[integraal]Sticker-Graffiti-Straatcultuur-topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.034 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

En jammer dat juist de gevestigde orde het vervuilt voor gasten die DIY hun best doen.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Huilen, beter 100 dezelfde mooie stickers dan die crap die 9 van de 10 "DIY"-gasten neerpleurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven al die toffe foto's nou? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Nelis schreef op 08 May 2003 @ 12:17:
Huilen, beter 100 dezelfde mooie stickers dan die crap die 9 van de 10 "DIY"-gasten neerpleurt.
Dan kijk je niet goed naar de meeste stickers. Er zitten echt kunstwerkjes tussen. Die van Desperado's is maar slap vergeleken bij het werk van veel artiesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je A4 glanzende stickervellen kan halen?Doe ik gewoon thuis met een stencil mijn ontwerp erop zetten(spraypaint heeft meer karakter dan een strakke printerafdruk vind ik)Ergens in de buurt van Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nozzman schreef op 08 May 2003 @ 23:58:
[...]

Dan kijk je niet goed naar de meeste stickers. Er zitten echt kunstwerkjes tussen. Die van Desperado's is maar slap vergeleken bij het werk van veel artiesten.
Die Desperado's had net zo goed van een DIY (de naam alleen al, alsof reclamebureaus een stickerontwerprobot hebben staan, maar nee, zij krijgen er geld voor en dan is het opeens not done) gast kunnen zijn en dan was opeens wél een mooie sticker, dat is mijn punt. Als je een meesterpiece met Nike ondertekent vindt iedereen het opeens een slappe plaat (het feit dat opgezocht wordt wie de owner van darkafterdark.nl is zegt al genoeg).

En ik kijk prima naar die andere stickers hoor, maar vaak zie ik gewoon een onsamenhangende en vaak onduidelijke sticker met een random woord in een brak lettertype met een vage gedachte erachter die bijna niemand eruit haalt (maarja, dan heet het weer kunst).

Maar ik zie ook vaak mooie particuliere shit, bovenstaande is dan ook wat overdreven. Het gaat er echter om dat je iemands werk los van de eigenschappen van de maker zou moeten beoordelen. Het zou zo in de grondwet kunnen. Ohnee wacht, het staat er al in...

[ Voor 5% gewijzigd door Oefening op 09-05-2003 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kidfunk
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

Nelis schreef op 09 mei 2003 @ 01:01:
[...]

Die Desperado's had net zo goed van een DIY (de naam alleen al, alsof reclamebureaus een stickerontwerprobot hebben staan, maar nee, zij krijgen er geld voor en dan is het opeens not done) gast kunnen zijn en dan was opeens wél een mooie sticker, dat is mijn punt. Als je een meesterpiece met Nike ondertekent vindt iedereen het opeens een slappe plaat (het feit dat opgezocht wordt wie de owner van darkafterdark.nl is zegt al genoeg).

En ik kijk prima naar die andere stickers hoor, maar vaak zie ik gewoon een onsamenhangende en vaak onduidelijke sticker met een random woord in een brak lettertype met een vage gedachte erachter die bijna niemand eruit haalt (maarja, dan heet het weer kunst).

Maar ik zie ook vaak mooie particuliere shit, bovenstaande is dan ook wat overdreven. Het gaat er echter om dat je iemands werk los van de eigenschappen van de maker zou moeten beoordelen. Het zou zo in de grondwet kunnen. Ohnee wacht, het staat er al in...
heftig gesproken :)

none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 00:37:
Weet iemand waar je A4 glanzende stickervellen kan halen?Doe ik gewoon thuis met een stencil mijn ontwerp erop zetten(spraypaint heeft meer karakter dan een strakke printerafdruk vind ik)Ergens in de buurt van Rotterdam?
bruna heeft ze van het eigenmerk, liggen bij de printervellen :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Nelis schreef op 09 May 2003 @ 01:01:
[...]

Je snapt mijn punt niet. Als reclameland met grote stickplakbudgetten een hele stad volplakt, dan gaat dat ten koste van degene die met moeite en eigen geld hun ding opplakken. Ik zeg ook niet dat die stickers lelijk zijn, alleen de enorme schaal waarop het gebeurt vind ik een beetje makkelijk meesnabbelen op een undergroundcultuur.

Hetzelfde als Bavaria ineens overal op muren pieces gaat wegzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaRF schreef op 09 May 2003 @ 17:16:
[...]

bruna heeft ze van het eigenmerk, liggen bij de printervellen :P
Ok dan! Ik heb ook al een redelijk alternatief gevonden.Ik had nog een rol heel stevig plakplastic liggen..wel een vreemd gespikkeld patroon erop.. gewoon wit gespoten en dan met zwart mun stencil erop gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh sorry voor de offtopic maar lijkt me sterk dat hier veel mensen zijn die transformers NIET kennen?!? anyway dit topic is echt relaxed, ik doe dat graffiti zelf niet zo maar aanbidt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Nozzman schreef op 09 May 2003 @ 18:59:
[...]

Je snapt mijn punt niet. Als reclameland met grote stickplakbudgetten een hele stad volplakt, dan gaat dat ten koste van degene die met moeite en eigen geld hun ding opplakken. Ik zeg ook niet dat die stickers lelijk zijn, alleen de enorme schaal waarop het gebeurt vind ik een beetje makkelijk meesnabbelen op een undergroundcultuur.

Hetzelfde als Bavaria ineens overal op muren pieces gaat wegzetten.
gelukkig eindelijk iemand die het snapt...en voor de mensen die niet in roffadamn komen...echt HEEL HET F*CKING CENTRUM HANGT VOL MET DIE &^%&^% K#TSTICKERS!!!! |:( |:( |:( :r

reed gisteren door de stad en elk leeg plekje is volgeplakt...zat er zelfs nog aan te denken om die gasten van de desperado's aan te geven wegens vervuiling van de openbare orde...kan makkelijk volgens mij aangezien ze overal hun naam hebben hangen...

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog erger, in A`dam zie ik van dezelfde desperado`s A4`tjes met dat logo op lantaarnpalen, met van die afscheurbriefjes met hun www adres, net alsof ze een kamer zoeken,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Same hier in Rotterdam. Een subcultuur proberen te kweken met een kanonnenbudget. Hoezo doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we moeten gewoon een tegenoffsenief starten en elke desperadosticker die we zien eraf rukken :).. of er een andere overheen plakken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheser
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-02-2020
Ik deed ongeveer een maand geleden blij boodschappen in de konmart toen ik daar plotseling een sticker rol zag liggen naast de weegschaal voor het snoep. Gratis stickers:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 11-09 13:58

BaRF

bijna kerst

Pheser schreef op 10 May 2003 @ 19:36:
Ik deed ongeveer een maand geleden blij boodschappen in de konmart toen ik daar plotseling een sticker rol zag liggen naast de weegschaal voor het snoep. Gratis stickers:)
lol, dat heb ik ook gedaan met een stapel gratis "I Buy HEMA" Stickers :+ lol

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Laatst online: 11-09 14:48
Heh... gister was een speciale dag
Ik heb voor het eerst iets van OBEY gezien :p

Stencil graffiti in Deventer, ik had natuurlijk geen camera mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
H2Ofreak schreef op 07 mei 2003 @ 10:57:
[...]

Nou laat ik het nog erger maken, kijk eens wat ik tegen kwam op stencilrevolution :D

[afbeelding]
Was idd de bedoeling om het transformers (decepticons voor de kenners) logo te gebruiken. Maar ik had dat nog niet gezien op stencil revolution, blijkbaar ben ik niet de enige, maar ja, hoeveel che stencils zijn er wel niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 13:19:
nog erger, in A`dam zie ik van dezelfde desperado`s A4`tjes met dat logo op lantaarnpalen, met van die afscheurbriefjes met hun www adres, net alsof ze een kamer zoeken,..
Dit is inderdaad wel zo'n lame actie dat je eigenlijk een enorm tegen offensief zou moeten organiseren ... Overplakken met 'don't believe the hype' ... Of grolsch stickers ofzo ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik kom te weinig 'buiten' Oss, daar heb ik nog nooit een andere sticker gezien behalve 'geen reclame of huis aan huis folders' op een brievenbus :)
Zelf (als ik zo de foto's zie) ben ik nie kapot van stickeren (of zo iets) - ik zie liever een coole tag of piece :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Hier in Maastricht is het nog redelijk dood wat stickers betreft de enige die ik hier vaker tegen kom is er een van een cirkel in de kleuren rood en blauw met de tekst:
" BALKON
ENDE "
weet iemand waar die van is/op slaat?

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Topicstarter
Er is toch net een serie balkonnen bij jullie naar beneden gesodemieterd?
Well: Balkon ende
En onze minister president zit er ook nog in... misschien dat die ook nog een keer valt.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

Dat dacht ik eerst ook, tot ik de zelfde sticker tegen kwam in Den Haag.
En ik vraag me af of ze hem daar met die uitleg meteen zouden begrijpen.

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:32

markvt

Peppi Cola

Nozzman schreef op 05 May 2003 @ 20:38:
Stom stom stom! De eerder genoemde stickeractie van Diesel is niet van Diesel, maar van Desperado's. Ze hebben nu een stick-follow-up actie gedaan, door alle stickers van tekst te voorzien. De site DarkafterDark.nl maakt de mythe compleet en moet ons achteloze burgers tot de Dance-cult die Desperado's heet laten toetreden. Daar trap ik niet in en velen met mij hopelijk ook niet. Al was het maar vanwege dat smerige, zure bier.

Maar goed, deze heb ik net van een lantaarnpaal onder mijn appartement geplukt:

[afbeelding]
die zitten in rotterdam op werkelijk ELKE vuilnisbak :S

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mibber
  • Laatst online: 01-09 17:56
armyantlyrix schreef op 14 May 2003 @ 21:21:
Dat dacht ik eerst ook, tot ik de zelfde sticker tegen kwam in Den Haag.
En ik vraag me af of ze hem daar met die uitleg meteen zouden begrijpen.
den haag? balkenende? hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www23.brinkster.com/tsjechie/circular.jpg

Schleep Naar Deen Adressbar of copy paste even.

Wie weet wie die heeft gemaakt?Is een stencil wat in rotterdam op een tramlijnpaal zit(ten hoogte van de crazy hans,dan weten jullie tweakers het wel :) ) Erg mooi crisp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Ik zag gisteren langs de A4 een piece op een gebouwtje staan, er stond defcon1 en volgens mij is dat een of ander house feest ( ? )

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

Ja idd. Er hangen ook posters van met Defcon 1

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
Mn 7 zonden projectje, site met uitleg erbij moet ik nog maken, die url is dood

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/erik.kroes/compilationie.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
Karp: Die site met uitleg is hard nodig!
Dit is wat ik tot nu toe in jouw iconen zie:
1. Anale sex voor geld
2. Fistfucking
3. n.v.t.
4. Een dildo
5. Orale sex
6. Sex in een camper
7. Moeilijk standje

Ik geloof dat ik de 7 sins campagne van Ola met de Magnum beter en lekkerder vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShivanDragon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2024

ShivanDragon

Ola Pola

lol

ze kunnen iets duidelijker zijn ja ;) maar keep it up man!

[ Voor 92% gewijzigd door ShivanDragon op 16-05-2003 13:18 ]

Feel the rhythm, live the music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 23:31:
http://www23.brinkster.com/tsjechie/circular.jpg

Schleep Naar Deen Adressbar of copy paste even.

Wie weet wie die heeft gemaakt?Is een stencil wat in rotterdam op een tramlijnpaal zit(ten hoogte van de crazy hans,dan weten jullie tweakers het wel :) ) Erg mooi crisp :)
Hmmmz is dat niet een strakkere variatie op het logo van rotterdam terrorcorps? Het heeft ook nog wel iets weg van Circulate (als ik het goed heb) Een merk van skateboardschoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh,when? schreef op 10 May 2003 @ 12:42:
[...]
reed gisteren door de stad en elk leeg plekje is volgeplakt...zat er zelfs nog aan te denken om die gasten van de desperado's aan te geven wegens vervuiling van de openbare orde...kan makkelijk volgens mij aangezien ze overal hun naam hebben hangen...
Ik pleit ervoor om iedereen die uberhaupt een sticker of grafiti zomaar ergens opplakt aan te geven. Ik erger me dood aan die groep mensen die denken dat ze maar overal tekeer kunnen gaan.

Ventje bij mij uit de klas heeft laatst het station hier te grazen genomen en overal "FDL" gekalkt (betekend Fuck The Law), nou, weet je wat ik denk... fuck hem, heb het hem verteld ook. Je moet met je poten van andermans spullen afblijven en dat geldt ook voor muren gebouwen, openbare ruimtes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja die mensen kicken daarop. Je kan het net zo goed op een HOF doen (Hall OF Fame, legale spuitmuur). Maar dan is de kick eraf hé!

Als er nog mensen foto's willen zien van zo'n HOF moet je maar ff melden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShivanDragon

ShivanDragon

Ola Pola

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 13:25:
[...]

Ik pleit ervoor om iedereen die uberhaupt een sticker of grafiti zomaar ergens opplakt aan te geven. Ik erger me dood aan die groep mensen die denken dat ze maar overal tekeer kunnen gaan.

Ventje bij mij uit de klas heeft laatst het station hier te grazen genomen en overal "FDL" gekalkt (betekend Fuck The Law), nou, weet je wat ik denk... fuck hem, heb het hem verteld ook. Je moet met je poten van andermans spullen afblijven en dat geldt ook voor muren gebouwen, openbare ruimtes etc.
Nu ik heb nog nooit last ondervonden van zo'n stickertjes, ze worden ook niet op mijn auto voorruit geplakt...
Ik kijk er graag naar, want er zitten soms wel mensen achter met veel inspiratie en kunst in de vingers. In ieder geval goedkoper dan naar het museum te gaan.
Het maakt de straten ook minder 'dull', maar dat is een persoonlijke mening...

Over die openbare muren, gebouwen en ruimtes. Je kan het ook langs een andere kant bekijken. Deze zijn gebouwd mbv belastingsgeld, dus ze zijn ook een heel klein beetje van iedereen.
Als ik nu graag mijn stukje muur wil vesieren ;)

'fuck the law' is wack. jij ook... :X

[ Voor 3% gewijzigd door ShivanDragon op 16-05-2003 13:32 . Reden: typosss ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShivanDragon schreef op 16 mei 2003 @ 13:30:
[...]

Nu ik heb nog nooit last ondervonden van zo'n stickertjes, ze worden ook niet op mijn auto voorruit geplakt...
Ik kijk er graag naar, want er zitten soms wel mensen achter met veel inspiratie en kunst in de vingers. In ieder geval goedkoper dan naar het museum te gaan.
Het maakt de straten ook minder 'dull', maar dat is een persoonlijke mening...

Over die openbare muren, gebouwen en ruimtes. Je kan het ook langs een andere kant bekijken. Deze zijn gebouwd mbv belastingsgeld, dus ze zijn ook een heel klein beetje van iedereen.
Als ik nu graag mijn stukje muur wil vesieren ;)

'fuck the law' is wack. jij ook... :X
Ik heb niets tegen spuitwerk en stickers hoor, maar het is een feit dat die dingen steeds vaker opduiken op ongewenste plaatsen. Stellen dat die gebouwen gebouwd zijn met belastincenten en dat het dan legaal is, is onzin. In dat geval mag ik ook te hard rijden op de openbare weg, ik betaal immers wegenbelasting :S

Er zijn locaties die door gemeentes aangewezen worden als zijnde "spuitbaar. Zo is er bij mij in de buurt een fietstunnel die onderhanden genomen mag worden.....dat vind ik ook mooi. Maar overal debiele kreten gaan spuiten..... soms lijken het wel hondjes die hun territorum afbakenen, zo van... "I was here".

Mijn stelling is, als je een stukje muur wilt versieren... fijn, maar doe dat met toestemming van de eigenaar. Ons landje wordt steeds voller en als we allemaal maar denken dat we kunnen doen waar we zin in hebben, dan ontspoort het vanzelf wel. Bovendien zien 36 stickers die over elkaar heen zitten er absolute niet mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:17
Hoort er niet helemaal bij, maar vroeger schilderde ik samen met vrienden haaietanden op de wegen waar we vaak langskwamen en geen voorang hadden.

Sommige staan er nu nog!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie die darkafterdark reclame nu wel erg vaak op tv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://media.zopp.nl/25.jpg
Dit bord hangt op 100 meter van mijn huis.
Vrij lelijk, maar wel leuk: "voorrang geven aan ratten".
(tropenmuseum op achtergrond, amsterdam)

[ Voor 6% gewijzigd door Blaise op 16-05-2003 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 13:30:
Tja die mensen kicken daarop. Je kan het net zo goed op een HOF doen (Hall OF Fame, legale spuitmuur). Maar dan is de kick eraf hé!

Als er nog mensen foto's willen zien van zo'n HOF moet je maar ff melden...
Die hebben ze hier in eindhoven ook eentje in de stad (of mischien wel meerdere, ken er zo maar 1) zitten heel wat kunstwerkjes bij hoor, als ik eens tijd heb pak ik er mischien wel even m'n digitale cameratje erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

http://www.deviantart.com/view/1957841 <-- dit is een van de meest originelen die ik tot nu toen heb gezien! Geweldig bedacht!!

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShivanDragon

ShivanDragon

Ola Pola

deze vind ik dan weer super origineel:

Afbeeldingslocatie: http://www.banksy.co.uk/pops/images/red-carp-pedestrian.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.banksy.co.uk/pops/images/zebra-crossing.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.banksy.co.uk/pops/images/rat-violin.jpg

ratjes zijn al lang voorgedaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.banksy.co.uk/pops/images/rat-lock.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.banksy.co.uk/pops/images/rat-saw-waterfront.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thirdeye
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 18:53

thirdeye

tool

ShivanDragon schreef op 21 May 2003 @ 10:11:
deze vind ik dan weer super origineel:

[afbeelding]

[afbeelding]
Haha die eerste twee! Geniaal. Alhoewel het meer schilderen is dan stencil revolution gedoe... Maar wel geweldig bedacht!

Prying open my Third Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShivanDragon

ShivanDragon

Ola Pola

nogthans is banksy de stencil king ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 16:18
Yeah, dat ratje met de betonschaar heerscht! :P
En die dat gat aan het zagen is ook!

[ Voor 29% gewijzigd door Charly op 03-06-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 15:40

Tim Schuhmacher

abasios

Een kleine kick van dit topic. zo net was er namelijk een item in Nova op nederland 3 over de sticker cultuur. En nou wordt nova vanacht nog eens herhaald om 1:20.

novatv.nl

[ Voor 35% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 19-07-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
hoe zou je zoiets nou kunnen maken? Afbeeldingslocatie: http://www.banksy.co.uk/pops/images/rat-lock.jpg, je kan het niet uit 1 stuk karton halen en spuiten toch,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

hmm net nu ik met een graffiti-achtig dingetje ben bezig geweest in illustrator komt dit weer topic weer bovendrijven.
Wat vinden jullie hiervan:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/armyantlyrix/autumno.gif
/edit: irri typos verbeterd

[ Voor 8% gewijzigd door Larixk op 20-07-2003 00:54 ]

larixk

• Karp
Het is een tijdje stil geweest in dit topic dus besloot ik maar weer eens wat foto's te nemen

Vandaag 11/9 te Enschede
Volledig bespoten gebouw, vlakbij centraal station Enschede

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324573
Helaas staat het gebouw iets tussen de bomen, dit verhinderde een totaaloverzicht

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324575

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324576

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324578
Linksonder is geloof ik ekosystem.org bestempeld

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324583
Lokale stickerheld, doet dus ook graffiti
Je ziet dit figuurtje erg veel in enschede met steeds lichte variatie

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324586

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324587
The London Police
niet geheel onbekend

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324588

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324590
Voor mij onbekende artiest maar ik heb er zeker veel respect voor, vette stijl, vooral die suckende aliengevallen

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324595
Chaos, veel stickers en tags

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324596
De achterkant

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324597
Chaosdetail

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324598
Disco socialism - All your disco are belong to us
ze hebben nog wel meer grappige teksten

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324599
Wie wil nou niet zo'n prullenbak?
holle bolle gijs eat your heart out

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=324600
Lokale stickerheld op het station

Dit was weer een kleine schop, ik heb ook nog wat foto's uit avignon (inclusief echte space invader) en ben bezig met een nieuw gedeeld project
binnenkort meer

ps. Ik heb eventueel nog grotere versies van deze foto's (doet het meer recht aan, veel lijkt nu geklieder), als er interesse is en iemand wil hosten, dan wil ik wel posten

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Karp schreef op 16 May 2003 @ 13:05:
Mn 7 zonden projectje, site met uitleg erbij moet ik nog maken, die url is dood

[afbeelding]
Hey grappig, ik kreeg een paar maanden geleden aan de KABK zo'n opdracht... maar dan voor typografie.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Hefe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 05:48
Karp schreef op 11 september 2003 @ 22:47:
Het is een tijdje stil geweest in dit topic dus besloot ik maar weer eens wat foto's te nemen

Vandaag 11/9 te Enschede
Volledig bespoten gebouw, vlakbij centraal station Enschede

[afbeelding]
Helaas staat het gebouw iets tussen de bomen, dit verhinderde een totaaloverzicht

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Linksonder is geloof ik ekosystem.org bestempeld

[afbeelding]
Lokale stickerheld, doet dus ook graffiti
Je ziet dit figuurtje erg veel in enschede met steeds lichte variatie

[afbeelding]

[afbeelding]
The London Police
niet geheel onbekend

[afbeelding]

[afbeelding]
Voor mij onbekende artiest maar ik heb er zeker veel respect voor, vette stijl, vooral die suckende aliengevallen

[afbeelding]
Chaos, veel stickers en tags

[afbeelding]
De achterkant

[afbeelding]
Chaosdetail

[afbeelding]
Disco socialism - All your disco are belong to us
ze hebben nog wel meer grappige teksten

[afbeelding]
Wie wil nou niet zo'n prullenbak?
holle bolle gijs eat your heart out

[afbeelding]
Lokale stickerheld op het station

Dit was weer een kleine schop, ik heb ook nog wat foto's uit avignon (inclusief echte space invader) en ben bezig met een nieuw gedeeld project
binnenkort meer

ps. Ik heb eventueel nog grotere versies van deze foto's (doet het meer recht aan, veel lijkt nu geklieder), als er interesse is en iemand wil hosten, dan wil ik wel posten
strak!, hopen dat dat gebouw niet zometeen met de grond gelijk wordt gemaakt.
ik vraag me nog steeds af hoe ze van die strakke lijnen soms hebbem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

(moest je nou dat hele bericht quoten? 8)7 )
Ik vind die ene ook mooi, de zijkant van die flat met die 2 figuren en dat kleine zwarte figuurtje. Sweet! O+

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk

Larixk

met xk, ja

een aantal door mij gemaakte foto's en stickers:
http://members.lycos.nl/armyantlyrix/autumfoto/

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
Dark Blue schreef op 12 September 2003 @ 18:50:
(moest je nou dat hele bericht quoten? 8)7 )
Ik vind die ene ook mooi, de zijkant van die flat met die 2 figuren en dat kleine zwarte figuurtje. Sweet! O+
TheLondonPolice :)

www.thelondonpolice.com

ik zie dat de site ook weer leeft, de laatste keer dat ik keek was hij in 2001 het laatst ge-update ofzo. Onder projects staat deze er ook bij, client:Enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Graffiti, zelfs dat heb ik nog ff in een opwelling gedaan :D In arnhem :P Maar ik was niet echt fanatiek hoor, maar het was echt tof. Ik denk dat ik 14 was ofzo.. Paar spuitbussen gekocht bij Brittain, beetje klooien op de rijnkade (verschijdene malen moeten rennen, kerel dat was spannend). Later kwamen we erachter dat het in de "Hall of Fame" (specifieke spot aan de kade) door de politie gedoogd werd. Het werd zelfs aangemoedigd :D

Toen heb ik ook wel eens de "beteren" gesproken. Echt VET om die gasten bezig te zien. Ik weet niet of de naam D3T iemand hier iets zegt? Naja, het was iig wreed. :) (niet dat ik hem ken hoor, ik stond er alleen bij :))

• Karp
da_rippah schreef op 12 september 2003 @ 20:39:
Graffiti, zelfs dat heb ik nog ff in een opwelling gedaan :D In arnhem :P Maar ik was niet echt fanatiek hoor, maar het was echt tof. Ik denk dat ik 14 was ofzo.. Paar spuitbussen gekocht bij Brittain, beetje klooien op de rijnkade (verschijdene malen moeten rennen, kerel dat was spannend). Later kwamen we erachter dat het in de "Hall of Fame" (specifieke spot aan de kade) door de politie gedoogd werd. Het werd zelfs aangemoedigd :D

Toen heb ik ook wel eens de "beteren" gesproken. Echt VET om die gasten bezig te zien. Ik weet niet of de naam D3T iemand hier iets zegt? Naja, het was iig wreed. :) (niet dat ik hem ken hoor, ik stond er alleen bij :))
ik geloof dat ik D3T wel eens gezien heb op een sticker in arnhem
kun je niet wat foto's nemen? ben benieuwd naar zn spuit-werk

trouwens, ben stiekem wel fan van TLP.... na veel geklooi is het nu de achtergrond van mn telefoon

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/anger.jpg

Deze groep zag ik in utrecht heel veel, en dan vooral een veel lamere sticker met een heel eenvoudig hoofdje. Meestal stickers met de tekst "so much anger built inside". Maar ik heb andere stickers en tags gezien met dezelfde stijl. Weet iemand wat voor groep/dude ofzo hier achter zit?

Hier zie je er nog wat van:
Afbeeldingslocatie: http://www.stickit.nl/images/BA&Ewos.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.stickit.nl/images/03016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.stickit.nl/images/005_ewos.jpg

Verder zie ik niet zoveel in stickeren om eerlijk te zijn. Vind het er ranzig uitzien, de omgeving krijgt er een heel cheapass sfeer van, net als bij graff. Wat is nu precies de lol/het nut van stickeren? Want de evt boodschap komt bij mij iig niet over.

D'r worden trouwens zeker wel ooit mooie graffiti dingen gemaakt hoor, maar 95% ofzo is strontlelijk en geeft de buurt een nogal achterbuurt sfeertje. De legalere dingen waar graffiti mensen meer tijd in hebben kunnen steken zien er meestal beter uit dan wat er op een random muur staat.

[ Voor 17% gewijzigd door DarkX op 13-09-2003 14:41 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Karp schreef op 13 september 2003 @ 00:36:
[...]

ik geloof dat ik D3T wel eens gezien heb op een sticker in arnhem
kun je niet wat foto's nemen? ben benieuwd naar zn spuit-werk

trouwens, ben stiekem wel fan van TLP.... na veel geklooi is het nu de achtergrond van mn telefoon
Hmm, pieces staan er niet echt meer dat ik weet, z'n tags heb ik nog wel zien staan. De meeste pieces @ de rijnkade worden binnen een week weer overgespoten (door andere artists that is). Ik had eens wat plaatjes op internet gevonden, die gast komt echt overal. Die plaatjes kan ik nu alleen niet meer vinden :{

[ Voor 4% gewijzigd door da_rippah op 13-09-2003 17:53 ]

Verwijderd

ik weet niet zeker of deze al eens is langsgeweest:

http://www.stickerwar.net
WE ARE NOT ABOUT FIGHTING, SHOOTING AND KILLING. WE ARE ABOUT COVERAGE AND STICKYNESS. STICKERWAR.NET IS A SITE DOCUMENTING WORLD WIDE STICKERS IN THE WAR AGAINST THE NON-USE OF PUBLIC SPACE. GIVE YOUR CITY, VILLAGE, SCHOOL OR WHAT EVER SOME CHARACTOR, THE STREET DOES NOT HAVE TO BE SO GREY OR FULL OF COMMERCIAL ADVERTISING, ATTACK AND DESTROY, TAKE BACK PUBLIC SPACE.
Afbeeldingslocatie: http://www.stickerwar.net/random/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stickerwar.net/random/9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stickerwar.net/random/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stickerwar.net/random/8.jpg

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2003 18:01 ]

Verwijderd

www.stickit.nl :)

maar das een mooie site, wie heeft die dan gemaakt? LOL

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Karp schreef op 13 september 2003 @ 00:36:

Karp, bedankt voor de mooie foto's!

Ik zou heel graag de tlp foto (ben stiekem ook fan) en de kikker prullebak op groot formaat willen hebben, zou je die kunnen mailen? [defect at xs4all punt nl]

TLP verkoopt trouwens ook schilderijen in Amsterdam, niet goedkoop maar wel erg tof voor aan je muur...

Flickr

• Karp
DeFeCt schreef op 18 September 2003 @ 12:55:
[...]

Karp, bedankt voor de mooie foto's!

Ik zou heel graag de tlp foto (ben stiekem ook fan) en de kikker prullebak op groot formaat willen hebben, zou je die kunnen mailen? [defect at xs4all punt nl]

TLP verkoopt trouwens ook schilderijen in Amsterdam, niet goedkoop maar wel erg tof voor aan je muur...
mooie foto's... door de fotograaf of de inhoud ;)

mail is onderweg, en als je het mooi vindt... het is bij het station in enschede. Kom maar eens langs ;)
Schilderijen? nice... hoe niet goedkoop zijn ze?

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:25

boesOne

meuh

da_rippah schreef op 12 September 2003 @ 20:39:

D3T aka 'de 3 tieten'
is een clubje niet 1 persoon.. ehh.. Duel gloof ik en nog wat volk..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Karp schreef op 18 September 2003 @ 13:28:
[...]
mail is onderweg, en als je het mooi vindt... het is bij het station in enschede. Kom maar eens langs ;)
Schilderijen? nice... hoe niet goedkoop zijn ze?
Tnx voor de mail, ik ga over een paar weken toevallig naar Enschede, maar met de auto :) Zal wel mijn best doen om even te gaan kijken daaro.

Schilderijen vanaf €300 tot ongeveer €1100, collectie verschilt vaak. Geloof dat op hun site staat waar je ze kan kopen. (Ben naam van de winkel kwijt)

Flickr

• Karp
DeFeCt schreef op 18 September 2003 @ 14:22:
[...]

Tnx voor de mail, ik ga over een paar weken toevallig naar Enschede, maar met de auto :) Zal wel mijn best doen om even te gaan kijken daaro.

Schilderijen vanaf €300 tot ongeveer €1100, collectie verschilt vaak. Geloof dat op hun site staat waar je ze kan kopen. (Ben naam van de winkel kwijt)
nu je het zegt, volgens mij heb ik dat gezien
*browsed*
Pagina: 1 2 Laatste