Skyteam Monkey 125cc (2007) - Suzuki GS500E (1993) - CJIB Saldo: -¤134,00
Want kan ik anders doen willen ze het niet weghalen?
Drive it like you stole it.
quote:eX0duS schreef op 22 May 2003 @ 18:43:
En ik heb een mailtje naar de provider gestuurd, maar ja dat zal wel niet veel uitmaken denk ik.
in dat geval, verwijs naar deze uitspraak:
http://xenu.xtdnet.nl/verdict2dutch.html
quote:IN NAAM DER KONINGIN!
datum vonnis: 9 juni 1999
DE ARRONDISSEMENTSRECHTBANK TE 'S-GRAVENHAGE
Sector Civiel Recht · Kamer D
Vonnis in de zaak met rolnummer 96/1048
[...]
BESLISSING
De rechtbank:
VERKLAART voor recht dat de Service Providers door het zonder toestemming van eisers op hun computersystemen aanwezig hebben van een verveelvoudiging van werken waarop CST het auteursrecht bezit, onrechtmatig handelen indien en voorzover zij van de aanwezigheid daarvan in kennis worden gesteld, voorts aan de juistheid van die kennisgeving in redelijkheid niet valt te twijfelen en de Service Providers alsdan niet zo spoedig mogelijk overgaan tot verwijdering van die informatie uit hun computersysteem, althans die informatie ontoegankelijk maken;
[..]
Aldus gewezen door mrs E.J. Numann, C.J. Verduyn en E.J. Arkenbout, in het openbaar uitgesproken op 9 juni 1999, in tegenwoordigheid van de griffier.
1 2 3 4 5 7 6 8 9 | To tame the savageness of man and make gentle the life of this world | Hattrick: FC Keldertrapje (997939)
Wat er ook staat hé.
quote:Alle informatie op retecool.com dient als humoristisch beschouwd te worden. Retecool kan op geen enkele manier verantwoordelijk worden gehouden voor de reacties van bezoekers op Retecool.com.
Niet verantwoordelijk voor deeplinking... Ja maar ze kunnen dat hele verhaal toch weghalen incl. links?quote:Retecool.com kan ook niet verantwoordelijk worden gehouden voor het plaatsen van auteursrechtelijk beschermd materiaal via een deeplink door bezoekers van Retecool.com in haar fora. Informatie gestuurd naar Retecool.com kan gebruikt worden in postings op Retecool.com. U gaat hiermee accoord op het moment dat u informatie verzendt naar Retecool.com.
eX0duS wijzigde dit bericht 22-05-2003 19:03 (111%)
met een whois query vaak:quote:eX0duS schreef op 22 mei 2003 @ 19:02:
En hoe kom ik er achter waar bijv. www.retecool.com gehost is?
code:
1
2
3
4
5
6
| *knip*
Registrar:
BIT *) /d
Kelvinstraat 63
6716 BV EDE GLD
Netherlands
*knip* |
of anders met een traceroute:
code:
1
2
3
4
| traceroute to retecool.nl (213.136.0.168), 30 hops max, 38 byte packets *knip* 10 telecity.ams-ix.network.bit.nl (193.148.15.200) 11 jun1.kelvin.network.bit.nl (213.136.31.6) 12 idprof11.colo.bit.nl (213.136.0.168) |
voor de volledige info moet je zelf maar die query's uitvoeren, maar ik gaat ze niet posten
21-10 (5743): En doe dan direct mee met 'De Apen'
22-10 (6118): Parkstad Power! :p
06-11 (0848): I love GoT
SMS "SIG bericht" naar 0614447538
Nu heb je kans dat morgen je email wordt gepubliceerd en overmorgen de email naar de provider met constant de link naar een mirror.
Zo gaat het altijd dus waarom zou het nou anders zijn
Aah! Guido! There is a real Michael Schumacher Ferrari in my store! A real Ferrari! Punch me, Guido! Punch me in the face! This is the most glorious day of my life!
quote:wie ben ik
Hallo ik ben Joost van Velthuzen en ik ben 3 jaars student aan de hoogere univesietijd in Purmerent. wat wil ik ?
Ik zou graag stage willen loopen bij een grote krant maakt niet uit waar als hety maar leuk en gezllig is.Contact me
Joost van Velthuizen
dorpstraat 44 Purremeret
Bij voorbaat hatterlijk dank.
Zal wel niet waar zijn
Er staat in ieder geval geen Velthuizen op dorpstraat 44 in Purmerend volgens telefoongids.nl
Rutger extreme wijzigde dit bericht 22-05-2003 20:47 (3%)
Beati pauperes spiritu
Als dit niet toegestaan is ? Haal ik het natuurlijk gelijk weg.
Glimi wijzigde dit bericht 22-05-2003 21:53 (81%)
Beati pauperes spiritu
Tot nu toe dus niks terug gestuurd gekregen (had om 16.00 uur oid al iets gestuurd).
Je moet trouwens die reacties daar eens lezen...
eX0duS wijzigde dit bericht 22-05-2003 21:26 (13%)
(adres gegevens dus)
MAZZA wijzigde dit bericht 22-05-2003 21:27 (19%)
als die gegevens zo zijn op te vragen (publiek gedeelte van een website/whois database) dan zijn die gegevens er dus alquote:MAZZA schreef op 22 May 2003 @ 21:27:
Dat wordt niet echt op prijs gesteld natuurlijk
(adres gegevens dus)
quote:ItSnows schreef op 22 May 2003 @ 16:08:
[...]
Neen.
Het lijkt me eerder dat door het klikken op Verstuur Bericht de tekst eigendom (/onderdeel van de database) van Tnet wordt
(maar voor de details mag je met zeef in conclaaf)
Mosterd na de maaltijd, maar deze bepaling heeft een tijdje geleden in de algemene voorwaarden gestaan. Alleen als de poster expliciet aangaf dat het niet mocht bleef de post zijn eigendom... Vraag maar eens aan wildhagen (volgens mij) wat daar de gevolgen van waren
Tadaa: Intellectueel eigendom posts discussie
Fitter, happier, more productive, comfortable, not drinking too much, regular exercise at the gym (3 days a week), getting on better with your associate employee contemporaries
quote:MAZZA schreef op 22 May 2003 @ 15:52:
De enige reden dat het in SG is gepost is dat het nergens anders past toch? Heeft in mijn ogen niets te maken of hij het al dan niet publiekelijk wil posten.
SG is niet toegangkelijk voor iedereen maar besloten is het toch ook niet? De reden dat het een besloten forum is is om mensen tegen te gaan die zich registreren om te komen slowchatten ipv tech bezig te zijn. Niet omdat er eventueel weleens topics als hierboven gepost zouden kunnen worden.
Als de TS van dat topique zijn verhaal niet openbaar wil maken moet die persoon het niet op een semi openbaar forum plaatsen. De gevolgen zijn voor eigen rekening zou ik zeggen..
Als hij het ergens anders wil, dan lijkt mij het logisch dat hij dat zelf doet.
En dat niet iemand anders het bepaald zoals nu gebeurd is..
En over copyright, ex0dus heeft de copyright van de post.
Maar tweakers.net heeft dan weer copyright over het topic, dus wat er gebeurd is mag dus ook weer niet..
Vraag me overigens af hoe mensen aan al die links komen..
Dag Aanbiedingen (iBood, 1DF, etc!) - - "Iets met internet" http://triloxigen.nl
quote:Erkens schreef op 22 May 2003 @ 21:29:
als die gegevens zo zijn op te vragen (publiek gedeelte van een website/whois database) dan zijn die gegevens er dus al
Maar dan hoeven ze nog steeds niet op het forum gepost te worden. Misschien moet daar eens meer duidelijkheid over komen...
Géén namen, géén adressen, géén telefoonnummers, géén email-adressen. Als dat makkelijk op te zoeken is, dan zoekt diegene die er wat mee wil het maar zelf op, maar dat hoeft niet op GoT te staan.
We unlock the mysteries of knowledge and technology.
Skyteam Monkey 125cc (2007) - Suzuki GS500E (1993) - CJIB Saldo: -¤134,00
Dit topic of het topic in SG?quote:eX0duS schreef op 22 May 2003 @ 21:58:
Misschien is het trouwens een beter idee om het topic nu op GoT te verwijderen, mee eens?
So they ask me young boy what you gonna do the second time around
How you gon come back I tried to told them
I come back like 32 I jump back like 33
quote:Cheatah schreef op 22 mei 2003 @ 21:52:
[...]
Maar dan hoeven ze nog steeds niet op het forum gepost te worden. Misschien moet daar eens meer duidelijkheid over komen...
Géén namen, géén adressen, géén telefoonnummers, géén email-adressen. Als dat makkelijk op te zoeken is, dan zoekt diegene die er wat mee wil het maar zelf op, maar dat hoeft niet op GoT te staan.
das waar ja, en een linkje naar een paga waarop die info staat, mag dat wel?
hoewel ik het in sommige gevallen wel vaag vind, want soms kan je iemand helpen met een adres van een bedrijf bijvoorbeeld zonder te spammen
Alsmede email adressen, dus dat zou idd wel handig zijn om dat ergens in de policy/faq op te nemen.
Waarom zou dat topic verwijderd moeten worden? enkel omdat die gemirrored word? maar ja het is jouw topic, dus dan moet je het maar in SM postenquote:eX0duS schreef op 22 May 2003 @ 21:58:
Misschien is het trouwens een beter idee om het topic nu op GoT te verwijderen, mee eens?
Erkens wijzigde dit bericht 22-05-2003 22:13 (18%)
Zeg nooit nooit. Als jij 300 spam topics opent dan gaat er ergens wel op een groot delete knopje geduwt wordenquote:
Ik heb vriendelijk gevraagd of ze die kopieën weg willen halen, ja als ze dat niet doen neem ik andere maatregelen.
Zoals ik hierboven al ergens zei, ik zou niet graag willen dat mijn hele verhaal voor iedereen op het web te zoeken was mocht er nog een vorm van een rechtzaak van komen. Het feit dat het via een directe mirror toch nog vrij op te vragen is mag van mij een reden zijn dat je een topic preventief "onzichtbaar" maakt tot alles is opgelost.quote:Erkens schreef op 22 May 2003 @ 22:12:
[...]
Waarom zou dat topic verwijderd moeten worden? enkel omdat die gemirrored word? maar ja het is jouw topic, dus dan moet je het maar in SM posten
6 kabouters en een krat vrienden
quote:
Erkens heel mooi gedaan die icons allemaal in jouw icon, echt mooi, is een keer weer wat anders.
© Mijn persoonlijke computer © - What you call a nightmare, is for me a dream. // See you in warez heaven....
Dit topic is gesloten.