OK mensen, ik heb ook last van dat kapotte lichtje en irriteer me er eigenlijk ook best wel erg aan...maar helaas, bon kwijt dus eigen schuld dikke bult. Maar nu, ik heb nog een 'probleem' in het boekje las ik dat je om het apparaatje aan te zetten de play knop gewoon 2 seconden vast moet houden en om hem uit te zetten ook weer...als ik gewoon een keer op het play knopje drukt gaat hij al aan bij mij, dat vind ik niet erg. Maar als ik muziek aan het draaien ben, en ik wil hem uitzetten druk ik gewoon die play/pause knop 2 seconden in, komt er 'BYE!!' ofzoiets te staan maar in plaats van dat hij uitgaat gaat tie gewoon op pause als tie vantevoren op play stond, en op play wanneer tie vantevoren op pause stond, dus dat 'uit' zetten weerkt helemaal niet want dan kan ik gewoon net zo goed op pause zetten en dan wachten tot hij zichzelf automatisch uitschakelt door de bij de instellingen ingestelde settings (na 1 minuut dus) ik heb het idee dat dit op de een of andere manier ook batterijen vreet, heeft iedereen last van dit probleem of hoort het gewoon zo of ben ik gewoon de enige?!!! Mzzls
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 15:53 ]