Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
kun je ook beide maken
GGS_VR6
Als ik drie verschillende pak -> Meer bestellingen -> Goedkopere KeyCords... heel simpel
beide makenX-G schreef op 05 September 2003 @ 21:33:
Hmmm
kun je ook beide maken
GGS_VR6
Als ik drie verschillende pak -> Meer bestellingen -> Goedkopere KeyCords... heel simpel
Denk eerder dat er werd bedoeld tussen de 5 dpi en 1200 dpi. Hij wilt dus gewoon weten wat er nodig is.
LOL een keycord ontwerp maken op 1200 dpi...doe maar
Ondertussen blijf ik maar problemen met laupro houden
Iig, ik blijf wel meelezen tot er meer bekend is over hoe 't plaatje uiteindelijk moet worden
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
En hoeveel DPI moet alles dan uiteindelijk worden? Is nog steeds handig om te weten
Vergeet niet de groote bitte! Het was 20 by 1,5 cm! Daarbij mag je helemaal de ruimte gebruiken, hoef je geen randen te laten, want die komen wel bij het keycord erbij :)!
Ik zou er ook wel 2 willen
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Succes, we wachten rustig afGeniusDex schreef op 08 September 2003 @ 21:08:
Ik krijg het koe ding nu niet goed (de ESP slikt ie nieten de PNG is te slechte kwaliteit) om een goed high-res design te maken. Ben dinsdag-vrijdag weg, dus ik zal zaterdag weer een poging wagen.
[ Voor 13% gewijzigd door MarcyDarcy op 08-09-2003 21:23 ]
Mischien is het toch wel een idee om het via de tweakshop te doen. Ik las dat het beduidend goedkoper is als je er méér laat maken (ook al is de opdruk anders?), en in verband met de BTW verrekening zoals Daniel aangaf.
en ja bichrome keycords dat zat er wel in......
Maar dat lijkt mij geen beletsel voor het door laten gaan van die dingen
(de Philips sluiting geniet mijn voorkeur (zoals bekend
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Ik ga er vanuit dat er later in dit topic nog even de betalingswijze staat.
[ Voor 57% gewijzigd door cobratbq op 10-09-2003 00:30 ]
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Ik heb contact gelegt met Daniel, en ik kan zeggen dat we vrij ver zijn. We gaan deze week designs maken en verder met Daniel overleggen.Adm.Spock schreef op 09 September 2003 @ 20:03:
Heej, Actie in het topic
Mischien is het toch wel een idee om het via de tweakshop te doen. Ik las dat het beduidend goedkoper is als je er méér laat maken (ook al is de opdruk anders?), en in verband met de BTW verrekening zoals Daniel aangaf.
en ja bichrome keycords dat zat er wel in......
Maar dat lijkt mij geen beletsel voor het door laten gaan van die dingen
(de Philips sluiting geniet mijn voorkeur (zoals bekend![]()
) )
Ik kan jullie wel al zeggen dat ALLE 3 de keycords via de tweakshop zullen worden verkocht!!!
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Krijgen de DPC members daar nog een fraai korting op als beloning voor de ingeleverde DC pakketjes?X-G schreef op 10 september 2003 @ 13:45:
[...]
Ik kan jullie wel al zeggen dat ALLE 3 de keycords via de tweakshop zullen worden verkocht!!!
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Makkelijk!X-G schreef op 10 september 2003 @ 13:45:
[...]
Ik heb contact gelegt met Daniel, en ik kan zeggen dat we vrij ver zijn. We gaan deze week designs maken en verder met Daniel overleggen.
Toppie X-G, Daniel en alle anderen
Zo'n keycord wordt het eerste artikel dat ik bij de tweakshop koop
Nou, het eerste design is ver af (GoT) En ik wil hierbij ook even aan GeniusDex vragen of het mogelijk is dat wij het logo dat hij voor het DPC Keycord hiervoor mogen gebruiken. Binnenkort post ik hier alle ontwerpen (T.Net, GoT en DPC) en verder de kleuren waarin het Keycord gemaakt zal worden...
I'll keep you guys informed
Ik ben inmiddels weer thuis en zal nog een poging op 20x1.5 wagen. Als het wel lukt zien jullie vanavond een (hopelijk) mooi keycord, en zo niet dan moeten we even een andere oplossing zoeken....X-G schreef op 12 September 2003 @ 18:56:
Hehe![]()
Nou, het eerste design is ver af (GoT) En ik wil hierbij ook even aan GeniusDex vragen of het mogelijk is dat wij het logo dat hij voor het DPC Keycord hiervoor mogen gebruiken. Binnenkort post ik hier alle ontwerpen (T.Net, GoT en DPC) en verder de kleuren waarin het Keycord gemaakt zal worden...
I'll keep you guys informed
Wat is ESP voor formaat? Is het bestand gewoon corrupt geraakt? Ik heb hier anders ook nog diverse fotobewerkingsproggies liggen waar ik het eventueel eens mee kan proberen? Om het dan in ander formaat oid op te slaan.GeniusDex schreef op 12 September 2003 @ 20:57:
Ik geef 't op, ik krijg de ESP met geen mogelijkheid meer geopend, en toen ik 'm en half uur terug wel open had crashde photopaint alsnogIk zal wel ff met X-G contact opnemen over hoe we het nu verder doen
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Zal nog even het oude ontwerp er onder zetten (eveneens klikbaar):
[ Voor 30% gewijzigd door GeniusDex op 12-09-2003 22:22 ]
Niemand vind iets van m'n keycord ontwerp?
Ik stem voor.
[hk-mode]
Ik druk op het linkje maar hij werkt niet?
[/hk-mode]
Kan niet anders zeggen. Ziet er zeer goed uit.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Het is gewoon zooooooooooo goed, dat ik sprakeloos ben
HebbedingMy schreef op 14 september 2003 @ 17:34:
Mooi ontwerpje
Als ik niet zo'n hekel aan keycords had, zou ik er ook wel een paar willen bestellen
Enne, My, je hoeft ze niet te gebruiken, is wat voor je kinderen later, kun je zeggen dat je keycords hebt van DE website/organisatie die vroeger je leven beheerste ;)!
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Je vind de conversie van EPS -> CDR van 't koeiehoofd mooier dan de rest van 't keycord?
Ja was ook onwijs moeilijk wat ik moest doen. Zipje downloaden, EPS openen in Coreldraw 9. Bestand, opslaan als -> CDR versie 7. Weer zippen en naar GD sturen.
Ph34r my soepskills
Zie je vaker, de echte werkers krijgen geen eerColdFusion schreef op 14 September 2003 @ 19:50:
[...]
Ja was ook onwijs moeilijk wat ik moest doen. Zipje downloaden, EPS openen in Coreldraw 9. Bestand, opslaan als -> CDR versie 7. Weer zippen en naar GD sturen.
Ph34r my soepskills
Jah.. die vind ik toch iets mooier...GeniusDex schreef op 14 September 2003 @ 19:47:
[...]
Je vind de conversie van EPS -> CDR van 't koeiehoofd mooier dan de rest van 't keycord?
Maar wel mooi ontwerp hoor GeniusDex
[ Voor 4% gewijzigd door Polichism op 14-09-2003 20:53 ]
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Polichism schreef op 14 September 2003 @ 20:52:
[...]
Jah.. die vind ik toch iets mooier...
Maar wel mooi ontwerp hoor GeniusDex![]()
![]()
ik hoop tegen de tijd dat hij kinderen heeft die organisatie al zijn tijd voor kinderen opneemt... Overbeheersing.X-G schreef op 14 September 2003 @ 19:25:
die vroeger je leven beheerste ;)!
zou ik graag doen maar er komt nix van soep aan te pas
[ Voor 29% gewijzigd door MeneerKrab op 14-09-2003 21:07 ]
*shivers*
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

En bij het GoT keycord zijn we nog aan het twijfelen tussen gele of witte letters:

Zeggen jullie het maar. De keuze van RuuddieBoy en X-G gaat in de eerste instantie uit naar wit, maar als de meerderheid zegt geel, dan wordt 't geel
Tweakers.net keycord is nog in de maak
Wijzelf vinden geel eigenlijk best lelijk, vooral bij Henkie...
Het tweakers.net logo bdw:

P.S. Het adres kunnen we idd ook wel ff in de GoT keycord zetten, moeten we ff kieken
B.T.W. Als jullie het zinnetje 'Nederlands grootste tweaksite' niet leuk vinden, kom met een andere suggestie, of we doen het eerste deeltje (het logo in principe) alleen sturen, deze zal dan in een x aantal keren achter elkaar op het keycord verschijnen....
die tweakers.net tekst ziet er btw goed uit, en die "Nederlands grootste tweaksite" vind ik niks mis mee
Wel gewoon wit, of doen we dat in grijs/rood of zo, zoals de FP is?
Dus grijze achtergrond, rode opdruk, of rode achtergrond en grijze opdruk.
't Zijn maar ff wat hersenspinsels...
iig grijs erin, als je voorbeelden hebt van grijs:zwart, grijs:rood en rood:grijs kunnen we kijken wat het mooiste isX-G schreef op 15 september 2003 @ 20:00:
In welke kleur zou je het tweakers.net keycord willen zien dan?
btw, mebe GoT keycord geel:blauw doen?
If you choose to criticise you choose your enemies

't Is niet precies navy blue, dat wordt wel de kleur van 't keycord uiteindelijk...
[ Voor 29% gewijzigd door X-G op 15-09-2003 20:14 ]
Ziet er al een stuk beter uit, alleen zien de randen er kut uit maar dat zal aan de jpg liggenX-G schreef op 15 September 2003 @ 20:13:
Dit mooi als blauw-geel?
[afbeelding]
't Is niet precies navy blue, dat wordt wel de kleur van 't keycord uiteindelijk...
btw, die url misschien 'spreiden', zodat 't er meer gevuld uitziet, minder op elkaar gefrot?
[ Voor 12% gewijzigd door GeniusDex op 15-09-2003 20:19 ]
Ja, we hebben ook de .psp, die ziet er stukken beter uitGeniusDex schreef op 15 September 2003 @ 20:16:
[...]
Ziet er al een stuk beter uit, alleen zien de randen er kut uit maar dat zal aan de jpg liggen
/edit: dat zag er beetje misvormd uit
[ Voor 8% gewijzigd door X-G op 15-09-2003 20:20 ]

Let bdw niet op de kwaliteit, het gaat er ff om dat we weten hoe het eruit zou zien...
[ Voor 17% gewijzigd door X-G op 15-09-2003 20:37 ]
Verwijderd
Ga maar uit van de kleuren op de FrontpageX-G schreef op 15 September 2003 @ 20:00:
In welke kleur zou je het tweakers.net keycord willen zien dan?
oeh! activiteit!
[/kritische noot]
Mooie ontwerpjes!
Ik ga overigens nog steeds voor het DPC koordje...
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Nu nog te koop zetten in de tweakshop
Got: navy-blue achtergrond met gele letters
DPC: zwarte achtergrond met witte letters
Mensen geweldige creativiteit!!!!
DPC:

GoT:

Tweakers.net:

De ontwerpen samen met de offerte van Badge Promotions zijn zojuist naar Daniël gemaild, dus als het goed is, hebben we over een niet al te lange tijd DPC/GoT/Tweakers.net keycords
[ Voor 88% gewijzigd door X-G op 17-09-2003 20:54 ]
[Bestelling] Alle-3 1'tje aub! [/Bestelling]
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
De eerste lading keycords, zullen er 500 van ieder soort zijn, welke we hopen binnen 2 dagen uitverkocht te zijn
Dus... SOON zullen ze er zijn
ik kan al bijna niet meer wachten
* Adm.Spock bivakkert voor z'n computer met de tweakshop geopend in de browser
Van klussen krijg je grijze haren
Nog steeds niets
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
We vragen ons alleen nog af wat voor prijs we gaan rekenen.
Wat vinden jullie van 3 tot 3.50 euro per keycord?
If you choose to criticise you choose your enemies
Zijn redelijke prijzen hoor.X-G schreef op 19 September 2003 @ 06:32:
Ik ben blij dat er zoveel mensen zo enthousiast zijn
Denk dat 3,50 er best voor betaald wordt.
* Wolfje666 kijkt in zijn portomo-dinges en zoekt naar geld voor 6 key-cords
Ik neem aan dat het kostendekkend moet zijn en dat tweakshop vaste marges heeft voor artikelen die door hen verkocht worden. Wat uiteindelijk de prijs zal zijn, zal voor de meeste mensen niet uitmaken denk ik. Het is een collectorsitemX-G schreef op 19 September 2003 @ 06:32:
Ik ben blij dat er zoveel mensen zo enthousiast zijn
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
[ Voor 11% gewijzigd door Graham op 19-09-2003 12:48 ]
Verwijderd
Ja idd ben k met je eens, mij maakt het ook niet zoveel uit wat ze kosten, k wil er van alle 3 1'tje. Hopen dat ze snel klaar zijnMobster schreef op 19 september 2003 @ 11:13:
[...]
Ik neem aan dat het kostendekkend moet zijn en dat tweakshop vaste marges heeft voor artikelen die door hen verkocht worden. Wat uiteindelijk de prijs zal zijn, zal voor de meeste mensen niet uitmaken denk ik. Het is een collectorsitem
Leg je slaapzak maar alvast voor de winkel en hou je F5 in de gaten ;)!
Wij hebben zelf geen idee hoe dit moet. Ik (Ruud) heb ze al omgezet mbv Illustrator, maar dat bleken geen vectoren te zijn. (ben niet zo'n kenner)
Ik kreeg deze mail van Badge Promotions:
We kunnen het dus door hun laten doen, waar wel best hoge kosten aan verbonden zijn.Helaas is het artwork nog steeds niet goed.
Het moet echt een Vectoren bestand zijn.
Wij kunnen de huidige afbeeldingen ook niet omzetten.
Wij kunnen het artwork wel in Illustrator opnieuw natekenen.
Hier gaat echter veel kostbare tijd in zitten.
Onze studio verwacht hier +/- 3 uur mee bezig te zijn.
Het uurtarief is € 60,00 en het uiteindelijke Vectoren-bestand wordt niet vrijgegeven en blijft eigendom van Badge Promotions BV.
Daarom willen we jullie vragen of er iemand is die kennis heeft van Illustrator, en die dit vrijwillig voor ons zou kunnen doen.
In deze zip zitten de originele versies van de BMP's, PSP's en EPS's (die dus niet goed waren);
http://home.planet.nl/~strij667/finals.zip
Hum..ColdFusion schreef op 30 september 2003 @ 19:07:
Ik heb even gekeken en ik denk dat het me wel moet lukken (met corel trace kun je iets omzetten naar vectoren). Wat ik me alleen afvraag die GoT en Tweakers keycords zouden volgens de beelden hier blauw/geel resp rood/grijs moeten zijn. Maar ze lijken wel in grayscale opgeslagen, ik heb namelijk helemaal geen kleuren in die twee zitten. Grijze achtergrond met witte tekst. Ik weet niet of ik nou iets fout of dat er iets met die eps files aan de hand is. Die gebruik ik namelijk, heb geen paint shop pro of illustrator.
Weet er weinig van, maar ik d8 dat EPS alleen grayscale was.. Is al oud formaat
Maar misschien is dat tegenwoordig geupgrade. Of misschien was mijn info zoiezo al brak
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
-edit-
Of maakt dat niet uit en voert de drukker zelf die kleuren in?
Thnx Funcracker
[ Voor 27% gewijzigd door ColdFusion op 30-09-2003 19:25 ]
Waarschijnlijk komt dat omdat ik die met Paint Shop Pro 6.0 heb aangemaakt.
De EPS bestanden waar Illustrator achter staat, heb ik met Illustrator gemaakt, en die zijn dan ook in kleur zo te zien
Tracen om zo vector-based te maken is een optie, maar ff namaken is altijd beter
Dit is bijvoorbeeld 5 minuutjes werk (geen drie uur) aan die van GeniusDex (ongetwijfeld heeft ie zelf de .cdr ook nog wel):
http://ejvos.nl/dpc.eps
Bovenstaande kan je als het goed is rechtstreeks naar de drukker pasen. Hier voor de liefhebbers nog een 10000px brede versie:
http://ejvos.nl/dpc.gif
*Ontwerp (c) GeniusDex natuurlijk
This can no longer be ignored.
[ Voor 27% gewijzigd door MarcyDarcy op 30-09-2003 19:42 ]
Als je toch bezig bent, kun je die andere twee dan ook niet meteen doen?
Ja idd, zou fijn zijnColdFusion schreef op 30 September 2003 @ 19:43:
Kan ook natuurlijk, maar zo handig ben ik weer niet
Als je toch bezig bent, kun je die andere twee dan ook niet meteen doen?
Maargoed, kleurcodes heb ik niet zo.
Zo lang de kleuren van de .EPS bestanden zo dicht mogelijk bij die van de jpg's/bmp's liggen, is het goed
De achtergrondkleur van de DPC keycord is bdw navy-blue. (moet ie worden iig)
http://ejvos.nl/dpc.eps 10000px, 103kB
http://ejvos.nl/tnet.eps 10000px, 1797kB
http://ejvos.nl/got.eps 10000px, 2043kB
Ik ben zelf ook geen topdesigner, met name moet er iemand ff naar Henk kijken in het GoT-design. Kleuren weet ik ook niet zeker. Niet teveel bandbreedte trekken verder
Achtergrondkleurtjes staan er btw. alleen maar voor de sier, ik denk dat dat door de stof bepaald gaat worden? Gaat het DPC ding dan wit op navyblue worden? Dat werkt namelijk alleen maar als het een vrij donkere blauwtint is.
[ Voor 24% gewijzigd door Erik Jan op 30-09-2003 21:07 ]
Thnx man!Erik Jan schreef op 30 September 2003 @ 21:01:
Nou ok dan maar weer
http://ejvos.nl/dpc.eps 10000px, 103kB
http://ejvos.nl/tnet.eps 10000px, 1797kB
http://ejvos.nl/got.eps 10000px, 2043kB
Ik ben zelf ook geen topdesigner, met name moet er iemand ff naar Henk kijken in het GoT-design. Kleuren weet ik ook niet zeker. Niet teveel bandbreedte trekken verder
Achtergrondkleurtjes staan er btw. alleen maar voor de sier, ik denk dat dat door de stof bepaald gaat worden? Gaat het DPC ding dan wit op navyblue worden? Dat werkt namelijk alleen maar als het een vrij donkere blauwtint is.
En deze is dus echt in vectoren en zo?
Dus hij zou zo goed moeten zijn?
/edit: ik krijg bdw van Illustrator 9.0 te horen dat dit plaatje met een nieuwere versie is gemaakt dan ik heb, kan dat kloppen?
[ Voor 7% gewijzigd door X-G op 30-09-2003 21:17 ]
't Zijn Illu 10.0 bestanden. Deze, deze en deze zijn 9.0X-G:
Thnx man!
En deze is dus echt in vectoren en zo?
Dus hij zou zo goed moeten zijn?
/edit: ik krijg bdw van Illustrator 9.0 te horen dat dit plaatje met een nieuwere versie is gemaakt dan ik heb, kan dat kloppen?
In principe moet de drukker hiermee uit de voeten kunnen zonder extra $$$ te vragen. Let wel ff op dat je in je berichtje aangeeft hoe het precies zit met de kleuren. Als ik het goed heb:
DPC: stofkleur=marineblauw, opdruk=100% wit;
GoT: stofkleur=blauw uit de .eps, opdruk=geel uit de .eps;
T.net: stofkleur=rood/roze uit de .eps, opdruk=grijs uit de .eps;
[ Voor 5% gewijzigd door Erik Jan op 30-09-2003 21:28 ]