Ok, een 2 maandjes geleden had ik hier al een topic over geopend en eigenlijk was er wel genoeg animo. Je kunt nog niks bestellen, maar ik wil nu dat dingen duidelijk worden namelijk:
a) Het ontwerp dat op de keycord komt:

Vind jij dit goed genoeg? (designed by GeniusDex b.t.w.) zoniet, maak een betere, max 1,5 by 20 cm!
b) Kleur? Ik dacht zelf aan zwart met de opdruk bovenstaand
c) Prijs:
Als ik kijk naar wat de keycord kost zal ik zelf de volgende kosten per keycord maken:
2,59 , 0,45 , 0,80 -> dat is, de keycord, de verzendkosten naar mij en dan naar jouw. Dit geld vanaf 100 keycords tot 249! Des te meer des te goedkoper zal het keycord worden. Ik dacht aan een basis prijs (als er minder als 250 worden besteld van:
over de 100: 4,95 euro
over de 250: 4,70 euro
over de 500: 4,45 euro
over de 1000: 4,15 euro
d) Animo: wie wil er een keycord en hoeveel, post ff hieronder plz
Dit is de info die ik weet en wil weten. Ik hoop dat er ooit keycords komen, maar dat ligt geheel aan jullie zijde :)!
Edit:
Totaal aan animo: 24 keycords !
a) Het ontwerp dat op de keycord komt:

Vind jij dit goed genoeg? (designed by GeniusDex b.t.w.) zoniet, maak een betere, max 1,5 by 20 cm!
b) Kleur? Ik dacht zelf aan zwart met de opdruk bovenstaand
c) Prijs:
Als ik kijk naar wat de keycord kost zal ik zelf de volgende kosten per keycord maken:
2,59 , 0,45 , 0,80 -> dat is, de keycord, de verzendkosten naar mij en dan naar jouw. Dit geld vanaf 100 keycords tot 249! Des te meer des te goedkoper zal het keycord worden. Ik dacht aan een basis prijs (als er minder als 250 worden besteld van:
over de 100: 4,95 euro
over de 250: 4,70 euro
over de 500: 4,45 euro
over de 1000: 4,15 euro
d) Animo: wie wil er een keycord en hoeveel, post ff hieronder plz
Dit is de info die ik weet en wil weten. Ik hoop dat er ooit keycords komen, maar dat ligt geheel aan jullie zijde :)!
Edit:
Totaal aan animo: 24 keycords !
[ Voor 10% gewijzigd door X-G op 15-06-2003 16:37 ]