Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64476

Topicstarter
Nieuwe mp3 speler. Ik heb deze alleen nog maar bij Mycom gezien.
Ze hadden deze niet op voorraad maar krijgen hem nog wel binnen .

Afbeeldingslocatie: http://www.apacer.com/apacer_english/image/products/audiosteno_bp300.jpg

Mp3 speler, Data opslag en Voice Recorder.

Features:
Up to 12 hours of playback with Alkaline Battery
LCD display with backlight
Compact and stylish design
One-button recording

Specifications :

Interface USB 1.1 specification with standard A-Type USB connection
MP3 Player . mp3 & .wma music format supported
Digital Voice Recording ADPCM
On Board Memory 64MB / 128MB
Output 3.5mm earphone Mini-Jack 32 OHM /
103dB/mw at 1KHz
Equalizer Mode Jazz/ Classic/ Pop/ Rock/ Normal
Power Source AAA (x1) 1.5 Volt Battery
Battery Life Up to 12 Hours with Alkaline Battery
Voice Sampling Rate LP 16.0KHz (LP=Extended Recording )
HQ 44.1 KHz (HQ=High Quality Recording)

OS Support No drivers needed for Windows 2000/ME/XP
Driver needed for Windows 98/98SE
** Strongly suggested to install Application Software under all OS.

128 mb bij Mycom(tot zover ken ik het hier alleen maar) voor maar 80 euro.
Heeft iemand al ervaring met dit ding ?

edit:
Dat speler had eigelijk niet in de topic titel gehoeven, jammergenoeg kan ik dit niet veranderen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 64476 op 28-05-2003 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Merk = Apacer: http://www.apacer.com/apa...tml/audio_steno_bp300.asp.

Ziet er weer eens anders uit dan al die strakke dingetjes :9.
Denk dat ik er wel eentje voor mezelf ga halen als beloning voor het behalen van m'n examens (ja ja officiele uitslag moet nog komen maar boeie :P).
Weet je misschien wanneer ze hem binnen krijgen?

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75903

Geinig, maar voor 20 euro meer heb je dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/lief.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat is het verschil daarmee dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
dat die niet zo lelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vind er anders niets mooiers aan maar ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86096

Heeft iemand em al gekocht bij mycom of ergens anders en wat vind je er van.

bijvoorbeeld hoe bevalt de audio kwalliteit, batterijduur, handelbaarheid enz.
kan namelijk nog geen previews of reviews vinden van dit speeltje, en ik ben wel geintreseerd om dit speeltje eventueel aan te schaffen als o.a de audio kwalliteit goed is en degene die hem al hebben er ook tevreden over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt niemand :'( misschien ga ik morgen hem maar kopen maar daar moet ik nog even een nachtje over slapen >:)
Ik wil wel zeker weten dat ik nie me geld over de balk gooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30343

Enig idee wat de afmetingen van dit apparaatje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is denk ik een cm of 6,5 lang en 2,5 cm breed of zo.
Er van uit gane dat je als je goed kijkt op het plaatje in de startpost van dit topic, dat je dan bovenin bij het apparaat doorzichtig de usb stekker kunt zien en een usb stekker ongeveer een cm lang is en een cm breed is.

dus hij zal ongeveer 6,5 cm lang zijn en 2,5 cm breed. dus wel redelijk klein :7

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 86096 op 11-06-2003 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier een paar plaatjes van verschillende kanten 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.avons.com/images/apacer_audio_steno_bp300/real_image-big1.jpg
Voorkant

Afbeeldingslocatie: http://www.avons.com/images/apacer_audio_steno_bp300/real_image-big4.jpg
zijkant met knoppen

Afbeeldingslocatie: http://www.avons.com/images/apacer_audio_steno_bp300/real_image-big5.jpg
onderkant

Afbeeldingslocatie: http://www.avons.com/images/apacer_audio_steno_bp300/real_image-big6.jpg
onderkant met plaats voor batterij

Afbeeldingslocatie: http://www.avons.com/images/apacer_audio_steno_bp300/real_image-big7.jpg
USB aansluiting

Afbeeldingslocatie: http://www.avons.com/images/apacer_audio_steno_bp300/real_image-big10.jpg
Hier is het formaat een beetje te zien

Afbeeldingslocatie: http://www.avons.com/images/apacer_audio_steno_bp300/real_image-big11.jpg
inhoud van het pakket :P

Afbeeldingslocatie: http://www.avons.com/images/apacer_audio_steno_bp300/real_image-big12.jpg
en de doos waar alles in zit

ziet er toch wel redelijk uit of nie :9

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 86096 op 11-06-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeker weten! Leuk spelertje. Bij de afmetingen ging het me meer om de dikte (wil geen dikke bobbel in mijn broek ;-)), maar dat valt op zich ook wel mee. Ik verkijk me altijd op die dingen, ze lijken zo groot, maar als je ff nadenkt over de verhouding met de usb-stekker valt het altijd weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand hem al thuis? Zoja, hoe is de geluidskwaliteit? En op de site van apacer staat dat dat ding 32 of 64 mb geheugen heeft :S, maar bij mycom verkopen ze ze met 128mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85852

in een belgische winkel staat het voor 96 euro (32/64 mb) (staat echter niet echt duidelijk op de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk eens op het onderste plaatje op de doos daar staat 128MB :7

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 86096 op 12-06-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86096 schreef op 12 juni 2003 @ 11:17:
kijk eens op het onderste plaatje op de doos daar staat 128MB :7
Coool, maar wel vreemd dat apacer dat niet vermeld, ze zullen wel niet zo veel aandacht aan hun website besteden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:30

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Xodus, kun je wat meer vertellen over het gebruik? Is 'ie ook gewoon als USB disk te benaderen?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11-2024

NBK

Weercam-Avatar

voor dat geld is 't best een leuk speeltje. Vergelijkbare speeltjes kosten al gauw het dubbele...

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-06 00:22
Anoniem: 30343 schreef op 12 June 2003 @ 12:18:
[...]
Coool, maar wel vreemd dat apacer dat niet vermeld, ze zullen wel niet zo veel aandacht aan hun website besteden denk ik.
Dat komt omdat ie er in meerdere uitvoeringen is. Je kan niet zeggen dat ie 128 MB is, terwijl je ook de 64 MB produceert.
Hillie schreef op 12 June 2003 @ 13:14:
Xodus, kun je wat meer vertellen over het gebruik? Is 'ie ook gewoon als USB disk te benaderen?
Yup, het is naast MP3-speler ook meteen een handydrive.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kun je eigenlijk een kleur kiezen bij Mycom? Ik zie hiervoor geen optie op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Anoniem: 30343 schreef op 12 juni 2003 @ 20:42:
Hoe kun je eigenlijk een kleur kiezen bij Mycom? Ik zie hiervoor geen optie op de website.
Tot nu toe heb ik maar één kleur gezien (groen). Eigenlijk ook niet heel goed op gelet, moet ik eerlijk zeggen. Maar in de winkel kan je het natuurlijk gewoon vragen ;)

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bobsnl schreef op 13 June 2003 @ 00:11:
[...]

Tot nu toe heb ik maar één kleur gezien (groen). Eigenlijk ook niet heel goed op gelet, moet ik eerlijk zeggen. Maar in de winkel kan je het natuurlijk gewoon vragen ;)
Ja, maar ik heb geen zin om van Groningen naar Zwolle te gaan, dus wil ik hem op de website bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Anoniem: 30343 schreef op 13 June 2003 @ 11:29:
[...]
Ja, maar ik heb geen zin om van Groningen naar Zwolle te gaan, dus wil ik hem op de website bestellen.
Je kan ook naar een van de wat grotere winkels (A'dam, Eindhoven) kunnen bellen en vragen of zij m voor je kunnen verzenden. Zij kunnen dan direct in hun magazijn kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Sorry voor de kick, maar ik had nog wat vraagjes voor mensen die 'em hebben:

• Hoe is de geluidskwaliteit? Hoor je ruis, klikjes, popjes, of iets anders?
• Levert het versterkertje genoeg om redelijk hard te kunnen?
• Min of meer hierboven beantwoordt, maar is 'ie als USB mass storage device te benaderen?
• Hoe is de software in het ding? (stabiliteit, functionaliteit, bugs)
• Zit er iets van een EQ in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Heeft iemand toevallig dit product al aangeschaft, want ik heb ook veel interesse. Ik wou vragen hoe ie dan bevalt enz. (de meeste vragen staan al in de post hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Hillie schreef op 16 juni 2003 @ 12:54:
• Min of meer hierboven beantwoordt, maar is 'ie als USB mass storage device te benaderen?
Je geeft zelf al aan dat het er al staat. :? Antwoord is dus: JA !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PsYcHoPunK schreef op 18 June 2003 @ 17:19:
Heeft iemand toevallig dit product al aangeschaft, want ik heb ook veel interesse. Ik wou vragen hoe ie dan bevalt enz. (de meeste vragen staan al in de post hierboven).
Hij is vandaag verstuurd, dus als het goed is heb ik heb ik hem morgen binnen. Dan kan ik eventueel wel wat vragen beantwoorden over dit apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hillie schreef op 16 June 2003 @ 12:54:
Sorry voor de kick, maar ik had nog wat vraagjes voor mensen die 'em hebben:

• Hoe is de geluidskwaliteit? Hoor je ruis, klikjes, popjes, of iets anders?
• Levert het versterkertje genoeg om redelijk hard te kunnen?
• Hoe is de software in het ding? (stabiliteit, functionaliteit, bugs)
• Zit er iets van een EQ in?
Nou ik heb die van mij binnen, dus ik zal je vragen even beantwoorden voor zover ik dat kan.

Ik hoor geen klikjes ruis popjes enz., en de kwaliteit vind ik ok. Ik ben niet echt een expert, maar mij hoor je zeker niet klagen.

Hij kan zeker hard, wat mij betreft te hard, maar ik ben ook niet zoiemand die zijn hele omgeving laat meegenieten van zijn muziek.

Je steekt hem in je pc en je hebt er prompt een extra harde schijf bij (verwisselbare schijf). Bij win 98 installeer je de drivers even en het gaat op dezelfde manier.

Ik heb nog geen bugs kunnen ontdekken, maar ik heb hem ook niet zo lang. In de gebruikershandleiding staat het volgende:
Q: How can I update firmware by myself?
A: Please check the news on our website, download the tools and firmware applicable and follow the instructions carefully during the updating process. This instruction is for informational purpose only.

Op de site kon ik vorige week nog geen firmware vinden voor dit apparaat, maar het is misschien nog mogelijk in de toekomst.

Er zit een Equalizer in met de volgende opties: Normal/Rock/Jazz/Classical/Pop.

Ik hoop dat ik zo al je vragen naar tevredenheid heb kunnen beantwoorden.

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 30343 op 20-06-2003 00:02 . Reden: Met die oordoppen loop je naar mijn mening ongelofelijk voor schut, maar ze zitten wel lekker en je kunt ze zo vervangen :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie

Hillie

Bedankt Zolthar, dat is inderdaad informatief. Ik begrijp uit je verhaal dat er geen 'user EQ' setting is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:57
Heb hem net o bij Mycom in rotterdam gehaald. Even snel geluisterd en moet zeggen dat de kwaliteit van het geluid redelijk is. Maar ben ok geen echte audioexpert.

Verder ook erg handig dat er 3 dopjes bijzitten om de usb te beschermen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:51
Ik vond het niet de moeite waard om een nieuwe topic te openen, maar mijn vraag is:

Zijn deze dingen goed:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3030369024&category=4786

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3030469835&category=4786

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3031180122&category=4786

en welke is de beste.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb de apacer alweer een tijdje
en hij is wel cool hoor
goede geluids kwaliteit
heb met een proggie de bitrate wat verlaagd zodat er meer muziek op kan
ik hoor het verschil van bitrate toch niet echt
er staan nu iets van 60 / 70 liedjes op
wel cool dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-07 19:42
kan iemand die dit spelertje heeft een foto maken van het display?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hillie schreef op 20 June 2003 @ 07:32:
Bedankt Zolthar, dat is inderdaad informatief. Ik begrijp uit je verhaal dat er geen 'user EQ' setting is ofzo?
Nee helaas geen user EQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
want nergens staat er veel info over het display, of het ID tag ondersteunt etc. en is het backlight egaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenny89 schreef op 23 juni 2003 @ 18:51:
want nergens staat er veel info over het display, of het ID tag ondersteunt etc. en is het backlight egaal?
Wel id-tag, is er geen tag dan kort hij het af tot xxxxxx~1.mp3
Wat bedoel je met egaal? Het is niet zo dat er een lampje bovenin zit dat het bovenste deel van de display meer verlicht dan het onderste deel als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56740

Wat denk je van de stevigheid van het apparaatje, de knoppen en de connectors voor hoofdtelefoon en usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
kan iemadn een foto maken van zijn speler (met id tag)
en backlite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik overweeg sterk om deze te kopen.. maar ik wilde nog wat dingen weten:

- kun je hem ook aan de usb poort hangen zonder batterijen erin?
- voelt ie een beetje stevig aan? Is het niet zo dat als ie in je binnenzak zit en je knalt ergens tegenaan dat er meteen iets af breekt?
- zit er een beetje bass in? (ik luister veel trance)

en verder kan ik zo eigenlijk niks bedenken.. maar ik hoor graag nog ervaringen van mensen die hem al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palomar schreef op 25 June 2003 @ 21:59:
ik overweeg sterk om deze te kopen.. maar ik wilde nog wat dingen weten:

- kun je hem ook aan de usb poort hangen zonder batterijen erin?
- voelt ie een beetje stevig aan? Is het niet zo dat als ie in je binnenzak zit en je knalt ergens tegenaan dat er meteen iets af breekt?
- zit er een beetje bass in? (ik luister veel trance)

en verder kan ik zo eigenlijk niks bedenken.. maar ik hoor graag nog ervaringen van mensen die hem al hebben.
Je kunt hem zonder batterijen aan de usb-poort hangen, zodra hij is aangesloten op de usb-poort krijgt hij stroom via usb.

Hij voelt wel stevig aan, ik heb niet echt het idee dat er snel iets afbreekt, maar dat kan ik ook niet goed voor een ander beoordelen. Het meest kwetsbare is denk ik toch dat pookje waarmee je door je mp3 kunt bladeren enz. maar die zal naar mijn idee ook niet zo gauw afbreken.

Dat bassverhaal vind ik een beetje moeilijk, ik vind het voldoende, maar net zoals het muziekkwaliteitverhaal kan ik dat moeilijk voor je beoordelen, ik ben niet echt een fijnproever op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:13

FlashBang

Hoi.

Die ga ik dus egt wel kopen!!

LOL: Eerst stond op die site van Apacer dat ie 64/28 mb had, lekker logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ok bedankt. Ik heb hem inmiddels besteld :) En nog even over de kleur kiezen (stond een vraag een paar posts hier boven).. op de site van mycom kon je bij de bestelling nog opmerkingen neerzetten. Daar heb ik dus in vermeld dat ik de voorkeur geef aan een grijze.. hopelijk dat ze het lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palomar schreef op 26 June 2003 @ 10:28:
ok bedankt. Ik heb hem inmiddels besteld :) En nog even over de kleur kiezen (stond een vraag een paar posts hier boven).. op de site van mycom kon je bij de bestelling nog opmerkingen neerzetten. Daar heb ik dus in vermeld dat ik de voorkeur geef aan een grijze.. hopelijk dat ze het lezen ;)
Hehe, ik kon uiteindelijk niet kiezen, dus heb ik hem gewoon besteld zonder zodat het lot uit kon maken wat voor kleur speler ik zou krijgen. Ik kreeg de groene en ben er nog steeds blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Russian Phoenix schreef op 26 juni 2003 @ 10:26:
LOL: Eerst stond op die site van Apacer dat ie 64/28 mb had, lekker logisch.
Dat moet 64/128 zijn ... Ze bestaan in twee smaken, maar MyCom heeft gewoon de 128 MB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Best een leuk spelertje voor 80 Euro, alleen ik heb al een I-Bead 100 256 Mb gehaald voor 225 Euro >:)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ohja trouwen ik zou een goedkope oplader kopen bij bv kijkshop + oplaadbare batterijen
want die gewone batterijen vreten heel erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Anoniem: 64476 schreef op 27 June 2003 @ 00:31:
Ohja trouwen ik zou een goedkope oplader kopen bij bv kijkshop + oplaadbare batterijen
Kan je beter gewoon ff een GP PowerBank halen als je toch je AudioStebo koopt. Beter en interessanter in prijs dan die batterijen van de kijkshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Anoniem: 64476 schreef op 27 June 2003 @ 00:31:
en daar komt ie nu mee he :P
maar gebruik je dan van die cheape batterijtjes of wat duurdere duracells? Volgens mij maakt dat nogal een verschil.. ik heb nu zo'n philips portable radioootje en met duracell batterijen gaat ie echt maanden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 22:28

Pronk

Koffie?

Even twee vraagjes aan de mensen die het speeltje al hebben:

- Worden er gewone oordopje bijgeleverd of van die grote "oorwarmers"?

- Zit hier toevallig ook zo'n handig touwtje aan waarmee je de Apacer aan je nek kunt hangen? Zodat je het niet in je jaszak hoeft te dragen. (dat is wel handig voor de zomer).

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

yes, net naar MyCom Zwolle geweest (dat nieuwe pand gaat maandag in gebruik!!) en ze kregen er vanmiddag nog 1 binnen!!!! dus ik meteen reserveren en ik kan em morgen ophalen!! (welke kleur is nog een verassing)

(oh ja ik heb een !!!!! bui vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Pronk schreef op 27 June 2003 @ 01:12:
Even twee vraagjes aan de mensen die het speeltje al hebben:

- Worden er gewone oordopje bijgeleverd of van die grote "oorwarmers"?

- Zit hier toevallig ook zo'n handig touwtje aan waarmee je de Apacer aan je nek kunt hangen? Zodat je het niet in je jaszak hoeft te dragen. (dat is wel handig voor de zomer).
:> Anders scroll je ff een paar posts hoger (HINT: FOTOS!!!) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Russian Phoenix schreef op 27 June 2003 @ 15:07:
yes, net naar MyCom Zwolle geweest (dat nieuwe pand gaat maandag in gebruik!!) en ze kregen er vanmiddag nog 1 binnen!!!! dus ik meteen reserveren en ik kan em morgen ophalen!! (welke kleur is nog een verassing)

(oh ja ik heb een !!!!! bui vandaag)
ik hoop toch wel dat ze dat ding in hun hoofdmagazijn (oid) wel op voorraad hebben, want ik wil hem eigenlijk wel zo snel mogelijk hebben (heb woensdagavond, dus donderdag besteld).

Hebben die anderen die hem besteld hebben bij mycom wel snel gekregen of moest je heel lang wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87472

nou ik heb er sinds gister 1 en ik het is een geinig dingetje hoor :D. Ze gingen bij de mycoms in adam als warme broodjes en ik wist er (na geen succes bij ceintuurbaan) net nog 1 bij kinkerstraat te bemachtigen.
Kep een groene, en ze zeiden bij mycom dat ze ook alleen nog maar groene binnen hadden gekregen. Grote kans dat degene die nu nog wachten op hun steno dus een groene krijgen. Mooie kleur hoor! had alleen liever een zilveren...

Geluidskwali is prima hoor, goed hoog en laag. Heb niet een andere mp3speler om mee te vergelijken, maar ik vindt het prima klinken. Het geluid is wel erg afhankelijk (uiteraard) van de koptelefoon. Die er bij zit is echt bagger, met van die schuimsponsen en een elastische band, zo zou je um kunnen omschrijven :D staat niet en zit totaal niet lekker. Ik heb er dus sony fontopia oordoppies van 12 euroos bij gekocht; zit lekker en goed geluid.
Heb er ook ff een grote hifi koptelefoon op aangesloten, zooo dan beukt de bas er lekker uit :D Echt gek dat dat uit zon klein dingetje komt.
De enige EQ setting die goed is is de rock, de rest mist echt teveel laag. Jammer dat je niet zelf EQ kan instellen, mah ja misschien komt dat nog met firmware update ???

al met al prima koop voor 80 euroos, ga nog wel ff een GP powerbank rapid kopen met AAA want de batterij die er bij zat zoog ie binnen no time leeg :| (2 uurtjes ofzo)

en ja dan met de fontopia kom je toch op zon 150 euro, maar dan heb je ook wel wat!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 87472 op 27-06-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87552

maar die aaa van GP powerbank batterijen hebben een cappaciteit van maar 600 mah. Bij de kijkshop en hema resp. 700 en 750. Of begrijp ik iets niet?

Ze hadden hem net een tikkie groter moeten maken zodat ie geschikt zou zijn voor aa batterijen(cappaciteid tot 2200 mah).

Als ik ongelijk heb hoor ik het graag want ze gaan héé'l snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens de mycom site zijn die GP AAA's 800 mAH. Ik heb altijd begrepen dat die GP's wel van een hele goede kwaliteit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Iedereen is ineens Pro-MyCom, goede publiciteitsstunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
Anoniem: 87552 schreef op 27 June 2003 @ 18:30:
maar die aaa van GP powerbank batterijen hebben een cappaciteit van maar 600 mah. Bij de kijkshop en hema resp. 700 en 750. Of begrijp ik iets niet?

Ze hadden hem net een tikkie groter moeten maken zodat ie geschikt zou zijn voor aa batterijen(cappaciteid tot 2200 mah).

Als ik ongelijk heb hoor ik het graag want ze gaan héé'l snel leeg.
Ze zijn 100% zeker 800 mAh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk

Pronk

Koffie?

Ik heb het speeltje besteld bij Mycom met de opmerking dat ik de grijze uitvoering wilde ontvangen. Ik werd vanochtend terug gebelt en kreeg te horen dat ze bij Mycom alleen de groene hebben en waarschijnlijk ook op korte termijn geen andere kleuren kunnen leveren.

Nouja dan maar een groene :)

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Laatst online: 15:17

Stropdas

Insert subtitle here

bobsnl schreef op 27 juni 2003 @ 22:12:
[...]

Ze zijn 100% zeker 800 mAh!
GP Rechargeable
2 x 800mAh NiMH
mini-penlite (AAA)

http://www.gppowerbank.nl/productoverzicht.html

ff je verhaal bevestigen ;)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Pronk schreef op 27 juni 2003 @ 23:54:
Ik heb het speeltje besteld bij Mycom met de opmerking dat ik de grijze uitvoering wilde ontvangen. Ik werd vanochtend terug gebelt en kreeg te horen dat ze bij Mycom alleen de groene hebben en waarschijnlijk ook op korte termijn geen andere kleuren kunnen leveren.

Nouja dan maar een groene :)
hmz.. mij hebben ze daar niet over gebeld... maar hopen dat ze mijn order niet vergeten zijn oid :( Orderstatus op de site van mycom staat ook al een paar dagen onveranderd op 'Geauthoriseerd door Mycom' (wat dat ook mag betekenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk

Pronk

Koffie?

Palomar schreef op 28 June 2003 @ 10:26:
[...]

hmz.. mij hebben ze daar niet over gebeld... maar hopen dat ze mijn order niet vergeten zijn oid :( Orderstatus op de site van mycom staat ook al een paar dagen onveranderd op 'Geauthoriseerd door Mycom' (wat dat ook mag betekenen)
Als ik jou was zou ik ff bellen naar Mycom. Normaal gesproken is de orderstatus binnen 24 uur "Verzonden". Ik heb het speeltje donderdag nacht besteld en ik heb het vandaag rond 11.00 uur binnengekregen. Het is een mooi stukje speelgoed :9 alleen de oordopjes "warmers" zijn lelijk en onhandig.

[ Voor 4% gewijzigd door Pronk op 28-06-2003 13:30 ]

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eGo2K
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Kan iemand mij vertellen hoe die voice recorder is? Hoelang kun je er nou uiteindelijk mee opnemen?

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

tot de 128 MB op is :)

IK HEB HEM!!!! (en inderdaad een groene).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ik de steno audio 2 dagen heb, hier even mijn persoonlijke voor en nadelen van het speleding (voor mensen die nog twijfelen);

voordelen:

-- goed geluid, zeker met een kwaliteits koptelefoon, helder en voldoende bass (persoonlijk)
-- ziet er cool uit
-- hij is licht
-- geen software installeren onder windows nt/2000/xp, meteen herkenning als schijf
-- voicerecorder neemt goed en duidelijk spraak op, zelfs in de laagste setting; 16khz
-- hij is zo lekker goedkoop he :D
-- groen is best mooi...

nadelen;

-- vreet batterijen, dus je moet haast wel een oplader + batterijen kopen
-- bijgeleverde koptelefoon kun je meteen in de prullenbak gooien :S
-- scannen van nummers gaat wat traag, maar dat is misschien wel bij alle mp3spelertjes zo??
-- geen eigen EQ instelling
-- zilver is mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik heb net even gebeld met MyCom, maar ze hebben alleen de groene. ;(
Dus je kan niet eens kiezen.

Beter lezen... |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Jur op 30-06-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
kreeg net een mailtje van mycom dat ie verstuurd is :) Dus hopelijk heb ik hem morgen, dan zal ik ook ff mn ervaringen posten ;) Wel jammer dat ie zoveel stroom vreet, maar wat voor batterijen gebruiken jullie dan? De meegeleverde (ws.) elcheapo batterijtjes, of wat duurdere Duracells? Want dat maakt denk ik ook al een heel verschil (mn digicam doet met goedkope ook maar 10 foto's ofzo, terwijl duracell of 1800mah oplaadbaren wel honderden foto's meegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

LoL, bij Zeeman voor 89 eurocent 6 Maxell Super batterijen per pakje gehaald

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=178569

Deze dus.

[ Voor 78% gewijzigd door FlashBang op 30-06-2003 14:58 . Reden: fotootje invoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Kan iemand die dat ding ook heeft even bevestigen of het klopt dat de backlight niet echt fel is, en dat de rechterkant van het schermpje niet verlicht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk

Pronk

Koffie?

Jur schreef op 30 juni 2003 @ 18:21:
Kan iemand die dat ding ook heeft even bevestigen of het klopt dat de backlight niet echt fel is, en dat de rechterkant van het schermpje niet verlicht is?
Dat klopt niet ik heb hem s'nachts gebruikt en het backlight is perfect en verlicht het hele schermpje!

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Pronk schreef op 30 June 2003 @ 20:19:
Dat klopt niet ik heb hem s'nachts gebruikt en het backlight is perfect en verlicht het hele schermpje!
Nou lekker dan, ik heb dus weer een kapotte:

Afbeeldingslocatie: http://www.de-haan.nu/files/PICT1449.jpg

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64307

Ik ga er dus morgen waarschijnlijk ook een halen. Maar snap het nog niet helemaal, heb er niet al te veel verstand van :D Maar zit er dus ook een equalizer op [had gelezen van wel], dus paar balkjes naast elkaar die dan de 'geluidssterkte' aangeven of wat ze dan ook aangeven. Net zoals in winamp he. [Kan iemand daar misschien een foto van nemen].
Of bedoelen jullie met equalizer iets anders [instellingen hoe de speler het geluid laat klinken oid].

Ik las ook iets van een ID-tag, weet niet precies wat dat is...
Maar is het ook mogelijk om bijv. een plaatje/logo op het venster te laten verschijnen, of later misschien nog na update van de firmware ofzo... Dat lijkt me ook wel lol namelijk :D [misschien ook een plaatje van iemand? :)]

Oja: waarom doen de meeste mensen maar 2 uur met de batterijen, terwijl Apacer zegt dat je er 12 uur mee doet? Waar halen hun dat aantal uur opeens vandaan? Draaiden hun geen muziek tijdens de meting ofzo.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 30-06-2003 21:01 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85020

een ID-tag is dacht ik de naam van het liedje (en kan het ook de duur?)
bv: Newfoundglory - sonny. weet iemand waar het gaatje voor de stopjes is?
en gaan die batterijen echt zo rap op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

De batterij die erbij zit is volgens mij gewoon leeg, misschien dat andere batterijen wel lang mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Anoniem: 64307 schreef op 30 June 2003 @ 20:51:
Ik ga er dus morgen waarschijnlijk ook een halen. Maar snap het nog niet helemaal, heb er niet al te veel verstand van :D Maar zit er dus ook een equalizer op [had gelezen van wel], dus paar balkjes naast elkaar die dan de 'geluidssterkte' aangeven of wat ze dan ook aangeven. Net zoals in winamp he. [Kan iemand daar misschien een foto van nemen].
Of bedoelen jullie met equalizer iets anders [instellingen hoe de speler het geluid laat klinken oid].
er zitten dus alleen equalizer-presets op. Kun je zelf niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met de AAAtjes die ik bij blokker had gekocht; panasonic van 3,5 euroos gingen het inderdaad ongeveer 2 uur per batterij, en dan heb ik niet eens de backlight aan en scan ik niet door nummers... :S

Heeft iemand hier al ervaring met de steno audio in combinatie met duurdere of oplaadbare batterijen?? Ik ben benieuwd of het echt aan mijn goedkope batterijen ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zitten dus alleen equalizer-presets op. Kun je zelf niet instellen.
Ja dus alleen instellingen, maar je kunt dus niet zo'n balkje laten verschijnen:
Afbeeldingslocatie: http://www.dse.nl/~crispy/eq.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 30-06-2003 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Anoniem: 64307 schreef op 30 June 2003 @ 22:09:
[...]

Ja dus alleen instellingen, maar je kunt dus niet zo'n balkje laten verschijnen:
[afbeelding]
Nee, want dat is een analyzer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Het display kan alleen weergeven wat je op de foto ziet die ik al eerder heb geplaats.
Heeft er nog iemand commentaar op die foto ivm met het display, want die donkere hoek lijkt me niet gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jur schreef op 30 juni 2003 @ 22:25:
[...]

Nee, want dat is een analyzer. :)
ow }:O

Hehe, nou ja boeit me niet maar is wel leuk voor erbij als dat erop zit :P maar hij zit toch altijd in je zak ofzo he :)

BTW morgenmiddag zal ik een foto nemen van mijn LCD, kun je even zien of dat bij jou normaal is...

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 30-06-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
kreeg die van mij net binnen :) Geluid is goed te noemen, al mocht er van mij nog wel een iets diepere bass in zitten ;) (heb al andere oordopjes). Maar ben er wel tevreden over. Het display vind ik ook wel goed leesbaar en biedt voldoende info. Alleen de menuutjes vind ik een beetje lastig toegankelijk (met dat stickje) en zappen tussen nummers gaat wat langzaam.

En over het powergebruik, hebben jullie wel blacklight uitstaan en ingesteld dat ie na 1 minuut uit gaat? Want default stond ingesteld dat het playertje niet uit gaat :? Dan is ie wel snel leeg..
En hebben jullie ook dat het batterijmetertje als een gek op en neer gaat? Ik heb hem (met meegeleverde batterij) nu een minuut of 10 aan staan en hij schommelt constant in rap tempo tussen 100% en 50%... ben benieuwd hoe lang die batterij het uithoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Lol dat metertje is gewoon sh*t, bij mij stond er helemaal geen balkje meer en 1 uur later deed ie het nog.

[ Voor 42% gewijzigd door FlashBang op 01-07-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Palomar schreef op 01 July 2003 @ 13:02:
kreeg die van mij net binnen :) Geluid is goed te noemen, al mocht er van mij nog wel een iets diepere bass in zitten ;) (heb al andere oordopjes).

Als je eq. op Rock zet is het al iets beter.

En hebben jullie ook dat het batterijmetertje als een gek op en neer gaat? Ik heb hem (met meegeleverde batterij) nu een minuut of 10 aan staan en hij schommelt constant in rap tempo tussen 100% en 50%... ben benieuwd hoe lang die batterij het uithoudt.

Die meter is idd erg variabel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bleh hier bij MyCom in eindhoven waren ze weer uitverkocht, dus morgen terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

kan iemand misschien echt de maten in centimeters opmeten?lengte x breedte x dikte
Ik kan deze nergens vinden en twijfel tussen deze en een mambox 256 pendrive.
Deze apacer lijkt namelijk enorm klein vergeleken met de mambox maar de extra geheugen is ook wel lekker.
Als iemand dit kan doen mijn dank is groot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Misschien is het handig om ook eens naar de MP3-speler van Aiptek te kijken, want die heeft ook nog een ingebouwde radio en kost ook bijna niets.

Afbeeldingslocatie: http://www.aiptek.de/de/images/produkte/mp3player/mp3player.jpg

Alleen ben in 'em hier in NL nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Anoniem: 35647 schreef op 02 July 2003 @ 08:30:
kan iemand misschien echt de maten in centimeters opmeten?lengte x breedte x dikte
Ik kan deze nergens vinden en twijfel tussen deze en een mambox 256 pendrive.
Deze apacer lijkt namelijk enorm klein vergeleken met de mambox maar de extra geheugen is ook wel lekker.
Als iemand dit kan doen mijn dank is groot
lang= +- 10
breed= =- 3.5
dik = +- 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-07 13:30
Russian Phoenix schreef op 02 juli 2003 @ 09:35:
[...]

lang= +- 10
breed= =- 3.5
dik = +- 3
Dan is mn telefoontje kleiner... en mooier :P
Ik vind die laatste van een ander merk een stuk mooier

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die kost ook 139 euro... Zit dan wel ook een radio in... Het voordeel van dit ding is gewoon dat 'ie heel goedkoop is, je mag er dan ook niet meer van verwachten dan een vriendje dat 2x zoveel kost vind ik.

Jammer trouwens dat ie nog zo groot is, had ik niet verwacht :) Ik ga er vanmiddag ook eentje halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Anoniem: 64307 schreef op 02 juli 2003 @ 11:42:
Ik ga er vanmiddag ook eentje halen
Dat zei je eergister ook al... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik wilde eigenlijk wel es kijken of ik dat ding kan gebruiken als bootdisk (mn bios ondersteunt het). Heeft iemand dat al geprobeerd? Ik heb wel een idee hoe ik dat aan moet pakken (staat in de search wel het een en ander), maar ik vraag me af of ie dan niet onbruikbaar wordt :X

[ Voor 16% gewijzigd door Palomar op 02-07-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jur schreef op 02 July 2003 @ 12:28:
[...]

Dat zei je eergister ook al... ;)
Toen waren ze op :*)

Maar heb er nu wel een :9. Ook de groene, enige die de MyCom heeft. Ziet er wel vet uit, en tis ook leuk dingetje!! Zeker wel een aanrader, vooral als je voor een lage prijs toch een goede mp3-speler wilt hebben. Ook heel handig in gebruik, geen drivers nodig ofzo.

Dat batterijen-metertje is wel lol, zie je hele tijd heen en weer schommelen, daar moet je niet teveel van verwachten ;)

Kwaliteit van geluid is ook wel goed te noemen.

Trouwens, als je 10x3.5x3cm denkt, lijkt dat veel, maar als je hem hier in je hand hebt, is ie echt klein vind ik :9

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 03-07-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Is het display bij jou wel goed, dus zonder donkere hoek?
Want ik heb die van mij vanmiddag omgeruild, maar toen kreeg ik er weer 1 met hetzelfde probleem.
Toen heb ik mijn geld maar terug gevraagt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

Zelf heb ik deze Apacer ook aangeschaft. Bij thuiskomst bleek de verpakking al open te zijn geweest. Omdat ik afgesproken had hem de volgende dag voor een echte nieuwe te ruilen, ben ik toch even met het apparaat gaan spelen. Deze heeft ook dat het backlight aan de rechterkant niet werkt. Op zich kan ik hier wel mee leven, ook omdat mijn nieuwe dit eveneens heeft. Ik ben dus niet de enige maar ik vraag me af of er uberhaupt mensen zijn die dit probleempje NIET hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
bij die van mij zit aan de rechterkant ook een klein stukje wat niet verlicht lijkt te zijn.. bij mij is het precies hetzelfde als het plaatje van Jur, dus zal wel gewoon zo horen. Ik stoor me er ook niet aan want alles is duidelijk leesbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 02-07-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Anoniem: 65861 schreef op 02 July 2003 @ 19:57:
Ik ben dus niet de enige maar ik vraag me af of er uberhaupt mensen zijn die dit probleempje NIET hebben....
Volgens Pronk heeft die van hem dit probleem niet.
En het 2e apparaat wat ik kreeg had het dus ook, maar wel minder.
Dus ik denk dat dit nog een beetje de 'kinderziektes' zijn, en misschien dat het over een paar maanden verholpen is.
Maar ik vond het ding er ook een beetje krakkemikkig uitzien, dus ik wacht het wel weer een tijdje af.
Eigenlijk heb ik er helemaal niets aan, maar gadgets hebben nou eenmaal een enorme aantrekkings kracht op mij... ;)

Edit:
Ook grappig: Het 2e ding heb ik uitgeprobeerd met de batterij van de 1e.
In de 1e was de batterij bijna leeg volgens het display, maar in de 2e helemaal nog vol. :? 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Jur op 02-07-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35647

thanx voor de maten, toch wel een groot ding dan.

Die aiptek is wel aardig (allemaal dezelfde mambox, dues, aiptek etc.)maar dan moet ik weer in Duitsland bestellen, geen idee hoe dat nu weer gaat met geld overmaken of rembours, blag in Nederland verkopen ze echt helemaal niks en als er iets is zo duur...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jur schreef op 02 July 2003 @ 19:27:
Is het display bij jou wel goed, dus zonder donkere hoek?
Want ik heb die van mij vanmiddag omgeruild, maar toen kreeg ik er weer 1 met hetzelfde probleem.
Toen heb ik mijn geld maar terug gevraagt. :)
Bij mij wordt alles ook goed belicht. Ik had nog gekeken voor je, maar bij mij was het niet het geval... Overal op het LCD wordt het even fel belicht, en ook geen donkere hoeken ofzo. Maar gebruik die backlight toch niet, staat op disabled, omdat je daar overdag toch niks aan heb, en ik gebruik hem waarschijnlijk alleen overdag.
Maar ik vond het ding er ook een beetje krakkemikkig uitzien, dus ik wacht het wel weer een tijdje af.
Hmm ik heb niet echt het gevoel dat ie snel kapot gaat... Alles zich goed vast, en je kunt niks bewegen, dus niks zit los.

Dat metertje is idd niet goed, dat balkje is nu al leeg, maar het niet het gevoel dat de batterij al leeg is, want de mp3-speler doet het nog gewoon...
sjohar - Wednesday 02 July 2003 22:31

thanx voor de maten, toch wel een groot ding dan.
Ja dat dacht ik ook even toen ik de maten zag, maar gek genoeg, als je hem gewoon vast hebt in de hand, dan is ie echt niet groot... Die 10cm is ook wel beetje ruim genomen misschien. Ik heb hem zelf nog niet opgemeten, maar ben erg tevreden met de grootte, en was ook wat ik ervan verwacht had.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 64307 op 03-07-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Laatst online: 18-07 10:43

MicroWhale

The problem is choice

/me denkt er ook zwaar over om dit ding te kopen...

het probleem is dat ik vrees dat ik dit ding nooit ga gebruiken. Kan iemand mij vertellen waar en wanneer hij/zij zijn mp3-speler gebruikt? Misschien zit er een goede reden bij voor mij om hem toch aan te schaffen :)

dank

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Logos schreef op 04 July 2003 @ 10:31:
/me denkt er ook zwaar over om dit ding te kopen...

het probleem is dat ik vrees dat ik dit ding nooit ga gebruiken. Kan iemand mij vertellen waar en wanneer hij/zij zijn mp3-speler gebruikt? Misschien zit er een goede reden bij voor mij om hem toch aan te schaffen :)

dank
ik heb hem ook nog niet superveel gebruikt.. ik wil hem gebruiken tijdens het mountainbiken (lekker compact en slaat niet over), in de trein en ik denk er ook over om zo'n cassettebandadaptertje te halen zodat ik hem in de auto kan gebruiken.
En verder is het ook wel handig als memory stick om bestanden mee te slepen. En de opnamefunctie kan ook wel van pas komen (hier bijvoorbeeld ;))

Ik hoop alleen dat ie met normale batterijen wat langer meegaat, want ik heb in totaal misschien een half uurtje geluisterd, en verder nog wat zitten klooien met de menuutjes enzo en hij is nu al leeg (gaat automatisch uit). Ik koop wel ff een setje goeie duracells om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

WAT EEN HEERLIJK APPARAATJE! Heb m net binnen. groen met een zilver dopje is best wel erg mooi eigenlijk! :) Lekker geluid ook! woohoo! (* dadj plays Sonic Driver - In Your Arms Tonight.mp3 :) )

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Pagina: 1 2 Laatste