Hallo allemaal,
Op mijn laatste T-Mobile factuur van 09/05/03 stond onderaan in kleine letters het volgende:
Bij de klantenservice werd ik in de wacht gegooid, dus ik heb maar een email gestuurd met de vraag of ik kon opzeggen, tot nu toe zonder antwoord.
Ik heb het oude ben regelmatig abo, 75 minuten per maand, wat nu dus is omgezet naar T-Mobile 75'01.
Heeft iemand al contact gehad met t-mobile over deze prijsverhoging, en is het mogelijk om je abo op te zeggen?
Op mijn laatste T-Mobile factuur van 09/05/03 stond onderaan in kleine letters het volgende:
Het tarief per sms'je stijgt dus van 20 eurocent naar 22 eurocent. Nu heb ik op de t-mobile site de algemene voorwaarden eens doorgelezen, maar daar wordt met geen woordt gerept over kostenloos opzeggen bij prijsstijgingen.Let op: standaard sms tarief wijzigt per 16 juni naar 22 cent per bericht (inc btw). Stuur je meer dan 15 berichten per maand? Neem dan een aanvullende sms-bundel voor voordelig sms-en vanaf 10 cent per bericht. Kijk voor meer informatie en voorwaarden op www.t-mobile.nl
Bij de klantenservice werd ik in de wacht gegooid, dus ik heb maar een email gestuurd met de vraag of ik kon opzeggen, tot nu toe zonder antwoord.
Ik heb het oude ben regelmatig abo, 75 minuten per maand, wat nu dus is omgezet naar T-Mobile 75'01.
Heeft iemand al contact gehad met t-mobile over deze prijsverhoging, en is het mogelijk om je abo op te zeggen?
Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C