Hoofdcategorieën
Topicacties

Prijsverhoging SMS -> T-mobile abo kostenloos opzeggen?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

quote:
Rockster schreef op 23 mei 2003 @ 19:37:
Okay ik heb dus ook net bericht gehad via de mail:

[...]

Ik denk dat ik snel nog even een abo'tje ga halen bij de telefoonboer, met een mooi toestel ;) Ben ik er over een maand of 3 weer vanaf!
hey, zou je mij dat mailtje kunnen forwarden? Als bewijsmateriaal? >:)

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

not a Twisted mind

hmm, net gebeld. kreeg een knakker aan de lijn, die zei dat het niet kon omdat het in hun algemene voorwaarden stond dat ze hun tarieven mogen wijzigen. Hij ontkende ook dat er al mensen waren afgesloten.

hij kwam alleen niet 100% zeker over.
iemand al een brief gestuurd voor opzegging en dat al bevestigd gekregen?

Multimonitor is relax :P

*Prikt*
Reg. datum: 25 december 2002

Ik zal morgen even bellen (ben nu aan het werk). Maandagochtend ga (of bel) ik naar de rechtswinkel hier in Alkmaar. Ik stuur maandag gelijk een brief.

Lid
Reg. datum: 29 november 1999

Er staat nu btw op de T-Mobile site dat de prijs van SMS berichten versturen omhoog gaat. (http://www.t-mobile.nl/ht...ns_en_tarieven/ps1.43.asp)

Kan ik een abo afsluiten voor de 16e juni en die daarna legaal weer opzeggen?

Wat er ook gebeuren moogh...

not a Twisted mind

quote:
BitBit3r schreef op 24 mei 2003 @ 18:30:
Er staat nu btw op de T-Mobile site dat de prijs van SMS berichten versturen omhoog gaat. (http://www.t-mobile.nl/ht...ns_en_tarieven/ps1.43.asp)

Kan ik een abo afsluiten voor de 16e juni en die daarna legaal weer opzeggen?
ik denk het niet, omdat je nu die prijswijzigingen al weet, dus er eigenlijk al wel voor tekent

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Tot wanneer kun je een brief sturen????

En die drie maanden hoe wordt dat gerekend? Als je nu op dt moment nog in die drie maanden zit, of als de aankondiging binnen de drie maanden gerens zat? In geval van laatste, wat wordt als officiele datum gezien?

ik zou kunnen opzeggen, maar ik doe het niet heb ik besloten...

ik heb een prachtig nummer dat alleen maar uit 2 cijfers bestaat, en het bevalt me wel. het is goedkoop, en wel redelijk netwerk. ik heb toegang tot GPRS en als ik zou opzeggen, zou ik weer een nieuw nummer krijgen, en de kortingen zijn op dit moment toch niet aantrekkelijk. en vooral omdat ik op dit momnent een p800 heb, wil ik niet echt concessies gaan doen. ik zou wel een andere telefoon kunnen nemen, maar ja, ik zie het wel aan, want het bevalt me best :)

alleen jammer dat ik nog niet kan mailen.

TwitterLast.fm
⌘ 

heb net de klantenservice gebeld 3x .....alle 3 beweren ze dat het in de algemene voorwaarden staat :X

MBPADCZ

*Prikt*

quote:
-Utopist- schreef op 24 May 2003 @ 21:08:
ik zou kunnen opzeggen, maar ik doe het niet heb ik besloten...

ik heb een prachtig nummer dat alleen maar uit 2 cijfers bestaat, en het bevalt me wel. het is goedkoop, en wel redelijk netwerk. ik heb toegang tot GPRS en als ik zou opzeggen, zou ik weer een nieuw nummer krijgen, en de kortingen zijn op dit moment toch niet aantrekkelijk. en vooral omdat ik op dit momnent een p800 heb, wil ik niet echt concessies gaan doen. ik zou wel een andere telefoon kunnen nemen, maar ja, ik zie het wel aan, want het bevalt me best :)

alleen jammer dat ik nog niet kan mailen.
Nummerbehoud?

.-Observer-.

Ik heb 2 maanden geleden een los abbonement bij tmobile afgesloten. Eerste keer dat ik met tmobile bel als service provider. Ik moet zeggen dat ik het bereik en de diensten goed vind werken. Zou niet weten waarom ik nu mijn abbo zou opzeggen :P

MaDLiVe wijzigde dit bericht 25-05-2003 11:24 (13%)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen

not a Twisted mind

quote:
MaDLiVe schreef op 25 May 2003 @ 11:24:
Ik heb 2 maanden geleden een los abbonement bij tmobile afgesloten. Eerste keer dat ik met tmobile bel als service provider. Ik moet zeggen dat ik het bereik en de diensten goed vind werken. Zou niet weten waarom ik nu mijn abbo zou opzeggen :P
misschien dat als je een nieuw abbo afsluit, je een (bijna) gratis mobiel, geld oid terugkrijgt???

dat kan zo een paar honderd euro zijn als je een btje abbo afsluit

.-Observer-.

quote:
MeIsTwisted schreef op 25 May 2003 @ 12:46:
[...]

misschien dat als je een nieuw abbo afsluit, je een (bijna) gratis mobiel, geld oid terugkrijgt???

dat kan zo een paar honderd euro zijn als je een btje abbo afsluit
Ja maar bij welke provider zou ik dan moeten afsluiten. Vodafone heb ik al gehad. Dutchtone ben ik niet kapot van en KPN is me te duur.

Misschien een o2 los abbonement--> ook al zou ik mijn nummer wel graag willen houden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Malaria Avonturen

Reg. datum: 27 januari 2002

Gewoon nog een keer vodafone....

*Prikt*

quote:
_Richie_ schreef op 25 May 2003 @ 14:05:
Gewoon nog een keer vodafone....
Waarom geen T-Mobile? &gt;:)

Music is my life...

quote:
Needler schreef op 25 May 2003 @ 14:35:
[...]

Waarom geen T-Mobile? &gt;:)
Ik heb 6 jaar Telfort abbo's gehad en nooit zoveel slechte ontvangst gehad als in de 2.5mndn dat ik nu T-mobile heb... en nee ik woon niet in een dorp :(

mijn abbo is van 24-03-03 en gaat dus regelrecht de prullebak in als ik het goed begrijp?

heeft iemand een voorbeeldbriefje ergens liggen? 8)

Tranced wijzigde dit bericht 27-05-2003 23:49 (23%)

Canon EOS 50D & 20D - Flitslicht, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis -

Reg. datum: 06 oktober 2000

quote:
Tranced schreef op 27 mei 2003 @ 23:42:
[...]

Ik heb 6 jaar Telfort abbo's gehad en nooit zoveel slechte ontvangst gehad als in de 2maanden dat ik nu T-mobile heb... en nee ik woon niet in een dorp :(
Heb precies hetzelfde, woon in Den Haag, ontvangst in mijn huis is verschrikkelijk brak. Moet je ook niet proberen door te geven, want ze geloven je gewoon niet (2 t-mobile nummers, verschillende telefoons getest :()

Tolhek Terminators (501819) in V.231

Brabolander

kolere zeg!
heb hier ff alles door zitten lezen maar snap er helemaal nix meer van 8)7 , hoor hier 20 verschillende verhalen! kan mij iemand het juiste verhaal vertellen hoe het nou precies echt zit.
ik zelf ben begonnen met een Ben Abonement op 15 februari is er voor mij dan nog een mogelijkheid omhet op te zeggen :?

PSN: Biersletje

Music is my life...

als je abbo van 15 februari is niet meer omdat je abbo dan ouder is dan 3 maanden, in het burgerlijk wetboek staat dat als je een contract afsluit de tarieven niet verhoogt mogen worden in de 1e 3 maanden, anders mag je kostenloos je abbo opzeggen.

Canon EOS 50D & 20D - Flitslicht, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis -

It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

Nou ik ga het gewoon proberen, ik had Ben toen het er net was en ongelooflijk veel gezeik toen (elke maand aanmaningen terwijl ik gewon betaalde). Nu 3 jaar neit gehad begin dit jaar weer genomen en het gezeik is er wederom, ik word er zo strontziek van dat ik zeker ga proberen dit abo op te zeggen, ik wil best mijn telefoon er voor inleveren zo scheitziek word ik ervan.

Ik heb het echt helemaal gehad mat die prutsers. Ik kan niet eens bellen op mijn werk terwijl ik in het centrum van hoofddorp werk

Phenom II X4 955, Gigabyte MA790XT-UD4P, 8GB RAM, XFX Radeon HD4890 XXX, Cooler Master 620m

gamedev

hey, ik zie dit topic beetje laat

Dat vorige MMS topic had geen poot om op te staan, dit kan misschien nog wel wat worden. Ik werk dinsdag weer (bij TM dus)...kzal het dan binnen even vragen &gt;:)

...gamen blijft leuk...

Reg. datum: 05 maart 2003

Off-topic:

Veel MMS opzeggingen zijn alsnog door TM geaccepteerd, had dus wel degelijk zin die topic. Ik ben toen ook van mijn abo afgekomen.

Nu weer on-topic dan...

ik ben toen ook afgesloten
net als alsnog vele anderen

maar er zijn er toen ook een hoop niet afgesloten
die hadden wat minder geluk

Tijd van werken, tijd van rusten

gamedev

binnen TM zeiden ze ook dat het wel zou lukken als je door bleef pushen. Maar in principe had niemand getekend voor een bepaalde MMS prijs aangezien deze voor TM (bij Ben dus) uberhaubt nog niet in de voorwaarde was opgenomen. En zoals iemand eerder ook zei was het een toevoeging en geen wijziging. Maargoed, vinnik allemaal suffe smoesjes.

Al die regeltjes tegenwoordig

Het lijkt me iig dat je hier ook wel onderuit moet kunnen komen.

...gamen blijft leuk...

Reg. datum: 30 augustus 2001

quote:
Selachii schreef op 02 June 2003 @ 09:26:
binnen TM zeiden ze ook dat het wel zou lukken als je door bleef pushen. Maar in principe had niemand getekend voor een bepaalde MMS prijs aangezien deze voor TM (bij Ben dus) uberhaubt nog niet in de voorwaarde was opgenomen. En zoals iemand eerder ook zei was het een toevoeging en geen wijziging. Maargoed, vinnik allemaal suffe smoesjes.

Al die regeltjes tegenwoordig

Het lijkt me iig dat je hier ook wel onderuit moet kunnen komen.
Dus jij gaat ons nu vertellen dat we er wel onderuit kunnen komen ? En aangezien jij bij TM werkt heb jij vast ook de oplossing.

Dus posten zou ik zeggen.

Biertje !!!!!!

gamedev

heh, als het lukt zeker.
Ik weet alleen ook dat er zoiets in de voorwaarden staat als "prijswijzigingen onder voorbehoud"
Ik werk er part-time, dus ik zal het morgen/over-morgen ff navragen

...gamen blijft leuk...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: