Hoofdcategorieën
Topicacties

Prijsverhoging SMS -> T-mobile abo kostenloos opzeggen?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
It's a Henry!
Reg. datum: 10 mei 2002

belachelijk gewoon! 22 eurocent? dat kan veel goedkoper! en dan heb ik heb nog niet eens gehad over sms'en via gprs (ong 2 eurocent /bericht )

3210 | J5 | 3330 | T200 | T68i | 6610 | 6230 | 6170 | 6230i | 3120 | S200 | 6233 | 6300 | E51

das logisch
Reg. datum: 10 januari 2001

WOEI!!! heb net gebeld met T-Mobile. Het staat nog niet op de internet site maar de sms-tarieven worden idd verhoogd naar 22 cent. Nu zometeen even bellen met de vraag of ik dan kosteloos kan opzeggen ( als dealer kan je dit argeloos doen :D )

There can be only one

Beugeltje dan maar?

quote:
henry_f schreef op 13 mei 2003 @ 14:50:
belachelijk gewoon! 22 eurocent? dat kan veel goedkoper! en dan heb ik heb nog niet eens gehad over sms'en via gprs (ong 2 eurocent /bericht )
en hoe werkt dit sms-en via GPRS dan? Mijn S55 wil niet GPRS-en via T-mobile geloof ik. Kan iemand hier even de GPRS-instellingen van T-mobile neerplanten? Dan voer ik die handmatig in.

____________________________geen_sig___________________

BMW M POWER

JohanC heb je al gebeld? en wat was hun antwoord? Ben erg benieuwd, wordt namelijk een beetje gek van t-mobile verbindingen die steeds wegvallen

[url]www.cbforum.nl[url]

! NooB Alert !
Reg. datum: 29 oktober 2002

Een verhoging van het tarief is een reden tot opzegging van het contract volgens het nederlandse consumenten recht.
Dit is ook de reden dat ik vorig jaar mijn Orange abo kon opzeggen.

Natuurlijk zullen ze je eerst proberen af te schepen met hun algemene voorwaarden maar je moet flink doorzeuren (met wetsartikelen smijten helpt meestal ook).
In algemen voorwaarden staat vaak dat ze gerechtigd zijn hun prijzen te verhogen. Dat klopt maar dan ben jij gerechtigd je abo op te zeggen.

Eh mods, volgens my staat de optie "Auto-close all topics of this user" aan.

VETAK y0
Reg. datum: 07 november 2000

Als ik nu opzeg, terwijl ik nog geld krijg van een cash actie, krijg ik dat geld dan nog ?

"VTEC kicks in - bye GTI"
"to drive a VTEC correctly you need to be in the right gear at the right time, if not your fooked, caught off cam and the world and his 3 legged albino grey hound would overtake you"

! NooB Alert !

Als die cash-actie niet via Ben loopt zou dat best kunnen.

! NooB Alert !

Ik had vorig jaar net een nieuw D* abo afgesloten toen ze de prijzen omhoog gooiden.
1 Maand abo betaald maar wel een gratis telefoon :)

VETAK y0

Heb hem via belnu afgesloten, maar weet voor de rest niet hoe het zit...

"to drive a VTEC correctly you need to be in the right gear at the right time, if not your fooked, caught off cam and the world and his 3 legged albino grey hound would overtake you"

! NooB Alert !

wanneer komt je cash vrij?

Ik zou sowieso even wachten totdat de eerste mensen opgezegd hebben.

Bij D* was ik een van de eerste die belde en hebben ze ALLES uit de kast gehaald om mij te misleiden (ja maar als u opzegt moet u wel uw nieuwe telefoon inleveren :)) ik liet me niet vermurwen en uiteindelijk moesten ze me wel gelijk geven. Twee weken later was een telefoontje en een "weet u het zeker dat u wilt opzeggen, Ja? OK" genoeg.

VETAK y0

Ik heb precies hetzelfde gehad met Vodafone, alleen deden ze niet moeilijk. Maar de cash komt deze maand.

Hoe lang heb ik om op te zeggen ?

JT wijzigde dit bericht 13-05-2003 17:00 (15%)

! NooB Alert !

De verhoging is nog niet ingegaan volgens mij.
De aankondiging staat onderaan de rekening (deze of de volgende) van T-mobile.

UTFS, huh?! :-(
Reg. datum: 18 februari 2001

Is het bij zo'n verhoging ook mogelijk om je abbo te veranderen. Dus gewoon een lager abbo wel met zelfde nummer e.d. OF gaat dat niet lukken denken jullie? Mocht dat wel kunnen, dan krijg ik hier gewoon betaald om te bellen :D

(free)BSD != Linux

VETAK y0

Waarom zou je een lager abbo nemen ? Neem gewoon een nieuw sim-only abbo als je een cashdeal krijgt.

das logisch

Ben aan't bellen ( geweldig als je dealer bent hebbie zo een binnenlijntje :D ).....
en....

Vreemd verhaal
Indien je contract ben aangegaan na 15 maart kun je binnen 2 weken je contract kostenloos opzeggen.

Wanneer je je contract voor 15 maart bent aangegaan kan dit niet. Zeer vreemde situatie volgens mij want er is 15 maart op zich helemaal nix veranderd, wel is dit precies 2 maanden geleden....
Het meisje was duidelijk geinstrueerd dit verhaaltje op te hangen en kon me geen verdere uitleg geven.
Als je het slim wilt spelen. sluit je nu een abo af. Huidige abo's worden nog aangeboden met een tarief van 20 cent. Per 16 juni sluit je dan gelijk je abo af en heb je alsnog de korting te pakken.

There can be only one

! NooB Alert !

Pas Op! Vaak weten die telefoondozen echt niet waar ze het over hebben.
Dat verhaal klinkt erg ongeloofwaardig.

BMW M POWER

Moet je nu al opzeggen? en tot wanneer geldt dit? Heeft er al iemand succesvol opgezegd?

[url]www.cbforum.nl[url]

das logisch

binnen 2 weken moet je op zeggen, nee nog niemand heeft opgezegd. Maar het moet wel snel gebeuren.
en die doos die ik aan de lijn kreeg was duidelijk geinstrueerd ( het wachten duurde wel heel erg lang ), morgen nog maar is proberen hopen dat ik dan een snuggerder persoon aan de lijn krijg.
ps als iemand een briefje stuurt. laattie die dan ff hier posten :D

There can be only one

BMW M POWER

Ik wil deze brief gaan posten :

T-Mobile
Tav. Afd. relatiebeheer
Postbus 16272
2500BG Den Haag

Betreft : Opzegging contract overeenkomst.

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw verhoging van de sms kosten per bericht wil ik per direct kostenloos opzeggen. Dit omdat uw sms tarief van 20 cent naar 22 cent per bericht gaat, dit is een verhoging van 10%. Ik heb bij het aangaan van mijn contract voor een bedrag van 20 cent per bericht getekend. In artikel 7.1 van uw algemene voorwaarden schrijft u dat de prijs van de diensten wordt bepaalt op de datum van tot standkoming van het contract. Zoals u begrijp ga ik niet accoord met deze tariefswijzing, en verzoek ik u om mij kostenloos af te sluiten van uw netwerk.

Met vriendelijke groet,

Pim Hulleman
Mobiel nr. ********
Klant nr. *********

Heeft iemand nog tips of suggesties?
Laat ze weten a.u.b.

[url]www.cbforum.nl[url]

Reg. datum: 02 april 2003

Even voor alle mensen die een brief willen sturen: het is kosteloos. Zonder de N. Wel zo netjes als je brief geen spelfouten heeft. O-)

Als we dan toch aan het zeiken zijn, het is ook 'Zoals u begrijpt'. En meer zeg ik niet :X!

Reg. datum: 05 maart 2003

De dame van T-Mobile heeft wel degelijk gelijk als ze zegt dat je contracten van na 15 maart wel kan opzeggen, maar van voor 15 maart niet. Het Nederlands Recht bepaalt namelijk alleen opzeggingen als het een tariefverhoging betreft binnen de eerste 3 maanden van je contract. Aangezien de verhoging 16 juni ingaat, heeft zij gelijk.

Bovenstaande is overigens al vele malen eerder in eerdere topics naar voren gekomen, dus let voortaan even op allemaal.

das logisch

Heb toch echt in eerdere topics ook abo's gezien die zijn afgesloten na die 3 maanden. Het is ook een beetje vreemd die regel van 3 maanden ik val daar zelf net 20 dagen buiten ( beetje frustrerend dus ook ). Waarom zou iemand die nog geen 3 maanden een contract heeft wel ze abbo op kunnen zeggen en ik niet. Terwijl ik al langer ( ontevreden ) klant ben©.

There can be only one

Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

dus in principe zou je nu een abo (met phone uiteraard) kunnen nemen en daarna weer op kunnen zeggen?

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

¯¯¯¯¯
Reg. datum: 17 februari 2001

quote:
gwystyl schreef op 13 May 2003 @ 15:47:
[...]

en hoe werkt dit sms-en via GPRS dan? Mijn S55 wil niet GPRS-en via T-mobile geloof ik. Kan iemand hier even de GPRS-instellingen van T-mobile neerplanten? Dan voer ik die handmatig in.
Dit doet geen een provider in NL helaas... ze kunnen veel meer verdienen met gewoon sms, de gieren!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: