Hoofdcategorieën
Topicacties

Prijsverhoging SMS -> T-mobile abo kostenloos opzeggen?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 november 1999

Ik betaal nu 17 cent per sms (T-mobile 75'01) en ga dan in 1x met 5 cent omhoog :( . Heb begin juni vorig jaar een 2 jarig abbo afgesloten, maar als ik het zo lees kan ik er dus nix aan doen of blijft het voor mij gewoon 17 cent? :|

Reg. datum: 02 april 2003

quote:
Thetallguy schreef op 14 mei 2003 @ 14:21:
Ik betaal nu 17 cent per sms (T-mobile 75'01) en ga dan in 1x met 5 cent omhoog :( . Heb begin juni vorig jaar een 2 jarig abbo afgesloten, maar als ik het zo lees kan ik er dus nix aan doen of blijft het voor mij gewoon 17 cent? :|
Je betaald net zoals iedereen 0,20 euro per SMS hoor. Die 0,17 euro is exclusief BTW. Dus ook jij gaat naar 0,22 euro.

Lekker Boeiend ?!?
Reg. datum: 16 mei 2002

heb een ben 150 t-mobile 150 abbo.... de vorige keer met dat mms gedoe heb ik ook brief gestuurd en werdt net zo hard weer afgeketst!... dus wil nu wel zekerheid hebben of ik wel of niet kan opzeggen????

E6600 @ 3600Mhz | Asus P5B Deluxe | 4GB OCZ Urban Elite | 2x WD Raptors S-ATA Raid-0 2x 500GB Spinpoint | ASUS EAH 4870 D5 Glaciator| CPU-Z Validate

Reg. datum: 26 januari 2000

quote:
Nitai schreef op 14 May 2003 @ 09:36:
dus in principe zou je nu een abo (met phone uiteraard) kunnen nemen en daarna weer op kunnen zeggen?
iemand al antwoorden?
Reg. datum: 27 januari 2002

quote:
Zaagmans schreef op 14 May 2003 @ 16:16:
[...]

iemand al antwoorden?
Nee heb je, Ja kun je krijgen...

Reg. datum: 05 maart 2003

JohanC, of jij die regel van 3 maanden raar vindt of niet, dat doet er niet toe. Het is bij de wet geregeld, dus zullen de providers dat volgen.

Ray is on you're way :)))
Reg. datum: 18 september 2000

Ben ik de enige die geen factuur van 9 mei heeft binnen gehad :?

Amd athlon XP 2200@ 2gighz - Geforce 4 ti4200 @ 285/545 - KT3-ultra 2-BR --1024 mb DDR PC2700 @ Cas 2-Lian Li case--360 GIG HD -Demon adsl 8mbit lijn!!!-Plextor 712a---

! NooB Alert !
Reg. datum: 29 oktober 2002

Kun je me het wetsartikel laten zien waar dat staat?

Bij andere zaken (verzekeringspremie etc.) kun je bij een tariefsverhoging ALTIJD opzeggen of dat nu na 1 dag of 3 jaar is.

Eh mods, volgens my staat de optie "Auto-close all topics of this user" aan.

Reg. datum: 05 maart 2003

Het gaat hierbij om het volgende artikel:

BW Artikel 236. (6.5.2A.3):

‘Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding’

Lid i:
‘dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden’

Reg. datum: 18 januari 2002

quote:
De Meester schreef op 14 May 2003 @ 19:08:

‘Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding’

Lid i:
‘dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden’
Maar wat wil je hiermee zeggen dan? Ik heb dus te accepteren dat T-mobile de prijs verhoogd en kan daar niets tegen doen. Ik word dus in feite verplicht om gewoon meer te gaan betalen. Wat ik nog weet van mijn vorige abo van o2 dat ik wel kosteloos heb opgezegd is dat ik gewoon het recht had om op te zeggen bij een prijsstijging.

Mijn specs Rockford Fosgate Power

Reg. datum: 12 juni 2002

denk er wel om: SMS-en is niet VERPLICHT, in geval van je abbo kosten ben je VERPLICHT meer te betalen als die omhoog zouden gaan. Volgens mij is dat verschil een soort valkuil... niet zeker hoor!

Ray is on you're way :)))
Reg. datum: 18 september 2000

quote:
Nevie schreef op 14 May 2003 @ 20:08:
denk er wel om: SMS-en is niet VERPLICHT, in geval van je abbo kosten ben je VERPLICHT meer te betalen als die omhoog zouden gaan. Volgens mij is dat verschil een soort valkuil... niet zeker hoor!
dit gaat t-mobile zeggen dat weet ik zeker |:(

Amd athlon XP 2200@ 2gighz - Geforce 4 ti4200 @ 285/545 - KT3-ultra 2-BR --1024 mb DDR PC2700 @ Cas 2-Lian Li case--360 GIG HD -Demon adsl 8mbit lijn!!!-Plextor 712a---

bellen is ook niet verplicht

www.partypeepz.nl

das logisch
Reg. datum: 10 januari 2001

quote:
De Meester schreef op 14 May 2003 @ 19:08:

Lid i:
‘dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen,[b[ tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden’[/b]
Denk dat dat stukje dus duidelijk moet worden uitgezocht want dit stukje in de wet biedt dus weer wel de mogelijkheid mijn contract te ontbinden. Het is natuurlijk gewoon vreemd dat je binnen 3 maanden wel je contract kan opzeggen en daarna niet. Terwijl hoe korter je het contract hebt hoe meer baad je erbij hebt deze op te zeggen ( lees: hoe minder je hebt terugbetaald voor je mobieltje )

There can be only one

Reg. datum: 04 juni 2002

het lijkt mij dat wanneer buiten de 3 maanden valt dat je tarief dan niet omhoog gaat want het zou toch te gek zijn waneer ze dus voor 75% (12/3) van de klanten (er van uitgaande dat er alleen maar 1jarige contracten zijn) het tarief zonder slag of stoot kunnen verhogen

heeft iemand het zwart op wit staan dat een abbo van voor de 3 maanden niet kan worden opgezegd en je prijs wel omhoog gaat

argro wijzigde dit bericht 14-05-2003 22:39 (9%)

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

klanten die korter als 3 maanden abonnee zijn(dus vanaf 15 maart), kunnn na een schriftelijk verzoek, het contract kostenloos laten ontbinden. tot max 2 weken na dato van de verhoging.

klanten die langer abonnee zijn, kunnen helaas niet opzeggen.

dit komt van "legal" van t-mobile.

TwitterLast.fm
⌘ 

Reg. datum: 04 juni 2002

maar gaat voor die klanten die al langer een abbo hebben de prijs dan ook omhoog? dat zou wel heel vreemd zijn, daar ben ik benieuwd naar

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

quote:
argro schreef op 15 May 2003 @ 14:42:
maar gaat voor die klanten die al langer een abbo hebben de prijs dan ook omhoog? dat zou wel heel vreemd zijn, daar ben ik benieuwd naar
ja, de prijs verhoogd ook voor abonnees die langer als drie maanden een contract hebben.

dat vond ik ook erg vreemd.

TwitterLast.fm
⌘ 

quote:
argro schreef op 15 May 2003 @ 14:42:

TwitterLast.fm
⌘ 

! NooB Alert !
Reg. datum: 29 oktober 2002

Geloof NOOIT een afdeling van zo'n telecomboer.

Bij Orange gaven ze ook de meest idiote antwoorden en deden alsof dit de wet was.

Eh mods, volgens my staat de optie "Auto-close all topics of this user" aan.

Reg. datum: 28 maart 2002

Dus als ik het goed begrijp kan ik me abbo nu al opzeggen? Ik heb t sinds 27 april.

Erm...

das logisch
Reg. datum: 10 januari 2001

ja scarfish jij bent dus een lucky bastard en mag je abbo op zeggen

johanc wijzigde dit bericht 15-05-2003 19:27 (8%)

There can be only one

Reg. datum: 21 januari 2000

quote:
johanc schreef op 14 mei 2003 @ 09:25:
Heb toch echt in eerdere topics ook abo's gezien die zijn afgesloten na die 3 maanden. Het is ook een beetje vreemd die regel van 3 maanden ik val daar zelf net 20 dagen buiten ( beetje frustrerend dus ook ). Waarom zou iemand die nog geen 3 maanden een contract heeft wel ze abbo op kunnen zeggen en ik niet. Terwijl ik al langer ( ontevreden ) klant ben©.
Ik val daar ook een 2 weken buiten. En wat mij dan te binnen schiet, in die periode hebben ze veel mensen aangesloten, ze hadden namelijk erg goede acties. Het lijkt er dan op dat ze met opzet die hoos aansluitingen binnen willen houden door de prijsverhoging meer dan 3 maanden na die actieperiode toe te passen.

Edit: ik moet ook eigenlijk niet zeuren. Ik heb 300belmin voor 4,5 euro per maand :)

waslijn wijzigde dit bericht 16-05-2003 10:28 (6%)

Reg. datum: 30 januari 2000

aarg! ik wil echt van dit abbo af want ik ben verhuisd en heb geen bereik meer in mijn nieuwe woonplaats :( *denkt terug aan alle frustraties met opzeggen na verhoging MMS*

ik ga gewoon een leuk briefje opstellen waarin ik mijn ontevredenheid eens netjes maar strak in ga stoppen, en ook meteen mar een kleine verwijzing naar de geschillencommissie maak. Niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.

P5ycho wijzigde dit bericht 16-05-2003 10:54 (9%)

Jesus saves, Buddha does incremental backups.

100%fruit pers je er niet uit!
Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
itsontoday schreef op 14 May 2003 @ 20:35:
bellen is ook niet verplicht
neen idd dat is zo,

echter bij T-Mobile dien je en bundel met minuten aan te schaffen, hiervoor kan je bellen, de aanschaf van deze bundel is verplicht, het is immers niet mogelijk een abo. te hebben zonder elke maand een bundel aan te schaffen, althans bij T-Mobile.

Data diensten kan maar hoef je niet in bundel te kopen en zijn dus optioneel te gebruiken, op zich wel een argument voor T-Mobile dus.

edit: btw. ik ben met mijn 150 abo. precies op 15 maart aangesloten, heb de casgback inmiddels al ontvangen. Echter ik ben zeer tevreden en heb totaal geen zin in al dat opzeggings gezeur dus eigenlijk laat ik het gewoon liggen. Overigens SMS ik vrijwel nooit. Ik betaal 7 euro per maand.

aardbeix15 wijzigde dit bericht 16-05-2003 10:58 (22%)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Turning Client Vision into, Business Intelligence,Results.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: