Prijsverhoging SMS -> T-mobile abo kostenloos opzeggen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 762 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20
Hallo allemaal,

Op mijn laatste T-Mobile factuur van 09/05/03 stond onderaan in kleine letters het volgende:
Let op: standaard sms tarief wijzigt per 16 juni naar 22 cent per bericht (inc btw). Stuur je meer dan 15 berichten per maand? Neem dan een aanvullende sms-bundel voor voordelig sms-en vanaf 10 cent per bericht. Kijk voor meer informatie en voorwaarden op www.t-mobile.nl
Het tarief per sms'je stijgt dus van 20 eurocent naar 22 eurocent. Nu heb ik op de t-mobile site de algemene voorwaarden eens doorgelezen, maar daar wordt met geen woordt gerept over kostenloos opzeggen bij prijsstijgingen.

Bij de klantenservice werd ik in de wacht gegooid, dus ik heb maar een email gestuurd met de vraag of ik kon opzeggen, tot nu toe zonder antwoord.

Ik heb het oude ben regelmatig abo, 75 minuten per maand, wat nu dus is omgezet naar T-Mobile 75'01.

Heeft iemand al contact gehad met t-mobile over deze prijsverhoging, en is het mogelijk om je abo op te zeggen?

Mitsu PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zeggen de voorwaarden erover? :?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Zoals ik al zei heb ik op de T-Mobile site niks kunnen vinden in de voorwaarden met betrekking tot het opzeggen van je abonnement bij een prijsverhoging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-03 11:30
interresant :)
ik heb een ben (t-moblie) met 4 of 5 uur bellen per maand

als dit zou kunnen

[ Voor 14% gewijzigd door I_am_akira op 11-05-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28138

hmm... zou wel mooi zijn.. maar verlies je dan niet je nummer als je overschakeld naar een andere aanbieder? Ik ben eigenlijk wel tevreden met Ben, maar wil een nieuwe telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je roept dat je een oud Ben-abbo hebt; dan vermoed ik dat de voorwaarde van dat oude abbo van toepassing zijn.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Anoniem: 28138 schreef op 11 May 2003 @ 21:42:
hmm... zou wel mooi zijn.. maar verlies je dan niet je nummer als je overschakeld naar een andere aanbieder? Ik ben eigenlijk wel tevreden met Ben, maar wil een nieuwe telefoon :)
Precies, dat nummerbehoud vind ik ook wel wat waard, maar ben nu toch wel weer toe aan een nieuwe telefoon.

Hebben mensen die bij T-Mobile een abo hebben afgesloten deze mededeling ook op hun factuur? Ik heb mijn abo bij Ben afgesloten en bij mij stond ie er wel op, bij mijn vader (abo afgesloten bij t-mobile) niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80258

Als opzeggen al mogelijk is, dan kan het alleen als je tijdens de verhoging binnen de eerste 3 maanden van je abonnement zit. Ook dan zal TM het echter op een verhoging van een 'aanvullende dienst' gooien, waardoor je niet op zou kunnen zeggen. Daarbij komt dat het, gezien de huidige prijs en de huidige markt, geen onredelijke verhoging betreft. Ook heeft men de mogelijkheid tot een sms-bundel voor grootverbruik.

Kortom, het wordt sowieso moeilijk. Als je binnen 3 maanden van je contract zit ten tijde van de verhoging kun je absoluut een poging wagen, hoewel ik de kans van slagen niet groot acht.
Bevind je je buiten de termijn van 3 maanden, dan heb je geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11975

whahaha nu zalk die Kneuzen eens hebben ik zeg hem op heb het gehad desnoods de GC erachter ik ben weg bij dat achterlijke ben.
Het factuur van 9 mei ehb ik nog niet binnen zal deze week wel komen })

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 11975 op 11-05-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75879

ja nu word het allemaal wel hoogst irritant, eerst dat mms, nu sms, waar denken ze mee bezig te zijn, en dat allemaal zonder problemen. echt niet, nu ben ik helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntslash
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je hebt toch een contract getekend voor een bepaald abbo? Als dat veranderd is het contract toch ook niet meer bindend? Het lijkt mij iig raar als je dan niet kan opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19450

Het is idd niet duidelijk in de voorwaarden te vinden of je nu wel of niet je contract kan opzeggen, hoop van wel natuurlijk :D kan iemand het ff grondig uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57224

Staat helemaal niks over stijging sms kosten op m'n factuur heb 150 2001 abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 16:46
Ik heb ook niets op mijn factuur staan wat betreft eventuele stijgingen (Ben 75, 2001 afgesloten).

Even in de AV gedoken; daar staat:
Artikel 10 - opzegging door klant

10.01 - De klant kan de overeenkomst op ieder moment telefonisch opzeggen via Ben Klantenservice en wel met inachtneming van een opzegtermijn van 48 uur, of schriftelijk met inachtneming van een opzegtermijn van 48 uur, tenzij partijen uitdrukkelijk en schriftelijk een bepaalde duur van de overeenkomst zijn overeengekomen.
Vind ik zelf erg kort, maar ook in m'n contract wordt gerefereerd aan dit artikel 10. Op de site van T-Mobile staat echter een opzegtermijn van 2 maanden, maar daar heb je niet voor getekend ;). Daarbij hoef je ook niet meer te betalen (behalve dan misschien die ene maand), omdat alleen de eerste periode minimaal 1 of 2 jaar was!

Ik kan zo gauw niets over prijsverhogingen vinden, maar bij de meeste contracten staat er wel in dat je bij prijsverhogingen kosteloos kan opzeggen. In de voorwaarden (zowel Ben als TM) staat echter wel dat ze gerechtigd zijn de prijzen te wijzigen.

Over nummerbehoud: raar maar waar: bij overstappen op een andere aanbieder kan je je nummer wel behouden, bij het overstappen binnen dezelfde aanbieder geldt dit niet. Heb zelf ook nog nooit een bevredigende verklaring gekregen van Ben of een andere operator.

offtopic:
Ik heb me trouwens regelmatig afgevraagd of ik de facturen van T-Mobile wel moet betalen! Ik heb per slot van rekening een contract met Ben, dus betaal ik Ben, maar is T-Mobile gerechtigd mij aan te manen voor van alles en nog wat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

sjroorda schreef op 12 May 2003 @ 13:53:
Ik heb ook niets op mijn factuur staan wat betreft eventuele stijgingen (Ben 75, 2001 afgesloten).

Even in de AV gedoken; daar staat:

[...]

Vind ik zelf erg kort, maar ook in m'n contract wordt gerefereerd aan dit artikel 10. Op de site van T-Mobile staat echter een opzegtermijn van 2 maanden, maar daar heb je niet voor getekend ;). Daarbij hoef je ook niet meer te betalen (behalve dan misschien die ene maand), omdat alleen de eerste periode minimaal 1 of 2 jaar was!
Die 48 uur is van heel erg lang geleden. De voorwaarden zijn inmiddels al een paar keer veranderd, voor iedereen. Dus de twee maanden opzegtermijn geldt ook voor jou...
Ik kan zo gauw niets over prijsverhogingen vinden, maar bij de meeste contracten staat er wel in dat je bij prijsverhogingen kosteloos kan opzeggen. In de voorwaarden (zowel Ben als TM) staat echter wel dat ze gerechtigd zijn de prijzen te wijzigen.
Gelukkig staat het Burgerlijk Wetboek boven de algemene voorwaarden, en daarin staat dat ze de prijs niet mogen verhogen binnen 3 maanden na het afsluiten van een abonnement.
Over nummerbehoud: raar maar waar: bij overstappen op een andere aanbieder kan je je nummer wel behouden, bij het overstappen binnen dezelfde aanbieder geldt dit niet. Heb zelf ook nog nooit een bevredigende verklaring gekregen van Ben of een andere operator.
Simpel, bij intern nummerbehoud zou een klant bij contractsverlenging simpelweg een nieuw abonnement nemen, en (bij T-Mobile dan) de korting voor een nieuw abonnement is hoger dan die voor een verlenging.
offtopic:
Ik heb me trouwens regelmatig afgevraagd of ik de facturen van T-Mobile wel moet betalen! Ik heb per slot van rekening een contract met Ben, dus betaal ik Ben, maar is T-Mobile gerechtigd mij aan te manen voor van alles en nog wat???
Alle rechten en plichten gaan bij naamswijziging (want dat was het) over naar het 'nieuwe' bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Laatst online: 21:22
Dit kwam ik tegen op google, is zeker het overwegen waard :

Er staat dat ze de prijslijst mogen wijzigen, maar niet dat ze de prijslijst
voor huidige klanten mogen wijzigen.
In artikel 7.1 staat dat de prijslijst en voorwaarden op de datum van de tot
standkoming van de overeenkomst ( het plaatsen van de handtekening)
gelden.voor de overeenkomst.

Tuurlijk mogen ze de prijslijst wijzigen ( bv abbonnementen duurder maken
zoals nu met de overgang van ben naar t-mobile (starttarief) het geval is),
zolang dit alleen voor nieuwe klanten is.

MAW het kan dus wel als op de datum van totstandkoming van je overeenkomst
in de geldende prijslijst stond dat de prijs van een mms 50 cent is.
Aangezien dit wel het geval is...

Wat betreft het tijdig melden, Als het tijdig is in de zin van "" voor de
tot standkoming van de overeenkomst"" dan heb je gelijk. Is het er echter
NA, dan is het niet van toepassing ( zoals hier het geval).

Dit alles is hoe ik het zie, graag andere meningen/visies...

Grtz jordan
Bekijk dit bericht in context

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Heb nog steeds geen bericht terug van T-Mobile :'(

Dat wordt weer een half uur in de wacht staan bij de klantenservice... Iemand al bericht gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
Heeft iemand al met succes kostenloos opgezegd? Ik denk namelijk dat bovenstaand verhaal juridisch wel opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand hier een voorbeeldje briefje plaatsen, diegene zou mij heel gelukkig maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
Een voorbeeld briefje kan je vinden op de vorige topics, o.a. bij kosteloos opzeggen Vodafone abo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[rml][ BEN]Prijsverhoging MMS, abo opzeggen?[/rml]

Ik zou zeggen lees dat topic mar eens rustig door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
Ik kan nergens op de site van t-mobile vinden dat de prijs omhoog gaat naar 22 cent. Ik zie wel de "oude prijs" staan van 20 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-04 13:37
tele2 gaat ook omhoog van 11 cent naar 15 cent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
bij www.telecomvergelijker.nl staat een goed artikel hierover door een hobbyist geschreven

http://www.telecomvergelijker.nl/article.php?article_id=14
(klik op voortijdig opzeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69528

Je hebt getekend voor een bepaald contract, en de hierbij behorende tarieven. Aangezien je provider nu eenzijdig het contract wijzigd, ben je gerechtigd dit contract om die reden te ontbinden. De ontbinding (opzegging) vindt dan plaats op de datum van de tariefwijziging. Hoogstwaarschijnlijk kun je hierover wel iets vinden in het contract.
Je loopt wel het risico dat je je recht op nummerbehoud op die manier verspeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 69528 op 13-05-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

belachelijk gewoon! 22 eurocent? dat kan veel goedkoper! en dan heb ik heb nog niet eens gehad over sms'en via gprs (ong 2 eurocent /bericht )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WOEI!!! heb net gebeld met T-Mobile. Het staat nog niet op de internet site maar de sms-tarieven worden idd verhoogd naar 22 cent. Nu zometeen even bellen met de vraag of ik dan kosteloos kan opzeggen ( als dealer kan je dit argeloos doen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 55212 schreef op 13 mei 2003 @ 14:50:
belachelijk gewoon! 22 eurocent? dat kan veel goedkoper! en dan heb ik heb nog niet eens gehad over sms'en via gprs (ong 2 eurocent /bericht )
en hoe werkt dit sms-en via GPRS dan? Mijn S55 wil niet GPRS-en via T-mobile geloof ik. Kan iemand hier even de GPRS-instellingen van T-mobile neerplanten? Dan voer ik die handmatig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
JohanC heb je al gebeld? en wat was hun antwoord? Ben erg benieuwd, wordt namelijk een beetje gek van t-mobile verbindingen die steeds wegvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69306

Een verhoging van het tarief is een reden tot opzegging van het contract volgens het nederlandse consumenten recht.
Dit is ook de reden dat ik vorig jaar mijn Orange abo kon opzeggen.

Natuurlijk zullen ze je eerst proberen af te schepen met hun algemene voorwaarden maar je moet flink doorzeuren (met wetsartikelen smijten helpt meestal ook).
In algemen voorwaarden staat vaak dat ze gerechtigd zijn hun prijzen te verhogen. Dat klopt maar dan ben jij gerechtigd je abo op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:56

JT

VETAK y0

Als ik nu opzeg, terwijl ik nog geld krijg van een cash actie, krijg ik dat geld dan nog ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als die cash-actie niet via Ben loopt zou dat best kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had vorig jaar net een nieuw D* abo afgesloten toen ze de prijzen omhoog gooiden.
1 Maand abo betaald maar wel een gratis telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Heb hem via belnu afgesloten, maar weet voor de rest niet hoe het zit...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanneer komt je cash vrij?

Ik zou sowieso even wachten totdat de eerste mensen opgezegd hebben.

Bij D* was ik een van de eerste die belde en hebben ze ALLES uit de kast gehaald om mij te misleiden (ja maar als u opzegt moet u wel uw nieuwe telefoon inleveren :)) ik liet me niet vermurwen en uiteindelijk moesten ze me wel gelijk geven. Twee weken later was een telefoontje en een "weet u het zeker dat u wilt opzeggen, Ja? OK" genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb precies hetzelfde gehad met Vodafone, alleen deden ze niet moeilijk. Maar de cash komt deze maand.

Hoe lang heb ik om op te zeggen ?

[ Voor 15% gewijzigd door JT op 13-05-2003 17:00 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De verhoging is nog niet ingegaan volgens mij.
De aankondiging staat onderaan de rekening (deze of de volgende) van T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22623

Is het bij zo'n verhoging ook mogelijk om je abbo te veranderen. Dus gewoon een lager abbo wel met zelfde nummer e.d. OF gaat dat niet lukken denken jullie? Mocht dat wel kunnen, dan krijg ik hier gewoon betaald om te bellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Waarom zou je een lager abbo nemen ? Neem gewoon een nieuw sim-only abbo als je een cashdeal krijgt.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben aan't bellen ( geweldig als je dealer bent hebbie zo een binnenlijntje :D ).....
en....

Vreemd verhaal
Indien je contract ben aangegaan na 15 maart kun je binnen 2 weken je contract kostenloos opzeggen.

Wanneer je je contract voor 15 maart bent aangegaan kan dit niet. Zeer vreemde situatie volgens mij want er is 15 maart op zich helemaal nix veranderd, wel is dit precies 2 maanden geleden....
Het meisje was duidelijk geinstrueerd dit verhaaltje op te hangen en kon me geen verdere uitleg geven.
Als je het slim wilt spelen. sluit je nu een abo af. Huidige abo's worden nog aangeboden met een tarief van 20 cent. Per 16 juni sluit je dan gelijk je abo af en heb je alsnog de korting te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pas Op! Vaak weten die telefoondozen echt niet waar ze het over hebben.
Dat verhaal klinkt erg ongeloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
Moet je nu al opzeggen? en tot wanneer geldt dit? Heeft er al iemand succesvol opgezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

binnen 2 weken moet je op zeggen, nee nog niemand heeft opgezegd. Maar het moet wel snel gebeuren.
en die doos die ik aan de lijn kreeg was duidelijk geinstrueerd ( het wachten duurde wel heel erg lang ), morgen nog maar is proberen hopen dat ik dan een snuggerder persoon aan de lijn krijg.
ps als iemand een briefje stuurt. laattie die dan ff hier posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
Ik wil deze brief gaan posten :

T-Mobile
Tav. Afd. relatiebeheer
Postbus 16272
2500BG Den Haag

Betreft : Opzegging contract overeenkomst.

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw verhoging van de sms kosten per bericht wil ik per direct kostenloos opzeggen. Dit omdat uw sms tarief van 20 cent naar 22 cent per bericht gaat, dit is een verhoging van 10%. Ik heb bij het aangaan van mijn contract voor een bedrag van 20 cent per bericht getekend. In artikel 7.1 van uw algemene voorwaarden schrijft u dat de prijs van de diensten wordt bepaalt op de datum van tot standkoming van het contract. Zoals u begrijp ga ik niet accoord met deze tariefswijzing, en verzoek ik u om mij kostenloos af te sluiten van uw netwerk.

Met vriendelijke groet,

Pim Hulleman
Mobiel nr. ********
Klant nr. *********

Heeft iemand nog tips of suggesties?
Laat ze weten a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even voor alle mensen die een brief willen sturen: het is kosteloos. Zonder de N. Wel zo netjes als je brief geen spelfouten heeft. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 16:46
Als we dan toch aan het zeiken zijn, het is ook 'Zoals u begrijpt'. En meer zeg ik niet :X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De dame van T-Mobile heeft wel degelijk gelijk als ze zegt dat je contracten van na 15 maart wel kan opzeggen, maar van voor 15 maart niet. Het Nederlands Recht bepaalt namelijk alleen opzeggingen als het een tariefverhoging betreft binnen de eerste 3 maanden van je contract. Aangezien de verhoging 16 juni ingaat, heeft zij gelijk.

Bovenstaande is overigens al vele malen eerder in eerdere topics naar voren gekomen, dus let voortaan even op allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb toch echt in eerdere topics ook abo's gezien die zijn afgesloten na die 3 maanden. Het is ook een beetje vreemd die regel van 3 maanden ik val daar zelf net 20 dagen buiten ( beetje frustrerend dus ook ). Waarom zou iemand die nog geen 3 maanden een contract heeft wel ze abbo op kunnen zeggen en ik niet. Terwijl ik al langer ( ontevreden ) klant ben©.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:33

Nitai

Live the life you love.

dus in principe zou je nu een abo (met phone uiteraard) kunnen nemen en daarna weer op kunnen zeggen?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22545

gwystyl schreef op 13 May 2003 @ 15:47:
[...]

en hoe werkt dit sms-en via GPRS dan? Mijn S55 wil niet GPRS-en via T-mobile geloof ik. Kan iemand hier even de GPRS-instellingen van T-mobile neerplanten? Dan voer ik die handmatig in.
Dit doet geen een provider in NL helaas... ze kunnen veel meer verdienen met gewoon sms, de gieren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Niet online
Ik betaal nu 17 cent per sms (T-mobile 75'01) en ga dan in 1x met 5 cent omhoog :( . Heb begin juni vorig jaar een 2 jarig abbo afgesloten, maar als ik het zo lees kan ik er dus nix aan doen of blijft het voor mij gewoon 17 cent? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thetallguy schreef op 14 mei 2003 @ 14:21:
Ik betaal nu 17 cent per sms (T-mobile 75'01) en ga dan in 1x met 5 cent omhoog :( . Heb begin juni vorig jaar een 2 jarig abbo afgesloten, maar als ik het zo lees kan ik er dus nix aan doen of blijft het voor mij gewoon 17 cent? :|
Je betaald net zoals iedereen 0,20 euro per SMS hoor. Die 0,17 euro is exclusief BTW. Dus ook jij gaat naar 0,22 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-04 10:52
heb een ben 150 t-mobile 150 abbo.... de vorige keer met dat mms gedoe heb ik ook brief gestuurd en werdt net zo hard weer afgeketst!... dus wil nu wel zekerheid hebben of ik wel of niet kan opzeggen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-04 16:38
Nitai schreef op 14 May 2003 @ 09:36:
dus in principe zou je nu een abo (met phone uiteraard) kunnen nemen en daarna weer op kunnen zeggen?
iemand al antwoorden?

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zaagmans schreef op 14 May 2003 @ 16:16:
[...]

iemand al antwoorden?
Nee heb je, Ja kun je krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JohanC, of jij die regel van 3 maanden raar vindt of niet, dat doet er niet toe. Het is bij de wet geregeld, dus zullen de providers dat volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik de enige die geen factuur van 9 mei heeft binnen gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je me het wetsartikel laten zien waar dat staat?

Bij andere zaken (verzekeringspremie etc.) kun je bij een tariefsverhoging ALTIJD opzeggen of dat nu na 1 dag of 3 jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat hierbij om het volgende artikel:

BW Artikel 236. (6.5.2A.3):

‘Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding’

Lid i:
‘dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46060

Anoniem: 80258 schreef op 14 May 2003 @ 19:08:

‘Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding’

Lid i:
‘dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen, tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden’
Maar wat wil je hiermee zeggen dan? Ik heb dus te accepteren dat T-mobile de prijs verhoogd en kan daar niets tegen doen. Ik word dus in feite verplicht om gewoon meer te gaan betalen. Wat ik nog weet van mijn vorige abo van o2 dat ik wel kosteloos heb opgezegd is dat ik gewoon het recht had om op te zeggen bij een prijsstijging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevie
  • Laatst online: 23-03 08:38
denk er wel om: SMS-en is niet VERPLICHT, in geval van je abbo kosten ben je VERPLICHT meer te betalen als die omhoog zouden gaan. Volgens mij is dat verschil een soort valkuil... niet zeker hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nevie schreef op 14 May 2003 @ 20:08:
denk er wel om: SMS-en is niet VERPLICHT, in geval van je abbo kosten ben je VERPLICHT meer te betalen als die omhoog zouden gaan. Volgens mij is dat verschil een soort valkuil... niet zeker hoor!
dit gaat t-mobile zeggen dat weet ik zeker |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bellen is ook niet verplicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lid i:
‘dat de gebruiker de bevoegdheid geeft de door hem bedongen prijs binnen drie maanden na het sluiten van de overeenkomst te verhogen,[b[ tenzij de wederpartij bevoegd is in dat geval de overeenkomst te ontbinden’[/b]
Denk dat dat stukje dus duidelijk moet worden uitgezocht want dit stukje in de wet biedt dus weer wel de mogelijkheid mijn contract te ontbinden. Het is natuurlijk gewoon vreemd dat je binnen 3 maanden wel je contract kan opzeggen en daarna niet. Terwijl hoe korter je het contract hebt hoe meer baad je erbij hebt deze op te zeggen ( lees: hoe minder je hebt terugbetaald voor je mobieltje )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 20-04 09:41
het lijkt mij dat wanneer buiten de 3 maanden valt dat je tarief dan niet omhoog gaat want het zou toch te gek zijn waneer ze dus voor 75% (12/3) van de klanten (er van uitgaande dat er alleen maar 1jarige contracten zijn) het tarief zonder slag of stoot kunnen verhogen

heeft iemand het zwart op wit staan dat een abbo van voor de 3 maanden niet kan worden opgezegd en je prijs wel omhoog gaat

[ Voor 9% gewijzigd door argro op 14-05-2003 22:39 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 22:27
klanten die korter als 3 maanden abonnee zijn(dus vanaf 15 maart), kunnn na een schriftelijk verzoek, het contract kostenloos laten ontbinden. tot max 2 weken na dato van de verhoging.

klanten die langer abonnee zijn, kunnen helaas niet opzeggen.

dit komt van "legal" van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
maar gaat voor die klanten die al langer een abbo hebben de prijs dan ook omhoog? dat zou wel heel vreemd zijn, daar ben ik benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
argro schreef op 15 May 2003 @ 14:42:
maar gaat voor die klanten die al langer een abbo hebben de prijs dan ook omhoog? dat zou wel heel vreemd zijn, daar ben ik benieuwd naar
ja, de prijs verhoogd ook voor abonnees die langer als drie maanden een contract hebben.

dat vond ik ook erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
argro schreef op 15 May 2003 @ 14:42:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geloof NOOIT een afdeling van zo'n telecomboer.

Bij Orange gaven ze ook de meest idiote antwoorden en deden alsof dit de wet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Dus als ik het goed begrijp kan ik me abbo nu al opzeggen? Ik heb t sinds 27 april.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja scarfish jij bent dus een lucky bastard en mag je abbo op zeggen

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 19450 op 15-05-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 20-04 15:32
Anoniem: 19450 schreef op 14 mei 2003 @ 09:25:
Heb toch echt in eerdere topics ook abo's gezien die zijn afgesloten na die 3 maanden. Het is ook een beetje vreemd die regel van 3 maanden ik val daar zelf net 20 dagen buiten ( beetje frustrerend dus ook ). Waarom zou iemand die nog geen 3 maanden een contract heeft wel ze abbo op kunnen zeggen en ik niet. Terwijl ik al langer ( ontevreden ) klant ben©.
Ik val daar ook een 2 weken buiten. En wat mij dan te binnen schiet, in die periode hebben ze veel mensen aangesloten, ze hadden namelijk erg goede acties. Het lijkt er dan op dat ze met opzet die hoos aansluitingen binnen willen houden door de prijsverhoging meer dan 3 maanden na die actieperiode toe te passen.

Edit: ik moet ook eigenlijk niet zeuren. Ik heb 300belmin voor 4,5 euro per maand :)

[ Voor 6% gewijzigd door waslijn op 16-05-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Laatst online: 20:39
aarg! ik wil echt van dit abbo af want ik ben verhuisd en heb geen bereik meer in mijn nieuwe woonplaats :( *denkt terug aan alle frustraties met opzeggen na verhoging MMS*

ik ga gewoon een leuk briefje opstellen waarin ik mijn ontevredenheid eens netjes maar strak in ga stoppen, en ook meteen mar een kleine verwijzing naar de geschillencommissie maak. Niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door P5ycho op 16-05-2003 10:54 ]

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Anoniem: 75879 schreef op 14 May 2003 @ 20:35:
bellen is ook niet verplicht
neen idd dat is zo,

echter bij T-Mobile dien je en bundel met minuten aan te schaffen, hiervoor kan je bellen, de aanschaf van deze bundel is verplicht, het is immers niet mogelijk een abo. te hebben zonder elke maand een bundel aan te schaffen, althans bij T-Mobile.

Data diensten kan maar hoef je niet in bundel te kopen en zijn dus optioneel te gebruiken, op zich wel een argument voor T-Mobile dus.

edit: btw. ik ben met mijn 150 abo. precies op 15 maart aangesloten, heb de casgback inmiddels al ontvangen. Echter ik ben zeer tevreden en heb totaal geen zin in al dat opzeggings gezeur dus eigenlijk laat ik het gewoon liggen. Overigens SMS ik vrijwel nooit. Ik betaal 7 euro per maand.

[ Voor 22% gewijzigd door aardbeix15 op 16-05-2003 10:58 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ik heb nu ook de factuur ontvangen met die mededeling.....
heeft iemand al bericht of ze zijn afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
en heeft er al iemand een nette brief, val wel buiten de perioden maar ga toch brief sturen, vind het heel raar dat iedereen die buiten de 3 maanden valt elke prijsverhoging maar moet slikken, wat als het abbo geld nu 10 keer zo veel word? kan ik dan ook niet opzeggen?

(ik ga ook een bedrijf beginnen met gratis auto's ofzo en dan na 3 maanden 10.000 per maand vragen, ik ga rijk worden.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 08:48
Anoniem: 11975 schreef op 14 May 2003 @ 18:28:
nope ik heb em hier ook liggen en zou em oook dolgraag willen opzeggen
argro schreef op 20 May 2003 @ 19:30:
(ik ga ook een bedrijf beginnen met gratis auto's ofzo en dan na 3 maanden 10.000 per maand vragen, ik ga rijk worden.....)
smsen is niet waar het om draait bij een abbo, ze zetten er ook bij dat je beter een sms bundel kan nemen, onteemt dat dan niet alle kansen voor iemand die het wil opzeggen?

[ Voor 46% gewijzigd door EnsconcE op 20-05-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57224

Maar als ik nu een abo afsluit met gsm kan ik het ook gewoon opzeggen, of zie ik nu iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

het is een beetje oplichten, maar ok....dat zou ik ook willen weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85101

Mij lijkt het dat smsen niet verplicht is dus al vind jij de prijsverhoging belachelijk dan gebruik je sms toch gewoon niet meer??

smsen is gewoon een dienst die ze leveren en jij bent niet verplicht van die dienst gebruikt te maken dus verplichten ze jouw niet hogere abbonements kosten te betalen daar kies je zelf voor
dus lijkt het mij onmogelijk om het op te zeggen

btw. geloof mij nou maar de advocaatjes etc. hebben het echt wel uitgezocht zodat niemand zomaar kan opzeggen. De kosten die daar aan verbonden zouden zijn wegen veel zwaarder dan de winst die ze met die smsjes zouden maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heef nou echt niemand al een brief gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48844

Uhm... Kun je nu volgens de wet ook opzeggen als je voor 15 maart naar T-Mobile bent gegaan. Ik heb begrepen dat T-Mobile zegt van niet... maar kan dit ook echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-04 21:48

@r!k

It is I, Leclerq

Anoniem: 11975 schreef op 14 mei 2003 @ 18:28:
nee, ik heb hem ook niet.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

-Utopist- schreef op 15 May 2003 @ 12:59:
klanten die korter als 3 maanden abonnee zijn(dus vanaf 15 maart), kunnn na een schriftelijk verzoek, het contract kostenloos laten ontbinden. tot max 2 weken na dato van de verhoging.

klanten die langer abonnee zijn, kunnen helaas niet opzeggen.

dit komt van "legal" van t-mobile.
Dan hebben ze dus foutief gehandeld bij de opzegging van MMS abo's want er zijn er genoeg die niet zijn opgezegd ook al waren die mensen nog geen 3 maanden abonnee. Ik wou hem ook opzeggen maar zag hier iedereen die het niet gelukt was dat ik het niet meer geprobeerd heb. Ze gooien hiermee IMO hun eigen glazen in.

Of zie ik het nou verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door @r!k op 21-05-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik word gek van Ben dit is zo onzinnig, wat kunnen we er tegen doen :?
Kunnen we geen programam erachter zetten,bedoel ben ligt te kloten met het contract.Schending van rechten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85101

Kom houden we een groot schalig SMS staak actie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ErikH schreef op 21 May 2003 @ 14:37:
[...]

Dan hebben ze dus foutief gehandeld bij de opzegging van MMS abo's want er zijn er genoeg die niet zijn opgezegd ook al waren die mensen nog geen 3 maanden abonnee. Ik wou hem ook opzeggen maar zag hier iedereen die het niet gelukt was dat ik het niet meer geprobeerd heb. Ze gooien hiermee IMO hun eigen glazen in.

Of zie ik het nou verkeerd?
nee daar hadden ze een stelling dat de huidige mms tarief gehandhaafd werd, alleen als het groter was dan een aantal kb dat er dan een ander tarief gold. Dus het was een uitbreiding op een dienst, geen tariefwijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Nitai schreef op 22 May 2003 @ 09:48:
[...]

nee daar hadden ze een stelling dat de huidige mms tarief gehandhaafd werd, alleen als het groter was dan een aantal kb dat er dan een ander tarief gold. Dus het was een uitbreiding op een dienst, geen tariefwijziging.
Ware het niet dat MMS-jes groter dan dat aantal kb daarvoor wel nog hetzelfde kosten en die konden ook gewoon verstuurd worden dus er was wat dat betreft wel sprake van een prijswijziging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marz01
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:59
oja dus omdat ik vanaf december een abbo heb kunnen ze me alles flikken ook al maken ze mijn abbo 60euro duurder dan heb ik geen poot om op te staan??

maar als ik dus o 15juni het duurste toestel met het duurste abbo neem kan ik dit op 16juni opzeggen????

ik vindt het echt erg krom ,maar denk als dit zo is ik dus echt nog een abbo er voor een dag bij ga nemen alleen al om ben te zieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

Lid i:
Wie is de gebruiker bij een contract tussen ben en mij ?
Ben gebruikt toch geen diensten van mij ?

ze mogen alleen de prijzen binnen 3 maanden verhogen als ze je dan ook de mogelijkheid geven om op te zeggen.
er wordt hierin dus niks gezegd over contracten langer dan 3 maanden, is het dan niet zo dat je bij iedere wijziging je contract mag opzeggen ??

bij een verzekering mag je bij iedere wijziging, zelfs bij een premieVERLAGING, opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 09:12
Zucht, mensen ga niet met wetsartikelen gooien als je de strekking ervan niet weet. 6:236 doet niets anders dan het de consument gemakkelijker te maken om onder "wurgende" algemene voorwaarden uit te komen. 6:236 is ook geen limitatieve opsomming van "onredelijk bezwarende" bedingen. In lid i staat helemaal niet dat na 3 maanden je niet meer onder een contract uit zou kunnen komen als eenzijdig de voorwaarden worden veranderd. Het is niets meer dan een anker, wat de boel in veel situaties vergemakkelijkt.

Nieuwe Europese wetgeving in de vorm van een Richtlijn die moet worden omgezet in nationaal recht is er ook al, en die is heel duidelijk, art 4 zegt:

"De abonnees hebben het recht om bij kennisgeving van
voorgestelde wijzigingen in de contractuele voorwaarden het
contract zonder boete op te zeggen. De abonnees worden tijdig
en ten minste een maand vooraf naar behoren op de hoogte
gesteld van dergelijke wijzigingen en worden tegelijkertijd op
de hoogte gesteld van hun recht om zonder boete het contract
op te zeggen indien zij de nieuwe voorwaarden niet aanvaarden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sovereign schreef op 23 mei 2003 @ 12:52:
Zucht, mensen ga niet met wetsartikelen gooien als je de strekking ervan niet weet. 6:236 doet niets anders dan het de consument gemakkelijker te maken om onder "wurgende" algemene voorwaarden uit te komen. 6:236 is ook geen limitatieve opsomming van "onredelijk bezwarende" bedingen. In lid i staat helemaal niet dat na 3 maanden je niet meer onder een contract uit zou kunnen komen als eenzijdig de voorwaarden worden veranderd. Het is niets meer dan een anker, wat de boel in veel situaties vergemakkelijkt.

Nieuwe Europese wetgeving in de vorm van een Richtlijn die moet worden omgezet in nationaal recht is er ook al, en die is heel duidelijk, art 4 zegt:

"De abonnees hebben het recht om bij kennisgeving van
voorgestelde wijzigingen in de contractuele voorwaarden het
contract zonder boete op te zeggen. De abonnees worden tijdig
en ten minste een maand vooraf naar behoren op de hoogte
gesteld van dergelijke wijzigingen en worden tegelijkertijd op
de hoogte gesteld van hun recht om zonder boete het contract
op te zeggen indien zij de nieuwe voorwaarden niet aanvaarden."
Dus kan je hem nu alsnog opzeggen als je al langer dan 3 maanden een abbo hebt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Anoniem: 85278 schreef op 23 May 2003 @ 13:06:
Dus kan je hem nu alsnog opzeggen als je al langer dan 3 maanden een abbo hebt ??
Dat is mijn punt ja.

Let wel, een opzegtermijn van 1 maand is redelijk indien de consument behoorlijk geinformeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-04 15:02

freddyathlon

McLaren Mercedes

Anoniem: 85101 schreef op 21 May 2003 @ 09:57:
Mij lijkt het dat smsen niet verplicht is dus al vind jij de prijsverhoging belachelijk dan gebruik je sms toch gewoon niet meer??

smsen is gewoon een dienst die ze leveren en jij bent niet verplicht van die dienst gebruikt te maken dus verplichten ze jouw niet hogere abbonements kosten te betalen daar kies je zelf voor
dus lijkt het mij onmogelijk om het op te zeggen

btw. geloof mij nou maar de advocaatjes etc. hebben het echt wel uitgezocht zodat niemand zomaar kan opzeggen. De kosten die daar aan verbonden zouden zijn wegen veel zwaarder dan de winst die ze met die smsjes zouden maken
Je kunt gewoon opzeggen, er zijn hier mensen die met TMobile gebeld hebben, waaronder ik als dealer van T-Mobile, en kreeg het door 3 mensen bevestigd.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-04 09:55
Stel:
Je zit redelijk binnen die 3 maanden, en je zegt op.
kan je dan zeggen dat je je nummer wilt behouden en vervolgens op een later moment een portatie verzoek indient? ( zeg 3 maanden daarna ? )

Of is opzeggen meteen afsluiten?

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gebeld met tmobile.
Allereerst gesproken met bianca 't hart die aangaf dat mijn abbo. nu opgezegd kan worden en dan pas 2 mnd later daadwerkelijk afgesloten wordt.
Ik ff aangegeven dat ik mijn abbo. gelijk wil opzeggen (per 16 juni). mocht niet.
oke goed mevrouw geef u chef maar (dhr. edward schrueders)
mag niet, maar na lang doorzeiken eindelijk de beste man aan de telefoon.
hij wil mijn contract niet per 16 juni ontbinden want vindt dat hun algemene voorwaarden hoger staan dan eur. wetgeving.
hij vindt ook dat er niks verhoogd word want je hebt immers de mogelijkheid een sms-bundel te nemen.
ga nu maar een mooi aangetekkend briefje laten schrijven door onze advocaat. (lang leve de baas)

to be cont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Anoniem: 85278 schreef op 23 May 2003 @ 15:08:
hij wil mijn contract niet per 16 juni ontbinden want vindt dat hun algemene
voorwaarden hoger staan dan eur. wetgeving.
Vinden ze allemaal wel. ;)
ga nu maar een mooi aangetekkend briefje laten schrijven door onze advocaat.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockster
Okay ik heb dus ook net bericht gehad via de mail:
Geachte meneer Kuipers,

Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en zullen uw vraag graag beantwoorden.

Onze excuses voor het verlate antwoord. Wegens de grote hoeveelheid e-mailberichten die wij ontvingen was het helaas niet mogelijk eerder op uw bericht te reageren.

U wilt weten of u vervroegd uw abonnement kunt opzeggen, omdat T-Mobile de tarieven wijzigt. T-Mobile mag haar prijzen overeenkomstig de algemene voorwaarden altijd aanpassen. U kunt niet kosteloos uw contract beëindigen. U kunt uw contract alleen vroegtijdig beëindigen wanneer u in de eerste drie maanden van uw contract zit. Dit is wettelijk vastgesteld in artikel 6;236 lid i van het Burgerlijk Wetboek. U kunt schriftelijk uw bezwaar indienen.

Maakt u veel gebruik van het verzenden van SMS-tekstberichten? Dan biedt T-Mobile sinds kort ook SMS-bundels aan. T-Mobile biedt de volgende SMS-bundels aan. De naam van de SMS-bundel geeft direct aan hoeveel SMS-berichten u maandelijks inkoopt.

T-Mobile SMS-bundel 20 EUR 3,- per maand EUR 0,15 per bericht
T-Mobile SMS-bundel 40 EUR 5,- per maand EUR 0,125 per bericht
T-Mobile SMS-bundel 80 EUR 8,- per maand EUR 0,10 per bericht
T-Mobile SMS-bundel 120 EUR 12,- per maand EUR 0,10 per bericht

U kunt alleen een SMS-bundel afsluiten als u al een T-Mobile abonnement heeft, het is dus niet mogelijk een losse SMS-bundel af te sluiten. Wij brengen de kosten voor SMS-tekstberichten naar betaalde nummers of speciale SMS-diensten apart in rekening. Het versturen van SMS-berichten vanuit het buitenland gaat ook niet van uw SMS-bundel af.

Net als met het wijzigen van uw abonnementsvorm, kunt u binnen de contractperiode uw SMS-bundel alleen wijzigen naar een hoger prijsplan. Buiten de contractperiode is de wijziging naar zowel een hogere als lagere SMS-bundel mogelijk. Als u een SMS-bundel afsluit loopt de einddatum van de bundel gelijk met de einddatum van uw reguliere abonnement. Buiten de contracttermijn kunt u uw SMS-bundel apart van uw abonnement opzeggen. Wij hanteren dan een opzegtermijn van 2 maanden.
Bij beëindiging van uw T-Mobile contract wordt uw SMS-bundel automatisch afgesloten.

Als u gebruik wilt maken van T-Mobile SMS-bundels, kunt u een nieuwe e-mail sturen. Geeft u alstublieft duidelijk aan van welke SMS-bundel u gebruik wilt maken. Vermeldt u in uw e-mail verder uw naam, uw adresgegevens, uw mobiele telefoonnummer en uw geboortedatum. De T-Mobile medewerkers maken dit graag voor u in orde. U kunt hiervoor ook bellen met T-Mobile
Klantenservice: 1200 vanaf uw mobiele telefoon of 0800 - 7111 vanaf elke andere telefoon.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft, kunt u die stellen via www.t-mobile.nl.

Met vriendelijke groet,

Joop Evers
Directeur T-Mobile Klantenservice
Ik denk dat ik snel nog even een abo'tje ga halen bij de telefoonboer, met een mooi toestel ;) Ben ik er over een maand of 3 weer vanaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Rockster schreef op 23 May 2003 @ 19:37:
Okay ik heb dus ook net bericht gehad via de mail:
Excuus voor de woordkeuze, maar wat een debiel.

Toch maar goed dat dit in de nieuwe telecomwetgeving nog eens nadrukkelijk geregeld gaat worden.

[ Voor 21% gewijzigd door Sovereign op 23-05-2003 19:47 ]

Pagina: 1 2 Laatste