AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720
Ik heb ook een derde brief gestuurd maar ben weer geweigerd, Tranced, zou jij een kopie kunnen plaatsen van de brief waarmee je bent geaccepteerd.quote:Tranced schreef op 25 juni 2003 @ 11:46:
[...]
Nee.. anders geld de regeling ook niet. Je kan toch wel lezen in de rest van het topic dat je abbo NA 16 maart 2003 afgesloten moet zijn. mijne is van 24-3-2003.
Orange is nu bezig met de nummerportering als het goed is, ik had 1 maand geleden voor de zekerheid al een nieuw abbo afgesloten...
Je nummer moet nog actief zijn voor portering, als je abbo als beeindigd is is je nummer ook verloren.
Ginz> mijn brief is 27-4 bij T-mobile binnen gekomen, per 27-6 word mijn abbo dus geannuleerd... maar dat weet ik pas sinds gisteren omndat ik zelf naar t-mobile heb gebeld.
Ze sturen er geen brief over... ze zeggen wel dat ze dat doen maar dat "vergeten"ze denk ik, gewoon bellen naar T-mobile en er 1 eisen. Dit soort dingen wil je wel op schrif hebben.
Ik heb dus ook bepaalde stukken van de gesprekken met t-mobile opgenomen.
[edit]
Ik krijg net foon van Orange (mijn nieuwe abbo) dat de nummerportering op 2-7 zal gebeuren, per 27-6 ging dat niet meer helaas...
www.partypeepz.nl
Reg. datum: 17 juli 2001
Ik ben ook wel benieuwd naar de brief van Tranced, mijn abbo is namelijk op 21-03-2003 geactiveerd, dus ik zou ook nog kunnen opzeggen volgens mij..
Ik heb direct na het gesprek met T-mobile Orange gebeld en die zijn gelijk aan de slag gegaan (top klantenservice!!) en hebben T-mobile gebeld.. Orange zou het nummer niet op 27-6 kunnen porteren dus hebben ze met t-mobile afgesproken dat het per 2-7 gaat gebeurenquote:tymiek schreef op 25 June 2003 @ 12:06:
[...]
Dat opnemen moet je wel toestemming voor hebben anders is het niet rechtsgeldig....heb je er nog niets aan...
Ik zou ook T-Mobile ff bellen dat ze je einddatum verschuiven, omdat als Orange op 02-07-2003 je nummer zal porteren gaat dat niet lukken als je telefoon al op 27-06-2003 is afgesloten...

De brief waarnaa jullie benieuwd zijn:
T-Mobile Netherlands BV
tav. KLachten
Postbus 16272
2500BG Den Haag
Naam
adres
telnummer
Klantnr. x.x.xxxxxx
Betreft : Opzegging contract overeenkomst
Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw verhoging van de sms kosten per bericht wil ik mijn contract met
T-Mobile Netherlands bv per direct kostenloos opzeggen. Dit omdat T-Mobile Netehrlands bv het sms tarief van 20 eurocent
naar 22 eurocent per bericht per 16-07-03 gaat verhogen, ik heb bij het aangaan van mijn contract voor een bedrag van
20 eurocent per bericht getekend. In artikel 7.1 van uw algemene voorwaarden schrijft u dat de
prijs van de diensten wordt bepaalt op de datum van tot standkoming van het contract.
Zoals u begrijpt ga ik niet accoord met deze tariefswijzing, op grond van
artikel 6;236 lid i van het Burgerlijk Wetboek eis ik dus om het contract met T-Mobile Netherlands bv kostenloos word beeindigd sinds ik nog in de 1e 3 maanden van mijn contract zit. Mijn abbonnement is op 24-03-2003 afgesloten.
Ik wens mijn mobielnummer 06xxxxxxx mee te nemen naar een volgende abbonnement bij een andere provider dus ik zou graag weten per welke datum mijn abbonnemt bij T-Mobile opgezegd gaat worden omdat ik het nummer anders verlies.
Met vriendelijke groet,
xxx
dat nummerbehoud moet je verder wel zelf regelen met je nieuwe provider!!
Ik weet alleen niet of je nu nog op tijd bent met het opzeggen wat de datum van de verhoging is al voorbij en werd een maand voor de verhoging gemeld.
suc6!
Ik ben blij met mijn nieuwe Siemens S55 en Orange abbo iedergeval, de Siemens CL50 heb ik aan mn vriendin gegeven die ik bij het T-mobile abbo had
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
[off-topic]Kreeg jij je vriendin bij een T-Mobile abonnementquote:Tranced schreef op 25 June 2003 @ 22:16:
Ik ben blij met mijn nieuwe Siemens S55 en Orange abbo iedergeval, de Siemens CL50 heb ik aan mn vriendin gegeven die ik bij het T-mobile abbo had
[/off-topic]
met deze heb ik een iets langer contractquote:haas schreef op 25 June 2003 @ 22:24:
[...]
[off-topic]Kreeg jij je vriendin bij een T-Mobile abonnement![]()
![]()
[/off-topic]
de laatste update:
Mijn nummer is gisteren overgezet van T-Mobile naar Orange en de T-Mobile sim is afgesloten

is nog meer mensen het gelukt of ben ik de enigste gelukkige met een nieuwe foon.abbo?
Mijn nummer is gisteren overgezet van T-Mobile naar Orange en de T-Mobile sim is afgesloten
is nog meer mensen het gelukt of ben ik de enigste gelukkige met een nieuwe foon.abbo?
Tranced wijzigde dit bericht 03-07-2003 12:11 (28%)
ik heb toevallig afgelopen weekend een T-mobile abbo afgesloten
enige kans dat het gaat lukken om hem te ontbinden of zou ik al voor de nieuwe tarieven getekend hebben?
enige kans dat het gaat lukken om hem te ontbinden of zou ik al voor de nieuwe tarieven getekend hebben?
Nikon D50 | 18-200 VR -- Xbox Live Gamertag: Chaser2600
Tuurlijk lukt dat niet. Het is al in Juni ingegaan en jij sluit je abbo af in Juli.... 
Verhoogde O2 nou maar is de tarieven
Verhoogde O2 nou maar is de tarieven
in het bericht van Tranced staat dat het per 16-07-03 ingaat...
is dus een tikvout?
jammer het zou te mooi om waar te zijn geweest
is dus een tikvout?
Volgens de eerste post in dit topic:quote:Chaser2600 schreef op 10 July 2003 @ 08:29:
in het bericht van Tranced staat dat het per 16-07-03 ingaat...
is dus een tikvout?
En al zou je hem afgelopen weekend hebben afgesloten toen waren de nieuwe tarieven al bekend. En je dient binnen (dacht ik, niet 100% zeker) 14 dagen na bekend making op te zeggen...quote:Let op: standaard sms tarief wijzigt per 16 juni naar 22 cent per bericht (inc btw). Stuur je meer dan 15 berichten per maand? Neem dan een aanvullende sms-bundel voor voordelig sms-en vanaf 10 cent per bericht. Kijk voor meer informatie en voorwaarden op www.t-mobile.nl
ok, stom stom stom
de volgende keer zal ik beter uit mijn doppen kijken
de volgende keer zal ik beter uit mijn doppen kijken
Ik had een brief gestuurd, maar ze beweren die brief niet ontvangen te hebben.. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om er mee moeite over te doen.. dus jammer maar helaas!
Ik zat dus gezellig met mijn vriendin een paar dagen op ameland, wil ik gisteren op m'n telefoon kijken, staat er "Kaartfout" dus ik dacht dat het door het zand kwam... Na een paar keer proberen en schoonmaken gaf hij nog steeds "Kaartfout" dus mijn vriendin mij bellen... Ik ben afgesloten 
M'n brief heeft dus toch effect gehad.. Tijd voor een P800

M'n brief heeft dus toch effect gehad.. Tijd voor een P800
Ik ben ook afgesloten. Yay.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen
Reg. datum: 18 juli 2003
Reg. datum: 18 juli 2003
Ok allemaal........ na grondig onderzoek HIER NU VOOR EENS EN ALTIJD DE DUIDELIJKHEID DIE IEDEREEN ZOEKT.
* Alle abonnementen welke voor de naamswijziging van Ben naar T-Mobile zijn afgesloten, blijven dezelfde voorwaarden behouden. Het is alleen de naam van het abonnement welke gewijzigd is. Het is natuurlijk niet mogelijk de naam Ben Vaak bijvoorbeeld te blijven houden, als de bedrijfsnaam wijzigd.
* In de Algemene Voorwaarden staat dat T-Mobile (Ben) de voorwaarden kan en mag wijzigen, zonder jouw toestemming (Art. 2.4). Hiervoor heb je dus al getekend bij tekenen van contract. Het is inderdaad zo dat vroeger een opzeg termijn gold van 48 uur, maar dat is dus gewijzigd.
* Het recht tot opzeggen na een tariefswijziging is er ALLEEN VOOR KLANTEN met een NIEUW abonnement niet ouder dan 3 maanden op het moment dat de tariefwijziging wordt doorgevoerd. Jij valt hier buiten en kan hier geen recht aan ontlenen. Dit recht staat expliciet vermeld in het Burgelijk wetboek (zie Algemene voorwaarden Artikel 6:236 lid i ).
* Echter artikel 7 van de Algemene Voorwaarden is inderdaad een discutabel punt. Want strikt genomen staat hier. T-Mobile gebruikt de geldende prijslijst van moment van aansluiting, maar mag de prijslijst wijzigen. Er staat dus NIET dat de normale prijzen gewijzigd mogen worden. Ondanks dat dit er niet staat, is er nog geen reden tot kosteloos opzeggen. Mocht T-Mobile nl. de prijzen niet mogen hebben verhoogd, moet zij de mogelijkheid krijgen dit te corrigeren. Maar je kan er donderop tegen zeggen dat ze daarna onmiddelijk de voorwaarden wijzigen en corrigeren zodat ze wel weer in hun recht staan.
Nogmaals dit is dus een discutabel punt......... zwart wit gezien staat er namelijk nergens iets over aanpassing van prijzen, maar mogelijk is er weer een wettelijke bepaling waarbij het wel mogelijk is (denk aan inflatie correctie etc.).
Kortom, kosteloos opzeggen is niet mogelijk!
NUMMERBEHOUD
Intern nummerbehoud is inderdaad meestal niet mogelijk, omdat je een lopend abonnement bij de betreffende provider hebt. Je moet het zo zien dat nummerbehoud puur iets is vanuit de overheid (de OPTA) en niet zozeer vanuit de providers zelf. In sommige gevallen kan je wel van prepaid naar abonnement en heeeeeeeeeel soms van abonnement naar prepaid, maar een abonnementnummer over een abonnement nummer heen zetten, wordt meestal niet gedaan. Dit heeft puur te maken met de commissie welke aan dealers wordt gegeven in geval van het afsluiten van een nieuw abonnement en in geval van het verlengen van een abonnement (ingewikkeld verhaal).
Hoop dat het zo duidelijker is voor iedereen.
* Alle abonnementen welke voor de naamswijziging van Ben naar T-Mobile zijn afgesloten, blijven dezelfde voorwaarden behouden. Het is alleen de naam van het abonnement welke gewijzigd is. Het is natuurlijk niet mogelijk de naam Ben Vaak bijvoorbeeld te blijven houden, als de bedrijfsnaam wijzigd.
* In de Algemene Voorwaarden staat dat T-Mobile (Ben) de voorwaarden kan en mag wijzigen, zonder jouw toestemming (Art. 2.4). Hiervoor heb je dus al getekend bij tekenen van contract. Het is inderdaad zo dat vroeger een opzeg termijn gold van 48 uur, maar dat is dus gewijzigd.
* Het recht tot opzeggen na een tariefswijziging is er ALLEEN VOOR KLANTEN met een NIEUW abonnement niet ouder dan 3 maanden op het moment dat de tariefwijziging wordt doorgevoerd. Jij valt hier buiten en kan hier geen recht aan ontlenen. Dit recht staat expliciet vermeld in het Burgelijk wetboek (zie Algemene voorwaarden Artikel 6:236 lid i ).
* Echter artikel 7 van de Algemene Voorwaarden is inderdaad een discutabel punt. Want strikt genomen staat hier. T-Mobile gebruikt de geldende prijslijst van moment van aansluiting, maar mag de prijslijst wijzigen. Er staat dus NIET dat de normale prijzen gewijzigd mogen worden. Ondanks dat dit er niet staat, is er nog geen reden tot kosteloos opzeggen. Mocht T-Mobile nl. de prijzen niet mogen hebben verhoogd, moet zij de mogelijkheid krijgen dit te corrigeren. Maar je kan er donderop tegen zeggen dat ze daarna onmiddelijk de voorwaarden wijzigen en corrigeren zodat ze wel weer in hun recht staan.
Nogmaals dit is dus een discutabel punt......... zwart wit gezien staat er namelijk nergens iets over aanpassing van prijzen, maar mogelijk is er weer een wettelijke bepaling waarbij het wel mogelijk is (denk aan inflatie correctie etc.).
Kortom, kosteloos opzeggen is niet mogelijk!
NUMMERBEHOUD
Intern nummerbehoud is inderdaad meestal niet mogelijk, omdat je een lopend abonnement bij de betreffende provider hebt. Je moet het zo zien dat nummerbehoud puur iets is vanuit de overheid (de OPTA) en niet zozeer vanuit de providers zelf. In sommige gevallen kan je wel van prepaid naar abonnement en heeeeeeeeeel soms van abonnement naar prepaid, maar een abonnementnummer over een abonnement nummer heen zetten, wordt meestal niet gedaan. Dit heeft puur te maken met de commissie welke aan dealers wordt gegeven in geval van het afsluiten van een nieuw abonnement en in geval van het verlengen van een abonnement (ingewikkeld verhaal).
Hoop dat het zo duidelijker is voor iedereen.
Pentium 4 - 3.0 Ghz - Hypertreading | 1024 RAM | ATI Radeon 9700 PRO All-In-Wonder 128 Mb DDR | Creative Soundblaster Audigy 2 Platinum | 3DMark 2001: 14647 (Omega drivers)