag me ook af hoe groot de gamewereld zal zijn, dit kan HET spel worden waarvoor ik special een Xbox haal. want op PC komt ie echt nog lang niet, al zei Molyneux dat er een "kans" was..ja kom nou, dat zegt me helemaal niks.

Al diefilmpjes op Lionsource bekeken vorige week, echt prachtig hoe die omgevingen eruit zien, en al die veranderingen die bij je character komen na een tijd spelen, gewoon prachtig bedacht en hopelijk is het ook net zo prachtig als het klinkt :)

Die website is trouwens ook uniek gedaan zeg, dat je al keuzes kan maken en dat je daaruit Evil of Good blijkt te zijn..heel tof, heerlijk duister achtergrond deuntje/liedje ook.

[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 21-03-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381

devilsnight schreef op 21 maart 2004 @ 13:37:
Doet me ook aan Gothic denken, de vrijheid en mogelijkheden.
Die Peter Molyneux heeft me toch ook een ideeen, echt gaaf.
Ben benieuwd hoe het spel uiteindelijk zal zijn, vraag me ook af hoe groot de gamewereld zal zijn, dit kan HET spel worden waarvoor ik special een Xbox haal. want op PC komt ie echt nog lang niet, al zei Molyneux dat er een "kans" was..ja kom nou, dat zegt me helemaal niks.

Al diefilmpjes op Lionsource bekeken vorige week, echt prachtig hoe die omgevingen eruit zien, en al die veranderingen die bij je character komen na een tijd spelen, gewoon prachtig bedacht en hopelijk is het ook net zo prachtig als het klinkt :)

Die website is trouwens ook uniek gedaan zeg, dat je al keuzes kan maken en dat je daaruit Evil of Good blijkt te zijn..heel tof, heerlijk duister achtergrond deuntje/liedje ook.
ik ben van dezelfde mening als jouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Er is een nieuw filmpje te vinden van Fable op Gamershell.com:

Fable GDC 2004 Movie - [60 MB]

En ook nog enkele nieuwe screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Fable/EarthTroll.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Fable/Armour.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Fable/KHG.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.gamershell.com/imagefolio/gallery/XBox/Fable/Arrow.jpg

Voor de overige nieuwe screenshot moet je hier zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hmmm, dat nieuwe GDC filmpje stop er bij mij zo ineens mee, na pakweg 30 sec ??

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
-SaveMe- schreef op 25 maart 2004 @ 18:01:
Hmmm, dat nieuwe GDC filmpje stop er bij mij zo ineens mee, na pakweg 30 sec ??
Probeer het eens met DivX Player. Bij mij crasht ie ook gelijk als ik 'm met WMP probeer af te spelen, maar net zoals altijd heeft DivX Player er geen moeite mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

December schreef op 25 maart 2004 @ 18:04:
[...]
Probeer het eens met DivX Player. Bij mij crasht ie ook gelijk als ik 'm met WMP probeer af te spelen, maar net zoals altijd heeft DivX Player er geen moeite mee :)
Heb em al met verschillende players geprobeerd allemaal met hetzelfde resultaat.
Heb tevens filmpie 3x van een andere locatie ge-dled en steeds hetzelfde.

Zelfs mijn uber mediaplayer (xbox+xbmc) verslikt zich erin.

Ik laat het filmpie maar zitten :) :P

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Met PowerDVD werkt het filmpje hier ieg :)
Fable loopt helaas minder goed dan ik zou willen zien :P
Wat je hier ziet, is dat op de xbox? Maar ziet er wel goed uit :)
* Okyah heeft er zin in \o/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 08-03 20:55
Loopt minder goed? hoe bedoel je dat precies?

Ik had graag wat meer van de gamewereld gezien. dat dorpje met al die bars en mensen kennen we nu wel, ik zou graag een openveld zien met watervallen en berg-stukken..dat soort dingen...zoals in Gothic , hoe dat begon...een gigantische wereld heb je voor je.....ik hoop echt dat dat ook een beetje het geval is met Fable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja de framerate laat een bit te wensen over. Dat is wat ik bedoelde :)
Maar ik hoop dat het wel een beetje grootschalig is. Niet maar 1 dorp met omgeving ofzo. T hoeft niet extreem gedetaileerd allemaal, maar veel is ieg goed ;)
Nu nog een paard om die afstanden te overbruggen ofzo ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:57
Ik vond nog wat nieuwe screens op de officiele Fable site. Ik zal ze uiteraard met u allen delen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/1b.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/5b.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/6b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/8b.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/11b.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/14b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/18b.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/19b.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/21b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/23b.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/24b.jpgAfbeeldingslocatie: http://ds.net-france.com/www.fablefrance.com/images/galerie/En%20vrac/000151.jpg

bron: http://www.fablefrance.com http://www.fablegame.com

:*)

[ Voor 81% gewijzigd door BlowFish op 16-04-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
BlowFish schreef op 16 april 2004 @ 17:04:
Ik vond nog wat nieuwe screens op de officiele Fable site. Ik zal ze uiteraard met u allen delen :D

[norml][url=200,200,1]http://www.fablegame.com/1b.jpg[/url][/]
uh? beetje fout gelinkt? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.fablegame.com/1b.jpg

werkt beter :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:57
Lord_Mithril schreef op 16 april 2004 @ 17:08:
[...]

uh? beetje fout gelinkt? :P
[afbeelding]

werkt beter :P
ik was nog bezig k drukte per ongeluk op verstuur ipv preview, alles is klaar nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
zijn volgens mij juist oude screens, iig ken ik er al meerderen heeeel lang... ze zien er wel erg mooi uit! sfeervol!

Wanneer kwam de game ook al weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwijl
kon ik em maar preorderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 63800 schreef op 17 april 2004 @ 00:39:
kwijl
kon ik em maar preorderen spelen
Wat heb je nou aan pre-orderen? :P DNF kan je bijvoorbeeld al jaren pre-orderen, HL2 ook al een jaar ofzo en waar zijn die spelletjes? ;(
Kzou em dus liever NU in de winkel halen eik ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste