[integraal]Sticker-Graffiti-Straatcultuur-topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.023 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Topicstarter
Yo all,

Het is velen van jullie allemaal al opgevallen; naar aanleiding van de ontstane discussie in en rondom onderstaande topics leek het het Moderatorteam W&G een goed idee om alsnog een topic te openen over stickeren, graffiti en aanverwante straatcultuur. XangadiX en ik kregen een mail van Bosmonster met de vraag of we even wilden aftrappen en die eer laten we natuurlijk niet aan ons voorbijgaan ;)

FYI, nog even de url's:

Stickeren
[WG] Potentieel interessant topic genekt
[W&G] discussie modbeleid n.a.v. graffiti *

Zowel op een positieve manier als een negatieve manier; je kunt er, zeker in de grote steden niet omheen. Tags, pieces, stickers, stencil-graffiti; allemaal uitingen van min of meer anonieme kunstenaars vanuit een zeer uiteenlopende achtergrond. Commercieel, narcistisch, artistiek of politiek: zoveel skaters, zoveel decks, zoveel b-boys, zoveel hooded sweaters. Het is ook al helemaal niet meer weg te denken uit de hedendaagse beeldcultuur: merken als Southpole, Sir Benni Miles, Carrhart, Puma, Adidas conformeren zich er ook graag mee en maken er zelfs gebruik van. Vele ontwerpers komen ook vanuit de graffiti- en/of straat-cultuur, ik noem een blad als Lodown, ik noem Adrenaline.

Overal, op electriciteitskastjes, verkeersborden, palen, verkeerslichten, winkelpuien, muren, zijn de kleine kunstwerkjes terug te vinden. Hoewel, over de bestempeling "kunstwerkjes" lopen de meningen uiteen en de kwaliteit van de uitingen varieert behoorlijk. Wat ooit begon als "snel taggen" voor graffiti-schrijvers, evolueerde tot een opzichzelfstaande stroming op straat, maar dat wil niet zeggen dat iedereen de vertaalslag maakt... daarover gaat het in dit topic dus niet.

Inhoudelijk is grafitti niet alleen een belangrijke visuele subcultuur hij is ook al sinds de jaren zestig erkend als kunststroming, er zijn mensen afgestudeerd op de rietveld academie met grafitti op treinen. Binnen de pop-art was Jean-Michel Basquiat een leidende figuur en hij is zijn loopbaan wel degelijk begonnen door zijn boodschap op muren te schrijven.
Daarna is de discussie binnen de kunstwereld redelijk losgebarsten, getuige een artiekel dat hier te vinden is. Natuurlijk mag de vraag in hoeverre graffiti en stickeren nu kunst zijn ook niet onbesproken blijven :)

Wat beogen we dan wel in dit topic?

Right, het volgende:
  • Deel je ontdekkingen op straat met ons, pak je (digi)cam en wandel eens de stad door; fotografeer wat je interessant lijkt en plaats ze in de thread, met een vermelding van waar je 'm vond en waarom je 'm cool vond.(dat wil dus zeggen dat er een inhoudelijke discussie moet ontstaan en niet een ordinaire flame-war tussen voor- en tegenstanders van Graffiti.)
  • Discussieer mee over de invloeden die al die dingen hebben op de hedendaagse beeldcultuur, deel je links die je misschien over aanverwante onderwerpen hebt en beschrijf je ervaringen wat straatcultuur betreft. (let wel: het gaat er dus niet om dat we stoer tegen elkaar gaan zitten doen over hoeveel treinen we gebombt hebben of hoeveel stickers we wel niet hebben geplakt en wat voor roffe illegale artiesten we wel niet wezen!)
  • Maak je eigen ontwerpjes voor pakkende stickers (verzin zelf een onderwerp/uitgangspunt) waarmee jij de aandacht van mensen in de straat zou willen vangen en probeer je mede-GoT'ers te overtreffen. (laat het duidelijk zijn, wat jij met die dingen doet, is je eigen zaak, GoT is op geen enkele wijze aansprakelijk voor wat jij eventueel met je kunstwerkjes doet en raadt ten stelligste af om mee te doen met je straat-idolen. boete loopt vanaf 80E, en een strafblad heb je zo te pakken.
    XangadiX en ik zullen een site maken waar jij de kans krijgt om je virtuele sticker te plakken, dus je kan het 'veilig' virtueel doen.
Tot zover, we hopen dat we op deze manier een beetje het raamwerk hebben kunnen aangeven; de mods zullen de zaak vanaf nu in de gaten houden; dus mocht deze topic ontaarden in iets wat niet strookt met dat wat hierboven staat, gaat-ie onherroepelijk op slot, dus hou het leuk.

Hier alvast wat beeldmateriaal uit eigen collectie:
[img]src=http://waxle.cheeseheadz.net/tweakers/streetart/street_art00.JPG[/img]
[img]src=http://waxle.cheeseheadz.net/tweakers/streetart/street_art01.JPG[/img]
[img]src=http://waxle.cheeseheadz.net/tweakers/streetart/street_art02.JPG[/img]
[img]src=http://waxle.cheeseheadz.net/tweakers/streetart/street_art03.JPG[/img]
[img]src=http://waxle.cheeseheadz.net/tweakers/streetart/street_art04.JPG[/img]
[img]src=http://waxle.cheeseheadz.net/tweakers/streetart/street_art05.JPG[/img]
[img]src=http://waxle.cheeseheadz.net/tweakers/streetart/street_art06.JPG[/img]

Veel plezier, ook namens het Management-team,

Waxle & XangadiX

[ Voor 7% gewijzigd door waxle op 03-05-2003 22:11 ]

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Hier in Rotterdam is het stickeren echt mega losgeslagen de afgelopen jaren. Zitten echt mooie dingen bij. Vooral rond Mama is het "druk". Ik zou zelf ook wel graag willen stickeren maar ja, das toch een heel gedoe lijkt me.

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/unpublished/2002-10-17%20vuilnisbak.jpg
in Rotterdam (iets beters heb ik nog niet)

Hier enkele stickerbolwerken

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Inderdaad @ die laatste zin.
Hoe komen ze aan al die stickers?
Tekenen ze die op etiketten papier of laten ze ze drukken ofzo?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle

waxle

Schavuit & Schobbejak

Topicstarter
Kan beide, ik heb al wel creatieve oplossingen gezien wat dat betreft... maar stickers laten drukken is helemaal niet zo duur of moeilijk wat dat betreft...
SOLcrew site is inderdaad vet, zeg... wat hebben die gasten veel gedaan!

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

Ik heb zelf (nog) geen digicam, maar ik ben vast niet de enige die in Utrecht komt, dus als iemand zich geroepen voelt ;)
Als je met bus 12 naar de uithof gaat heb je vrij vroeg in de rit een kunstwerk. Als je de busbaan na CS uitkomt en linksafgaat is het zo'n beetje "aan het einde" van die singel, vlak voordat je hem oversteekt (richting sterrewijk) aan de rechterkant van de straat, op een muurtje (met hele akelige draaibare punten/prikkeldingen erop) waar op de hoek dat reisbureau zit. Het is een iets meer dan manshoge tekening van een gast met een bus die iets zegt in de trand van "I got a system to destroy"
Als iemand daar toevallig een keer met een cam langskomt :) ...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51231

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/wsc/graffiti_small.jpg

Eigen tekeningtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Waaaa vet man! netjes gedaan stedebouwerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Ik zie soms stencil graffiti in Amsterdam, dat ziet er echt heel stoer uit.
Ik ga nog op pad met mn cam.

http://www.stencilrevolution.com/ is een hele mooie site op gebied van stencils.

[ Voor 29% gewijzigd door Blaise op 02-05-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 09:58
waxle schreef op 02 mei 2003 @ 11:58:
Het is ook al helemaal niet meer weg te denken uit de hedendaagse beeldcultuur: merken als Southpole, Sir Benni Miles, Carrhart, Puma, Adidas conformeren zich er ook graag mee en maken er zelfs gebruik van.
Wat dacht je van Aem'Kei , Tribal Gear ?
De gozer die Tribal schreef is later dus een kledinglein begonnen.. waar hij nu zeker veel geld aan verdient. Eigelijk wel vreemd, aangezien het een tagje is wat hij in 2 seconden kon zetten. Waar nu zo ontzettend veel geld voor word weggelegd :)

Ik weet het niet zeker maar volgens mij hebben Adidas en Puma zowiezo helemaal niets met grafitti te maken hoor...
Anyway. leuk topic... ik hou em in de gaten ;)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:40
ah, zo maak je dus een goede opening (thumbs up)
armyantlyrix schreef op 02 May 2003 @ 12:42:
Inderdaad @ die laatste zin.
Hoe komen ze aan al die stickers?
Tekenen ze die op etiketten papier of laten ze ze drukken ofzo?
Ik heb zelf gewoon printer etiketten van de hema, dat zijn etiketten van 6,5x3,8cm die zo de printer inkunnen (21 op een A4)

anyhoe, ik ben nu met wat ontwerpen bezig en dat gaat om de 7 zonden
1. Hoogmoed (oftewel trots of hovaardigheid)
2. Gierigheid (oftewel hebzucht)
3. Onkuisheid (oftewel begeerte, onkuisheid, lust of wellust)
4. Gramschap (oftewel woede, boosheid of toorn)
5. Gulzigheid (oftewel onmatigheid of vraatzucht)
6. Nijd (oftewel jaloezie of afgunst)
7. Traagheid (oftewel luiheid, apathie)
Nu heb ik al 5 symbolen/pictogrammen, maar ik heb alleen nog moeite met hoogmoed en jaloezie
Matige schetsen van wat ik al heb:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/erik.kroes/sins.jpg
Vibo/lust, Geldstuk (wordt biljet)/hebzucht, kussen/luiheid, mond/vraatzucht en de vuist moet toorn worden.
Dus als iemand me kan helpen met die laatste 2, bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
hmm nooit eerder gezien
maar, ik denk dat alle vuisten van die kant er wel ongeveer gelijk uit zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 22:11
Karp schreef op 02 May 2003 @ 14:46:
Ik heb zelf gewoon printer etiketten van de hema, dat zijn etiketten van 6,5x3,8cm die zo de printer inkunnen (21 op een A4)
Nu heb ik al 5 symbolen/pictogrammen, maar ik heb alleen nog moeite met hoogmoed en jaloezie
Matige schetsen van wat ik al heb:
[afbeelding]
Vibo/lust, Geldstuk (wordt biljet)/hebzucht, kussen/luiheid, mond/vraatzucht en de vuist moet toorn worden.
Dus als iemand me kan helpen met die laatste 2, bvd
Ik vind ze vrij moeilijk te zien. Die van toorn is wel erg goed! Zijn dit potlood schetsen? Probeer anders eens met een stift of pen door middel van enkele lijnen een eenvoudige tekening te maken. Pictogrammen zijn meestal niet gearceerd.

Voor hoogmoed kun je wel een hoog opgestoken neus gebruiken. Die andere is ook moeilijk. :P

[ Voor 1% gewijzigd door HawVer op 02-05-2003 15:41 . Reden: typo ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Blaise schreef op 02 May 2003 @ 14:06:
Ik zie soms stencil graffiti in Amsterdam, dat ziet er echt heel stoer uit.
Ik ga nog op pad met mn cam.

http://www.stencilrevolution.com/ is een hele mooie site op gebied van stencils.
VETTE SITE!~Sorry, maar dat is inderdaad een leuke vorm van graffiti.

Over stickering nog ff: je ziet nu ook grote merken op de bandwagon springen. Zo is Diesel bezig met een soort SM mannetje in Rotterdam. Echt OVERAL zitten die stickers. Denk niet dat de stickerpuristen hier blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-07 09:20

Bosmonster

*zucht*

Nozzman schreef op 02 mei 2003 @ 15:43:
[...]

VETTE SITE!~Sorry, maar dat is inderdaad een leuke vorm van graffiti.

Over stickering nog ff: je ziet nu ook grote merken op de bandwagon springen. Zo is Diesel bezig met een soort SM mannetje in Rotterdam. Echt OVERAL zitten die stickers. Denk niet dat de stickerpuristen hier blij mee zijn.
Hmm dat vind ik vreemd... Tis een beetje alsof je als merk graffiti gaat spuiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

.

[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 02-05-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:29
Clay schreef op 02 May 2003 @ 13:25:
Ik heb zelf (nog) geen digicam, maar ik ben vast niet de enige die in Utrecht komt, dus als iemand zich geroepen voelt ;)
Als je met bus 12 naar de uithof gaat heb je vrij vroeg in de rit een kunstwerk. Als je de busbaan na CS uitkomt en linksafgaat is het zo'n beetje "aan het einde" van die singel, vlak voordat je hem oversteekt (richting sterrewijk) aan de rechterkant van de straat, op een muurtje (met hele akelige draaibare punten/prikkeldingen erop) waar op de hoek dat reisbureau zit. Het is een iets meer dan manshoge tekening van een gast met een bus die iets zegt in de trand van "I got a system to destroy"
Als iemand daar toevallig een keer met een cam langskomt :) ...
"Excuse me, i've got a system to destroy" Hij's stoer ja, net als die zilver zwarte units van ASK die vaak op hoge gebouwen staan. :)

**WOW dat spul van sektie (sol) is WREEEED :9~

[ Voor 7% gewijzigd door Charly op 02-05-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
Anoniem: 49158 schreef op 02 May 2003 @ 16:27:
guerilla-marketing heet dat.

* Anoniem: 49158 heeft afgelopen 4 jaar +/- 4000 stickers geplakt, oranje vogeltje, ook in R`dam erg veel (witte de with),..

schoolkinderen in R`dam hebben ze voor me ook geplakt:

mapje met stickers (effe upgeload)

edit:
owja is toch wel duur hoor ;), ongeveer 50 Eucent p.stuk, maar wel fluoriserend :9
persoonlijk vind ik dit weer iets minder inspirerend, dit zou je wel goed met stencilgraffiti kunnen doen
Varieer je helemaal niks met je stickers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 02-05-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
het is nog een grotere uitdaging om met verschillende stickers toch herkenbaar te zijn ;)

Zoals (totaal ander voorbeeld), meneer nozzman hier altijd heel herkenbaar is met zijn tekenstijl bijvoorbeeld. Kies 1 logo/pictogram of een soort character, en wees daar creatief mee. Die UFO is ook wel op verschillende manieren toegepast. En ik zag ergens ook op een site een persoon die hele typisch cartoon-chars had met 2 hoofden, meteen overal herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 02-05-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

zkywalker, lees de openingspost even wil je..
let wel: het gaat er dus niet om dat we stoer tegen elkaar gaan zitten doen over hoeveel treinen we gebombt hebben of hoeveel stickers we wel niet hebben geplakt en wat voor roffe illegale artiesten we wel niet wezen
Ok? Dit is geen stoerdoenerij topic. Leuk dat je je vogeltje even laat zien, maar weet waar de grens ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:X

[ Voor 206% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 02-05-2003 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Ik ben wel fan van de grappige stickers.
Dit is een van mijn eigen creatie's

Afbeeldingslocatie: http://www.duketown.nl/pieter/logo.jpg
Ik zal de komende dagen wel eens een paar leuke stickers op de foto schieten.

Afbeeldingslocatie: http://www.duketown.nl/pieter/logo2.jpg

(fixed)

[ Voor 62% gewijzigd door kidfunk op 03-05-2003 14:07 ]

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Laatst online: 09-12-2024
Hier in Amsterdam hebben we thelondonpolice die een tijd lang op de straten te vinden was. Op dit moment weet ik niet echt hoe het zit want reis niet meer zoveel met de tram enzo.

Erg cool spul moet ik eerlijk zeggen vooral dat basketbalveld. Check it out:

thelondonpolice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
hey juist, die bedoelde ik dus
Ik kon ze al niet terug vinden, dat vind ik nou zeker stijl hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59259

Leuke topic! Ik ga deze week mijn eigen stickers ontwerpen. Eerst ff met de hand en daarna fotosoepen. Als ik hier een schetsje plaats, kan iemand dat dan ff inkleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Je ging toch je eigen stickers maken zei je :?
Dan laat je ze toch niet inkleuren door iemand anders of ligt dat nou aan mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

izzii schreef op 02 mei 2003 @ 23:08:
Je ging toch je eigen stickers maken zei je :?
Dan laat je ze toch niet inkleuren door iemand anders of ligt dat nou aan mij :P
Ja das waar, ik kan ze wel tekenen met de hand, maar niet echt inkleure met fotosoep ofzo...En ik wil ze wel computermatig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Wie niet waagt wie niet wint zal ik maar zeggen iedereen begint ergens en als je het nooit doet zal het never lukken. Lijkt mij toch veel leuker om het dan ook helemaal zelf te maken.

Ow ja en nog een vette site qua graffiti is natuurlijk www.cosh.net maar die kent iedereen vast al. Een mooi boek met graffiti is In holland staat een piece, erg mooie werken van onder andere ZEDZ, Cosh en OASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Skip the intro, nog steeds geniaal :+

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Hydraulik-Phunk schreef op 02 May 2003 @ 23:37:
Skip the intro, nog steeds geniaal :+
idd lol :D die hele site btw :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58336

Ik vind die stencil's best cool, maar ik vraag me af waar het vandaan komt.
Hier in de Nederlandse grafiti wereld ( mischien ook wel in buitenland) werd spuiten met behulp van hulp stukken altijd als zwaar lame beschouwd. Is deze mentaliteit veranderd en loop ik achter ? of is het een nieuwe groep die zich hiermee bezig houd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
*bookmarkt*
Erg interessant topic.
Ik ben al een tijdje nieuwsgierig naar die hele stickerwereld enzo.
Ik liep laatst nl. door Rotterdam en het hangt daar helemaal vol met stickers.
Met name de stickers/posters van stencilrevolution zijn erg mooi en stijlvol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik weet dat er in Eindhoven een geinig kunstenaarsduo rondloopt dat bij grote reclameposters en zo met stickers de betekenis verandert, waardoor de posters compleet belachelijk worden. Dingen over de clue van de poster heenplakken en zo. Het idee is wel cool, hoewel ik het nog niet in praktijk heb gezien (ik kom zelden in Eindhoven).

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Praag 2000

John Lennon & Jim Morrison 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bastiaanv/pics/jl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bastiaanv/pics/jm.jpg

Op 2 stenen muren vlak bij de ambassade straat als ik mij het goed herinner.

"De Klaagmuren" zeg maar :)

edit: sorry voor de ultieme brakheid van de pics, maar het zijn digi foto's van analoge foto's (scanner is messed up)

[ Voor 21% gewijzigd door WhizzCat op 03-05-2003 14:59 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Nou, wie laat coole zelf-gemaakte zut zien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
ik verwacht eigenlijk wel wat van waxle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15712

Heb vandaag m'n eerste stencil-unit in mekaar geflansd, Che Guevara in zwart wit wel te verstaan (originaliteit alom).
Geen daverend succes nog, maar met een flinke hoeveelheid stevig papier, een scherp mes en een portie wilskracht gaat dit nog es een leuke hobbie worden.
Binnenkort wellicht foto's van een verwoest Groningen Jay style :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
klein beetje offtopic misschien, maar wel heel dope: HEKTOR!

Afbeeldingslocatie: http://www.hektor.ch/imgs/002.jpg

check ook de PDF en vooral de Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle

waxle

Schavuit & Schobbejak

Topicstarter
Karp schreef op 04 mei 2003 @ 22:06:
ik verwacht eigenlijk wel wat van waxle..
Zeg hee, jij begon hiermee :P

ik post straks wel wat ;p

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37

Pelle

🚴‍♂️

Genoil schreef op 04 May 2003 @ 22:57:

[afbeelding]

Whoa, dat is dus echt extreem cool gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

[afbeelding]

gheghe dies leuk verzonnen :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle

waxle

Schavuit & Schobbejak

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://waxle.cheeseheadz.net/harmone/images/mtv__spoof_2.gif

En die Hector is echt wel vet!
ik zie dit alleen niet echt op straat gebeuren ;)

[ Voor 41% gewijzigd door waxle op 05-05-2003 01:58 ]

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

[afbeelding]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Das echt vet gemaakt _o_

Gewoon aan touwtjes ofzo :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

GGS_VR6 schreef op 05 mei 2003 @ 10:58:
Das echt vet gemaakt _o_

Gewoon aan touwtjes ofzo :?
check die pdf op die site, staat het helemaal in, echt super! Dan heb je pas een plotter :D mmm, groeps-project hier op got? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Stom stom stom! De eerder genoemde stickeractie van Diesel is niet van Diesel, maar van Desperado's. Ze hebben nu een stick-follow-up actie gedaan, door alle stickers van tekst te voorzien. De site DarkafterDark.nl maakt de mythe compleet en moet ons achteloze burgers tot de Dance-cult die Desperado's heet laten toetreden. Daar trap ik niet in en velen met mij hopelijk ook niet. Al was het maar vanwege dat smerige, zure bier.

Maar goed, deze heb ik net van een lantaarnpaal onder mijn appartement geplukt:

Afbeeldingslocatie: http://www.nozzman.nl/unpublished/d.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nozzman schreef op 05 mei 2003 @ 20:38:
Stom stom stom! De eerder genoemde stickeractie van Diesel is niet van Diesel, maar van Desperado's. Ze hebben nu een stick-follow-up actie gedaan, door alle stickers van tekst te voorzien. De site DarkafterDark.nl maakt de mythe compleet en moet ons achteloze burgers tot de Dance-cult die Desperado's heet laten toetreden. Daar trap ik niet in en velen met mij hopelijk ook niet. Al was het maar vanwege dat smerige, zure bier.

[afbeelding]
Deze sticker heb ik heel veel in Amsterdam gezien! Echt op bijna elke lantaren zit er 1..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4364

Domain name:
darkafterdark.nl (next domain)

Status: active

Registrant:
Heineken Brouwerijen B.V.
2e Weteringplantsoen 21
1017 ZD AMSTERDAM
Netherlands

btw
check www punt stickit dot nl
leuke nederlandse site..
http://www.stickit.nl/

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 4364 op 05-05-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Hier een paar leuke die ik onder het surfen op http://www.stickit.nl/ * cel-ed
ben tegen gekomen

Afbeeldingslocatie: http://www.duketown.nl/pieter/blurbanksy.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.duketown.nl/pieter/colorposter1.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.duketown.nl/pieter/faileles.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://www.duketown.nl/pieter/Ghandi.jpeg
:)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF

BaRF

bijna kerst

cool :P ga morgen ook eens een stencil testen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lekker belangrijk dat Heineken ook stickers plakt. Die sticker is nog altijd tien keer mooier dan die troep met een zogenaamde boodschap erachter die niemand begrijpt (maarja, dan heet het weer kunst en dat is leet, right) die al in dit topic voorbij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm tijd voor een GoT projectje ?
"GoT stick it up yours tour" ;)

lijkt me wel phat btw, paar funky artists en plakken maarrr..
is toch phat, zit je smorgens in de bus naar R'dam zie je daar het werk van een van je mede GoT'ers 8)

*Chi doet ook mee*

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 58336 op 06-05-2003 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
Anoniem: 58336 schreef op 06 mei 2003 @ 00:36:
hmm tijd voor een GoT projectje ?
"GoT stick it up yours tour" ;)

lijkt me wel phat btw, paar funky artists en plakken maarrr..
is toch phat, zit je smorgens in de bus naar R'dam zie je daar het werk van een van je mede GoT'ers 8)

*Chi doet ook mee*
en dat mogen we volgens mij dus niet in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was ook meer een geintje.
Maar volgens mij ontkom je er niet aan, omdat iedereen hier zijn design post. Dus je herkent het toch wel als je het tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nelis schreef op 05 May 2003 @ 23:57:
Lekker belangrijk dat Heineken ook stickers plakt. Die sticker is nog altijd tien keer mooier dan die troep met een zogenaamde boodschap erachter die niemand begrijpt (maarja, dan heet het weer kunst en dat is leet, right) die al in dit topic voorbij is gekomen.
darkafterdark.com zie je ook op tv in de reclame voor desperado's dat tequila flavoured beer :P

Ik vind het overigens de grootst mogelijke straatvervuiling die stickers. maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Laatst online: 14:25

DeFeCt

je wéét toch

Graffiti workshop voor inwoners van Alphen en omstreken:

http://www.hetkasteel.nl/agenda/view.html?&item=108

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

DeFeCt schreef op 06 mei 2003 @ 10:09:
Graffiti workshop voor inwoners van Alphen en omstreken:

http://www.hetkasteel.nl/agenda/view.html?&item=108
Je leert graffiti toch niet via een workshop :?

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57530

Ik heb een paar weken geleden ook stencilrevolution ontdekt en vind het gewoon helemaal cool enzo :)

Heb zelf al wat testjes maar ik kan niet het beste materiaal vinden om stencils uit te snijden.Eerste heb ik geprobeerd uit een voorkantje van zoon snelhechtmapje(wel een iets stevigere versie als normaal)Dat was niet echt een succes,veel te hard om te snijden en het wiaade op als ik spoot wat in druiperige en wazige lijnen eindigde.

Afbeeldingslocatie: http://www.jamacotrading.nl/paddo/crap/stenc.jpg
http://www.jamacotrading..../crap/perspectief2.gif<-- originele ontwerp

Tweede keer een simpeler dingetje geprobeert uit 3 millimter dik karton..veel scherpere lijnen maar het was moeilijk om daar details uit te knippen.

Afbeeldingslocatie: http://www.jamacotrading.nl/paddo/crap/scud.jpg
http://www.jamacotrading....p/stenc2.gif<---originele ontwerp

Ik ga op zoek naar een beter stuk karton en probeer et nogges :) Heb alweer ideeen in mijn hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Laatst online: 20-02 13:44
Afbeeldingslocatie: http://www.stickit.nl/images/posterpage_22_where_isme/where_5.jpg
Deze vind ik echt geweldig bedacht!
Ik ben zelf nu ook bezig met wat stencils te ontwerpen. Later zal ik wel wat ontwerpen posten.

[edit]
ok, hier komt er een:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=111413

Niet mijn beste ontwerp, maar ja, ben ook nog maar een beginner :7

[ Voor 30% gewijzigd door Neobender op 06-05-2003 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

kidfunk schreef op 06 May 2003 @ 11:26:
[...]
Ik koester ook niet de illusie om het te 'leren', maar om (legaal) creatief bezig te zijn....

Hoe 'leer" je graffiti dan?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Leuk topic dit! Al ben ik er zelf inmiddels een beetje oud voor (vind ik zelf), toch vind ik het erg leuk om graffiti en andere straatcultuur te volgen. Ik hoop dan ook dat dit topic "levend" blijft. Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

wel heel toevallig...kreeg net dit in mijn mailbox:

Afbeeldingslocatie: http://aliensonacid.net/uploads/post-37-1052218100.jpg
http://www.underconstructionweb.tk

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Zoiets als dit?

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dontmen.jpg

* Freek zijn fotosoep frotwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

DeFeCt schreef op 06 mei 2003 @ 13:07:
[...]

Ik koester ook niet de illusie om het te 'leren', maar om (legaal) creatief bezig te zijn....

Hoe 'leer" je graffiti dan?
Via iemand anders...
Het is toch een straatkunst en het is mijn mening dat zo iets niet via een workshop moet..Het zou nog wel via een soort van workshop kunnen maar dan helemaal niet voor geld

Het is het ook helemaal niet zo moelijk om de basis te leren...
Het is gewoon een kwestie van beginnen en oeffenen..
Ik heb ook wel eens jongens op weg geholpen met de basis van hun tekeingen
Ook hier op got heb ik wel eens beginners gezien die hun tekeningen posten waar dan andere mensen opbouwende kritieken op gaven... :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

kidfunk schreef op 06 May 2003 @ 15:26:
[...]
Via iemand anders...
Het is toch een straatkunst en het is mijn mening dat zo iets niet via een workshop moet..
Ehm heb je de site ook bekeken of heb je een stereotype beeld van het woord workshop en praat je zomaar wat?
kidfunk schreef op 06 May 2003 @ 15:26:
Het zou nog wel via een soort van workshop kunnen maar dan helemaal niet voor geld
Maar natuurlijk, een beetje artist jat z'n bussen gewoon uit de winkel...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe.. deze ben ik redelijk tevreden over.. ik heb het in het engels gedaan omdat dat wat letters scheelde :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jamacotrading.nl/paddo/crap/paus1.jpg

Kheb em deze keer btw uit een sheet voor een overheadprojecter gesneden.. werkt 10 keer makkelijker als karton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

DeFeCt schreef op 06 May 2003 @ 15:56:
[...]

Ehm heb je de site ook bekeken of heb je een stereotype beeld van het woord workshop en praat je zomaar wat?

[...]

Maar natuurlijk, een beetje artist jat z'n bussen gewoon uit de winkel...
kom op man, waarom ineens die misselijke ondertoon in je post, ik bedoelde het gewoon als een positief stukje zo kan je het ook bekijken,Als jij het op een negatieve manier bekijkt dan ga je zo reageren zoals je nu doet.

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

Anoniem: 57530 schreef op 06 mei 2003 @ 16:54:

Kheb em deze keer btw uit een sheet voor een overheadprojecter gesneden.. werkt 10 keer makkelijker als karton
Dat is een goeie tip ik was ook al aan het zoeken naar een beter materiaal. :)
Dalijk even uitproberen

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Je moet eigenlijk van die incisie (ofhoejedatschrijftinabn) mesjes hebben. Die zijn mooi scherp en kun je kleine dingen mee uitsnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-07 07:37

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Kennen jullie deze al?
http://www.ekosystem.org/

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
Anoniem: 57530 schreef op 06 mei 2003 @ 16:54:
Nieuwe.. deze ben ik redelijk tevreden over.. ik heb het in het engels gedaan omdat dat wat letters scheelde :)

[afbeelding]

netjes, misschien nog een kruisje op die bijbel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed idee!zat al naar iets te zoeken om het duidelijker te maken dat de paus niet met een telefoonboek loopt te zeulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

thacow schreef op 06 May 2003 @ 17:32:
Je moet eigenlijk van die incisie (ofhoejedatschrijftinabn) mesjes hebben. Die zijn mooi scherp en kun je kleine dingen mee uitsnijden.
klopt ik heb ook zon soort van scalpel ding.
Die werken uiteindelijk voor mij nog het beste omdat die zon scherpe punt hebben :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26274

Anoniem: 57530 schreef op 06 May 2003 @ 16:54:

[afbeelding]

Netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 57530 gebruikt afbreekmesjes van de Gamma a 1.80.. krijg je een grote en een kleintje voor. Zijn vast goedkoper dan die operatiemesjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36896

Vorige week in Barcelona veel foto's gemaakt.
Veel mooie dingen daar op de muren.
En leuk om te zien hoe sommige blijkbaar dmv beelden willen laten weten wat ze ergens van vinden. Bijv. de oorlog in Irak

Afbeeldingslocatie: http://www.bdisoke.nl/fotoz/barcelona/images/16.jpg

Deze vond ik zelf ook erg koel. Leuk dat hij omdraaibaar is. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bdisoke.nl/fotoz/barcelona/images/18.jpg

De twee hieronder zag je ook best regelmatig in de stad.
Geen idee of er een boodschap achter zit, maar vond ze wel erg koel!

Afbeeldingslocatie: http://www.bdisoke.nl/fotoz/barcelona/images/21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bdisoke.nl/fotoz/barcelona/images/28.jpg

Nog een stukje straatcultuur?

Afbeeldingslocatie: http://www.bdisoke.nl/fotoz/barcelona/images/07.jpg
Bij het contemperary (hoe schrijf je dat? 8)7 ) art museum werd druk geskate, relaxed sfeertje wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

kidfunk schreef op 06 mei 2003 @ 17:21:
[...]
kom op man, waarom ineens die misselijke ondertoon in je post, ik bedoelde het gewoon als een positief stukje
kidfunk schreef op 06 mei 2003 @ 11:26:
[...]
kidfunk schreef op 06 mei 2003 @ 15:26:
[...]
Het is toch een straatkunst en het is mijn mening dat zo iets niet via een workshop moet..Het zou nog wel via een soort van workshop kunnen maar dan helemaal niet voor geld
Sorry, maar ik heb moeite om hier ook maar iets positiefs in te vinden. En mensen die zomaar dingen afkeuren zonder de moeite te hebben genomen zich te verdiepen in wat het werkelijk inhoudt daar krijg ik inderdaad een beetje kriebels van.

Maar hé dit topic is veel te leuk om 'misselijk' tegen elkaar te doen, dus... :>
Ik ga morgen lekker workshoppen en hoop over 4 weken iets te kunnen laten zien..

mijn persoonlijke held en goede kennis: CeCe

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~gerard.overmars/Wallz/images/cece.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door DeFeCt op 06-05-2003 22:24 . Reden: plaatje d'r bij ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk

kidfunk

none

DeFeCt schreef op 06 May 2003 @ 22:22:
[...]

[...]

[...]

Sorry, maar ik heb moeite om hier ook maar iets positiefs in te vinden. En mensen die zomaar dingen afkeuren zonder de moeite te hebben genomen zich te verdiepen in wat het werkelijk inhoudt daar krijg ik inderdaad een beetje kriebels van.

Maar hé dit topic is veel te leuk om 'misselijk' tegen elkaar te doen, dus... :>
Ik ga morgen lekker workshoppen en hoop over 4 weken iets te kunnen laten zien..

mijn persoonlijke held en goede kennis: CeCe

[afbeelding]
Ja ok ieder zijn eigen mening .
Ja CeCe is zeker koewl maar waarom heb je die pone piece er afgeknipt dat is nu voor mij een graf held
(Als je de hele piece hebt wil je die dan eens posten,ik zou graag dat pone stuk willen chekken !! )

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij het contemperary (hoe schrijf je dat? 8)7 ) art museum werd druk geskate, relaxed sfeertje wel. :)
bij het MACBA bedoel je :P

idd zwaar relaxed pleintje, mooi museum ook.

ik mis nog die "tegeltjes" van die franse gast, je weetwel van ATARI, dat spelletje
met dat ruimteschip, die gozer plakte een soort mozaiekje van een ruimteschip overal.

ik bedoel dus : http://www.space-invaders.com/

Afbeeldingslocatie: http://www.space-invaders.com/images/btbase.gif

imho the ultimate street culture......

invasion Rdam: http://www.space-invaders.com/maprotter.html

edit:
yes,.... also an artist,..

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 07-05-2003 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 14:29
Die space invaders zijn alweer best oud toch? - Nog steeds wel cool tho'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:37

Pelle

🚴‍♂️

Neobender schreef op 06 May 2003 @ 12:10:
ok, hier komt er een:
[afbeelding]

Niet mijn beste ontwerp, maar ja, ben ook nog maar een beginner :7
Ben ik de enige die hier het logo van de Transformers in herkent?

Afbeeldingslocatie: http://home.xnet.com/~shashhog/pictures/transformers.jpg

Beetje lame om dit je eigen ontwerp te noemen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 13:51

Puck

W32.Deadcode.A

Nee ik zag het ook al in het logo. Dacht dat dat juist de bedoeling was? Idd wel lame (wordt veel gebruikt), maar bovenaan staan ook Mario afbeeldingen :P

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

Pelle schreef op 07 May 2003 @ 09:30:
[...]

[afbeelding]

Dat was ook het eerste wat ik dacht
Maar ik keek over zijn de tekst heen die erbij stond.
Ik dacht dat hij het logo van Transformers cool vond ofzo, en het daarom poste.
Maar iedereen die ooit nog transformers heeft gezien,
Herkent het logo van de transformers erin
PuCK schreef op 07 mei 2003 @ 09:47:
Nee ik zag het ook al in het logo. Dacht dat dat juist de bedoeling was? Idd wel lame (wordt veel gebruikt), maar bovenaan staan ook Mario afbeeldingen :P
Ja maar daar staat niet bij dat het een eigen ontwerp is :)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 30795 op 07-05-2003 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Anoniem: 30795 schreef op 07 May 2003 @ 09:53:
Ja maar daar staat niet bij dat het een eigen ontwerp is :)
Had ik inderdaad ook over het hoofd gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 09:58
Pelle schreef op 07 mei 2003 @ 09:30:
[...]

[afbeelding]

De eerste seconde dat ik het zag met een colega riep ik 'Transformers!':)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

kidfunk schreef op 06 May 2003 @ 23:05:
[...]
Ja CeCe is zeker koewl maar waarom heb je die pone piece er afgeknipt dat is nu voor mij een graf held
(Als je de hele piece hebt wil je die dan eens posten,ik zou graag dat pone stuk willen chekken !! )
Ik heb er niks afgeknipt, plaatje is gegoogled, maar wie weet vind je hem als je op Pone zoekt.

Toen ik nog een klein jongetje was heb ik ooit in Amsterdam een piece van een mamoet met hele grote slagtanden gezien op een klein laag muurtje, iemand enig idee waar ik het over heb? Die zou ik namelijk nog heel graag een keer zien.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
[...]

[afbeelding]

volgens mij bedoelt hij dat hij er een stencil van gemaakt heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Digitale straatcultuur op http://www.zewall.com
Erg cool en legaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idioteque
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

idioteque

Citius, Altius, Fortius

[...]

[afbeelding]

Nou laat ik het nog erger maken, kijk eens wat ik tegen kwam op stencilrevolution :D

Afbeeldingslocatie: http://stencilrevolution.com/photopost/data/501/214mvc-489x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Hehehe, het blijft een gaaf logo, zeker die met 2 kleuren en een beetje diepte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Pelle, wat'n cool ding die PellePaint, gewoon lekker taggen in jou icon :P [GNL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShivanDragon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2024

ShivanDragon

Ola Pola

Banksy is de man.

http://www.banksy.co.uk/

Kvind zijn teksten zelfs nog beter...

Feel the rhythm, live the music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-07 07:37

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Hier staan ook altijd welke leuke dingen op.
http://www.subversivekunst.de/

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De paus is mijn grootste inspiratiebron in mijn leven :P

Afbeeldingslocatie: http://www.jamacotrading.nl/paddo/crap/pist2.jpg

Totdat ik de ballen bijmekaar heb geraapt om em ergens buiten neer te zetten doe ik het nog maar ff op papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Ik ben gisteren met mijn brakke cam door Rotterdam gelopen en heb even wat materiaal op een losse pagina gezet. Ik ga dit nog flink uitbreiden.

Hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Nozzman schreef op 07 mei 2003 @ 19:22:
Ik ben gisteren met mijn brakke cam door Rotterdam gelopen en heb even wat materiaal op een losse pagina gezet. Ik ga dit nog flink uitbreiden.

Hiero.
Inderdaad een brakke cam.. die ziet maar 2 kleuren ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Ik heb ze maar getreshold, want anders ziet het er niet uit. En aliased heerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Nozzman schreef op 05 May 2003 @ 20:38:

[afbeelding]
zo was vandaag in de stad en wat een vervuiling zeg...gewoon elk plekje rondom het skatepark westblaak is ondergeplakt, stuk tussen pathe en rotterdam cs zit ook helemaal onder..belachelijk. in deze zin is stickeren dezelfde soort beeldvervuiling als taggen en voegt het dus absoluut niets toe...

jammer wat een gemiste kans |:( :/ :|

"You're only as good, as what you did last week."

Pagina: 1 2 Laatste