Hoofdcategorieën
Topicacties

Prijsverhoging SMS -> T-mobile abo kostenloos opzeggen?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

Selachii, misschien heel offtopic, maar wanneer komen die toestelkortingen weer bij TM? Ik wil m'n contract verlengen....maar er zijn geen acties.....is er een indicatie van wanneer er weer acties komen met TM?

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Behhhhh
Reg. datum: 18 mei 2003

Wil ik ook wel eens weten inderdaad. Orange sucks big-time. Wanneer je 60 euro per maand belt bij Orange, betaal je 18 cent per minuut, bij t-mobile 5 cent !!! SMS kost bij Orange 22 cent zonder mogelijkheden in bundels, bij T-mobile kan dat teruglopen (dankzij een actie) tot 5 eurocent ! Ik wil voorlopig alleen nog maar cashback acties e.d. en dan via T-mobile, maar dan wel een goeie cashback actie, zoals tijdens de introductie... t-mobile 300 voor 8 euro per maand of zo iets ??? Ik weet het niet meer, maar het zag er interessant uit !

Reg. datum: 02 april 2003

Er zullen geen acties komen die onder de SIM Only abonnementen uitkomen lijkt me. Dan hebben die abonnementen helemaal geen zin meer. Dus de prijzen zullen niet lager gaan dan de helft denk ik.

ATB308 wijzigde dit bericht 03-06-2003 11:04 (3%)

Papa van Arjun

dat is voor mij niet zo boeiend, wil liever een leuk toestel :)

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Reg. datum: 02 april 2003

T-Mobile zal denk ik nooit meer zo gaan stunten als Ben vroeger en T-Mobile in het begin... Ze hebben nog steeds het grootste verlies van alle netwerken, en het lijkt me dat Deutsche Telekom dat graag zo snel mogelijk ziet verdwijnen. Maar goed, we raken off-topic.

gamedev

de verlengings aanbiedingen lopen voortdurend, de aanbieding is vorige week nog bijgesteld, VEEL beter dan een nieuw abo op dit moment, zeker als je een laag abo hebt :)
Bel de klantenservice voor een verlengings aanbieding of mail mij op m'n profiel email adres :)

...gamen blijft leuk...

Papa van Arjun

heb niet zo een laag abo, heb een 450 abo, maar ga ehm bijstellen naar een kleinere 300 denk ik.....ik mail je wel, nadat ik m'n dealer gemaild heb ;)

gamedev

zucht, die gozer was er natuurlijk niet, maargoed, ik denk dat een hoop zeuren je ver kan krijgen :) kzal het volgende week alsnog even vragen maargoed....

...gamen blijft leuk...

.-Observer-.

quote:
Selachii schreef op 04 June 2003 @ 22:12:
zucht, die gozer was er natuurlijk niet, maargoed, ik denk dat een hoop zeuren je ver kan krijgen :) kzal het volgende week alsnog even vragen maargoed....
Is het nu nog mogelijk het abbo op te zeggen eigelijk ? Ik heb het 12 maart afgesloten.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen

not a Twisted mind

* MeIsTwisted gaat 1 dezer dagen ff een briefje sturen naar T-Mobile en hopen dat hij binnenkort van zijn abbo af is

Multimonitor is relax :P

gamedev

jah, ik zou gewoon zoveel mogelijk bellen en schrijven, dat helpt altijd. Faxen kan vast ook :)

...gamen blijft leuk...

.-Observer-.

Iemand die toevallig nog een concept brief heeft liggen :P
Evetuele betrekbare artikelen/wetten? Verdere tips?
(ik heb mijne ook al vaker gepost -->vodafone opzeg topic 2x)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen

not a Twisted mind

quote:
MaDLiVe schreef op 05 juni 2003 @ 19:07:
Iemand die toevallig nog een concept brief heeft liggen :P
Evetuele betrekbare artikelen/wetten? Verdere tips?
(ik heb mijne ook al vaker gepost -->vodafone opzeg topic 2x)
dat concept zou ik ook wel graag willen hebben

gamedev

hmm, helaas niks positiefs van mij. Op het intranet (voor mederwerkers dus) Staan pagina's vol met de 'legal-troep die de prijsverhoging 'rechtvaardigd' (if there is such a thing) :(
Op de klantenservice gaven ze trouwens aan dat ze er maar heel weinig negatieve reacties op kregen, dat is ook een beetje jammerlijk.

hebben de mensen die een brief hebben gestuurd nog wat gehoord?

...gamen blijft leuk...

not a Twisted mind

quote:
Selachii schreef op 12 June 2003 @ 14:49:
hmm, helaas niks positiefs van mij. Op het intranet (voor mederwerkers dus) Staan pagina's vol met de 'legal-troep die de prijsverhoging 'rechtvaardigd' (if there is such a thing) :(
Op de klantenservice gaven ze trouwens aan dat ze er maar heel weinig negatieve reacties op kregen, dat is ook een beetje jammerlijk.

hebben de mensen die een brief hebben gestuurd nog wat gehoord?
kheb al wel een hele mooie brief verstuurd op papier v/d zaak (waarhij ook op staat) een paar dagen geleden, maar nog niets gehoord. Ik hoop het echt! :Y

Reg. datum: 18 januari 2002

Kickerdekick.

Kreeg vandaag een brief van Tmobile dat mijnopzegging niet gehonoreerd wordt. Ze beroepen zich op artikel 7.2 van de algemene voorwaarden dat ze gerechtigd zijn hun tarieven te verhogen. Vervolgens beoepen ze zich op artikel 6:236 lid i van het burgerlijk wetboek, omdat ik het abbonement al langer dan drie maanden heb.

Weet iemand in welk artikel van BW beschreven wordt dat je bij contractbreuk het contract per direct kunt ontbinden?

Mijn specs Rockford Fosgate Power

not a Twisted mind

quote:
PatriXx schreef op 19 June 2003 @ 13:52:
Kickerdekick.

Kreeg vandaag een brief van Tmobile dat mijnopzegging niet gehonoreerd wordt. Ze beroepen zich op artikel 7.2 van de algemene voorwaarden dat ze gerechtigd zijn hun tarieven te verhogen. Vervolgens beoepen ze zich op artikel 6:236 lid i van het burgerlijk wetboek, omdat ik het abbonement al langer dan drie maanden heb.

Weet iemand in welk artikel van BW beschreven wordt dat je bij contractbreuk het contract per direct kunt ontbinden?
damn, ik verw8 ook binnen enkele dagen een brief.

Reg. datum: 17 april 2002

quote:
damn, ik verw8 ook binnen enkele dagen een brief.
Ik heb de mijne vandaag ontvangen , me verzoek tot afsluiting is niet gehonoreerd . Omdat ik al langer dan 3 maanden een contract zou hebben . Heb het nog effe nagekeken ; ik heb mijn contract dus nu 2,5 maand . Een nieuwe brief is verstuurd met daarin vermeld , dat ik dus wel binnen die 3 maanden zit ....... wordt vervolgd .

not a Twisted mind

net weer ff gebeld. Ze waren mijn brief kwijtgeraakt, maar er werd mij nogmaals nadrukkelijk verteld, dat ik niet van mijn abbo af kon :(

* MeIsTwisted is boos :(

Is het iemand al wel gelukt?

MeIsTwisted wijzigde dit bericht 20-06-2003 15:18 (12%)

Music is my life...

Mijn abbo word per 27-6-03 stop gezet... maar ik heb nog steeds geen schriftelijke bevestiging ontvangen... mijn brief was 27-4 binnen gekomen bij T-Mobile, opzegtermijn van 2 maanden is nu voorbij dus.

alleen hopen dat ik mijn nummer mee kan nemen, na een berg telefoontjes en het nardukkelijk melden in de brief dat ik het nummer wil behouden heb ik daar nog geen duidelijkheid over :(

Canon EOS 50D & 20D - Flitslicht, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis -

not a Twisted mind

quote:
Tranced schreef op 24 June 2003 @ 20:28:
Mijn abbo word per 27-6-03 stop gezet... maar ik heb nog steeds geen schriftelijke bevestiging ontvangen... mijn brief was 27-4 binnen gekomen bij T-Mobile, opzegtermijn van 2 maanden is nu voorbij dus.

alleen hopen dat ik mijn nummer mee kan nemen, na een berg telefoontjes en het nardukkelijk melden in de brief dat ik het nummer wil behouden heb ik daar nog geen duidelijkheid over :(
maar heb jij je abbo langer dan 3 maanden?

Reg. datum: 18 oktober 2001

quote:
Tranced schreef op 24 June 2003 @ 20:28:

Die nummerportering kun je het beste regelen met je nieuwe provider. Die neemt dan contact op met T-Mobile en vraagt je nummer aan. Als ze het nummer dan vrijgeven heb jij je nummer weer terug. Het beste kun je dat doen vóór je abonnement definitief afloopt, want een nummer zonder aansluiting raakt sneller kwijt.

meester
Reg. datum: 08 oktober 2000

Sovereign,
Twee bladzijden terug had je het over een Europese richtlijn. Zou me kunnen vertellen welke dat is ? Ik zou deze graag eens bestuderen.

T-Mobile heeft Ben overgenomen, en daarvan iedere abonnee bericht gestuurd " ... maar voor u gaat er niets veranderen ..".
Inmiddels heb ik gemerkt dat er wel degelijk wat veranderd is: het incasso-beleid.
Bij Ben wilde - door electronic banking - betaling wel eens uitblijven, terwijl ik toch de opdracht had gegeven. Bij Ben was dat geen probleem: de daaropvolgende maandnota van Ben was perfect, want deze meldde exact wat er nog open stond.
Bij T-mobile moet je echt met een maand betalen, zo niet dan wordt de aansluiting geblokkeerd - door de computer (werd me vanmiddag verteld). Met als gevolg extra kosten om die blokkering op te heffen. Dit wordt dan vermeld als administratiekosten.

Administratiekosten worden nu juist niet gemaakt, en staan ok niet (m.i.) in verhouding tot de abonnementskosten. Ik wilt dit nu 's gaan uitzoeken.

eagle

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie & Meuker
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Ik heb ook nog steeds geen reactie gekregen op mijn brief die ik op 10 juni verstuurd heb, maar ik heb wel een ontvangstbevestiging van de PTT post.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
Onwetendheid is een gift

Music is my life...

quote:
MeIsTwisted schreef op 24 juni 2003 @ 20:30:
[...]

maar heb jij je abbo langer dan 3 maanden?
Nee.. anders geld de regeling ook niet. Je kan toch wel lezen in de rest van het topic dat je abbo NA 16 maart 2003 afgesloten moet zijn. mijne is van 24-3-2003.

Orange is nu bezig met de nummerportering als het goed is, ik had 1 maand geleden voor de zekerheid al een nieuw abbo afgesloten...

Je nummer moet nog actief zijn voor portering, als je abbo als beeindigd is is je nummer ook verloren.

Ginz> mijn brief is 27-4 bij T-mobile binnen gekomen, per 27-6 word mijn abbo dus geannuleerd... maar dat weet ik pas sinds gisteren omndat ik zelf naar t-mobile heb gebeld.
Ze sturen er geen brief over... ze zeggen wel dat ze dat doen maar dat "vergeten"ze denk ik, gewoon bellen naar T-mobile en er 1 eisen. Dit soort dingen wil je wel op schrif hebben.

Ik heb dus ook bepaalde stukken van de gesprekken met t-mobile opgenomen.

[edit]

Ik krijg net foon van Orange (mijn nieuwe abbo) dat de nummerportering op 2-7 zal gebeuren, per 27-6 ging dat niet meer helaas...

8)

Tranced wijzigde dit bericht 25-06-2003 11:51 (37%)

Canon EOS 50D & 20D - Flitslicht, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis -

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: