[PC] GTA: Vice City - Deel 5

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.349 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 22:18
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/5/GTAVC.jpg
Grand Theft Auto: Vice City
Welcome to Vice City. Welcome to the 1980s.

Having just made it back onto the streets of Liberty City after a long stretch in maximum security, Tommy Vercetti is sent to Vice City by his old boss, Sonny Forelli. They were understandably nervous about his re-appearance in Liberty City, so a trip down south seemed like a good idea. But all does not go smoothly upon his arrival in the glamorous, hedonistic metropolis of Vice City. He's set up and is left with no money and no merchandise. Sonny wants his money back, but the biker gangs, Cuban gangsters, and corrupt politicians stand in his way. Most of Vice City seems to want Tommy dead. His only answer is to fight back and take over the city himself.

From the decade of big hair, excess and pastel suits comes a story of one man's rise to the top of the criminal pile as Grand Theft Auto returns to the PlayStation®2 computer entertainment system this October. Vice City is a huge urban sprawl ranging from the beach to the swamps and the glitz to the ghetto, and is the most varied, complete and alive digital city ever created. Combining non-linear gameplay with a character driven narrative, you arrive in a town brimming with delights and degradation and are given the opportunity to take it over as you choose.

As a major gateway to South America and the Caribbean and attracting migrants, Vice City is brimming with diverse characters, so there's a friend for everyone. It is a sociable place and the new guy in town is sure to meet all manner of friendly people in the sunshine capital of America. Athletes, pop stars, real estate developers, politicians, trailer trash, everyone is moving to Vice City to find out what makes it the number one growth city in America. But, as Tommy quickly finds out, trust is still the rarest of commodities.

Vice City offers vehicular pleasures to suit every taste. For the speed enthusiast, there's high-performance cars and motorbikes. For the sportsman, a powerboat or a golf buggy lets you enjoy the great outdoors. For those that need that sense of freedom and escape, why not charter a helicopter and see the beauty of Vice City from the air?

As the party capital of America, you would expect your ears to be seduced by a host of sultry melodies and pumping beats, but the city is truly rocking. You'll be AMAZED as you sweep through Vice City's FM dial. If you are feeling like trouble, you can tune into some driving rock, or some crucial electro, or maybe you want to slow down with some sweet soul, and there will always be some great romantic anthems if you want to really take your mind off things.

For the action man, or outdoors type, there's tons of fun things to do and adventures to be had… guaranteed. For the secretive or creepy type, Vice City is full of surprises, a place where you'll constantly be surprised by the vivacious, fun-loving types who live there and the things you can discover.
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/blank.gif
Het houdt maar niet op zeg. Ook deel 4 is binnen 4 dagen aan z'n einde gekomen, dus daarom deel 5 alweer!
Minimum Hardware
CPU800 MHz Pentium III/AMD Athlon or 1.2GHz Celeron/AMD Duron
Memory
128 MB of RAM
CD/DVD8 speed CD / DVD drive
Harddisk915 MB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card doesn't support DX Texture Compression)
Video32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
SoundSound Card with DirectX 9.0 compatible drivers
OtherKeyboard & Mouse
Recommended Hardware
CPUIntel Pentium IV or AMD Athlon XP processor
Memory
256(+) MB of RAM
CD/DVD16 speed CD / DVD drive
Harddisk1.55 GB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card doesn't support DX Texture Compression)
Video64(+) MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
SoundDirectX 9.0 compatible sound card with surround sound
OtherGamepad (USB or Joystick Port)
Keyboard & Mouse
[table border=1][tr align=center]
[td align=center bgcolor="#EEA322"]Screenshots[/td]
[/tr][tr][td]Je zult vast al heel wat hebben gezien van de grafische pracht van Vice City, maar het is nou eenmaal traditie om wat oogstrelende screenshots te plaatsen:

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/22.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/44.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/11.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/33.jpg
[/][/]

[tr align=center]
[td align=center bgcolor="#EEA322"]Weapons[/td]
[/tr]
[tr][td]GTA staat vooral bekend om z'n vrijheid en natuurlijk ook het geweld. Een te kort aan wapens zal je dan ook niet zo snel hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/Guns/saw.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/Guns/shot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/Guns/uzi.jpg
Van links naar rechts: Chainsaw, shotgun, uzi.

En uiteraard mag de sniperrifle niet ontbreken:
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/Guns/sniper.jpg
[/][/]
[tr align=center]
[td align=center bgcolor="#EEA322"]Vehicles[/td]
[/tr][tr][td]Maar niet alleen een te kort aan geweld en wapens is uitgesloten, ook vervoer zal je meer dan genoeg treffen. Een heleboel wat je al kennen uit GTA3, maar ook een aantal nieuwe zoals motoren.

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/Vehicles/truck.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/Vehicles/boot.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/Vehicles/heli.jpg
Speciale voertuigen die je tegen kan komen: Trucks, boten en helicopters

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/Vehicles/police.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/VC/4/Vehicles/motor.jpg
Deze voertuigen zie je wat vaker, maar dat maakt ze niet minder leuk: Politiewagen en natuurlijk de nieuwe aanwinst, de motor
[/][/]
[tr align=center]
[td align=center bgcolor="#5D8FFF"]Frequently Asked Questions[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Heeft Vice City nou wel of geen multiplayer?
Deze vraag is al heel wat keertjes gesteld en nog steeds denken mensen dat dit er in zal zitten, maar nog even voor de duidelijkheid: Vice City bevat geen multiplayer. Misschien dat er in de toekomst een multiplayer mod zal komen, maar tot die tijd zal je het spel dus niet online of via netwerk kunnen spelen.

Is Vice City voor de PC al uit?
Yup, hij ligt nu al een paar dagen in de winkels, misschien niet in allemaal, maar daar kan ik ook niks aan doen. Grotere computerwinkels met games zullen 'm vast wel hebben, of hij moet al uitverkocht zijn.

Heb je misschien een kaart van Vice City?
Hier staat een mooie kaartje met aardig wat erop en eraan in Flash. Deze map kan ook wel van pas komen, want hier staan de namen van bepaalde plekken er ook bij.

Ik zit vast! Wat moet ik doen?
Het is natuurlijk erg verleidelijk om even snel een post te plaatsen in dit topic, omdat je vastzit, maar toch zien we liever dat je zelf even wat moeite doet. Zoek bijvoorbeeld eerst even op 'Vice City Walkthrough' bij Google, of kijk eens bij GameFAQs.com. Kom je er nog niet uit? Leg dan zo duidelijk mogelijk uit waar je zit en wat je hoort te doen. Een screenshot zou ook wel makkelijk zijn als je het niet zo goed kan uitleggen.

Waar worden de savegames opgeslagen?
Als het goed is zouden die in je documenten map moeten staan onder de naam 'GTA Vice City User Files'.

Hoe zorg ik ervoor dat andere mensen gebruik kunnen maken van mijn savegame?
Dat is simpel, het enige wat je nodig hebt is een programma waarmee je kan uploaden, wat webspace en klaar. Een programma waarmee je kan uploaden is LeechFTP. Installeer dit programmatje en start 'm op. Vul hierna de benodigde gegevens in zoals password en username om op je webspace te komen. Sleep vervolgens de savegame bestand van links naar rechts en je geeft andere mensen de downloadlink en klaar.

Om zelf een savegame te gebruiken van anderen hoef je het bestandje alleen maar te kopiëren naar je savegamemap.

Waarom kan ik sommige gebouwen nog niet kopen?
Er zijn gebouwen die je vanaf het begin af aan al kan kopen, maar voor sommige gebouwen moet je eerst een opdracht doen voordat je bent toegestaan om ze te kopen. Dat is zo gedaan omdat je met sommige gebouwen geld kan verdienen en het niet echt leuk is als je van begin af aan al duizenden dollars verdient. Shakedown is zo'n missie waarna je gebouwen wel kunt kopen.

Hoe maak ik een wheelie/stoppie?
Wheelie: Sta eerst stil, geef daarna vol gas. Druk daarna op Numpad 6 om je gewicht naar achteren te verplaatsen, en houdt deze knop ingedrukt. Als je eenmaal in de wheelie positie zit, geef dan kleine beetjes gas door kort op W te drukken, zodat van je niet van je motor af te dondert. Als je het goed doet komt er onderin "your wheelie was ... feet long!" lang te staan.
Stoppie: Lijkt op een wheelie, maar dan andsersom Zorg dat je op hoge snelheid racet, en druk dan op S + spatie (handrem) om te remmen, en tegelijkertijd op 9 om je gewicht naar voren te gooien. Je komt dan tot stilstand terwijl je op je voorwiel balanceert.

Het beste kan je op plekken oefenen waar niet al te veel verkeer is en waar je niet zo snel tegen dingen aanrijdt. Meestal is een doodlopende weg wel een mooi stukje.

Het verhaal stopte ineens, maar het is alsof het een open einde is, klopt dat?
Toen je begon aan de missie "Shakedown", hoorde je Tommy zeggen dat hij de stad wilde overnemen. Toen je de missie uitspeelde, kon je vanaf dat moment ook stripclubs, filmsets en nog veel meer kopen.
Als je zo een 'property' heb gekocht, unlock je ook nog wat daarbij behorende missies. Als je alle verhaal missies hebt uitgespeeld, dan komt er een oude 'vriend' naar Vice City...

Die muziek is natuurlijk wel leuk en aardig, maar ik heb toch liever m'n eigen muziek. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Dat is niet zo moeilijk. Het enige wat je eigenlijk hoef te doen is om je MP3's (of snelkoppelingen er naartoe) die je in je radiostation wilt hebben kopiëren naar de MP3 map in je Vice City map. Om in het spel je eigen radiostation te krijgen moet je gewoon even de zenders doorlopen totdat je bij MP3 Player komt.

Soms komen textures niet of veel te laat tevoorschijn waardoor het beeld niet klopt, is daar iets aan te doen?
Als je bij Options Frame Limiter aanzet zul je dit minder tegenkomen, helaas is het dan niet helemaal verholpen, maar het gebeurt wel een stuk minder en dat is beter dan niks.

Het geluid van de motor van de voertuigen valt weg?
Ga in het hoofdmenu naar Options, en dan naar Audio setup. Daar zie je tussen de andere opties "Audio Hardware" staan. Blijf er met je cursor bovenhangen en scroll met je scrollwieltje naar bijv. DSound3D Hardware scrollen. Druk daarna op ENter om de instellingen op te slaan, en kijk of het probleem er nog steeds is. ZO ja, probeer dan een andere optie uit de lijst.

Heb je misschien wat cheats?
Hier staat een leuk lijstje met cheats. Al is het niet aan te raden om je game te saven als je gebruik maakt van cheats. Zoals het spel zelf ook aan zal geven is er kans op beschadiging van je savegame waardoor er een aantal dingen kunnen ontbreken. Zo kan het gebeuren dat je ineens geen gebouwen meer kan kopen.

Resizen:
Plaatjes zijn heel erg leuk en daarom zie je ze voorbij vliegen alsof het niks is. Helaas wordt hierbij de layout erg vaak uitgerekt, vandaar dit stukje.

Hoe resize je nou een plaatje op GoT? Dat is eigenlijk heel simpel:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte,hoogte]LINK Plaatje[/][/]

Wat nóg makkelijker is is dit:
code:
1
[url=LINK Plaatje][img=breedte]LINK Plaatje[/][/]

Als je alleen maar de breedte invult rekent de forumsoftware zelf de hoogte uit en is het nog makkelijker.
Hou de breedte onder de 600 pixels, zodat je de layout niet uitrekt. 600x450 of 400x300 is een mooie verhouding.

Filmpje maken:
Ook een filmpje maken is niet zo moeilijk. Het enige wat je als extra eigenlijk nodig hebt is het programma Fraps. Tijdens het spelen zet je dit programma aan en erna kan je een leuk stukje uitknippen en uploaden. Met de Fraps FAQ kan je er zelf wel uitkomen hoe alles moet, hoop ik.
Even een DivX compressie er overheen doen is trouwens ook wel zo aardig, hiermee kan je ook mensen met een mindere verbinding mee laten genieten.

Een handig programma om filmpjes te bewerken en te comprimeren is Virtual Dub. Hiermee kan je stukjes uitknippen en opslaan als vrijwel elk gewenst bestand met een heleboel compressie mogelijkheden.

Replays opslaan:
In plaats van het maken van een filmpje is het ook mogelijk om de replays op te slaan. Om een replay te bekijken in het spel druk je op f1, het opslaan gebeurt met f2 en het bekijken met f3. De replay wordt opgeslagen in de "Gta Vice City User Files" oid directory onder mijn documenten. Deze replay kan je gezipt op het internet zetten; om hem te bekijken kan hij in dezelfde map als waar hij instond, worden uitgepakt.
Een voordeel hiervan is dat de bestandsgrootte redelijk klein blijft voor 30 seconden beeld (zo'n 800k, niet ingepakt), in plaats van de 4 MB of meer.

Suggesties/opmerkingen/verbeteringen/etcetera voor de FAQ kan je in dit topic plaatsen of mailen naar mij

FAQ made by: Rafe & MaRc0 | Credits to: Anoniem: 4479[/td]
[/tr]
[tr align=center]
[td align=center bgcolor="#2BA3B7"]Last but not least[/td]
[/tr]
[tr][td]Sites:
Vice City PC
Rockstar
GTA Vice.com
GTA Vice City Soundtracks

Vorige delen:
Het Grote GTA: Vice City (pc) Topic
GTA: Vice City (pc) Deel 2
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 3[/rml]
[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 4[/rml]

Skin:
Tommy Leather Skin

Mods & Edits:
GXT Editor
De Nederlandse GTA:VC mod
[/][/]

[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 20-05-2003 17:47 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85181

deel 4 leeft nog?? waarom deel 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13610

Anoniem: 85181 schreef op 20 mei 2003 @ 11:32:
Bijna 1000 posts.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 85181 schreef op 20 mei 2003 @ 11:32:
...
Deel 4 zit bijna aan de 1000 posts. Ik zal de volgende keer er ook wel bij zetten waarom ik een volgend deel heb geopend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

uh... Idd. Waarom al deel 5. Deel 4 is nog niet afgelopen..

Anyway. Mooi opening van deze topic.....
Ik zal eens sparen voor een nieuwe pc -->kan ik dit machtige spel ook spelen. ;)

/edit: Oeps te laat

/edit 2: Fout gezien. Sorry. Hijs nu op 998

[ Voor 20% gewijzigd door Outerspace op 20-05-2003 11:37 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
OUTerspace schreef op 20 mei 2003 @ 11:35:
uh... Idd. Waarom al deel 5. Deel 4 is nog niet afgelopen..
Ik raad iedereen die het nu nog niet weet toch eens hard aan om de FAQ te lezen hoor...
Topics die de 1000 posts naderen mogen een vervolg krijgen. Tussen de 950 en de 1000 posts mag je een nieuw topic maken, deel 4 heeft 998 posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Woei dit gaat wel erg hard :P Mooie opeing btw MaRc0. Heb nu de verhaal lijn uitgepseeld, maar ik vindt hem best wel slap eigenlijk. En trouwens er is nix 'extra's' ofzow toch als je alleen de verhaal lijn uitspeeld??

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Notna schreef op 20 May 2003 @ 11:42:
Woei dit gaat wel erg hard :P Mooie opeing btw MaRc0. Heb nu de verhaal lijn uitgepseeld, maar ik vindt hem best wel slap eigenlijk. En trouwens er is nix 'extra's' ofzow toch als je alleen de verhaal lijn uitspeeld??
Ik dacht dat je meer health kreeg en nog wat geinige dingetjes zoals oneindig ammo enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

MaRc0 schreef op 20 May 2003 @ 11:45:
[...]

Ik dacht dat je meer health kreeg en nog wat geinige dingetjes zoals oneindig ammo enzo? :)
Nope iig niet meer health. (dat was guloof ik bij pizza missies enz.) En die ammo is ook niet echt van toepassing. Vindt het wel jmmr dat je nix krijgt als je het verhaal lijn uitspeelt.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 21:40
200 health
200 armour
infinite ammo
je wordt niet moe
leuk t shirt
apache

enzo :P

niet goed gelezen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 20-05-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Notna schreef op 20 May 2003 @ 11:48:
[...]

Nope iig niet meer health. (dat was guloof ik bij pizza missies enz.) En die ammo is ook niet echt van toepassing. Vindt het wel jmmr dat je nix krijgt als je het verhaal lijn uitspeelt.
Ligt eraan wat je verstaat onder oneindig.. In mijn geval lag er een redelijk leuk, handzaam geweer in Diaz zijn huis. Even saven en laden en het ligt er weer (of misschien hoef je niet eens te laden; zal vanavond ff kijken (nu kan ik het niet spelen iig)). Dit komt volgens mij niet door de packages (ik had er toen iets van 9 of 10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74967

Kan aub iemand even die Red Lance missie doen ?? K heb m echt op alle mogelijke manieren geprobeerd kut missie

Savegame

Net weer geprobeerd, wordt er f*cking aggressief van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-03 21:17
Net alsof iedereen zit te wachten op dat gelul over het nieuwe topic, iedereen weet zo langzamerhand wel dat MaRc0 graag openingsposts maakt en eventuele anderen voor wil zijn :P

Ik kan jullie allemaal aanraden om zelf ff een radiostation te maken, dat is echt dikke pret. Zijn er al meer die dat gedaan hebben?

Steam/XBL: Vokheid | FX8350 / MSI GTX 970 4GB / 8GB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Fokkie schreef op 20 mei 2003 @ 12:00:
Net alsof iedereen zit te wachten op dat gelul over het nieuwe topic, iedereen weet zo langzamerhand wel dat MaRc0 graag openingsposts maakt en eventuele anderen voor wil zijn :P
O-)
Ik kan jullie allemaal aanraden om zelf ff een radiostation te maken, dat is echt dikke pret. Zijn er al meer die dat gedaan hebben?
Yup, heb ik al een tijdje :) Gewoon een zooi MP3tjes in die map gegooid die ik leuk vind, naam aangepast van radiostation (ipv MP3 Player heet het nu Mindless FM) en rijden maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24175

Fokkie schreef op 20 May 2003 @ 12:00:

Ik zou eigenlijk eerder willen weten hoe je die k*t radio helemaal uit kan schakelen (dus niet steeds uit-scrollen of met r uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23950

Dit gaat hard mensen, ben pas op 16 % van alles maar dit spel heeft zeker een hoog verslavings gehalte. Ik hoop alleen die gebouwen is en xtje te kunnen aanschaffen maar dat duurt nog ff denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 08-05 15:34

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 24175 schreef op 20 mei 2003 @ 12:03:
[...]

Ik zou eigenlijk eerder willen weten hoe je die k*t radio helemaal uit kan schakelen (dus niet steeds uit-scrollen of met r uitzetten)
gewoon music in audio settings omlaag :P

hey trouwens, als je zelf een homp mp3s achter elkaar mixt he, kun je die dan ook een ander radio station laten vervangen? dus dat we bv met een omgekeerde versie van dat tooltje juist die bits weer terugzetten en dan hernoemen naar adf of wat is het, en dat ie dat dan gewoon loopt? lijkt me wel heel cool :D

[ Voor 36% gewijzigd door BaRF op 20-05-2003 12:07 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Ik snap er nix van. Die Save Lance missie is een KOEKKIE!!!. Je pakt een logge auto, scheurt vol in de bak die de ingang blocked, je jumped eruit en knalt. Je pakt gelijk het wapen op dat die gastjes laten vallen, en daar knal je verder mee. Vlakbij die hijskraan pak je je sniper, schiet je die gast op het dak door de kop, en de 3 mannetjes in de deuropening, enje loopt naar lance. Als het filmpje is afgelopen, stap je in de vuilniswagen, schuer je naar een paintshop, ET VOILA! Nix moeilijks aan, gewoon in 1x gehaald.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had trouwens laatst ook iets vreemds met een missie op het schip zelf van Colonel Cortez (of zoiets). Mijn pistolen zijn allemaal leeg, dus ik pak het pistool op het deck.

Scroll ik door de wapens heen, blijkt dat op de een of andere manier het spel dacht dat het een katana was :? |:(. Nadat ik door de detectiepoortjes ging (vliegveld) en de wapens weer oppakte, ging het weer goed. Tot nu toe geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09
HEHE net wel gelachen. zat zo'n drugsdealer acchterna die ik dus moest vermoorden. Dus ik rijdt hem overhoop :D en schiet ehm daarna dood !!!
Loopt er een vrouwtje naar toe en die roept "You're at the wrong place at the wrong time" :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik doe r nu al zeker 6x over KLOTE MISSIE elke keer ben ik net dood als ik daar aan kom, of ga k dood voordat ik m gered heb... Waar kan ik ooit een m4a1 kopen want die is overal 'Out Of Stock' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19973

Voor de rest is het aan te raden om dit topic even door te lezen. Hou het leuk en legaal verder en dan komt het allemaal goed ;)
Access denied :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Anoniem: 74967 schreef op 20 mei 2003 @ 12:12:
ik doe r nu al zeker 6x over KLOTE MISSIE elke keer ben ik net dood als ik daar aan kom, of ga k dood voordat ik m gered heb... Waar kan ik ooit een m4a1 kopen want die is overal 'Out Of Stock' :(
Je hoeft nie echt goede wapens te hebben voor je begint. Die mannetjes laten GENOEG vallen. Een normale handgun is genoeg, mits je goed kunt mikken.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24175

Anoniem: 74967 schreef op 20 May 2003 @ 12:12:
haal je hem toch even bij de legerbasis ? daar lopen zat ventjes met de m4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

hey is er iemand die een mp3 > adf proggie kan maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05 16:11

DinX

Motormuis

BaRF schreef op 20 mei 2003 @ 12:20:
hey is er iemand die een mp3 > adf proggie kan maken? :)
staat ergens in het 2de of 3de topic :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Laatst online: 03-03 21:17
MaRc0 schreef op 20 May 2003 @ 12:02:
[...]
O-)

[...]
Yup, heb ik al een tijdje :) Gewoon een zooi MP3tjes in die map gegooid die ik leuk vind, naam aangepast van radiostation (ipv MP3 Player heet het nu Mindless FM) en rijden maar 8)
Vraagje, waar rename je "MP3 Player"? :) (Ik ga naar school examen WB2 maken :/)

Steam/XBL: Vokheid | FX8350 / MSI GTX 970 4GB / 8GB DDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Anoniem: 74967 schreef op 20 May 2003 @ 12:12:
je kan gewoon een m4 ophalen gratis, bij de "zwarten" buurt ligt er gewoon tje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YESSS eindelijk die missie voorbij!! Nu net diaz kapoet geschoten

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bojaaper/youlike.JPG

:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
feest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Weet iemand waar ik een helicopter kan vinden??? Ik heb al dagen rondgelopen op die luchthaven en ik vind hem niet ;(

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Hoertjes Gevonden :-) :-) :-) :-) ....125 health :-) :-) :-) :-) :-)

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

DinX schreef op 20 mei 2003 @ 12:22:
[...]

staat ergens in het 2de of 3de topic :)
weet je zeker dat dat geen adf > mp3 is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
L-Vis schreef op 20 May 2003 @ 12:39:
Weet iemand waar ik een helicopter kan vinden??? Ik heb al dagen rondgelopen op die luchthaven en ik vind hem niet ;(
op zoveel plekken, er staat er zelfs in op washington beach :)
Kijk anders op die kaart uit de startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

lol, wie spreekt er pools? :D

http://www.wirtual.pl/gta/
Afbeeldingslocatie: http://www.gtareactor.daddeltreff.de/gtareactor/extern/img/vc_beachpark_1.jpg

editje: mm je kunt hem van een duitse site downloaden :P
http://www.gtareactor.dad...e=2&action=detail&id=1436

cool daar staan al best wat coole tools :)

[ Voor 41% gewijzigd door BaRF op 20-05-2003 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

Ik zit nu bij het gedeelte dat je bij Washington Mall de telefoon op pakt, en dan moet je een aantal Europeanen gaan neerknallen die een bank gaan beroven oid ...

Maar ik haal het iedere keer ruim niet binnen de 9 minuten :/ die gasten rijden altijd weg

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NOFEAR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 15:21
L-Vis schreef op 20 mei 2003 @ 12:39:
Linksboven in de map .. tegenover het stadion... je koopt een gebouwtje en je hebt ROOFACCESS :9~ ... dan loop je naar boven... en daar staat ie dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
dreeke schreef op 20 May 2003 @ 12:46:
Ik zit nu bij het gedeelte dat je bij Washington Mall de telefoon op pakt, en dan moet je een aantal Europeanen gaan neerknallen die een bank gaan beroven oid ...

Maar ik haal het iedere keer ruim niet binnen de 9 minuten :/ die gasten rijden altijd weg
Bandje van de auto/ motor kapot knallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 06:29
De shotgun roelt (again) in dit spel :D. Vooral als je zo'n gastje uit het politiestation moet halen >:).

Pak een sniper en knal ze vanaf een afstandje door de ruit heen. Ik haalde die missie met nog 3 min over ofzo :).

[ Voor 77% gewijzigd door iets op 20-05-2003 12:49 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

Croccifixio schreef op 20 May 2003 @ 12:47:
[...]

Bandje van de auto/ motor kapot knallen. ;)
Vanuit een rijdende auto :? ik ken al amper met m'n machine geweer wat raken als ik in de auto zit :P
Of bedoel je voordat ze wegrijden? :)

RC Helicoptertje heb ik trouwens nog steeds open staan, bagger ding ;)
Ga het later nog wel eens proberen door m'n controls aan te passen want met dat nummerike keypad is niks :r

[ Voor 24% gewijzigd door dreeke op 20-05-2003 12:52 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:29

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Dit spel is zo verslavend, zelfs bij het opstaan ffs half uurtje gta'en voordat we gaan douchen :D Heb helaas niet veel tijd, of r is iemand jarig of me vriendin loopt te zeiken dat ze aand8 wil :D Maarjah die gaat over 1,5 week op vakantie, oei zeeen van tijd :D

|| AFCA || 35x Landskampioen || 20x KNVB Beker || 4x EC 1 || 1x EC 2 || 1x UEFA Cup ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dreeke schreef op 20 May 2003 @ 12:50:
[...]

Vanuit een rijdende auto :? ik ken al amper met m'n machine geweer wat raken als ik in de auto zit :P
Kan je ze er ook niet afbeuken en pletten :?. Zo heb ik de meeste missies waarbij ik gastjes met motoren moest mollen, gehaald >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 08-05 13:09

Remi

Moo!

Damnit MaRc0 nu heb je m'n site nog niet aan je faq toegevoegd. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

dreeke schreef op 20 mei 2003 @ 12:50:
[...]

RC Helicoptertje heb ik trouwens nog steeds open staan, bagger ding ;)
Ga het later nog wel eens proberen door m'n controls aan te passen want met dat nummerike keypad is niks :r
Voordat ze wegrijden kun je ze meestal ook wel snipen door het zijraampje van de auto (je kunt net het hoofdje over de schutting zien bij de 2e gast).

Helicoptertje is mij net binnen de tijd gelukt. Tip: ga eerst het gebouw scouten zodat je weet waar op elke verdieping de bom moet, en maai eerst die mannetjes met je wieken neer, VOORDAT je de eerst bom oppakt, want dan begint de tijd te tikken. Doe de bovenste verdieping als laatste, dat is het meest efficient qua tijd.

(Nu ik erover nadenk, ik deed het van de bovenste naar onderste verdieping, en dat is dus onnodig lang. Ik haalde het wel binnen de tijd, dus als ik het van beneden naar boven had gedaan, was het helemaal zeker gelukt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-05 18:58
Ben ik de enige die zweert bij die dirtbike? :P Op de playstation reed die faggio ook wel prima, maar met een toetsenbord is dat ding echt zo goed als onbruikbaar.

En die oude bmw look-a-like rijdt ook wel fijn.

Ik kan nu net gebouwen kopen, heeft er nog iemand tips wat ik wel en niet moet hebben? Ik heb de cherry poppers al gekocht, verder nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Charly schreef op 20 May 2003 @ 13:03:
Ben ik de enige die zweert bij die dirtbike? :P Op de playstation reed die faggio ook wel prima, maar met een toetsenbord is dat ding echt zo goed als onbruikbaar.

En die oude bmw look-a-like rijdt ook wel fijn.

Ik kan nu net gebouwen kopen, heeft er nog iemand tips wat ik wel en niet moet hebben? Ik heb de cherry poppers al gekocht, verder nog niks.
De auto showroom en dan meteen die special cars unlocken. Zodra je alle cars unlocked hebt leverd dat bedrijf 9000 per dag op en je hebt constant 4 special cars tot je beschikking. En de garages inclusief pay N' spray niet te vergeten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha dis wel stoer
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bojaaper/stoer1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bojaaper/stoer2.JPG

Iemand goeie tips en een goeie plek voor die chaos meter? En waar zit de auto showroom???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78856

Climaximizer schreef op 20 mei 2003 @ 12:08:
Ik snap er nix van. Die Save Lance missie is een KOEKKIE!!!. Je pakt een logge auto, scheurt vol in de bak die de ingang blocked, je jumped eruit en knalt. Je pakt gelijk het wapen op dat die gastjes laten vallen, en daar knal je verder mee. Vlakbij die hijskraan pak je je sniper, schiet je die gast op het dak door de kop, en de 3 mannetjes in de deuropening, enje loopt naar lance. Als het filmpje is afgelopen, stap je in de vuilniswagen, schuer je naar een paintshop, ET VOILA! Nix moeilijks aan, gewoon in 1x gehaald.
waar zit precies die paintshop
want ik denk het telkens te weten en dan zit ie er niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
die chaos meter lukt mij idd ook niet, ik ga nou opzoek naar een frenzy in de buurt, misschien gaat het dan wat sneller :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

swampy schreef op 20 May 2003 @ 12:40:
Hoertjes Gevonden :-) :-) :-) :-) ....125 health :-) :-) :-) :-) :-)
kan je die al vanaf het begin oppikken of pas later?
en waar?
of gaat dat net zoals in gta 3 gewoon voorrijden => instappen=> naar een stil plekkie rijden=> health krijgen (door de behoeftes te vervullen)?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 78856 schreef op 20 mei 2003 @ 13:50:
[...]

kan je die al vanaf het begin oppikken of pas later?
en waar?
of gaat dat net zoals in gta 3 gewoon voorrijden => instappen=> naar een stil plekkie rijden=> health krijgen (door de behoeftes te vervullen)?!
ja, gewoon die 'vieze' meisjes :) even mooi autotje (deuken vinden ze niks geloof ik) iets voor ze parkeren en claxoneren maar :)

leuke tip uit gta3: als ze willen instappen meot je meteen zelf uitstappen! dan volgens ze je overal als je niet te hard rijd, en kun je meerdere meenenem :P

oh trouwens, gewoon mp3 hernoemen naar ADF werkt niet :P ik wil echt zo'n proggie hebben om mp3 > adf te maken :)

[ Voor 11% gewijzigd door BaRF op 20-05-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Je kunt ze iig snipen. Dat is mij met elke persoon gelukt. En bij 1 of 2 auto`s zitten er 2 in. In dat geval als 1e de bestuurder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BaRF schreef op 20 May 2003 @ 13:54:
[...]

ja, gewoon die 'vieze' meisjes :) even mooi autotje (deuken vinden ze niks geloof ik) iets voor ze parkeren en claxoneren maar :)

leuke tip uit gta3: als ze willen instappen meot je meteen zelf uitstappen! dan volgens ze je overal als je niet te hard rijd, en kun je meerdere meenenem :P

oh trouwens, gewoon mp3 hernoemen naar ADF werkt niet :P ik wil echt zo'n proggie hebben om mp3 > adf te maken :)
dat kan al vanaf het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Anoniem: 78856 schreef op 20 May 2003 @ 13:56:
[...]

dat kan al vanaf het begin?
yep :)

enigzins offtopic: wie had het ook alweer over topicstartgeil? >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/ts.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hmm, ik heb nu alle missies gedaan en alle assets gecomplete. Maar nu vind ik het spel eigenlijk helemaal niet meer zo leuk.

Enige wat je nu nog kan doen is beetje die ambulance missies e.d. gaan halen.... :(

wanneer komt gta 4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
dunno, maar eerst komt GTA San Andreas nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar stond dat lijstje auto's ook weer... ben met die sunshine auto's bezig te verzamelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
:D wanneer krijgen jullie nu eens door dat er zoiets als een startpost bestaat :+ ;)

http://www.oddweb.net/gta4/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja maar daar staat geen auto lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
zoek dan ook eens :P

100% completion-->side missions--> ziet 2 vakjes bij elkaar staan, de rechtsonder is autolijsten inclusief plaatjes.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Solly, thnx :D

wat een crappy auto's btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:35

me1299

$ondertitel

ebborazor schreef op 20 May 2003 @ 13:45:
die chaos meter lukt mij idd ook niet, ik ga nou opzoek naar een frenzy in de buurt, misschien gaat het dan wat sneller :/
Je moet een machine geweer pakken en op die helicopter blijven pompen! Dan is er geen kunst aan.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 17:03
L-Vis schreef op 20 mei 2003 @ 12:39:
Koop anders dat gebouw op het tweede eiland, daar krijg je 3 garages en ook nog een helipad. Of het huis van die andere gast natuurlijk (ben de naam vergeten)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
diaz. leg hem om en je hebt z'n huis incl. garage en helicopter op het dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

ja hoor, nog steeds geen oplossing voor dat wegvallen van motorgeluid en ook nog wat andere geluiden (muziek valt ook vaak mee weg) voor mijn Terratec Xfire 1024....

Het spel draait bij mij ook soms gewoon prima in het begin, maar als ik dan wat politie achter me aan krijg, wat explosief, weg fps en ze komen ook niet meer terug, ook niet als ik het rustig maar |:(

heb nieuwste detonators en directx9 :O

[ Voor 6% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 20-05-2003 14:26 ]

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10452

BaRF schreef op 20 May 2003 @ 14:03:
[...]

[afbeelding]
offtopic:
wat viden jullie daar nou aan vraag ik me af :?
een topic starten.. woohoo.. staat je naam erachter |:(

Ben weer overnieuw begonnen, 100% is wel saai hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Ligt het trouwens aan mij of is het aanmeren met een boot erg moeilijk :?
Ik doe het nu op de dirty manier, en dat is in mijn aangeschafte haventje gewoon met (speed)boot gewoon hard de op-/afrit opvaren en dan kun je er zo uit springen.

En op een gegeven moment het je zo`n kerel geholpen zijn jacht de haven uit te laten varen (door boten onder zo`n brug af te knallen en politie af te maken). En dan mag je zijn bootje houden. Maar waar moet je die dan aanmeren wil je die boot houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
die hoef je niet aan te meren, als je "docks" koopt ligt hij daar automatisch :) + nog een andere snelle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Schuey schreef op 20 May 2003 @ 14:31:
die hoef je niet aan te meren, als je "docks" koopt ligt hij daar automatisch :) + nog een andere snelle.
Owja dat klopt. Niet gezien :o
Blijft nog wel de kwestie van aanmeren op andere plaatsen. Waarom kan dat niet netjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Kun je in-game filmpjes (dus de filmpjes die zich niet met spatie, esc, muis, enter, etc kunt laten stoppen) op een of andere manier wel stoppen :? Tis erg irri als je een missie xx keer overnieuw moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-04 10:38
Akelige boten.. Ben al een aantal keren verzopen na een missie, en om dan die missie overnieuw te doen.. Nee niet echt.. Kun je dus weer langs de Ammunation.. :(

Ik vind dit een heerlijk spel! :) Die dirtring na 20:00 in het stadium is ook best wel goed voor de centjes, maar de daarop volgende "rings".. Chaotische medecoureurs.. ;)

Helaas ben ik nu bij de Dildo Dodo en de RC Vliegtuigjes van Tante Voodoo.. :( Helicopters vliegen best, maar deze ondingen.. Meer oefenen dus. :/

Die Love Fist gasten hebben wel humor trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Freak_NL schreef op 20 mei 2003 @ 14:39:

Die Love Fist gasten hebben wel humor trouwens. :)
Die promotion tour missie heb ik 3x gigantisch verneukt omdat ik in een deuk lag van hun gesprekken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Vaag :? Iemand heeft die sticky over nieuwe topics denk ik ergens anders heen verplaatst :)
BaRF schreef op 20 mei 2003 @ 14:03:
[...]

[afbeelding]
Zit jij ermee? Zolang de topicstarts van een goede kwaliteit zijn zou ik het niet erg vinden als iemand veel topics zou starten :) (En ik vind dat mijn topicstarts toch wel van een redelijke kwaliteit zijn :P)
Anoniem: 10452 schreef op 20 mei 2003 @ 14:26:
[...]

offtopic:
wat viden jullie daar nou aan vraag ik me af :?
een topic starten.. woohoo.. staat je naam erachter |:(
Nah, het gaat me niet om die naam erachter, ik vind het gewoon leuk om zulk soort posts te maken en ik zie maar weinig andere topicstart(er)s die het zo (goed :+) doen dus daarom doe ik het vaak (liever) zelf :)
Maar genoeg offtopic...
Anoniem: 40554 schreef op 20 May 2003 @ 14:53:
nog 1x offtopic:

er zijn vast ook wel eens andere mensen die topic willen openen (ik niet)
Dan moeten ze dat aangeven, als er na 950 replies gevraagd wordt om een nieuw topic en niemand zegt dat hij/zij die wil openen dan zeg ik dat ik ermee bezig ben. Het is niet alsof ik alleenheerser wil zijn ofzo.

And again: Genoeg offtopic

[ Voor 19% gewijzigd door Hahn op 20-05-2003 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

nog 1x offtopic:

er zijn vast ook wel eens andere mensen die topic willen openen (ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Regel dat anders over mail/ICQ/MSN/LA whatever. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
kan het bommen wie de topics opent. de ene geilt er nou eenmaal meer op dan de ander.
lekker belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

MaRc0 schreef op 20 May 2003 @ 14:49:

Zit jij ermee? Zolang de topicstarts van een goede kwaliteit zijn zou ik het niet erg vinden als iemand veel topics zou starten :) (En ik vind dat mijn topicstarts toch wel van een redelijke kwaliteit zijn :P)
nee, maar als je van die mooie openings maakt moet ik al die klote 'mooie openingspost' berichten lezen :+

en weer ontopic: ik zag dat je boven op dat gebouw tegenover het hells angels cafe een kleit houten hutje kunt kopen, heeft dat nut? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 17:34
save point, en nodig voor de 100%

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

RocketKoen schreef op 20 May 2003 @ 15:09:
save point, en nodig voor de 100%
ohja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 16:02

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik snap nou nog steeds niet hoe je aan die races kunt deelnemen bij je garage. Kan iemand mij dat uitleggen?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
wat is er zo moeilijk aan?
Gaat bij de map staan, in de roze marker. Kiest met de pijltjes op wasd een track, en druk op shift oid. Pak ff een snelle bak en rij naar de starting grid toe, simple as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 16:02

Rexomnium

Vincam aut moriar

Werkt niet. Waar staat bij jou shift voor?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
toeteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
hoe verander je die naam van zo'n radio zender nou!!!

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82533

druk R whehehehe :D kijk zie je hem veranderen... ja ik weet dat je dit niet bedoelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

damn hoe hebben jullie die missie gedaan waarbij je het winkelcentrum opblaast!? Gelijk 5 sterren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Anoniem: 74967 schreef op 20 May 2003 @ 16:09:
damn hoe hebben jullie die missie gedaan waarbij je het winkelcentrum opblaast!? Gelijk 5 sterren ...
Auto voor de deur zetten, opblazen, in auto stappen, wegracen en zorgen dat ze je niet te pakken krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RexomniuM schreef op 20 May 2003 @ 15:33:
Ik snap nou nog steeds niet hoe je aan die races kunt deelnemen bij je garage. Kan iemand mij dat uitleggen?
Domme vraag, maar heb je de garage wel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schuey schreef op 20 May 2003 @ 15:35:
wat is er zo moeilijk aan?
Gaat bij de map staan, in de roze marker. Kiest met de pijltjes op wasd een track, en druk op shift oid. Pak ff een snelle bak en rij naar de starting grid toe, simple as that.
Gelezen, vanmiddag zelf testen: Wil je een makkelijke race, verschijn dan aan de startlijn met een rocketlauncher. :+ Parkeer nog niet in de marker, maar ga er zelf in staan, en mik op de middelste auto, en kaboom, met een beetje mazzel ben je nog de enige deelnemer, met een beetje pech heb je 1 concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Locutus-of-Borg schreef op 20 mei 2003 @ 14:26:
ja hoor, nog steeds geen oplossing voor dat wegvallen van motorgeluid en ook nog wat andere geluiden (muziek valt ook vaak mee weg) voor mijn Terratec Xfire 1024....

Het spel draait bij mij ook soms gewoon prima in het begin, maar als ik dan wat politie achter me aan krijg, wat explosief, weg fps en ze komen ook niet meer terug, ook niet als ik het rustig maar |:(

heb nieuwste detonators en directx9 :O
:?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-05 17:34
ik heb een Xfire 1024. heb sound op software gezet en het werkt wel goed

[ Voor 1% gewijzigd door RocketKoen op 20-05-2003 16:50 . Reden: spelling is moellik ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Laatst online: 22:24
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Metroid/vc_1.jpg

Unique Stunt $ 300 ?? :o :P

Iemand die trouwens weet hoe een trainer werkt ??
dus niet hoe je hem moet gebruiken, maar hoe die ervoor zorgt dat je steeds 100 live hebt bv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Niet online
Anoniem: 74967 schreef op 20 mei 2003 @ 16:09:
Zoals ik het gedaan heb:

Voordat je naar mall gaat die police SWAT kar jatten. Kan veel hebben en de politieauto`s kunnen èm veel minder makkelijk aan de kant drukken.
Op een gegeven moment waren de coppers ff niet in mijn nabijheid, snel een gewone bak gejat (motor kan ook), en dan als een speer een paint shop in.

Dan voor de zekerheid w88 tot alle sterren helemaal uit zijn (want als ze knipperen komen de cops weer snel naar je toe als je ook maar de kleinste overtreding maakt).

En dan rustig naar je eindbestemming rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-05 17:37
BaRF schreef op 20 May 2003 @ 15:03:
[...]

nee, maar als je van die mooie openings maakt moet ik al die klote 'mooie openingspost' berichten lezen :+

en weer ontopic: ik zag dat je boven op dat gebouw tegenover het hells angels cafe een kleit houten hutje kunt kopen, heeft dat nut? :P
ja, dat hutje staat vlakbij het politieburo waarop een gratis helicopter op je staat te w88, plus dat het handig is voor de hells angels missies, en er ligt ook nog eens een uzi vlakbij (onder de trap)

voor die chaos meter helpt het om een paar autos klaar te zetten die je aan gort kunt schieten, en die 9 man uitschakelen gaat makkelijk met een motor omdat je daarmee recht achter de auto kunt rijden en knalluh maar
de motor krijg je trouwens ook, da's toch wel een goeie hint leek mij

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Billlie schreef op 20 May 2003 @ 16:55:
[afbeelding]

Unique Stunt $ 300 ?? :o :P

Iemand die trouwens weet hoe een trainer werkt ??
dus niet hoe je hem moet gebruiken, maar hoe die ervoor zorgt dat je steeds 100 live hebt bv ;)
er is waarschijnlijk zoiets als een helpfile? :{

[ Voor 79% gewijzigd door Schuey op 20-05-2003 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47730

Schuey schreef op 20 May 2003 @ 16:55:
[...]

Een trainer werkt niet eens altijd, bijv die van Vice City. Sommige cheats werken wel, maar bijv cops weg niet.
Vind ik wel irritant, want ik wil met een savegame (waar ik geen missies op speel) niet altijd naar een pay 'n spray rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
hoezo cops weg werkt niet :? heb hem bij mijn broertje in werking gezien hoor,

leavemealone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Gezellig hier :)
Afbeeldingslocatie: http://www.fs2002.com/images/untitled_9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58754

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Laatst online: 22:24
Anoniem: 47730 schreef op 20 mei 2003 @ 17:00:
[...]

Een trainer werkt niet eens altijd, bijv die van Vice City. Sommige cheats werken wel, maar bijv cops weg niet.
Vind ik wel irritant, want ik wil met een savegame (waar ik geen missies op speel) niet altijd naar een pay 'n spray rijden...
Werkt wel, moet je eerst 6 sterren (Num 5 dacht ik) en dan weer 0 (Num 4 dacht ik)
Schuey schreef op 20 mei 2003 @ 16:55:
[...]

Ik bedoelde meer hoe die in elkaar zit, of die bepaalde files soms edit oid :/ :/
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.