mooi zo;
Overigens is ook retecool verplicht de links te verwijderen; onder dezelfde spaink-sientology-aanspraak werd namelijk bepaald dat het via een link bereikbaar maken van auteursrecht schendende content, een schending an sich is;
nadat de provider kenbaar gemaakt is dat dit een auteursrecht schending is, dient hij deze te verwijderen op straffe van een dwangsom van 5000 gulden (2500 euro?) per dag dat de auteursrecht schendende content bereikbaar is.
Civiel kun je er misschien zelfs nog enige profijt uithalen, ( een mercedes versnellingspook per dag ofzo

), enkel is het geval dat de content niet met jouw naam vermeld is, echter de gegeven situatie is dusdanig duidelijk dat het best kan leiden tot een identificatie, door een persoon die bekend is met de situatie.
de enige voorwaaarde is dat aan de rechtmatigheid van het verzoek tot verwijdering niet getwijfeld mag worden, in die zin zou ondersteuning vanuit Tnet BV de zaak sterk bevoordelen (en ik hoop dat zeef zich voortaan sterk zou maken om actie te ondernemen tegen dit soort schendingen van het auteursrecht van bezoekers van GoT)
Het overdragen van eigendomsrechten op GoT, wat eventueel het geval zou kunnen zijn, ontheft de auteur echter niet van zijn auteursrecht, en geeft hem het recht binnen bepaalde grenzen van redelijkheid wel degelijk te bepalen wat wel of niet met door hem geschreven en gepostte content gebeurt.
Retecool en BIT zouden verdomd dom zijn als zij daarop niet op ingaan, zij staan in dit geval compleet in het ongelijk, zowel moreel (3 artikelen daaronder staat een verhaaltje waar een andere website bekritiseerd word, die hun design gestolen zou hebben, hmm denk ik dan, pot-en-ketel-verhaaltje) alswel juridisch.
Een weigering van hun kant kan enkel bluf zijn, gebaseerd op het idee dat het voor jou eventueel meer schade oplevert om hiermee nogmaals naar het gerecht te gaan (sowieso een onprettig verhaal, dat je vast graag vergeet, maar ook de door jou gekozen verwoording van de feiten, doen je niet erg sterk overkomen).
Overigens zou ik jou ook aanraden het verder te laten rusten als de mijncomputertje-pagina's snel verwijderd worden.
Overigens ergert het me ook dat een nuttige bijdrage door mods, danwel een officieel standpunt van de crew ontbreekt in dit verhaal, ik kan best begrijpen dat zeef niet direkt op stel en sprong tijd kan maken, en dat het voor anderen moelijk is een 'officieel' standpunt te verwoorden;
maar Tnet moet zich afvragen of dat uitblijven van snelle en direkte communicatie als geheel niet op sommige momenten wenselijk is, en dat de crew daar eens een methode voor moet vinden (ik zie dit geval niet als een eenmalig geval, dit komt vaker voor)
(hetzij natuurlijk dat er door de crew wel non-publiek buiten het forum om op gereageerd is, maar direkt naar de topicstarter en eventuele betrokkenen; dan neem ik mn woorden onmiddelijk terug, ook dat zou erg goed zijn)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen