Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
hij kwam alleen niet 100% zeker over.
iemand al een brief gestuurd voor opzegging en dat al bevestigd gekregen?
Multimonitor is relax :P
Kan ik een abo afsluiten voor de 16e juni en die daarna legaal weer opzeggen?
Wat er ook gebeuren moogh...
ik denk het niet, omdat je nu die prijswijzigingen al weet, dus er eigenlijk al wel voor tekentquote:BitBit3r schreef op 24 mei 2003 @ 18:30:
Er staat nu btw op de T-Mobile site dat de prijs van SMS berichten versturen omhoog gaat. (http://www.t-mobile.nl/ht...ns_en_tarieven/ps1.43.asp)
Kan ik een abo afsluiten voor de 16e juni en die daarna legaal weer opzeggen?
En die drie maanden hoe wordt dat gerekend? Als je nu op dt moment nog in die drie maanden zit, of als de aankondiging binnen de drie maanden gerens zat? In geval van laatste, wat wordt als officiele datum gezien?
ik heb een prachtig nummer dat alleen maar uit 2 cijfers bestaat, en het bevalt me wel. het is goedkoop, en wel redelijk netwerk. ik heb toegang tot GPRS en als ik zou opzeggen, zou ik weer een nieuw nummer krijgen, en de kortingen zijn op dit moment toch niet aantrekkelijk. en vooral omdat ik op dit momnent een p800 heb, wil ik niet echt concessies gaan doen. ik zou wel een andere telefoon kunnen nemen, maar ja, ik zie het wel aan, want het bevalt me best
alleen jammer dat ik nog niet kan mailen.
Reg. datum: 22 september 2002
MBPADCZ
Nummerbehoud?quote:-Utopist- schreef op 24 May 2003 @ 21:08:
ik zou kunnen opzeggen, maar ik doe het niet heb ik besloten...
ik heb een prachtig nummer dat alleen maar uit 2 cijfers bestaat, en het bevalt me wel. het is goedkoop, en wel redelijk netwerk. ik heb toegang tot GPRS en als ik zou opzeggen, zou ik weer een nieuw nummer krijgen, en de kortingen zijn op dit moment toch niet aantrekkelijk. en vooral omdat ik op dit momnent een p800 heb, wil ik niet echt concessies gaan doen. ik zou wel een andere telefoon kunnen nemen, maar ja, ik zie het wel aan, want het bevalt me best
alleen jammer dat ik nog niet kan mailen.
MaDLiVe wijzigde dit bericht 25-05-2003 11:24 (13%)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen
misschien dat als je een nieuw abbo afsluit, je een (bijna) gratis mobiel, geld oid terugkrijgt???quote:MaDLiVe schreef op 25 May 2003 @ 11:24:
Ik heb 2 maanden geleden een los abbonement bij tmobile afgesloten. Eerste keer dat ik met tmobile bel als service provider. Ik moet zeggen dat ik het bereik en de diensten goed vind werken. Zou niet weten waarom ik nu mijn abbo zou opzeggen
dat kan zo een paar honderd euro zijn als je een btje abbo afsluit
Ja maar bij welke provider zou ik dan moeten afsluiten. Vodafone heb ik al gehad. Dutchtone ben ik niet kapot van en KPN is me te duur.quote:MeIsTwisted schreef op 25 May 2003 @ 12:46:
[...]
misschien dat als je een nieuw abbo afsluit, je een (bijna) gratis mobiel, geld oid terugkrijgt???
dat kan zo een paar honderd euro zijn als je een btje abbo afsluit
Misschien een o2 los abbonement--> ook al zou ik mijn nummer wel graag willen houden.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen
Waarom geen T-Mobile?quote:_Richie_ schreef op 25 May 2003 @ 14:05:
Gewoon nog een keer vodafone....
Ik heb 6 jaar Telfort abbo's gehad en nooit zoveel slechte ontvangst gehad als in de 2.5mndn dat ik nu T-mobile heb... en nee ik woon niet in een dorpquote:
mijn abbo is van 24-03-03 en gaat dus regelrecht de prullebak in als ik het goed begrijp?
heeft iemand een voorbeeldbriefje ergens liggen?
Tranced wijzigde dit bericht 27-05-2003 23:49 (23%)
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
Reg. datum: 06 oktober 2000
Heb precies hetzelfde, woon in Den Haag, ontvangst in mijn huis is verschrikkelijk brak. Moet je ook niet proberen door te geven, want ze geloven je gewoon niet (2 t-mobile nummers, verschillende telefoons getestquote:Tranced schreef op 27 mei 2003 @ 23:42:
[...]
Ik heb 6 jaar Telfort abbo's gehad en nooit zoveel slechte ontvangst gehad als in de 2maanden dat ik nu T-mobile heb... en nee ik woon niet in een dorp
Tolhek Terminators (501819) in V.231
heb hier ff alles door zitten lezen maar snap er helemaal nix meer van
ik zelf ben begonnen met een Ben Abonement op 15 februari is er voor mij dan nog een mogelijkheid omhet op te zeggen
PSN: Biersletje
Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis
Ik heb het echt helemaal gehad mat die prutsers. Ik kan niet eens bellen op mijn werk terwijl ik in het centrum van hoofddorp werk
Phenom II X4 955, Gigabyte MA790XT-UD4P, 8GB RAM, XFX Radeon HD4890 XXX, Cooler Master 620m
Dat vorige MMS topic had geen poot om op te staan, dit kan misschien nog wel wat worden. Ik werk dinsdag weer (bij TM dus)...kzal het dan binnen even vragen
...gamen blijft leuk...
Reg. datum: 05 maart 2003
Veel MMS opzeggingen zijn alsnog door TM geaccepteerd, had dus wel degelijk zin die topic. Ik ben toen ook van mijn abo afgekomen.
Nu weer on-topic dan...
net als alsnog vele anderen
maar er zijn er toen ook een hoop niet afgesloten
die hadden wat minder geluk
Tijd van werken, tijd van rusten
Al die regeltjes tegenwoordig
Het lijkt me iig dat je hier ook wel onderuit moet kunnen komen.
...gamen blijft leuk...
Reg. datum: 30 augustus 2001
Dus jij gaat ons nu vertellen dat we er wel onderuit kunnen komen ? En aangezien jij bij TM werkt heb jij vast ook de oplossing.quote:Selachii schreef op 02 June 2003 @ 09:26:
binnen TM zeiden ze ook dat het wel zou lukken als je door bleef pushen. Maar in principe had niemand getekend voor een bepaalde MMS prijs aangezien deze voor TM (bij Ben dus) uberhaubt nog niet in de voorwaarde was opgenomen. En zoals iemand eerder ook zei was het een toevoeging en geen wijziging. Maargoed, vinnik allemaal suffe smoesjes.
Al die regeltjes tegenwoordig
Het lijkt me iig dat je hier ook wel onderuit moet kunnen komen.
Dus posten zou ik zeggen.
Biertje !!!!!!
Ik weet alleen ook dat er zoiets in de voorwaarden staat als "prijswijzigingen onder voorbehoud"
Ik werk er part-time, dus ik zal het morgen/over-morgen ff navragen
...gamen blijft leuk...