Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK mensen, ik heb ook last van dat kapotte lichtje en irriteer me er eigenlijk ook best wel erg aan...maar helaas, bon kwijt dus eigen schuld dikke bult. Maar nu, ik heb nog een 'probleem' in het boekje las ik dat je om het apparaatje aan te zetten de play knop gewoon 2 seconden vast moet houden en om hem uit te zetten ook weer...als ik gewoon een keer op het play knopje drukt gaat hij al aan bij mij, dat vind ik niet erg. Maar als ik muziek aan het draaien ben, en ik wil hem uitzetten druk ik gewoon die play/pause knop 2 seconden in, komt er 'BYE!!' ofzoiets te staan maar in plaats van dat hij uitgaat gaat tie gewoon op pause als tie vantevoren op play stond, en op play wanneer tie vantevoren op pause stond, dus dat 'uit' zetten weerkt helemaal niet want dan kan ik gewoon net zo goed op pause zetten en dan wachten tot hij zichzelf automatisch uitschakelt door de bij de instellingen ingestelde settings (na 1 minuut dus) ik heb het idee dat dit op de een of andere manier ook batterijen vreet, heeft iedereen last van dit probleem of hoort het gewoon zo of ben ik gewoon de enige?!!! Mzzls

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik wist niet eens dat die functie erin zat (lees handleidingen nooit ;)). Maar ik heb het even geprobeerd en het werkt wel, maar je moet hem ingedrukt houden tot NA dat er 'Bye' in het schermpje heeft gestaan. ALs je hem eerder loslaat gaat ie bij mij idd ook weer op Play. Niet echt handig, maargoed je moet het even weten....

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 04-07-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok, als dat zo is dan is dat wel heel dom van mezelf dat ik daar niet achter ben gekomen maar er is trouwens nog iets wat bij mij fout is, ik heb er andere oordopjes op gedaan en als ik het spelertje dan op z'n allerhardst zet (of iets zachter) slaat tie vast, iemand ook toevallig last van gehad, echt irritant namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
nee heb ik geen last van.. is je batterij misschien bijna op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:54:
Oh ok, als dat zo is dan is dat wel heel dom van mezelf dat ik daar niet achter ben gekomen maar er is trouwens nog iets wat bij mij fout is, ik heb er andere oordopjes op gedaan en als ik het spelertje dan op z'n allerhardst zet (of iets zachter) slaat tie vast, iemand ook toevallig last van gehad, echt irritant namelijk...
In de korte tijd dat ik 'em heb gehad heb ik ook een paar vastlopers meegemaakt.
Dus ik denk dat Apacer zich eigenlijk gewoon alleen met geheugen moet bezighouden, en niet mer MP3-spelers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vastlopers ben ik nog niet tegengekomen in de week dat ik hem nu heb. Het uitzetten had wel iets slimmer gekund ja. Als je loslaat op het moment dat er BYE komt, dan gaatie niet uit nee, nog ff wat langer indrukken. Totaal niet logisch. Over die oordopjes: ik vind ze totaal niet lekker zitten. Ze blijven ook niet goed op je oren zitten. Het geluid is wel OK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Hij speelt hier al de hele dag op een Duracel UltraM3 batterij. baterij indicator staat nog steeds vol.

[ Voor 92% gewijzigd door dadj op 04-07-2003 21:09 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 18:58:
Vastlopers ben ik nog niet tegengekomen in de week dat ik hem nu heb. Het uitzetten had wel iets slimmer gekund ja. Als je loslaat op het moment dat er BYE komt, dan gaatie niet uit nee, nog ff wat langer indrukken. Totaal niet logisch. Over die oordopjes: ik vind ze totaal niet lekker zitten. Ze blijven ook niet goed op je oren zitten. Het geluid is wel OK
bovendien loop je compleet voor lul. :9~

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 19:57:
Zelf heb ik deze Apacer ook aangeschaft. Bij thuiskomst bleek de verpakking al open te zijn geweest. Omdat ik afgesproken had hem de volgende dag voor een echte nieuwe te ruilen, ben ik toch even met het apparaat gaan spelen. Deze heeft ook dat het backlight aan de rechterkant niet werkt. Op zich kan ik hier wel mee leven, ook omdat mijn nieuwe dit eveneens heeft. Ik ben dus niet de enige maar ik vraag me af of er uberhaupt mensen zijn die dit probleempje NIET hebben....
iK heb t probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken niks van batterijen (k kan denkik juist het verschil tussen een AAA en een AA zien)
maar met kwaliteits oplaadbare battereien moet ie het toch ook goed uithouden of niet.

ben nog altijd aan het twijfelen of ik hem nu moet kopen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 juli 2003 @ 15:54:
Palomar schreef op 04 juli 2003 @ 15:58:
nee heb ik geen last van.. is je batterij misschien bijna op?
hmz.. nu had ik er idd ook last van.. Ik zette een nummer best wel hard en toen begon ie hele rare geluiden te maken (van dat 'digitale' gebliep). Toen zette ik hem nog harder en hij liep vast.

Maar ik heb verder geen problemen met het spelertje, ook nooit vastlopers gehad enzo. Kan hem nog steeds aanraden aan mensen die twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 14:03
Ik heb dit spelertje nu ook en ben uitermate tevreden. Heb helaas ook dat probleem van de backlight die de rechterkant niet verlicht, maar ach, ik heb de backlight toch uitstaan.

Ik vind de vorm ook wel relaxt. Het is misschien niet de kleinste speler (al is hij in mijn ogen nog vrij klein), maar het gebrek aan hoeken zorgt ervoor dat hij goed in de broekzak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

Ik draag het spelertje altijd om mn nek. Echt heerlijk makkelijk, geen geklooi meer met het draadje van mn oordopjes! Ik werd er altijd gek van met mn mp3cd speler. En dan is de ronde vorm ook echt heel handig. Je voelt het spelertje niet eens.

En even over het backlight. Het heeft altijd mn hele display verlicht maar nu opeens ook het hoekje niet meer. Ik zag het gisteravond en daarvoor heeft het altijd goed gewerkt. Ik hoop niet dat over een paar weken het hele backlight niet meer werkt. Ik vind backlight wel handig eigenlijk. Zijn er meer mensen die het backlight (steeds) slechter zien worden?

[ Voor 43% gewijzigd door Pronk op 09-07-2003 23:28 ]

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 15:56:
ik ken niks van batterijen (k kan denkik juist het verschil tussen een AAA en een AA zien)
maar met kwaliteits oplaadbare battereien moet ie het toch ook goed uithouden of niet.

ben nog altijd aan het twijfelen of ik hem nu moet kopen of niet
ik gebruik m al 3 dagen met 1 duracel battery dus ik klaag niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

De speler is hier te koop voor 89 euro op marktplaats

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

shameblaster schreef op 10 July 2003 @ 11:43:
De speler is hier te koop voor 89 euro op marktplaats
Dat kost 'ie bij MyCom ook. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Dubbel. :(

[ Voor 95% gewijzigd door Jur op 10-07-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al deze gezien? Deze ziet er naar mijn mening beter uit d.m.v de speaker die er in zit gebouwd!

http://www.apacer.com/apa...tml/audio_steno_nv400.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

maar wat denk je wat voor geluid er uit die speaker komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Palomar schreef op 04 juli 2003 @ 10:54:
[...]
zo'n cassettebandadaptertje te halen zodat ik hem in de auto kan gebruiken.
sorry: offtopic maar wel erg benieuwd voor de vakantie...
waar kun je deze dingen kopen? dus zo'n "cassettebandadaptertje" ?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronk
  • Laatst online: 11-09 21:26

Pronk

Koffie?

party42 schreef op 15 juli 2003 @ 10:07:
[...]

sorry: offtopic maar wel erg benieuwd voor de vakantie...
waar kun je deze dingen kopen? dus zo'n "cassettebandadaptertje" ?
Deze "cassettebandadaptertjes" kan je zo'n beetje bij elke electronicaboer als expert, megapool, bcc, enz. kopen. Hier even een plaatje van hoe zo'n apperaatje eruit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://www.koopjessite.nl/products/images/iriver_ick100.jpg

Het "sigarettenaanstekerplugje" en dat "matje" worden niet bijgeleverd. Ze zijn ook niet nodig het gaat in dit plaatje alleen even om het "cassettebandadaptertje". Welke dat is lijkt me duidelijk!

[ Voor 27% gewijzigd door Pronk op 15-07-2003 20:01 ]

Ja lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, ik heb hem nu ook gehaald. Ook een groene. Eerst vond ik het helemaal nix, en veel te groot. Maar nu vind ik hem wel beter! 30 nummers staan er nu op. 1 min puntje is dat hij met aan en uitzetten loopt te zeuren.

Vraagje:

zit er ook shuffle op?
En hoe lang kan je spelen met GP 800 MaH batterij erin?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 22:12 . Reden: question.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 July 2003 @ 22:09:
Vraagje:

zit er ook shuffle op?
ja, zit ergens bij de instellingen bij repeat. Heb het ding nu niet bij de hand, maar aan het icoontje is het wel redelijk duidelijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen: ik heb het apparaatje gekocht en meteen vanaf het begin was het al gekloot, ik stopte er een andere oortelefoontje in en meteen begon het apparaatje al te trippen (hij sloeg dus vast). Ik had maar weinig vertrouwen in die batterij dus heb ik maar was nieuwe duracel AAA batterijen gekocht waarvan je de 'energie' kan meten met je vingers... (zit zo'n energie meterje op de batterij zelf die aan kan geven of de batterij nog vol is). Ik heb ze dus erin gedaan en dacht dat tie het nou wel goed zo moeten doen... Mijn batterij indicator op de MP3 speler geeft dus aan dat de batterij leeg is (opzich niet zo erg), ik dus op die batterij zelf meten, en nee hoor batterij is nog helemaal vol, dat meterje vind ik dan niet zo erg, maar wat ik wel erg vind is dat godverdomme om de minuut dat klote apparaatje gewoon uitgaat, en ik kan er niks tegen doen, lock staat aan en heel de shit... ook als ik hem redelijk hard slaat die vast, en als ik een keertje geluk heb dan duurt het 2 minuten voordat ik zo'n chemisch kut geluid krijg die nog 10 keer zo hard en hoog is dan zo'n fax piep...oftewel: zware miskoop.

Ik hoop dan ook dat die firmware ooit nog een keer fatsoenlijk ge-update wordt.
Mensen die aan het twijfelen zijn: probeer het uit maar gooi niet de bon weg net zoals ik, want dan bende genaaid.

Vriendelijke groet,

Laurens V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ja ik had voor die van mij laatst ook zulke duracell batterijtjes gekocht met een metertje erop. Gebeurde bij mij toen ook een paar keer dat ie aldoor zomaar uitging. Volgens mij zit er echt iets niet goed met de batterijmeter van die speler, want hij zegt dat de batterij bijna leeg is (wat niet zo is) en schakelt zich daarom volgens mij maar uit. Maar wat later (met dezelfde batterij) had ik er weer helemaal geen last van en kon ik een hele tijd achter elkaar luisteren. Misschien dat het met het warme weer te maken heeft?? Want toen die van mij aldoor uitging zat ik lekker in de zon MP3'tjes te luisteren 8)

Een miskoop kan ik het niet noemen, maar hij heeft nog wat kinderziektes. Al die problemen lijken me tot nu toe nog wel op te lossen met een firmwareupdate, en ik hoop dat die ook snel uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Groovy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2021

Mr_Groovy

Designlapp

Ik heb hem al een week en ben zeer te vreden. Alleen op mp3 formaat past er niet echt veel op. Gelukkig een oplossing gevonden. WMA! Met de nieuwe v9 codec kan je cd kwaliteit krijgen op 64 kps. Hier door past er dus 2 keer zoveel op je steno :*)

Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cd kwaliteit op 64 kb per sec ? dream on :) 160 op ogg bedoel je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik gebruik WMA op 96kbs en het klinkt wel redelijk. Is iig goed genoeg voor zo'n spelertje, maar ik hoor nog wel verschil met MP3. Goeie mp3's klinken toch veel voller. Maargoed, als je dat geringe kwaliteitsverlies afweegt tegen de ruimtebesparing wordt het toch maar WMA :) Ik had het even berekend en als ik wma gebruik kan er 1,5x zoveel muziek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry.. jongens..

verkeerd topic :o

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 09:35 . Reden: foutje bedankt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 09:34:
Sorry.. jongens..

verkeerd topic :o
Ik vond het al zo'n vreemde vraag... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik begin steeds meer twijfels te krijgen over het batterijgebruik en de kwaliteit van dit ding. Een paar posts hierboven zei ik dat het nog wel meeviel, maar ik erger me er steeds meer aan. Die standaard batterij was na een half uurtje ofzo al leeg. Maargoed, dat kan gebeuren.. ik heb toen een pakje duracells gekocht (Ultra, met zo'n batterijmetertje, beste die er zijn imo). Maar tot mijn verbazing gaat ie bij deze batterijen ook zitten kloten met batterijverbruik. Het metertje ging al na een paar minuten naar nul. Hij bleef het nog wel gewoon doen, maar ik heb hem nu in totaal misschien 1,5 uur gebruikt en hij gaat aldoor meteen automatisch uit als ik een liedje luister :( Als ik dan dat batterijmetertje op die duracell batterijen meet geeft ie aan dat de batterij nog halfvol/driekwart vol is :? :? Het kan toch niet zo zijn dat dat al niet meer genoeg is?

Hebben meer mensen (zoals mij en PhaZe hierboven) problemen met batterijen? Wat voor batterijen gebruiken jullie en hoe lang gaan die bij jullie mee? Zijn oplaadbare nihm batterijen misschien een goed idee?? (al zijn die volgens mij zwakker dan die duracells?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Mijn batterijen gaan ongeveer 6 tot 8 uur mee. Gebruik oplaadbare NiMH batterijtjes (GP 750mAh).

De batterij die erbij zat ging volgens mij (als ik het mij goed herinner) bij mij ook nog ongeveer 6 uur mee. Misschien dat je dus een brak spelertje heb. Die Duracell dingen moeten volgens mij toch echt een stuk langer meegaan.

Overigens heb ik nog helemaal niet op het batterijmetertje gelet. Ik heb altijd wel een reservebatterij en verder heb ik 'm constant in m'n broekzak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zeggen dat hij 12 uur met 1 AAA batterij doet. Maar ik heb nu verschillende batterijen erin gehad maar rond de 8 uur en evrder niet. Hij geeft heel snel aan, dat hij leeg is met de batterij meter. Voor de rest vind ik het een leuk dingetje..

Kgebruik hem veel, vooral bij het fietsen na mn werk, vriendin, vrienden enz. Ook met hardlopen gaat dit erg goed. Haast geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
Die 12 uur zal wel zijn met het volume helemaal laag enzo, zodat het zo min mogelijk stroom verbruikt.

Je moet dus niet verwachten dat je dat haalt in de praktijk (niet als je nog wat wilt horen tenminste). 8 uur is lang zat. Gewoon zorgen dat je eventueel een reserve batterij bij de hand heb (gelukkig zijn AAA batterijen niet zo groot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik gewoon goedkope kijkshop oplaadbare batterijen ( nihm 700 mah)
die dingen gaan bij mij na een nachtje opladen wel een dagje mee
niet dat ik 24 uur achter elkaar luister ofzo , maar net als wat darkflow zegt, iets van 8 a 10 uur ofzo, meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat Mycom van de populariteit gebruik maakt en hem meteen 89 maakt ( zoals eerder gezegd ). Ik kocht hem 6 juli, en toen wassie nog 79.. maarja 89 is nog steeds een scherpe prijs. Ik ben er tevreden mee. Alleen die batterij...zo leeg...ondanks duracells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ik heb ook het idee dat ie (veel!) stroom verbruikt als ie uit staat.. ik heb nl. al heel vaak gehad at ik er een volle batterij in doe en er even naar luister (half uurtje ofzo). Paar dagen later wil ik weer luisteren en dan gaat ie opeens uit na een paar minuten. Ik vind dit toch wel vrij irritant. Ik heb inmiddels al wel oplaadbare batterijen gehaald, want een pakje duracells van 7/8 euro oid was er zo doorheen (terwijl mn pocket radiootje van philips maanden mee gaat op 2 AAA'tjes)

[ Voor 9% gewijzigd door Palomar op 30-07-2003 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 00:07:
Wel jammer dat Mycom van de populariteit gebruik maakt en hem meteen 89 maakt ( zoals eerder gezegd ). Ik kocht hem 6 juli, en toen wassie nog 79.. maarja 89 is nog steeds een scherpe prijs. Ik ben er tevreden mee. Alleen die batterij...zo leeg...ondanks duracells
Ik denk eerder dat het te maken heeft met de gestegen prijs van flashgeheugen en de minder gunstige dollarstand. Je ziet ook USB flashdrives (zoals pendrive, handy steno e.d.) en geheugenkaartjes namelijk 5 tot 10 euro in prijs stijgen.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb panasonic batterijtjes, en dat redt ie een uurtje of 4 maximaal, ik heb het backlight nog nie eens aangehad :|

verder wel een goed spelertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn backlight werkt dus niet....of zou ie niet aanspringen om dat de batterij op z'n laatste stukkie loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 July 2003 @ 15:05:
mijn backlight werkt dus niet....of zou ie niet aanspringen om dat de batterij op z'n laatste stukkie loopt?
Heb je de blacklight wel aangezet in het menu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kan je met deze speler doorspoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat kan. dan moet je hem gewoon vasthouden het knuppeltje. (kweet niet goed hoe ik dat zeg.. ma je begrijpt me wel.) iig dat ding aand e zeikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de Steno in de usb poort plugged en van daaruit muziek gaat luisteren, werkt hij dan op de usb spanning of op de battery?

Edit : Antwoord al gevonden

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2003 14:06 . Reden: Antwoord gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 12:13:
Nou mensen: ik heb het apparaatje gekocht en meteen vanaf het begin was het al gekloot, ik stopte er een andere oortelefoontje in en meteen begon het apparaatje al te trippen (hij sloeg dus vast). Ik had maar weinig vertrouwen in die batterij dus heb ik maar was nieuwe duracel AAA batterijen gekocht waarvan je de 'energie' kan meten met je vingers... (zit zo'n energie meterje op de batterij zelf die aan kan geven of de batterij nog vol is). Ik heb ze dus erin gedaan en dacht dat tie het nou wel goed zo moeten doen... Mijn batterij indicator op de MP3 speler geeft dus aan dat de batterij leeg is (opzich niet zo erg), ik dus op die batterij zelf meten, en nee hoor batterij is nog helemaal vol, dat meterje vind ik dan niet zo erg, maar wat ik wel erg vind is dat godverdomme om de minuut dat klote apparaatje gewoon uitgaat, en ik kan er niks tegen doen, lock staat aan en heel de shit... ook als ik hem redelijk hard slaat die vast, en als ik een keertje geluk heb dan duurt het 2 minuten voordat ik zo'n chemisch kut geluid krijg die nog 10 keer zo hard en hoog is dan zo'n fax piep...oftewel: zware miskoop.

Ik hoop dan ook dat die firmware ooit nog een keer fatsoenlijk ge-update wordt.
Mensen die aan het twijfelen zijn: probeer het uit maar gooi niet de bon weg net zoals ik, want dan bende genaaid.

Vriendelijke groet,

Laurens V.
Hmmz.. dat vind ik dan ook een beetje een overkill om dan zo te reageren.. blijkbaar is die van jou dus gewoon defect...

Mycom bellen en vragen wat ze moeten doen

Ik heb hem zelf nu denk ik een anderhalve week, en ik vind hem veel fijner dan de MD speler die ik nu nog heb..

Hulde aan Apacer _/-\o_

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

Nibbz schreef op 09 September 2003 @ 19:03:
Ik heb hem zelf nu denk ik een anderhalve week, en ik vind hem veel fijner dan de MD speler die ik nu nog heb..

Hulde aan Apacer _/-\o_
Pfff, wacht maar af.
Dan zou jij de enige zijn die wel een goeie heeft.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 10:19
Jur schreef op 09 September 2003 @ 19:26:
[...]
Pfff, wacht maar af.
Dan zou jij de enige zijn die wel een goeie heeft.
;)
Dat zal het zijn.... een paar negatieve reacties en er zijn er duizenden van verkocht. Er zijn dus genoeg wél tevreden eigenaars.

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

Verwijderd

bobsnl schreef op 09 September 2003 @ 20:25:
[...]

Dat zal het zijn.... een paar negatieve reacties en er zijn er duizenden van verkocht. Er zijn dus genoeg wél tevreden eigenaars.
Zeker weten, ik ben ook dik tevreden met mijn ASA BP300 :)

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 00:00

Nibbz

Postmaster General

(jarig!)
Ik zit er aan te denken of het mogelijk zou zijn om de huidige firmware van deze speler aan te passen en die ogg mogelijkheid te geven. Maar ik zou bij god niet weten hoe ik zoiets doe.. heeft iemand hier ervaring mee?

13:37

Verwijderd

ik heb mijn mp3 speler nu ongeveer 2 maanden. alleen het probleem is dat hij soms kraakt. Nu ben ik naar de mycom gegaan, en nu kan ik hem omwisselen. De connector waar de koptelefoon ingaat, doet raar, maar verder ben ik tevreden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weer zover....nu kost ie 95 euro! Is wel ff een verschilletje met de oude prijs van 79 euro....dus ik zou maar ff wachten. Hij was eerst ook al een tijdje 89.

• Palomar
  • Niet online
hebben jullie ook het idee dat deze mp3 speler stroom verbruikt als je hem uit hebt staan?? (dus echt uit incl display enzo) Ik heb al een paar keer gehad dat ik hem bijna niet gebruikt had, en toch de volgende dag de batterij bijna op was. Laatst had ik een volle duracell batterij erin gedaan (met zo'n power checkertje die 100% aangaf). Nu, zo'n 2 weken later wil ik hem es gebruiken en de batterij blijkt helemaal leeg te zijn, ding doet helemaal niks. Ik heb hem zeker weten niet gebruikt of aan laten staan. Heeft gewoon 2 weken op dezelfde plaats gelegen. Meer mensen hier last van? Is dit normaal of kan ik hem beter terugsturen voor garantie?

Ik laat nu de batterij er maar uit en stop hem er wel in als ik hem wil gebruiken, maar das niet zo handig omdat de instellingen dan verloren gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Palomar op 18-09-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA! Dat gevoel heb ik ook nou! Batterij erin....dagje niet luisteren en de volgende dag wassie bijna leeg! Duracells trektie ook zo leeg....Ik haal de batterij er maar steeds uit..niet praktisch maarja. Ook met bestanden overzetten via pc doe ik dit. Ookal gebruiktie in theorie de stroom van de USB poorten. Een vriend van me heeft hem ook en die zei het ook tegen mij...en toen ik erop ging letten....verrek! Vaag ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Voor de mensen die graag de firmware willen updaten zal ik even kort uitleggen hoe dat moet. Ik heb tijdje geleden zelf geupdate na een hoop gepuzzel maar het is dan ook gelukt.

Als je deze driver download en gewoon installeert (standaard) staat het upgrade progje + de nieuwe firmware op de hdd. Wat je nu moet doen is de aan knop ingedrukt houden en dan met dat snoertje in je usb douwen.. dan moet je net zolang ingedrukt houden (ong 10 sec) en dan zegt windows nieuwe hardware gevonden ( recovery nog wat). Dan vraagt ie om een driver en die gewoon automatisch laten zoeken. Hij vind de driver uiteraard omdat je die net geinstalleerd hebt. Daarna komt er nog een keer dat nieuwe hardware schermpje en druk je gewoon op next enz.. Als dat allemaal klaar is hoe je alleen maar naar audio asbp 300 in je start menu en daar naar de knop audio update. Nu is het gewoon een kwestie van de ok knop indrukken en dan pleurt dat progje de nieuwe firmware erop.

Op de site van apacer staat niet specifiek wat er opgelost is aan problemen maar wat mij als eerste opviel was dat dat batterij metertje beter zijn werk doet. Ook het aan en uit doen gaat makkelijker.

Hier staat de driver:

http://www.apacer.com/apa...MP3_ASBP300_(FW1.105).zip

Zo nu kan iedereen upgraden :P

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
He bedankt voor de tip :) Was alleen wel ff schrikken, na die update deed mn displaytje heel vaag (zag bijna niks en reageerde heel traag). Toen nog een keer in de usb poort gedrukt en het was daarna ineens wel weer goed :?

Maar ik zie zo op het eerste gezicht nog weinig verschil. Alleen het batterijmetertje doet het idd beter. Hopelijk gaat de batterij nu ook wat langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Het is sowieso handig als je de batterij er uit haalt als je dat ding niet gebruikt. Bij mij gaan de instellingen niet verloren maar het blijft irri om die batterij eruit te halen om je batterij te sparen. 8)7 Ik hoop dat ze hier snel een oplossing voor vinden.

Het is idd wel fijn dat dat batterij meterjte werkt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje met wma files zitten te experimenteren, maar als er wma op staan valt hij vaak gewoon uit, heel vreemd. Bij mp3's heb ik hier helemaal geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Het ziet er naar uit dat dit ding nog veel kinderziektes heeft. Maar ik heb helemaal geen last van het verschil tussen wma en mp3 files. Ik heb volgens mij een beetje een miskoop gedaan of ze moeten snel nieuwe firmware uitbrengen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een leuk spelertje, maar ik hoor niemand over de NV400, zijn grote broer.
slechts 20 euro duurder en uitbreidbaar met flash kaartje (115euro, mycom).
Hoewel de afmetingen van de NV400 me volledig onduidelijk zijn, lijkt het me een leuk spelertje.
Er is een topic over de nv400 maar er zijn maar weinig(actieve) eigenaars.
Apacer Audio Steno NV400

Als ik verder dit topic lees, begrijp ik dat het dingetje batterijen vreet. Er veel mensen zijn die niet weten dat het backlight aan/uitgezet kan worden en/of er toch nog veel foutjes in de speler zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N0zzel kan je een mirror maken van de firmware? De link van Apacer werkt namelijk niet meer :(

Ik heb mijn BP300 een keer laten vallen, sindsdien moet ik de plug van mijn koptelefoon stevig aandrukken om iets te kunnen horen. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PROBLEEM
ik heb een probleem met mijn stick,namelijk mijn comp op xp wil hem niet herkennen wel als onbekent apparaat maar nie als verwisselbare schijf:?
kan iemand mij helpen??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Nou, het is een heel erg leuk ding. Werkt ook goed enzo. Maar die van mij is nou al voor de 2e keer kapot, die van een vriend van me is ook al voor de 2e keer stuk. En iemand anders die ik ken had m ook al binnen een maand kapot.
Hij maakt namelijk geen goed contact met het koptelefoontje, ook bij die me vrienden hebben.
Oftwel: leuk ding, maar volgens mij ziet er gewoon bij allemaal een fabrieksfout in.

Bij Mycom hebben ze nu wel een andere van MSI van 89 Euro. 128MB en FM radio, die ga ik nu halen.

En bij EP hebben ze dr nu een van 99 Euro van Acer. Ook 128MB en FM radio, die lijkt me ook wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het echt een slecht ding. Batterij ging bij mij elke keer maar 3 uurtjes mee en ik had ook het probleem dat de koptelefoon elke keer niet goed contact maakte. Ik zou iets meer geld bij leggen als je van plan was deze te kopen en iets fatsoelijks kopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er geen fuck van, het ding kan niet eens firmware updaten bij mij, hij geeft iedere keer aan 'unable to complete firmware update'..geen verwijzing waardoor hij niet kan updaten...

iemand mp3 speler kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Ik heb vandaag ook zo'n spelertje bij Vobis gehaald en ik vind hem wel relax op 2 dingen na:
-geen resume
-hij geeft bijgeluiden, die hoor je pas als het nummer aan het uitfaden is, dan lijkt het net alsof er op de achtergrond een wekker piept

Heeft iemand anders ook last van dat laatste, want anders ga ik 'm maar eens terugbrengen?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDeK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 17:23
Zie voor meer info deze review:

Review Apacer BP300

Groeten,

Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavire
  • Niet online
Ik heb dit spelertje nou ook een tijdje, de 256MB versie, nou heb ik alleen wat vreemds.
Met de standaard plugjes en mn eigen grote headphone doet 'ie het prima, lekker geluid, zeker op die enorme headphones >D
Maar met wat Philips plugs, en die van een vriend van me gaat 'ie skippen als je 'em echt hard zet.
Heel erg is het niet, want zn volume gebruik je toch niet echt, maar wel vreemd, het is echt skippen, dat het nummer niet meer goed word afgespeeld, tis niet dat de plugs vervormen ofzo, iemand anders dit probleem ook?

-DmD-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet exact hetzetzelfde probleem, maar als ik mijn sehnheiser foontje aansluit (heeft een andere weerstand dan die standaard dingen waardoor hij gevoeliger is) dan doet ie ook weleens raar. Vastlopers als ik het geluid hard zet en af en toe hapert ie in mp3tjes.

ik heb de 256 mb versie van de mycom, en ik ben nu na 2 weken nog dik tevreden. Helemaal geen gezeik met batterijen gehad. Het gister pas oplaadbare gekocht, totdan ging de batterij die ik erbij kreeg mee.

Enig puntje voor verbetering naast de fixed equaliser natuurlijk vind ik de volgorde waarin hij nummers afspeelt, namelijk op alfabetische volgorde, das zo irritant als je er meerdere cd's op zet en die gewoon in de goede volgorde wilt afspelen. Dan speelt hij dus alles door elkaar af. Ik zet dus nu gewoon een a of een b enz voor de nummers die op één cd staan.

oh ja, en hij geeft van de id3 tag de auteur niet (maarja, je weet toch zelf wel wat je er op zet?)

maar voor de prijs prima dingetje (89 pleuro Mycom voor 256 mb versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, sorry voor de kick.

Maar ik wil deze ook gaan kopen, maar ik weet nu niet wat ik moet doen.
De een zegt dat ie slecht is en de ander van niet.

Dit hoeft ie 'maar' te doen/kunnen....

- Beetje goed geluid, hoeft niet zo super te zijn, stereo blijft toch beter
- Zo´n 4-6 mee gaan met 1 AAA batterij (waarschijnlijk oplaadbare)
- Goed bedienings gemak
- Beetje stevig

Het gaat hier om de Apacer Audio Steno BP300 265MB

En issie waar voor je geld? (€95,-), i.p.v. eerst €89,- :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik zou het niet doen. Ik heb al genoeg ander spul gezien voor dat geld wat ws. beter is. Grootste nadeel vind ik dat de batterij gewoon leeg gaat als je hem niet gebruikt (na een dag is soms al leeg). Verder is ie wel redelijk, voelt wel wat krakkemikkig aan, maar het geluid klinkt wel goed. Achteraf had ik zelf alleen liever een andere gehad.

Ik gebruik hem nu eigenlijk vnl. nog als USB geheugenstick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 21:01:
Jah, sorry voor de kick.

Maar ik wil deze ook gaan kopen, maar ik weet nu niet wat ik moet doen.
De een zegt dat ie slecht is en de ander van niet.

Dit hoeft ie 'maar' te doen/kunnen....

- Beetje goed geluid, hoeft niet zo super te zijn, stereo blijft toch beter
- Zo´n 4-6 mee gaan met 1 AAA batterij (waarschijnlijk oplaadbare)
- Goed bedienings gemak
- Beetje stevig

Het gaat hier om de Apacer Audio Steno BP300 265MB

En issie waar voor je geld? (€95,-), i.p.v. eerst €89,- :(
Mijn ervaring is dat het idd een leuk spelertje is voor het geld, het grootste probleem vind ik dat de batterijen langzaam leeglopen als je hem niet gebruikt. Als je hem dagelijks gebruikt en elke 1 a twee dagen je batterij oplaadt dan zul je hier geen last van hebben. Maar ik laat hem soms gewoon een paar dagen liggen om vervolgens als ik hem wil gebruiken tot de ontdekking te komen dat de batterij weer leeg is. Het hangt er dus volledig vanaf wat je belangrijk vindt en hoe je het apparaat gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik zal hem toch wel iedere nacht opladen dus, dat zal niet zo'n probleem zijn.
En als iedereen zegt dat ze langzaam leeg lopen als je ze niet gebruikt, haal ik de batterijen er wel uit als ik hem niet gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar, hebben jullie ook nog opmerkingen over bv. het bedieningsgemak????
En sommige zeggen dat ie langzaam is, wat wordt hiermee bedoeld en is het erg hinderlijk????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 19:30:
Maar, hebben jullie ook nog opmerkingen over bv. het bedieningsgemak????
En sommige zeggen dat ie langzaam is, wat wordt hiermee bedoeld en is het erg hinderlijk????
Ik vind hem makkelijk te bedienen, ik kan blind een nummer skippen of het volume hoger/lager zetten. Hij is niet megasnel maar hinderlijk vind ik het niet. Als je een nummer skipt moet je misschien even een seconde wachten, maar daar kan ik me niet aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 22:08:
[...]

Ik vind hem makkelijk te bedienen, ik kan blind een nummer skippen of het volume hoger/lager zetten. Hij is niet megasnel maar hinderlijk vind ik het niet. Als je een nummer skipt moet je misschien even een seconde wachten, maar daar kan ik me niet aan ergeren.
Owneej, dat maakt me geen ene ruk uit, dus het is wel een goed spelertje vor dat geld????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 15:52:
[...]

Owneej, dat maakt me geen ene ruk uit, dus het is wel een goed spelertje vor dat geld????
Ik vind het een prima speler voor dat geld, maar ik heb verder ook geen ervaring met andere mp3-spelers. Misschien zijn er mensen die dat wel hebben, maar ik denk dat de kans klein is dat dat er veel zijn gezien de magere posthistory in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Dat ding van creative (muvo oid) is ook niet zo duur meer (100 euro oid). Lijkt me anders ook het overwegen waard.

En de Packard Bell audio key 128Mb zie ik zelfs staan voor 79 euro bij Dixons.

Ik zou als ik jou was toch even uitzoeken welke van die 3 (en vast nog wel meer in die prijsklasse) het beste is. Want alleen al om dat batterijgebruik zou ik de apacer niet meer nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op 01 juli 2004 @ 10:08:
Dat ding van creative (muvo oid) is ook niet zo duur meer (100 euro oid). Lijkt me anders ook het overwegen waard.

En de Packard Bell audio key 128Mb zie ik zelfs staan voor 79 euro bij Dixons.

Ik zou als ik jou was toch even uitzoeken welke van die 3 (en vast nog wel meer in die prijsklasse) het beste is. Want alleen al om dat batterijgebruik zou ik de apacer niet meer nemen.
Jah, maar batterijen maken me niet zoveel uit.....
En ik wil dan wel de 256MB versie en geen 128, lijkt me toch een stukkie handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
oja ik had niet doro dat het om de 256Mb versie ging. Dan is de apacer idd wel het goedkoopst denk ik (of je die 256MB oiok echt nodig bent is een tweede, maar dat moet je zelf maar uitmaken ;)).

En misschien dat ze die batterijbug nu wel hebben opgelost in de 256MB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op 01 juli 2004 @ 14:18:
oja ik had niet doro dat het om de 256Mb versie ging. Dan is de apacer idd wel het goedkoopst denk ik (of je die 256MB oiok echt nodig bent is een tweede, maar dat moet je zelf maar uitmaken ;)).

En misschien dat ze die batterijbug nu wel hebben opgelost in de 256MB versie.
Da´s te hopen, maar met die firmware update lukte het toch ook al???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb de 256 mb versie, ik vind dat het ding heel lang meegaat op standaard Hema AAA-batterijen. En hij is zeker niet na een dag leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artcore schreef op 02 juli 2004 @ 09:55:
Ik heb de 256 mb versie, ik vind dat het ding heel lang meegaat op standaard Hema AAA-batterijen. En hij is zeker niet na een dag leeg :)
Mooi, dan gaak hem binnenkort halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24
ff wat info, op kieskeurig staan ook gebruikerservaringen, en in aken (bora) is de speler in 128/256 MB versie te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, de 256versie is nu 79 euro @ Mycom...
Nu wordt hij wel errugh aantrekkelijk :P
Welke andere alternatieven heb je voor dat geld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor dat geld kan je ook kijken naar de MP3-S2 van Aiptek ,de 128 mb versie kost bij alternate 72 euro. Voordelen: Ingebouwde Li-Ionen Accu, op te laden via USB-aansluiting , Nadelen 6 uur speeltijd op een volle accu.

Zie ook: http://www.aiptek.de/inde...d2=0&katid3=0&detailid=20

Ook kun je voor dat geld kiezen voor een Sweex arctic. Een iets grotere speler wat meteen een nadeel is ,maar ook leuke voordelen: Duurzame oplaadbare Li-ion batterij ,FM radio ,30 uur afspeeltijd op 1 accu!!!!!!!

Zie ook: http://www.sweex.com/product.asp?pid=373 (75 euro)

Beiden alternatieven hebben een oplaadbare accu (wat ik zelf een groot voordeel vind). Ook hebben beiden maar mijn mening een mooier design. De Apacer heb ik persoonlijk ervaring mee (mijn broer heeft hem en heb hem verschillende keren geleend)...Mijn plus en minpunten/ervaringen:

+ Makkelijke besturing
+ Werkt goed met windows verkenner (een voordeel dat ideaal is als je niet met de ,vaak onstabiele software van de fabrikant aan de slag wilt).
+ Mooie kleine ,lichte speler

- Design is opzich mooi maar ik vind de behuizing VEEL te plastic. Als je het apparaat in je handen hebt heb je een beetje een bart smit gevoel ,en dat vind ik niet echt positief als we het over zon duur apparaatje hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Artcore schreef op 02 juli 2004 @ 09:55:
en hoe staat het met de batterij als je het ding 2 week niet gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook gehaald, en hij speelt nu al 3 uur op de standaard batterijen die je erbij krijgt........ik heb de 256MB versie......alleen de oordoppies zijn niet zo super.....zo´n volumeregeling erin, waar ik toch niks mee doe, de draad is wat stug, dus blijft ie een beetje in de vorm zitten hoe die in t doosje zat, en de oordoppies zitten niet zo super en zien er niet echt mooi uit, maar verder issie top!

Dus dat zal wel nieuwe oordoppies halen worden! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Palomar schreef op 13 augustus 2004 @ 23:31:
[...]

en hoe staat het met de batterij als je het ding 2 week niet gebruikt hebt?
Ja, dat weet ik niet. Ik gebruikte het ding dagelijks. Maar kun je de batterijen er sowieso niet beter uithalen als je hem (meer dan) twee weken niet gebruikt? :? Heb hem inmiddels verkocht trouwens, gebruik nu mijn Palm als mp3-speler.
Pagina: 1 2 Laatste