Prijsverhoging SMS -> T-mobile abo kostenloos opzeggen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 763 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 09:41
maar gaat voor die klanten die al langer een abbo hebben de prijs dan ook omhoog? dat zou wel heel vreemd zijn, daar ben ik benieuwd naar

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 22:27
argro schreef op 15 May 2003 @ 14:42:
maar gaat voor die klanten die al langer een abbo hebben de prijs dan ook omhoog? dat zou wel heel vreemd zijn, daar ben ik benieuwd naar
ja, de prijs verhoogd ook voor abonnees die langer als drie maanden een contract hebben.

dat vond ik ook erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
argro schreef op 15 May 2003 @ 14:42:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69306

Geloof NOOIT een afdeling van zo'n telecomboer.

Bij Orange gaven ze ook de meest idiote antwoorden en deden alsof dit de wet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Dus als ik het goed begrijp kan ik me abbo nu al opzeggen? Ik heb t sinds 27 april.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19450

ja scarfish jij bent dus een lucky bastard en mag je abbo op zeggen

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 19450 op 15-05-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-04 15:32
Anoniem: 19450 schreef op 14 mei 2003 @ 09:25:
Heb toch echt in eerdere topics ook abo's gezien die zijn afgesloten na die 3 maanden. Het is ook een beetje vreemd die regel van 3 maanden ik val daar zelf net 20 dagen buiten ( beetje frustrerend dus ook ). Waarom zou iemand die nog geen 3 maanden een contract heeft wel ze abbo op kunnen zeggen en ik niet. Terwijl ik al langer ( ontevreden ) klant ben©.
Ik val daar ook een 2 weken buiten. En wat mij dan te binnen schiet, in die periode hebben ze veel mensen aangesloten, ze hadden namelijk erg goede acties. Het lijkt er dan op dat ze met opzet die hoos aansluitingen binnen willen houden door de prijsverhoging meer dan 3 maanden na die actieperiode toe te passen.

Edit: ik moet ook eigenlijk niet zeuren. Ik heb 300belmin voor 4,5 euro per maand :)

[ Voor 6% gewijzigd door waslijn op 16-05-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:39
aarg! ik wil echt van dit abbo af want ik ben verhuisd en heb geen bereik meer in mijn nieuwe woonplaats :( *denkt terug aan alle frustraties met opzeggen na verhoging MMS*

ik ga gewoon een leuk briefje opstellen waarin ik mijn ontevredenheid eens netjes maar strak in ga stoppen, en ook meteen mar een kleine verwijzing naar de geschillencommissie maak. Niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door P5ycho op 16-05-2003 10:54 ]

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Anoniem: 75879 schreef op 14 May 2003 @ 20:35:
bellen is ook niet verplicht
neen idd dat is zo,

echter bij T-Mobile dien je en bundel met minuten aan te schaffen, hiervoor kan je bellen, de aanschaf van deze bundel is verplicht, het is immers niet mogelijk een abo. te hebben zonder elke maand een bundel aan te schaffen, althans bij T-Mobile.

Data diensten kan maar hoef je niet in bundel te kopen en zijn dus optioneel te gebruiken, op zich wel een argument voor T-Mobile dus.

edit: btw. ik ben met mijn 150 abo. precies op 15 maart aangesloten, heb de casgback inmiddels al ontvangen. Echter ik ben zeer tevreden en heb totaal geen zin in al dat opzeggings gezeur dus eigenlijk laat ik het gewoon liggen. Overigens SMS ik vrijwel nooit. Ik betaal 7 euro per maand.

[ Voor 22% gewijzigd door aardbeix15 op 16-05-2003 10:58 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 18:33

Nitai

Live the life you love.

ik heb nu ook de factuur ontvangen met die mededeling.....
heeft iemand al bericht of ze zijn afgesloten?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 20-04 09:41
en heeft er al iemand een nette brief, val wel buiten de perioden maar ga toch brief sturen, vind het heel raar dat iedereen die buiten de 3 maanden valt elke prijsverhoging maar moet slikken, wat als het abbo geld nu 10 keer zo veel word? kan ik dan ook niet opzeggen?

(ik ga ook een bedrijf beginnen met gratis auto's ofzo en dan na 3 maanden 10.000 per maand vragen, ik ga rijk worden.....)

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
Anoniem: 11975 schreef op 14 May 2003 @ 18:28:
Ben ik de enige die geen factuur van 9 mei heeft binnen gehad :?
nope ik heb em hier ook liggen en zou em oook dolgraag willen opzeggen
argro schreef op 20 May 2003 @ 19:30:
(ik ga ook een bedrijf beginnen met gratis auto's ofzo en dan na 3 maanden 10.000 per maand vragen, ik ga rijk worden.....)
smsen is niet waar het om draait bij een abbo, ze zetten er ook bij dat je beter een sms bundel kan nemen, onteemt dat dan niet alle kansen voor iemand die het wil opzeggen?

[ Voor 46% gewijzigd door EnsconcE op 20-05-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57224

Maar als ik nu een abo afsluit met gsm kan ik het ook gewoon opzeggen, of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

het is een beetje oplichten, maar ok....dat zou ik ook willen weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85101

Mij lijkt het dat smsen niet verplicht is dus al vind jij de prijsverhoging belachelijk dan gebruik je sms toch gewoon niet meer??

smsen is gewoon een dienst die ze leveren en jij bent niet verplicht van die dienst gebruikt te maken dus verplichten ze jouw niet hogere abbonements kosten te betalen daar kies je zelf voor
dus lijkt het mij onmogelijk om het op te zeggen

btw. geloof mij nou maar de advocaatjes etc. hebben het echt wel uitgezocht zodat niemand zomaar kan opzeggen. De kosten die daar aan verbonden zouden zijn wegen veel zwaarder dan de winst die ze met die smsjes zouden maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19450

Heef nou echt niemand al een brief gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48844

Uhm... Kun je nu volgens de wet ook opzeggen als je voor 15 maart naar T-Mobile bent gegaan. Ik heb begrepen dat T-Mobile zegt van niet... maar kan dit ook echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 21:48

@r!k

It is I, Leclerq

Anoniem: 11975 schreef op 14 mei 2003 @ 18:28:
Ben ik de enige die geen factuur van 9 mei heeft binnen gehad :?
nee, ik heb hem ook niet.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

-Utopist- schreef op 15 May 2003 @ 12:59:
klanten die korter als 3 maanden abonnee zijn(dus vanaf 15 maart), kunnn na een schriftelijk verzoek, het contract kostenloos laten ontbinden. tot max 2 weken na dato van de verhoging.

klanten die langer abonnee zijn, kunnen helaas niet opzeggen.

dit komt van "legal" van t-mobile.
Dan hebben ze dus foutief gehandeld bij de opzegging van MMS abo's want er zijn er genoeg die niet zijn opgezegd ook al waren die mensen nog geen 3 maanden abonnee. Ik wou hem ook opzeggen maar zag hier iedereen die het niet gelukt was dat ik het niet meer geprobeerd heb. Ze gooien hiermee IMO hun eigen glazen in.

Of zie ik het nou verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door @r!k op 21-05-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11975

ik word gek van Ben dit is zo onzinnig, wat kunnen we er tegen doen :?
Kunnen we geen programam erachter zetten,bedoel ben ligt te kloten met het contract.Schending van rechten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85101

Kom houden we een groot schalig SMS staak actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ErikH schreef op 21 May 2003 @ 14:37:
[...]

Dan hebben ze dus foutief gehandeld bij de opzegging van MMS abo's want er zijn er genoeg die niet zijn opgezegd ook al waren die mensen nog geen 3 maanden abonnee. Ik wou hem ook opzeggen maar zag hier iedereen die het niet gelukt was dat ik het niet meer geprobeerd heb. Ze gooien hiermee IMO hun eigen glazen in.

Of zie ik het nou verkeerd?
nee daar hadden ze een stelling dat de huidige mms tarief gehandhaafd werd, alleen als het groter was dan een aantal kb dat er dan een ander tarief gold. Dus het was een uitbreiding op een dienst, geen tariefwijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Nitai schreef op 22 May 2003 @ 09:48:
[...]

nee daar hadden ze een stelling dat de huidige mms tarief gehandhaafd werd, alleen als het groter was dan een aantal kb dat er dan een ander tarief gold. Dus het was een uitbreiding op een dienst, geen tariefwijziging.
Ware het niet dat MMS-jes groter dan dat aantal kb daarvoor wel nog hetzelfde kosten en die konden ook gewoon verstuurd worden dus er was wat dat betreft wel sprake van een prijswijziging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-04 14:59
oja dus omdat ik vanaf december een abbo heb kunnen ze me alles flikken ook al maken ze mijn abbo 60euro duurder dan heb ik geen poot om op te staan??

maar als ik dus o 15juni het duurste toestel met het duurste abbo neem kan ik dit op 16juni opzeggen????

ik vindt het echt erg krom ,maar denk als dit zo is ik dus echt nog een abbo er voor een dag bij ga nemen alleen al om ben te zieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Anoniem: 80258 schreef op 14 May 2003 @ 19:08:
Het gaat hierbij om het volgende artikel:

BW Artikel 236. (6.5.2A.3):

‘Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding’

Lid i:
‘dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden’
Wie is de gebruiker bij een contract tussen ben en mij ?
Ben gebruikt toch geen diensten van mij ?

ze mogen alleen de prijzen binnen 3 maanden verhogen als ze je dan ook de mogelijkheid geven om op te zeggen.
er wordt hierin dus niks gezegd over contracten langer dan 3 maanden, is het dan niet zo dat je bij iedere wijziging je contract mag opzeggen ??

bij een verzekering mag je bij iedere wijziging, zelfs bij een premieVERLAGING, opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 09:12
Zucht, mensen ga niet met wetsartikelen gooien als je de strekking ervan niet weet. 6:236 doet niets anders dan het de consument gemakkelijker te maken om onder "wurgende" algemene voorwaarden uit te komen. 6:236 is ook geen limitatieve opsomming van "onredelijk bezwarende" bedingen. In lid i staat helemaal niet dat na 3 maanden je niet meer onder een contract uit zou kunnen komen als eenzijdig de voorwaarden worden veranderd. Het is niets meer dan een anker, wat de boel in veel situaties vergemakkelijkt.

Nieuwe Europese wetgeving in de vorm van een Richtlijn die moet worden omgezet in nationaal recht is er ook al, en die is heel duidelijk, art 4 zegt:

"De abonnees hebben het recht om bij kennisgeving van
voorgestelde wijzigingen in de contractuele voorwaarden het
contract zonder boete op te zeggen. De abonnees worden tijdig
en ten minste een maand vooraf naar behoren op de hoogte
gesteld van dergelijke wijzigingen en worden tegelijkertijd op
de hoogte gesteld van hun recht om zonder boete het contract
op te zeggen indien zij de nieuwe voorwaarden niet aanvaarden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sovereign schreef op 23 mei 2003 @ 12:52:
Zucht, mensen ga niet met wetsartikelen gooien als je de strekking ervan niet weet. 6:236 doet niets anders dan het de consument gemakkelijker te maken om onder "wurgende" algemene voorwaarden uit te komen. 6:236 is ook geen limitatieve opsomming van "onredelijk bezwarende" bedingen. In lid i staat helemaal niet dat na 3 maanden je niet meer onder een contract uit zou kunnen komen als eenzijdig de voorwaarden worden veranderd. Het is niets meer dan een anker, wat de boel in veel situaties vergemakkelijkt.

Nieuwe Europese wetgeving in de vorm van een Richtlijn die moet worden omgezet in nationaal recht is er ook al, en die is heel duidelijk, art 4 zegt:

"De abonnees hebben het recht om bij kennisgeving van
voorgestelde wijzigingen in de contractuele voorwaarden het
contract zonder boete op te zeggen. De abonnees worden tijdig
en ten minste een maand vooraf naar behoren op de hoogte
gesteld van dergelijke wijzigingen en worden tegelijkertijd op
de hoogte gesteld van hun recht om zonder boete het contract
op te zeggen indien zij de nieuwe voorwaarden niet aanvaarden."
Dus kan je hem nu alsnog opzeggen als je al langer dan 3 maanden een abbo hebt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Anoniem: 85278 schreef op 23 May 2003 @ 13:06:
Dus kan je hem nu alsnog opzeggen als je al langer dan 3 maanden een abbo hebt ??
Dat is mijn punt ja.

Let wel, een opzegtermijn van 1 maand is redelijk indien de consument behoorlijk geinformeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 16-04 15:02

freddyathlon

McLaren Mercedes

Anoniem: 85101 schreef op 21 May 2003 @ 09:57:
Mij lijkt het dat smsen niet verplicht is dus al vind jij de prijsverhoging belachelijk dan gebruik je sms toch gewoon niet meer??

smsen is gewoon een dienst die ze leveren en jij bent niet verplicht van die dienst gebruikt te maken dus verplichten ze jouw niet hogere abbonements kosten te betalen daar kies je zelf voor
dus lijkt het mij onmogelijk om het op te zeggen

btw. geloof mij nou maar de advocaatjes etc. hebben het echt wel uitgezocht zodat niemand zomaar kan opzeggen. De kosten die daar aan verbonden zouden zijn wegen veel zwaarder dan de winst die ze met die smsjes zouden maken
Je kunt gewoon opzeggen, er zijn hier mensen die met TMobile gebeld hebben, waaronder ik als dealer van T-Mobile, en kreeg het door 3 mensen bevestigd.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:30
Stel:
Je zit redelijk binnen die 3 maanden, en je zegt op.
kan je dan zeggen dat je je nummer wilt behouden en vervolgens op een later moment een portatie verzoek indient? ( zeg 3 maanden daarna ? )

Of is opzeggen meteen afsluiten?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gebeld met tmobile.
Allereerst gesproken met bianca 't hart die aangaf dat mijn abbo. nu opgezegd kan worden en dan pas 2 mnd later daadwerkelijk afgesloten wordt.
Ik ff aangegeven dat ik mijn abbo. gelijk wil opzeggen (per 16 juni). mocht niet.
oke goed mevrouw geef u chef maar (dhr. edward schrueders)
mag niet, maar na lang doorzeiken eindelijk de beste man aan de telefoon.
hij wil mijn contract niet per 16 juni ontbinden want vindt dat hun algemene voorwaarden hoger staan dan eur. wetgeving.
hij vindt ook dat er niks verhoogd word want je hebt immers de mogelijkheid een sms-bundel te nemen.
ga nu maar een mooi aangetekkend briefje laten schrijven door onze advocaat. (lang leve de baas)

to be cont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Anoniem: 85278 schreef op 23 May 2003 @ 15:08:
hij wil mijn contract niet per 16 juni ontbinden want vindt dat hun algemene
voorwaarden hoger staan dan eur. wetgeving.
Vinden ze allemaal wel. ;)
ga nu maar een mooi aangetekkend briefje laten schrijven door onze advocaat.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Laatst online: 20:20
Okay ik heb dus ook net bericht gehad via de mail:
Geachte meneer Kuipers,

Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en zullen uw vraag graag beantwoorden.

Onze excuses voor het verlate antwoord. Wegens de grote hoeveelheid e-mailberichten die wij ontvingen was het helaas niet mogelijk eerder op uw bericht te reageren.

U wilt weten of u vervroegd uw abonnement kunt opzeggen, omdat T-Mobile de tarieven wijzigt. T-Mobile mag haar prijzen overeenkomstig de algemene voorwaarden altijd aanpassen. U kunt niet kosteloos uw contract beëindigen. U kunt uw contract alleen vroegtijdig beëindigen wanneer u in de eerste drie maanden van uw contract zit. Dit is wettelijk vastgesteld in artikel 6;236 lid i van het Burgerlijk Wetboek. U kunt schriftelijk uw bezwaar indienen.

Maakt u veel gebruik van het verzenden van SMS-tekstberichten? Dan biedt T-Mobile sinds kort ook SMS-bundels aan. T-Mobile biedt de volgende SMS-bundels aan. De naam van de SMS-bundel geeft direct aan hoeveel SMS-berichten u maandelijks inkoopt.

T-Mobile SMS-bundel 20 EUR 3,- per maand EUR 0,15 per bericht
T-Mobile SMS-bundel 40 EUR 5,- per maand EUR 0,125 per bericht
T-Mobile SMS-bundel 80 EUR 8,- per maand EUR 0,10 per bericht
T-Mobile SMS-bundel 120 EUR 12,- per maand EUR 0,10 per bericht

U kunt alleen een SMS-bundel afsluiten als u al een T-Mobile abonnement heeft, het is dus niet mogelijk een losse SMS-bundel af te sluiten. Wij brengen de kosten voor SMS-tekstberichten naar betaalde nummers of speciale SMS-diensten apart in rekening. Het versturen van SMS-berichten vanuit het buitenland gaat ook niet van uw SMS-bundel af.

Net als met het wijzigen van uw abonnementsvorm, kunt u binnen de contractperiode uw SMS-bundel alleen wijzigen naar een hoger prijsplan. Buiten de contractperiode is de wijziging naar zowel een hogere als lagere SMS-bundel mogelijk. Als u een SMS-bundel afsluit loopt de einddatum van de bundel gelijk met de einddatum van uw reguliere abonnement. Buiten de contracttermijn kunt u uw SMS-bundel apart van uw abonnement opzeggen. Wij hanteren dan een opzegtermijn van 2 maanden.
Bij beëindiging van uw T-Mobile contract wordt uw SMS-bundel automatisch afgesloten.

Als u gebruik wilt maken van T-Mobile SMS-bundels, kunt u een nieuwe e-mail sturen. Geeft u alstublieft duidelijk aan van welke SMS-bundel u gebruik wilt maken. Vermeldt u in uw e-mail verder uw naam, uw adresgegevens, uw mobiele telefoonnummer en uw geboortedatum. De T-Mobile medewerkers maken dit graag voor u in orde. U kunt hiervoor ook bellen met T-Mobile
Klantenservice: 1200 vanaf uw mobiele telefoon of 0800 - 7111 vanaf elke andere telefoon.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft, kunt u die stellen via www.t-mobile.nl.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers
Directeur T-Mobile Klantenservice
Ik denk dat ik snel nog even een abo'tje ga halen bij de telefoonboer, met een mooi toestel ;) Ben ik er over een maand of 3 weer vanaf!

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Rockster schreef op 23 May 2003 @ 19:37:
Excuus voor de woordkeuze, maar wat een debiel.

Toch maar goed dat dit in de nieuwe telecomwetgeving nog eens nadrukkelijk geregeld gaat worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Sovereign op 23-05-2003 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Rockster schreef op 23 mei 2003 @ 19:37:

[...]

Ik denk dat ik snel nog even een abo'tje ga halen bij de telefoonboer, met een mooi toestel ;) Ben ik er over een maand of 3 weer vanaf!
hey, zou je mij dat mailtje kunnen forwarden? Als bewijsmateriaal? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

hmm, net gebeld. kreeg een knakker aan de lijn, die zei dat het niet kon omdat het in hun algemene voorwaarden stond dat ze hun tarieven mogen wijzigen. Hij ontkende ook dat er al mensen waren afgesloten.

hij kwam alleen niet 100% zeker over.
iemand al een brief gestuurd voor opzegging en dat al bevestigd gekregen?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74288

Ik zal morgen even bellen (ben nu aan het werk). Maandagochtend ga (of bel) ik naar de rechtswinkel hier in Alkmaar. Ik stuur maandag gelijk een brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitBit3r
  • Laatst online: 11-03 08:13

BitBit3r

Lid

Er staat nu btw op de T-Mobile site dat de prijs van SMS berichten versturen omhoog gaat. (http://www.t-mobile.nl/ht...ns_en_tarieven/ps1.43.asp)

Kan ik een abo afsluiten voor de 16e juni en die daarna legaal weer opzeggen?

Wat er ook gebeuren moogh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

BitBit3r schreef op 24 mei 2003 @ 18:30:
Er staat nu btw op de T-Mobile site dat de prijs van SMS berichten versturen omhoog gaat. (http://www.t-mobile.nl/ht...ns_en_tarieven/ps1.43.asp)

Kan ik een abo afsluiten voor de 16e juni en die daarna legaal weer opzeggen?
ik denk het niet, omdat je nu die prijswijzigingen al weet, dus er eigenlijk al wel voor tekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Tot wanneer kun je een brief sturen????

En die drie maanden hoe wordt dat gerekend? Als je nu op dt moment nog in die drie maanden zit, of als de aankondiging binnen de drie maanden gerens zat? In geval van laatste, wat wordt als officiele datum gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
ik zou kunnen opzeggen, maar ik doe het niet heb ik besloten...

ik heb een prachtig nummer dat alleen maar uit 2 cijfers bestaat, en het bevalt me wel. het is goedkoop, en wel redelijk netwerk. ik heb toegang tot GPRS en als ik zou opzeggen, zou ik weer een nieuw nummer krijgen, en de kortingen zijn op dit moment toch niet aantrekkelijk. en vooral omdat ik op dit momnent een p800 heb, wil ik niet echt concessies gaan doen. ik zou wel een andere telefoon kunnen nemen, maar ja, ik zie het wel aan, want het bevalt me best :)

alleen jammer dat ik nog niet kan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65860

heb net de klantenservice gebeld 3x .....alle 3 beweren ze dat het in de algemene voorwaarden staat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Utopist- schreef op 24 May 2003 @ 21:08:
ik zou kunnen opzeggen, maar ik doe het niet heb ik besloten...

ik heb een prachtig nummer dat alleen maar uit 2 cijfers bestaat, en het bevalt me wel. het is goedkoop, en wel redelijk netwerk. ik heb toegang tot GPRS en als ik zou opzeggen, zou ik weer een nieuw nummer krijgen, en de kortingen zijn op dit moment toch niet aantrekkelijk. en vooral omdat ik op dit momnent een p800 heb, wil ik niet echt concessies gaan doen. ik zou wel een andere telefoon kunnen nemen, maar ja, ik zie het wel aan, want het bevalt me best :)

alleen jammer dat ik nog niet kan mailen.
Nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:36

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb 2 maanden geleden een los abbonement bij tmobile afgesloten. Eerste keer dat ik met tmobile bel als service provider. Ik moet zeggen dat ik het bereik en de diensten goed vind werken. Zou niet weten waarom ik nu mijn abbo zou opzeggen :P

[ Voor 13% gewijzigd door MaDLiVe op 25-05-2003 11:24 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

MaDLiVe schreef op 25 May 2003 @ 11:24:
Ik heb 2 maanden geleden een los abbonement bij tmobile afgesloten. Eerste keer dat ik met tmobile bel als service provider. Ik moet zeggen dat ik het bereik en de diensten goed vind werken. Zou niet weten waarom ik nu mijn abbo zou opzeggen :P
misschien dat als je een nieuw abbo afsluit, je een (bijna) gratis mobiel, geld oid terugkrijgt???

dat kan zo een paar honderd euro zijn als je een btje abbo afsluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

MeIsTwisted schreef op 25 May 2003 @ 12:46:
[...]

misschien dat als je een nieuw abbo afsluit, je een (bijna) gratis mobiel, geld oid terugkrijgt???

dat kan zo een paar honderd euro zijn als je een btje abbo afsluit
Ja maar bij welke provider zou ik dan moeten afsluiten. Vodafone heb ik al gehad. Dutchtone ben ik niet kapot van en KPN is me te duur.

Misschien een o2 los abbonement--> ook al zou ik mijn nummer wel graag willen houden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gewoon nog een keer vodafone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Richie_ schreef op 25 May 2003 @ 14:05:
Gewoon nog een keer vodafone....
Waarom geen T-Mobile? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenPictures
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Anoniem: 74288 schreef op 25 May 2003 @ 14:35:
[...]

Waarom geen T-Mobile? >:)
Ik heb 6 jaar Telfort abbo's gehad en nooit zoveel slechte ontvangst gehad als in de 2.5mndn dat ik nu T-mobile heb... en nee ik woon niet in een dorp :(

mijn abbo is van 24-03-03 en gaat dus regelrecht de prullebak in als ik het goed begrijp?

heeft iemand een voorbeeldbriefje ergens liggen? 8)

[ Voor 23% gewijzigd door GreenPictures op 27-05-2003 23:49 ]

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Tranced schreef op 27 mei 2003 @ 23:42:
[...]

Ik heb 6 jaar Telfort abbo's gehad en nooit zoveel slechte ontvangst gehad als in de 2maanden dat ik nu T-mobile heb... en nee ik woon niet in een dorp :(
Heb precies hetzelfde, woon in Den Haag, ontvangst in mijn huis is verschrikkelijk brak. Moet je ook niet proberen door te geven, want ze geloven je gewoon niet (2 t-mobile nummers, verschillende telefoons getest :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

kolere zeg!
heb hier ff alles door zitten lezen maar snap er helemaal nix meer van 8)7 , hoor hier 20 verschillende verhalen! kan mij iemand het juiste verhaal vertellen hoe het nou precies echt zit.
ik zelf ben begonnen met een Ben Abonement op 15 februari is er voor mij dan nog een mogelijkheid omhet op te zeggen :?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

als je abbo van 15 februari is niet meer omdat je abbo dan ouder is dan 3 maanden, in het burgerlijk wetboek staat dat als je een contract afsluit de tarieven niet verhoogt mogen worden in de 1e 3 maanden, anders mag je kostenloos je abbo opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Nou ik ga het gewoon proberen, ik had Ben toen het er net was en ongelooflijk veel gezeik toen (elke maand aanmaningen terwijl ik gewon betaalde). Nu 3 jaar neit gehad begin dit jaar weer genomen en het gezeik is er wederom, ik word er zo strontziek van dat ik zeker ga proberen dit abo op te zeggen, ik wil best mijn telefoon er voor inleveren zo scheitziek word ik ervan.

Ik heb het echt helemaal gehad mat die prutsers. Ik kan niet eens bellen op mijn werk terwijl ik in het centrum van hoofddorp werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

hey, ik zie dit topic beetje laat

Dat vorige MMS topic had geen poot om op te staan, dit kan misschien nog wel wat worden. Ik werk dinsdag weer (bij TM dus)...kzal het dan binnen even vragen >:)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80258

Off-topic:

Veel MMS opzeggingen zijn alsnog door TM geaccepteerd, had dus wel degelijk zin die topic. Ik ben toen ook van mijn abo afgekomen.

Nu weer on-topic dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:56
ik ben toen ook afgesloten
net als alsnog vele anderen

maar er zijn er toen ook een hoop niet afgesloten
die hadden wat minder geluk

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

binnen TM zeiden ze ook dat het wel zou lukken als je door bleef pushen. Maar in principe had niemand getekend voor een bepaalde MMS prijs aangezien deze voor TM (bij Ben dus) uberhaubt nog niet in de voorwaarde was opgenomen. En zoals iemand eerder ook zei was het een toevoeging en geen wijziging. Maargoed, vinnik allemaal suffe smoesjes.

Al die regeltjes tegenwoordig

Het lijkt me iig dat je hier ook wel onderuit moet kunnen komen.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34052

Selachii schreef op 02 June 2003 @ 09:26:
binnen TM zeiden ze ook dat het wel zou lukken als je door bleef pushen. Maar in principe had niemand getekend voor een bepaalde MMS prijs aangezien deze voor TM (bij Ben dus) uberhaubt nog niet in de voorwaarde was opgenomen. En zoals iemand eerder ook zei was het een toevoeging en geen wijziging. Maargoed, vinnik allemaal suffe smoesjes.

Al die regeltjes tegenwoordig

Het lijkt me iig dat je hier ook wel onderuit moet kunnen komen.
Dus jij gaat ons nu vertellen dat we er wel onderuit kunnen komen ? En aangezien jij bij TM werkt heb jij vast ook de oplossing.

Dus posten zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

heh, als het lukt zeker.
Ik weet alleen ook dat er zoiets in de voorwaarden staat als "prijswijzigingen onder voorbehoud"
Ik werk er part-time, dus ik zal het morgen/over-morgen ff navragen

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Selachii, misschien heel offtopic, maar wanneer komen die toestelkortingen weer bij TM? Ik wil m'n contract verlengen....maar er zijn geen acties.....is er een indicatie van wanneer er weer acties komen met TM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-04 03:54

Stephane

Behhhhh

Wil ik ook wel eens weten inderdaad. Orange sucks big-time. Wanneer je 60 euro per maand belt bij Orange, betaal je 18 cent per minuut, bij t-mobile 5 cent !!! SMS kost bij Orange 22 cent zonder mogelijkheden in bundels, bij T-mobile kan dat teruglopen (dankzij een actie) tot 5 eurocent ! Ik wil voorlopig alleen nog maar cashback acties e.d. en dan via T-mobile, maar dan wel een goeie cashback actie, zoals tijdens de introductie... t-mobile 300 voor 8 euro per maand of zo iets ??? Ik weet het niet meer, maar het zag er interessant uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Er zullen geen acties komen die onder de SIM Only abonnementen uitkomen lijkt me. Dan hebben die abonnementen helemaal geen zin meer. Dus de prijzen zullen niet lager gaan dan de helft denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 03-06-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

dat is voor mij niet zo boeiend, wil liever een leuk toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

T-Mobile zal denk ik nooit meer zo gaan stunten als Ben vroeger en T-Mobile in het begin... Ze hebben nog steeds het grootste verlies van alle netwerken, en het lijkt me dat Deutsche Telekom dat graag zo snel mogelijk ziet verdwijnen. Maar goed, we raken off-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

de verlengings aanbiedingen lopen voortdurend, de aanbieding is vorige week nog bijgesteld, VEEL beter dan een nieuw abo op dit moment, zeker als je een laag abo hebt :)
Bel de klantenservice voor een verlengings aanbieding of mail mij op m'n profiel email adres :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

heb niet zo een laag abo, heb een 450 abo, maar ga ehm bijstellen naar een kleinere 300 denk ik.....ik mail je wel, nadat ik m'n dealer gemaild heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

zucht, die gozer was er natuurlijk niet, maargoed, ik denk dat een hoop zeuren je ver kan krijgen :) kzal het volgende week alsnog even vragen maargoed....

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Selachii schreef op 04 June 2003 @ 22:12:
zucht, die gozer was er natuurlijk niet, maargoed, ik denk dat een hoop zeuren je ver kan krijgen :) kzal het volgende week alsnog even vragen maargoed....
Is het nu nog mogelijk het abbo op te zeggen eigelijk ? Ik heb het 12 maart afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

* MeIsTwisted gaat 1 dezer dagen ff een briefje sturen naar T-Mobile en hopen dat hij binnenkort van zijn abbo af is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

jah, ik zou gewoon zoveel mogelijk bellen en schrijven, dat helpt altijd. Faxen kan vast ook :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Iemand die toevallig nog een concept brief heeft liggen :P
Evetuele betrekbare artikelen/wetten? Verdere tips?
(ik heb mijne ook al vaker gepost -->vodafone opzeg topic 2x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

MaDLiVe schreef op 05 juni 2003 @ 19:07:
Iemand die toevallig nog een concept brief heeft liggen :P
Evetuele betrekbare artikelen/wetten? Verdere tips?
(ik heb mijne ook al vaker gepost -->vodafone opzeg topic 2x)
dat concept zou ik ook wel graag willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

hmm, helaas niks positiefs van mij. Op het intranet (voor mederwerkers dus) Staan pagina's vol met de 'legal-troep die de prijsverhoging 'rechtvaardigd' (if there is such a thing) :(
Op de klantenservice gaven ze trouwens aan dat ze er maar heel weinig negatieve reacties op kregen, dat is ook een beetje jammerlijk.

hebben de mensen die een brief hebben gestuurd nog wat gehoord?

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Selachii schreef op 12 June 2003 @ 14:49:
hmm, helaas niks positiefs van mij. Op het intranet (voor mederwerkers dus) Staan pagina's vol met de 'legal-troep die de prijsverhoging 'rechtvaardigd' (if there is such a thing) :(
Op de klantenservice gaven ze trouwens aan dat ze er maar heel weinig negatieve reacties op kregen, dat is ook een beetje jammerlijk.

hebben de mensen die een brief hebben gestuurd nog wat gehoord?
kheb al wel een hele mooie brief verstuurd op papier v/d zaak (waarhij ook op staat) een paar dagen geleden, maar nog niets gehoord. Ik hoop het echt! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46060

Kickerdekick.

Kreeg vandaag een brief van Tmobile dat mijnopzegging niet gehonoreerd wordt. Ze beroepen zich op artikel 7.2 van de algemene voorwaarden dat ze gerechtigd zijn hun tarieven te verhogen. Vervolgens beoepen ze zich op artikel 6:236 lid i van het burgerlijk wetboek, omdat ik het abbonement al langer dan drie maanden heb.

Weet iemand in welk artikel van BW beschreven wordt dat je bij contractbreuk het contract per direct kunt ontbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Anoniem: 46060 schreef op 19 June 2003 @ 13:52:
Kickerdekick.

Kreeg vandaag een brief van Tmobile dat mijnopzegging niet gehonoreerd wordt. Ze beroepen zich op artikel 7.2 van de algemene voorwaarden dat ze gerechtigd zijn hun tarieven te verhogen. Vervolgens beoepen ze zich op artikel 6:236 lid i van het burgerlijk wetboek, omdat ik het abbonement al langer dan drie maanden heb.

Weet iemand in welk artikel van BW beschreven wordt dat je bij contractbreuk het contract per direct kunt ontbinden?
damn, ik verw8 ook binnen enkele dagen een brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53547

damn, ik verw8 ook binnen enkele dagen een brief.
Ik heb de mijne vandaag ontvangen , me verzoek tot afsluiting is niet gehonoreerd . Omdat ik al langer dan 3 maanden een contract zou hebben . Heb het nog effe nagekeken ; ik heb mijn contract dus nu 2,5 maand . Een nieuwe brief is verstuurd met daarin vermeld , dat ik dus wel binnen die 3 maanden zit ....... wordt vervolgd .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

net weer ff gebeld. Ze waren mijn brief kwijtgeraakt, maar er werd mij nogmaals nadrukkelijk verteld, dat ik niet van mijn abbo af kon :(

* MeIsTwisted is boos :(

Is het iemand al wel gelukt?

[ Voor 12% gewijzigd door MeIsTwisted op 20-06-2003 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

Mijn abbo word per 27-6-03 stop gezet... maar ik heb nog steeds geen schriftelijke bevestiging ontvangen... mijn brief was 27-4 binnen gekomen bij T-Mobile, opzegtermijn van 2 maanden is nu voorbij dus.

alleen hopen dat ik mijn nummer mee kan nemen, na een berg telefoontjes en het nardukkelijk melden in de brief dat ik het nummer wil behouden heb ik daar nog geen duidelijkheid over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Tranced schreef op 24 June 2003 @ 20:28:
Mijn abbo word per 27-6-03 stop gezet... maar ik heb nog steeds geen schriftelijke bevestiging ontvangen... mijn brief was 27-4 binnen gekomen bij T-Mobile, opzegtermijn van 2 maanden is nu voorbij dus.

alleen hopen dat ik mijn nummer mee kan nemen, na een berg telefoontjes en het nardukkelijk melden in de brief dat ik het nummer wil behouden heb ik daar nog geen duidelijkheid over :(
maar heb jij je abbo langer dan 3 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tranced schreef op 24 June 2003 @ 20:28:

Die nummerportering kun je het beste regelen met je nieuwe provider. Die neemt dan contact op met T-Mobile en vraagt je nummer aan. Als ze het nummer dan vrijgeven heb jij je nummer weer terug. Het beste kun je dat doen vóór je abonnement definitief afloopt, want een nummer zonder aansluiting raakt sneller kwijt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:23

Brothar

meester

Sovereign,
Twee bladzijden terug had je het over een Europese richtlijn. Zou me kunnen vertellen welke dat is ? Ik zou deze graag eens bestuderen.

T-Mobile heeft Ben overgenomen, en daarvan iedere abonnee bericht gestuurd " ... maar voor u gaat er niets veranderen ..".
Inmiddels heb ik gemerkt dat er wel degelijk wat veranderd is: het incasso-beleid.
Bij Ben wilde - door electronic banking - betaling wel eens uitblijven, terwijl ik toch de opdracht had gegeven. Bij Ben was dat geen probleem: de daaropvolgende maandnota van Ben was perfect, want deze meldde exact wat er nog open stond.
Bij T-mobile moet je echt met een maand betalen, zo niet dan wordt de aansluiting geblokkeerd - door de computer (werd me vanmiddag verteld). Met als gevolg extra kosten om die blokkering op te heffen. Dit wordt dan vermeld als administratiekosten.

Administratiekosten worden nu juist niet gemaakt, en staan ok niet (m.i.) in verhouding tot de abonnementskosten. Ik wilt dit nu 's gaan uitzoeken.

eagle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04 12:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik heb ook nog steeds geen reactie gekregen op mijn brief die ik op 10 juni verstuurd heb, maar ik heb wel een ontvangstbevestiging van de PTT post.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

MeIsTwisted schreef op 24 juni 2003 @ 20:30:
[...]

maar heb jij je abbo langer dan 3 maanden?
Nee.. anders geld de regeling ook niet. Je kan toch wel lezen in de rest van het topic dat je abbo NA 16 maart 2003 afgesloten moet zijn. mijne is van 24-3-2003.

Orange is nu bezig met de nummerportering als het goed is, ik had 1 maand geleden voor de zekerheid al een nieuw abbo afgesloten...

Je nummer moet nog actief zijn voor portering, als je abbo als beeindigd is is je nummer ook verloren.

Ginz> mijn brief is 27-4 bij T-mobile binnen gekomen, per 27-6 word mijn abbo dus geannuleerd... maar dat weet ik pas sinds gisteren omndat ik zelf naar t-mobile heb gebeld.
Ze sturen er geen brief over... ze zeggen wel dat ze dat doen maar dat "vergeten"ze denk ik, gewoon bellen naar T-mobile en er 1 eisen. Dit soort dingen wil je wel op schrif hebben.

Ik heb dus ook bepaalde stukken van de gesprekken met t-mobile opgenomen.

[edit]

Ik krijg net foon van Orange (mijn nieuwe abbo) dat de nummerportering op 2-7 zal gebeuren, per 27-6 ging dat niet meer helaas...

8)

[ Voor 37% gewijzigd door GreenPictures op 25-06-2003 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Tranced schreef op 25 juni 2003 @ 11:46:
[...]

[edit]

Ik krijg net foon van Orange (mijn nieuwe abbo) dat de nummerportering op 2-7 zal gebeuren, per 27-6 ging dat niet meer helaas...

8)
Dat opnemen moet je wel toestemming voor hebben anders is het niet rechtsgeldig....heb je er nog niets aan...

Ik zou ook T-Mobile ff bellen dat ze je einddatum verschuiven, omdat als Orange op 02-07-2003 je nummer zal porteren gaat dat niet lukken als je telefoon al op 27-06-2003 is afgesloten...

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

Tranced schreef op 25 juni 2003 @ 11:46:
[...]

Nee.. anders geld de regeling ook niet. Je kan toch wel lezen in de rest van het topic dat je abbo NA 16 maart 2003 afgesloten moet zijn. mijne is van 24-3-2003.

Orange is nu bezig met de nummerportering als het goed is, ik had 1 maand geleden voor de zekerheid al een nieuw abbo afgesloten...

Je nummer moet nog actief zijn voor portering, als je abbo als beeindigd is is je nummer ook verloren.

Ginz> mijn brief is 27-4 bij T-mobile binnen gekomen, per 27-6 word mijn abbo dus geannuleerd... maar dat weet ik pas sinds gisteren omndat ik zelf naar t-mobile heb gebeld.
Ze sturen er geen brief over... ze zeggen wel dat ze dat doen maar dat "vergeten"ze denk ik, gewoon bellen naar T-mobile en er 1 eisen. Dit soort dingen wil je wel op schrif hebben.

[edit]

8)
Ik heb ook een derde brief gestuurd maar ben weer geweigerd, Tranced, zou jij een kopie kunnen plaatsen van de brief waarmee je bent geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 11:25
Ik ben ook wel benieuwd naar de brief van Tranced, mijn abbo is namelijk op 21-03-2003 geactiveerd, dus ik zou ook nog kunnen opzeggen volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

tymiek schreef op 25 June 2003 @ 12:06:
[...]

Dat opnemen moet je wel toestemming voor hebben anders is het niet rechtsgeldig....heb je er nog niets aan...

Ik zou ook T-Mobile ff bellen dat ze je einddatum verschuiven, omdat als Orange op 02-07-2003 je nummer zal porteren gaat dat niet lukken als je telefoon al op 27-06-2003 is afgesloten...
Ik heb direct na het gesprek met T-mobile Orange gebeld en die zijn gelijk aan de slag gegaan (top klantenservice!!) en hebben T-mobile gebeld.. Orange zou het nummer niet op 27-6 kunnen porteren dus hebben ze met t-mobile afgesproken dat het per 2-7 gaat gebeuren :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~mn_groen/tmobile.jpg

:D

De brief waarnaa jullie benieuwd zijn:

T-Mobile Netherlands BV
tav. KLachten
Postbus 16272
2500BG Den Haag

Naam
adres
telnummer
Klantnr. x.x.xxxxxx

Betreft : Opzegging contract overeenkomst

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw verhoging van de sms kosten per bericht wil ik mijn contract met
T-Mobile Netherlands bv per direct kostenloos opzeggen. Dit omdat T-Mobile Netehrlands bv het sms tarief van 20 eurocent
naar 22 eurocent per bericht per 16-07-03 gaat verhogen, ik heb bij het aangaan van mijn contract voor een bedrag van
20 eurocent per bericht getekend. In artikel 7.1 van uw algemene voorwaarden schrijft u dat de
prijs van de diensten wordt bepaalt op de datum van tot standkoming van het contract.
Zoals u begrijpt ga ik niet accoord met deze tariefswijzing, op grond van
artikel 6;236 lid i van het Burgerlijk Wetboek eis ik dus om het contract met T-Mobile Netherlands bv kostenloos word beeindigd sinds ik nog in de 1e 3 maanden van mijn contract zit. Mijn abbonnement is op 24-03-2003 afgesloten.

Ik wens mijn mobielnummer 06xxxxxxx mee te nemen naar een volgende abbonnement bij een andere provider dus ik zou graag weten per welke datum mijn abbonnemt bij T-Mobile opgezegd gaat worden omdat ik het nummer anders verlies.

Met vriendelijke groet,

xxx

dat nummerbehoud moet je verder wel zelf regelen met je nieuwe provider!!

Ik weet alleen niet of je nu nog op tijd bent met het opzeggen wat de datum van de verhoging is al voorbij en werd een maand voor de verhoging gemeld.

suc6!

Ik ben blij met mijn nieuwe Siemens S55 en Orange abbo iedergeval, de Siemens CL50 heb ik aan mn vriendin gegeven die ik bij het T-mobile abbo had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tranced schreef op 25 June 2003 @ 22:16:
Ik ben blij met mijn nieuwe Siemens S55 en Orange abbo iedergeval, de Siemens CL50 heb ik aan mn vriendin gegeven die ik bij het T-mobile abbo had :D
[off-topic]Kreeg jij je vriendin bij een T-Mobile abonnement :?
;)
[/off-topic]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

haas schreef op 25 June 2003 @ 22:24:
[...]

[off-topic]Kreeg jij je vriendin bij een T-Mobile abonnement :?
;)
[/off-topic]
met deze heb ik een iets langer contract ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenPictures

GreenPictures

Feestgraaf

de laatste update:

Mijn nummer is gisteren overgezet van T-Mobile naar Orange en de T-Mobile sim is afgesloten

8)

is nog meer mensen het gelukt of ben ik de enigste gelukkige met een nieuwe foon.abbo?

[ Voor 28% gewijzigd door GreenPictures op 03-07-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
ik heb toevallig afgelopen weekend een T-mobile abbo afgesloten
enige kans dat het gaat lukken om hem te ontbinden of zou ik al voor de nieuwe tarieven getekend hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83321

Tuurlijk lukt dat niet. Het is al in Juni ingegaan en jij sluit je abbo af in Juli.... :?

Verhoogde O2 nou maar is de tarieven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
in het bericht van Tranced staat dat het per 16-07-03 ingaat...
is dus een tikvout?
jammer het zou te mooi om waar te zijn geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83321

Chaser2600 schreef op 10 July 2003 @ 08:29:
in het bericht van Tranced staat dat het per 16-07-03 ingaat...
is dus een tikvout?
jammer het zou te mooi om waar te zijn geweest ;)
Volgens de eerste post in dit topic:
Let op: standaard sms tarief wijzigt per 16 juni naar 22 cent per bericht (inc btw). Stuur je meer dan 15 berichten per maand? Neem dan een aanvullende sms-bundel voor voordelig sms-en vanaf 10 cent per bericht. Kijk voor meer informatie en voorwaarden op www.t-mobile.nl
En al zou je hem afgelopen weekend hebben afgesloten toen waren de nieuwe tarieven al bekend. En je dient binnen (dacht ik, niet 100% zeker) 14 dagen na bekend making op te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
ok, stom stom stom |:( |:( |:(
de volgende keer zal ik beter uit mijn doppen kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
Ik had een brief gestuurd, maar ze beweren die brief niet ontvangen te hebben.. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin om er mee moeite over te doen.. dus jammer maar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
Ik zat dus gezellig met mijn vriendin een paar dagen op ameland, wil ik gisteren op m'n telefoon kijken, staat er "Kaartfout" dus ik dacht dat het door het zand kwam... Na een paar keer proberen en schoonmaken gaf hij nog steeds "Kaartfout" dus mijn vriendin mij bellen... Ik ben afgesloten :p

M'n brief heeft dus toch effect gehad.. Tijd voor een P800 :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ben ook afgesloten. Yay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88796

Ok allemaal........ na grondig onderzoek HIER NU VOOR EENS EN ALTIJD DE DUIDELIJKHEID DIE IEDEREEN ZOEKT.

* Alle abonnementen welke voor de naamswijziging van Ben naar T-Mobile zijn afgesloten, blijven dezelfde voorwaarden behouden. Het is alleen de naam van het abonnement welke gewijzigd is. Het is natuurlijk niet mogelijk de naam Ben Vaak bijvoorbeeld te blijven houden, als de bedrijfsnaam wijzigd.
* In de Algemene Voorwaarden staat dat T-Mobile (Ben) de voorwaarden kan en mag wijzigen, zonder jouw toestemming (Art. 2.4). Hiervoor heb je dus al getekend bij tekenen van contract. Het is inderdaad zo dat vroeger een opzeg termijn gold van 48 uur, maar dat is dus gewijzigd.
* Het recht tot opzeggen na een tariefswijziging is er ALLEEN VOOR KLANTEN met een NIEUW abonnement niet ouder dan 3 maanden op het moment dat de tariefwijziging wordt doorgevoerd. Jij valt hier buiten en kan hier geen recht aan ontlenen. Dit recht staat expliciet vermeld in het Burgelijk wetboek (zie Algemene voorwaarden Artikel 6:236 lid i ).
* Echter artikel 7 van de Algemene Voorwaarden is inderdaad een discutabel punt. Want strikt genomen staat hier. T-Mobile gebruikt de geldende prijslijst van moment van aansluiting, maar mag de prijslijst wijzigen. Er staat dus NIET dat de normale prijzen gewijzigd mogen worden. Ondanks dat dit er niet staat, is er nog geen reden tot kosteloos opzeggen. Mocht T-Mobile nl. de prijzen niet mogen hebben verhoogd, moet zij de mogelijkheid krijgen dit te corrigeren. Maar je kan er donderop tegen zeggen dat ze daarna onmiddelijk de voorwaarden wijzigen en corrigeren zodat ze wel weer in hun recht staan.
Nogmaals dit is dus een discutabel punt......... zwart wit gezien staat er namelijk nergens iets over aanpassing van prijzen, maar mogelijk is er weer een wettelijke bepaling waarbij het wel mogelijk is (denk aan inflatie correctie etc.).

Kortom, kosteloos opzeggen is niet mogelijk!

NUMMERBEHOUD
Intern nummerbehoud is inderdaad meestal niet mogelijk, omdat je een lopend abonnement bij de betreffende provider hebt. Je moet het zo zien dat nummerbehoud puur iets is vanuit de overheid (de OPTA) en niet zozeer vanuit de providers zelf. In sommige gevallen kan je wel van prepaid naar abonnement en heeeeeeeeeel soms van abonnement naar prepaid, maar een abonnementnummer over een abonnement nummer heen zetten, wordt meestal niet gedaan. Dit heeft puur te maken met de commissie welke aan dealers wordt gegeven in geval van het afsluiten van een nieuw abonnement en in geval van het verlengen van een abonnement (ingewikkeld verhaal).

Hoop dat het zo duidelijker is voor iedereen.
Pagina: 1 2 Laatste