Ragnarok Beta 2 Deel 11

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.562 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:38

Flapmo

and back is gigi!

weet iemand hoe je zo'n praatwolkje boven je hoofd krijgt zoals je al die merchants in de stad ziet? en om die fontijn en voor steden etc?

//edit
is dat die /chat ?

[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 05-05-2003 17:37 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

ja dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84036

Gesprekken met jezelf voeren? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

:P, nee eig wilde ik nog wat weten, isser ook een volledig eneglse site met skills voor mages etc? welke je nodig hebt om die ander te krijgen? (skilltree's). enige wat ik kan vinden is op ro.pak0 maar dat is niet echt wat ik zoek.

//edit: is soul strike een must? En frost diver?

[ Voor 37% gewijzigd door Flapmo op 05-05-2003 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.ro.pak0.com
www.ro-world.com

beetje de forums afzoeken

is wel veel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 16:37

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 6317 schreef op 05 May 2003 @ 17:25:
Heb het spel ook ff (naja "ff" :|) gedownload en zit nu in Loki server
Ik snap het nog niet echt helemaal, ik wil een swordsman worden
Ik ben echter nog novice en zit in level 6/5

Nu is het de bedoeling dat ik gewoon doorhak tot level 10 zodat ik swordsman kan worden en alle objecten die ik opraap na het doden van een monster kan ik verkopen op de markt toch? (zodat ik geld verdien)

Of kan ik ook nog wat met een empty bottle doen?
Bewaar 10 clovers, 10 jellopy's en 10 10 fluff voor de 1 def smiley mask, goedkoopste facegear ooit volgens mij :P
Damn, heb ik weer een +2 defence card(shield) gevonden, ben thief, schiet er zelf niet zoveel mee op...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wassasin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03-2024

Wassasin

Hippe kip

Woei, na lang lui zijn ben ik eindelijk thief geworden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Weet iemand waar water element creatures zijn ??
Ik heb een plek nodig om te lvlen met me lightning bolt mage. :)
Lv 20/14

[ Voor 5% gewijzigd door Freak op 05-05-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
omg! dit spel is zo onwijs gaaf he :)
doe sinds donderdag avond niks anders meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Smooth schreef op 05 May 2003 @ 20:03:
omg! dit spel is zo onwijs gaaf he :)
doe sinds donderdag avond niks anders meer :p
Ik heb ook 2 dagen de volgende routine gehad:
Opstaan tanden poetsen enz enz eten, Ragnarok, avondeten, ragnarok, midnightsnack en ragnarok.

Ik heb een jasje (armor) gevonden met 1 slot. Nu heb ik ook een kaart gevonden die ik erin wil plaatsen maar dat lukt niet :? weten jullie waar het aan ligt?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/kandit.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Alpha-sphere op 05-05-2003 20:10 ]

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07 18:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Je unequiped de armor. Je dubbelklikt de kaart. Hoe simpel kan het zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

newbie info :P // novice dan

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 05-05-2003 20:48 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Tip voor iedereen als je een beesje aanvalt druk ctrl in en hou die in en klik op het beesie.
Blijf ctrl indrukken tot het einde van het gevecht. je blijft dan automatisch slaan en je slaat veel sneller achter elkaar

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

alpha: card kan NIET toegevoegd worden als je deze draagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Bij sommige mensen zie ik een icon naast de naam staan, wat houdt dit in? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Mystic_X schreef op 05 May 2003 @ 21:12:
Tip voor iedereen als je een beesje aanvalt druk ctrl in en hou die in en klik op het beesie.
Blijf ctrl indrukken tot het einde van het gevecht. je blijft dan automatisch slaan en je slaat veel sneller achter elkaar
Ctrl hoef je niet ingedrukt te houden. Of sla je sneller omdat je de Ctrl ingedrukt houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

NG schreef op 05 mei 2003 @ 21:22:
Bij sommige mensen zie ik een icon naast de naam staan, wat houdt dit in? :?
Hun Guildleader is schatrijk, of heeft meer geluk dan ene Guus :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

als je control in houd , hoef je maar 1 keer te klikken en je slaat op maximale snelheid test het maar eens. Anders blijf je op je muis knop raggen en je slaat langzamer. test maar eens vooral handig voor mensen met hogi agi zoals thieves en agi swordies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07 18:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Mystic_X schreef op 05 May 2003 @ 21:59:
als je control in houd , hoef je maar 1 keer te klikken en je slaat op maximale snelheid test het maar eens. Anders blijf je op je muis knop raggen en je slaat langzamer. test maar eens vooral handig voor mensen met hogi agi zoals thieves en agi swordies
Je wilt zeggen dat je dit nu pas wist? :X :X :X Wel erg lastig levellen zonder dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

omg, lol. hij verteld het ook als een onwijze tip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik gebruik toetsenbord toch nie; kan maar 1 hand gebruiken ivm gebroken sleutelbeen.
daarom vind ik 't zo'n gaaf spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

OMFG, heb een cutie band gevonden >:)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 13:35
Scarecrow schreef op 05 mei 2003 @ 22:45:
ik gebruik toetsenbord toch nie; kan maar 1 hand gebruiken ivm gebroken sleutelbeen.
daarom vind ik 't zo'n gaaf spel :)
Hehe dan speel je zeker geen mage. :P
Dan moet je soms wel snel switchen tussen verschillende skills.

Ik zag hierboven wat posts van mensen die een mage maakten.
Als je geen zin heb om veel te moeten zitten, max sp regeneration zo snel mogelijk. Het liefst meteen nadat je een lvl5 bolt hebt. Als je dan tijdens en na het casten even wat langer stil blijft staan om je sp er weer bij te krijgen, kan je bijna non-stop doorgaan, zonder iedere x te moeten stoppen om sp te regeneraten.

[ Voor 39% gewijzigd door Smurf op 05-05-2003 23:09 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Control hoef je dus maar even in te drukken, alleen op het moment dat je het beestje klikt. Daarna hakt ie dan gewoon vanzelf tot hij dood is. Control hoef je helemaal niet in te _blijven_ houden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 16462 op 05-05-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Anoniem: 16462 schreef op 05 May 2003 @ 23:04:
Control hoef je dus maar even in te drukken, alleen op het moment dat je het beestje klikt. Daarna hakt ie dan gewoon vanzelf tot hij dood is. Control hoef je helemaal niet in te _blijven_ houden :)
Als je sneller wil aanvallen druk je met je muisknop op het monster terwijl je ctrl ingedrukt houd, dan verschijnt er zo'n half driehoekie boven z'n kop. En dan blijven tappen op muisknop en ctrl ingedrukt houden. Heel handig voor agi knights. :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Mesh op 05-05-2003 23:09 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoezo ctrl inhouden? als ik muis-knop ingedrukt houdt komt er ook een driehoekje, ik tap nix; gewooon ingedrukt blijven houden die muisknop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X

Mystic_X

What does this button do

ah zo werkt hey dus ook, ach ja als ik het niet wist lvl 30/22 dan ben ik vast niet de enige en hopelijk heeft nog iemand iets aan de tip gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
OEPS

[ Voor 100% gewijzigd door Alpha-sphere op 06-05-2003 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:30
Weet iemand wat je met die trunks kunt doen?? Ik bedoel dus de barren, fine en solid. De 'gewone' trunks leveren aardig wat op (archers hebben ze nodig), maar die andere zijn volgens mij niks waard (of weet iemand een manier om ze wel wat waard te laten zijn?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Thanx voor de CTRL tip :)
Muisknop ingedrukt houden werkt ook, maar niet zo goed als CTRL omdat je met je muisknop nog wel eens van je vijand af schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33173

Ehm je hoeft geen enkele knop ingedrukt te houden lol
Druk op control klik het beestje 1 keer aan en je kan alles los laten, autoattack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
FlamerX schreef op 06 May 2003 @ 00:23:
Weet iemand wat je met die trunks kunt doen?? Ik bedoel dus de barren, fine en solid. De 'gewone' trunks leveren aardig wat op (archers hebben ze nodig), maar die andere zijn volgens mij niks waard (of weet iemand een manier om ze wel wat waard te laten zijn?).
Ik kwam net nog iemand tegen op de dorpsplein bij Prontera en die kocht Trunk in om een hoedje te maken ofzo.

zou er trouwens behoefte zijn aan een marktplaats site voor Ragnarok?

[ Voor 9% gewijzigd door Alpha-sphere op 06-05-2003 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

de mogelijkheden zijn eindeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Osdorp-Dude schreef op 05 May 2003 @ 23:09:
[...]
En dan blijven tappen op muisknop en ctrl ingedrukt houden. Heel handig voor agi knights. :*)
Wat doet dat dan? Sneller attacken kan toch helemaal niet? Ik heb het geprobeert maar het maakt niets uit (of ik doe iets fout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57209

Alpha-sphere schreef op 06 May 2003 @ 01:25:
[...]

Ik kwam net nog iemand tegen op de dorpsplein bij Prontera en die kocht Trunk in om een hoedje te maken ofzo.

zou er trouwens behoefte zijn aan een marktplaats site voor Ragnarok?
Er kwam net een GM-message waarin ze uitlegden dat dat eigenlijk niet mag, omdat alle zeny en items toebehoren aan Gravity. :+ Er was een gast op eBay ofzo, die verkocht Apples voor $5,99... En zei erbij dat het Mummy Apples waren. Damn, wat een scammer! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Er is op iRO Market Watch al een marktplaats/veiling. Ik zou dus niet zelf nog 1 maken, als de GM ook al zegt dat het eigenlijk niet mag (volgens mij zegt ie dat niet, want die GM message ging over het uitkijken met traden met vreemden: fouten liggen aan jezelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49471

Mensen ik ben van plan een mage te starten. Allemaal leuk een aardig en ik weet hoe de stats punten moeten, maar ik heb het nu over de skills. Ik weet dat er geen zogenoemde beste build bestaat en dat er talloze mogelijkheden bestaan over verschillende builds. Toch wil ik een mage die niet skill points verspeeld in nutteloze skills. Ik zou daarom graag een goede build qua skills horen. Ik wil gewoon lekker kunnen lvlen en ook later in het spel nog steeds gevaarlijk zijn ( veel dmg doen ). Als het helpt me voorkeur gaat uit naar fire, maar ik heb een idee dat je 2 soorten elementals moet gebruiken. Ik wil dit dus graag horen van mensen die ervaring hebben met een mage en niet van zogenoemde noobies ( no offence ). Ik zeg dit omdat het veel tijd kost om een char te krijgen in RO en je niet zoals d2 snel even kan cowen als je build verneukt is. Dus wat is een ( bekende? ) krachtige en goede build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hmm ik heb eindelijk de game kunnen downloaden :9, alles gaat goed ben pas lvl 5/ lvl 3 swordsman. Ik vat alleen die poring cards niet, wat kan je ermee doen.....

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Anoniem: 49471 schreef op 06 May 2003 @ 10:39:
Mensen ik ben van plan een mage te starten. Allemaal leuk een aardig en ik weet hoe de stats punten moeten, maar ik heb het nu over de skills. Ik weet dat er geen zogenoemde beste build bestaat en dat er talloze mogelijkheden bestaan over verschillende builds. Toch wil ik een mage die niet skill points verspeeld in nutteloze skills. Ik zou daarom graag een goede build qua skills horen. Ik wil gewoon lekker kunnen lvlen en ook later in het spel nog steeds gevaarlijk zijn ( veel dmg doen ). Als het helpt me voorkeur gaat uit naar fire, maar ik heb een idee dat je 2 soorten elementals moet gebruiken. Ik wil dit dus graag horen van mensen die ervaring hebben met een mage en niet van zogenoemde noobies ( no offence ). Ik zeg dit omdat het veel tijd kost om een char te krijgen in RO en je niet zoals d2 snel even kan cowen als je build verneukt is. Dus wat is een ( bekende? ) krachtige en goede build?
Magician Guide

Wizard Guide

Met behulp van deze twee guides, en een hoop mening op datzelfde forum heb ik mijn eigen build gemaakt, gewoon veel info zoeken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Notna schreef op 06 May 2003 @ 10:58:
Hmm ik heb eindelijk de game kunnen downloaden :9, alles gaat goed ben pas lvl 5/ lvl 3 swordsman. Ik vat alleen die poring cards niet, wat kan je ermee doen.....
Cards kun je in wapens or armor stoppen. Elk wapen/armor heeft een aantal slots. En elke kaart heeft zijn eigen vereiste waar die in moet (poring cards moet je in armor stoppen, bijv.).
Net zoiets als de sockets in Diablo 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Anoniem: 49471 schreef op 06 May 2003 @ 10:39:
[lap tekst om te vragen hoe je een mage kunt worden]
Bekijk ook eens de guide op de RO site zelf: http://enweb.ragnarok.co.kr. Staat ook een mooie uitleg van de skill-tree bij (de vereisten, de rest moet je zelf verdelen).
En je hebt magic chars: een Mage en een Acolyte. Mages zijn die gasten die lightning, fire, etc. doen. Acolyte zijn de mensen die het meest worden lastig gevallen met 'heal me', 'warp me to X', etc.
Persoonlijk zou ik niet beginnen met een acolyte, misschien als 2de char. Het is daarentegen wel leuk om mensen die super lopen te zeuren om een warp, of die zo nodig altijd moeten helpen met het fraggen, ff te warpen naar een super cave, of een heel ver gelegen land (ga jij maar ff terug lopen })).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
FlamerX schreef op 06 mei 2003 @ 10:14:
Er is op iRO Market Watch al een marktplaats/veiling. Ik zou dus niet zelf nog 1 maken, als de GM ook al zegt dat het eigenlijk niet mag (volgens mij zegt ie dat niet, want die GM message ging over het uitkijken met traden met vreemden: fouten liggen aan jezelf).
Die Market watch staat in de lijst van official fansites bij ragnarok dus ik vind het raar dat ze zeggen dat het niet mag. :?

en market watch is echt zo gaar als dat het maar kan zijn. Tis precies de gare e-bay style crap. Iets dat als 3 druppels werkt als marktplaats is veel beter en makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Anoniem: 49471 schreef op 06 mei 2003 @ 10:39:
fire is nu erg in, maar er persoonlijk vind ik de ice lightning mages erg roelen.

De combo ice lightning werkt zo goed want ice versterkt de ligntning. ALs je een monster invriest doet je lightning dus meer dmg. Ik zag een wizard en die deed 10000 dmg op een argiope. Hoe? Hij vroos hem in en gebruikte lightning bolt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, lijkt het maar zo of werken die cards nog niet, of zijn ze bugged ? Heb een slotted Buckler gekocht, en heb er een Ambernite card(+2def) ingedaan, 4def+2 zou 6 moeten zijn, maar als ik mijn guard vervang, gaat ie van 9 naar 12 :?

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

9 def - 2 (gaurd) +4 (buckler) +2 (Ambernite) = 13 :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Flapmo schreef op 05 May 2003 @ 15:17:
Mensen ik wortd gek van die windowtjes die niet doorzichtiger kunnen. Als mage heb je gewoon je skill window nodig en ik wil ook me item window en stats window, maar krijg ze niet echt zo dat ik niet de linkerbovenkant van me beeld mis ofzo. Ik weet dat MasterIII een doorzichtige skin heeft maar deze is ook niet echt chill. Iemand een lekkere indeling gevonden :?.
Deze vind ik zelf beter dan Master ze skin, hij is nog best overzichtelijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.ro.pak0.com/skins/screenshots/clear.jpg
Deze is denk wel de beste en de mooiste doorzichtige skin. Hier te downloaden: http://www.ro.pak0.com/sk.../Clear.zip?file=Clear.zip

En als ik dan toch een skin post :P deze heb ik nu zelf hijs echt mooi:
Afbeeldingslocatie: http://www.ro.pak0.com/skins/screenshots/allgoodthings1_4.jpg
http://www.ro.pak0.com/sk...ile=allgoodthingsv1.4.zip

En deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.ro.pak0.com/skins/screenshots/functional.jpg
http://www.ro.pak0.com/sk...l.zip?file=Functional.zip

Meer Skins hier: http://www.ro.pak0.com/skins.cfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Osdorp-Dude schreef op 06 May 2003 @ 13:31:
9 def - 2 (gaurd) +4 (buckler) +2 (Ambernite) = 13 :P
ARGH, ik wist wel dat ik nog niet helemaal wakker was, ROFL. Hmm, net een +5 stiletto gekocht voor 17k, en geupgrade tot +6, heb weer een emv gevonden, zal ik gokje gaan wagen ? :D

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tot +6 kan je veilig upgraden, dus ik zie er geen gok in ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
kheb zon skin, die eruit ziet als zon mac osX ofzo, mac style, silver met van die gekleurde knopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Anoniem: 84036 schreef op 06 May 2003 @ 14:03:
Ik had hem na aankoop al tot +6 geupgrade, +7 is volgens mij wat minder veilig. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O sorry, lees niet goed, :)

Ik had +7 main gauche, schrok me dood toen ik die waarschuwing zag, dacht dattie toen al gebroken was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84036 schreef op 06 mei 2003 @ 14:03:
Ik loop rond met een +9 Katana O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
<> Character Balance Patch

- With this updatem we will do many balance-related patches to give power
to the skills that has been ignored, or to weaken skills that has been
too strong.

* Swordsman
- Provoke's SP take has been changed, and you can change which skill level
to use.

* Knight
- Twohand Quicken's SP take and time has changed.

* Archer
- Double Strafing's SP take has reduced down to 12 from 15.
- Arrow Shower now has 25 cell, from original 9 cell, and monsters that got
hit from Arrow Shower will be pushed back by 2 cells.

* Hunter
- Beastbane's attack per level increased to 5 from 3.
- Flasher, Sandman, and Freezing Trap's SP take has been reduced.

* Blacksmith
- Weapon Research's damage / accuracy per level is now 2, instead of 1.
- Hammer Fall's success rate of stun now depends on skill level.
- Adrenaline Rush's SP take and time has been changed.

* Priest
- Impostio Manus's attack increase per level is now 5 from 2, and time it
lasts is now 1 minute, not 40 second. Also, it's SP take has been changed.
- Aspersio's SP take and time has been changed.

* Thief
- Invenom's SP take has been reduced down to 12 from 15.
- Steal's SP take has been reduced down to 10 from 20.

<> No more sad days! Assassin updates!
~ With this Comodo update, we have dramatically improved upon Assassin's skills.

* Stronger poison elemental relation vs. others.

* Enchant Poison
- The time, and chance of poisoning an monster has been changed.
- SP take has been increased to 20 from 15.

* Sonic Blow
- The SP take and stun rate depends on its level.
( For example: Level 10 - 800%, changed from 600% )

* Poison React
- The damage and SP take has been changed.
- Each skill level up will increase its attack power.

* Venom Splasher
- It no longer poisons players when it explodes, except in PvP zones.
- You can now use this skill when you have 2/3 of your HP, not 1/3.
- There is now 25% splash damage 9 cells around where it explodes.
- Damage and SP take has been changed.
- Final damage calculation is Venom Splash Attack + Poison React Attack.

<> New skills

- There are now new skills you can learn as Novice, or 1st class characters. These
skills, once learned, don't need any skill points to have. So they do not disrupt
your skill tree. Also, even if you're a 2nd class player, you can learn those skills
via quests, and those skills do not disappear when you change job (Sole exception is
Novice's 'Act Dead' skill, which disappears moment you change job).

* Novices
- Emergency Care: Takes 3 SP to heal 5 HP.
- Act Dead: You fall down and act like you're dead. Any monsters that were attacking
you will ignore you, as will any aggressive monsters. You can use it again to stand
up. Takes 5 SP.

* Swordsman
- Moving Regen HP: Regain HP even when moving. This skill does not affect when you
stand or previous HP regen skill.
- Attack Weak Point: When you use level 6 or above Bash, there is a chance of enemy
being in Stun mode, and chance gets higher with higher level Bash.
- Auto Berserk: When your HP is less than 25%, you automatically cast Provoke on you.
Unlike normal Provoke, this mode will continue on, until your HP is above 26%.

* Archer
- Arrow Creation: Using items you have now, you create an arrow. Which arrows you can
create depends on items. SP taken is 10.
- Charge Arrow: With attack, it pushes the monster back by 4 cells. The attack power
is 150% of normal, and range is same as normal attack. SP taken is 15.

* Thief
- Sand Throw: Causes earth-elemental damage by throwing sand on enemy. The attack
power is 125% of normal, and there is 15% chance of monster receiving Blind status
effect. SP taken is 9.
- Backsliding: You will backslide 5 cells, going opposite of where you face to avoid
danger. SP taken is 7.
- Take Stone: Take a stone on the ground. If you have more than 50% weight, you won't
be able to use this skill. SP taken is 3.
- Throw Stone: Throws a stone toward an enemy for 30 set damage. You can only use
this skill when you have item 'Stone', and there is 5% chance of Stun. The range is
7 cells. SP taken is 2.

* Merchant
- Cart Revolution: Hits enemies nearby using your cart. You can only use this skill
when you have a cart, and heavier your cart is, higher the damage. It is a 9-cell
splash attack, and monsters that got hit will be pushed back 2 cells. SP taken is 12.
- Change Cart: You can change how cart looks like depends on your level. SP taken is
40 (O_O!).
- Loud Proclamation: You will roar to increase your own desire for battle. It will
increase 4 STR for 5 minutes. SP taken is 8.

* Acolyte
- Holy Light: You attack a target with the power of holiness. SP taken is 15, and
casting time is 3 seconds.

* Mage
- Energy Coat: Creates a magic barrier to decrease damage you take from enemy attacks.
With each attack, it takes certain amount of SP and how much damage being decreased/SP
taken depends on your current SP remaining. Although it lasts for 5 minutes, it will
disappear moment you reach 0 SP. This only affects physical attacks.

<> Stronger weapons!
- To make the game more enjoyable, many parts regarding forging has been changed.

* Monster item drop rate with roughs and pure stones have been increased dramatically.
* Weapon and Armor upgrade's success rate has been increased dramatically.
* With LV 4 weapon, it'll always have 100% success rate up to +4 option.
* LV 4 weapon will receive +7 ATK bonus per +1 upgrade level.
* When a weapon reaches certain point in upgrading, it will add additional random damage
to your weapon depending on weapon level and + option.
* Armor upgrade success rate safety zone has been reduced from 5 to 4, but you will
have 100% success rate up to +4 option.
* Now... when you fail an upgrade an weapon, the weapon/armor will disappear completely!

<> More active party play!
- Some things regarding party play has been changed to encourage people to play together.

* When you make a party for EXP share, the level limit will be 10, not 5.
* When EXP sharing, total EXP to be distributed has been upgraded to 25% per person. For
example, the EXP distributed will be 300% of the original with 8 people.

<> We hate mob training and hogging!
- With this Comodo update, we will try to address hogging of boss monsters, and mob
training. Also, to prepare for guild battles, very strong skills will be weakened.

* Bowling Bash & Brandish Spear
- There is now 1 second casting time, and while you wait for that second to pass your
equipment's DEF (not vitality DEF) will be reduced to 2/3 only. However, this casting
time will not be canceled when hit.

* Bowling Bash
- SP taken is changed.

* Auto Counter
- Its attack style will be changed a lot. Now, it no longer causes critical hits, but
will just ignore DEF of the monster. Although now it will be affected by monster FLEE
rate, but the Auto Counter's attack has +20 HIT rate and 2x the damage of what critical
blow would do.

- After Auto Counter goes into active, you can't move until it is done.

* Trap Installation (As is with Fire Pillar)
- In PvP mode, you will get hurt by stepping on your own traps.
- Even if the trap is invisible type, if a person has seen a Hunter install a trap they
will see the trap. However, if they move out of screen and come back they won't see it.
The installer of the traps will continue to see it however.
- Fixed trap's appearance and range it works.
- If there was a player or a monster within trap's operation range while installing,
it will not go off until they move out, and come back. But, splash damage from other
player activating it will still work.
- You cannot install a trap in a range of another trap.
- Traps will not operate immediately after its installation. It will work after a
few seconds of delay after installation.

* Ankle Snare
- Its effect time depends on monster's AGI, but its time will not be reduced further
than 3 seconds.

* Status Defense
- If there are more than 3 monsters at once, defense from VIT will decrease like AGI.

* Status Effect
- You cannot dodge while Stun / Sleep / Frozen.
- If you're in Sleep state, chance of receiving critical blow is increased by 2x.
- When in Dark state, your HIT and FLEE rate will be decreased by 25%.
- When in Frozen / Stone state, your MDEF will go up by 25%. It will return to normal
after being hit.
- When in Frozen / Stone state, Priests can't cast Lex Eterna on you.
- When in Stone state, your elemental will change into Earth LV 1.
- When in Frozen / Stone state, your DEF will be decreased by 50%. It will return
to normal after being hit.

* Elemental
- Undead elemental vs. Holy attack changed.
- Water elemental vs. Wind attack changed.
- Everything vs. Poison attack changed.

* Monsters
- Boss monsters are strengthened even further.
- Some monsters have their DEF down dramatically, but their HP will be increased.
- Bosses now drop stronger rare items (Ancient series). However, to get those you must
face extremely tougher boss characters.

* New Item
- More elemental arrows are added.

* Status Anomaly Icons
- When you use Twohand Quicken or Poison Enchant, and other skills that bring changes to
your state, you will see the skill's icon at right side so you know what's going on.

w00t! knights gaan dus echt meer rulen, het klopt niet wat ze zeggen over knights will suck....

* Auto Counter
- Its attack style will be changed a lot. Now, it no longer causes critical hits, but
will just ignore DEF of the monster
. Although now it will be affected by monster FLEE
rate, but the Auto Counter's attack has +20 HIT rate and 2x (!) the damage of what critical blow would do.
Anoniem: 29349 schreef op 06 mei 2003 @ 14:17:
[...]

Ik loop rond met een +9 Katana O-)
dat klopt niet zo met je sig :P

katana is voor lvl 4 swordy ofzo :+

[ Voor 3% gewijzigd door GTA3 op 06-05-2003 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waarom is +7 onveilig kan er wat gebeuren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Anoniem: 49471 schreef op 06 mei 2003 @ 14:37:
waarom is +7 onveilig kan er wat gebeuren dan?
als je je wapen upgraden kannie gaan breken, die gast warschuwt, en meestal is dat bij+7..

dus als je je wapen upgrade zegtie vaak bij +7 dattie te vaak is geupgraded en dat het niet slim is om verder up te graden... snappie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 09-07 17:46
Ik vond het al riskant om naar +2 te upgraden :D
Maar ik kan dus wel wat meer upgraden zoals ik het hier lees :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
MaRc0 schreef op 06 May 2003 @ 14:46:
Ik vond het al riskant om naar +2 te upgraden :D
Maar ik kan dus wel wat meer upgraden zoals ik het hier lees :P
hij zegt wanneer je wapen kan breken :)

Dus bijvoorbeeld met een blade:

je upgrade tot +7 en dan zegtie it is not smart to continue, this weapon has been upgraded too much ofzoiets. Dan kan je zeggen continue of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 27-05 00:37
GTA3: is die balancing patch al uit of is dat iets anders? Ben namelijk net archer, en betaal me momenteel blauw aan pijlen...ben blij als ik ze zelf kan gaan maken :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Novices
- Emergency Care: Takes 3 SP to heal 5 HP.
- Act Dead: You fall down and act like you're dead. Any monsters that were attacking
you will ignore you, as will any aggressive monsters. You can use it again to stand
up. Takes 5 SP.
Deze is kewl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 27-05 00:37
Haha...toevallig net een bug ontdekt. Ik log in met mijn archer, zie een vijand, gebruik Double Strafe, zie ik dat ik helemaal geen pijlen heb, en toch schiet ie (en doet dus damage). Alleen gewoon aanvallen lukt niet omdat ik geen pijlen heb :)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 13:37

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

hmm ik heb een probleem met RO ik ben (eindelijk ;)) een OC merchant maar als ik fullscreen speel en even Alt-Tab naat een calc ofzo ga is m'n scherm daarna zwart ;(
en als ik niet-fullscreen speel is alles enorm licht en dus niet echt om aan te zien
heeft iemand dit ook (ik het het idee dat ik dit in het begin perongeluk heb gedaan door Alt-b te drukken :/) of weet iemand hoe ik dit kan oplossen

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

lvl1 wapens kan je "safe" upgraden naar lvl 7, lvl2 wapens kan je "safe" upgraden naar lvl 6, laatste lvl had iets van 83% kans om te slagen oid. Die patch is wel leuk, maar denk niet dat ie nog komt voor p2p...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
Crashman schreef op 06 May 2003 @ 15:08:
GTA3: is die balancing patch al uit of is dat iets anders? Ben namelijk net archer, en betaal me momenteel blauw aan pijlen...ben blij als ik ze zelf kan gaan maken :)
sommigen zeggen dat hij komt als het p2p is, sommige szeggen eerder, ik weet het niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maakt niet uit ik ga er toch voor payen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Btw gta3 waar heb je die informatie vandaan op hun site kon ik niks vinden?
Wel geil zeg deze patch hoop dat die snel uitkomt :)
Hoelang zullen we ongeveer nog minimaal free kunnen spelen denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn

uniquorn

laat mijn probleem maar zitten trouwens ik had het zelf gedaan *bloos* rage3dtweak had het leif voor mij gedan precies zoals ik ingesteld had :P

ow en weet iemand hier of het latste lvl OC echt nuttig is of dat dat eik een verspilling van skill-points is

oh en is er nog een plekle in de GOT Party :?

[ Voor 38% gewijzigd door uniquorn op 06-05-2003 16:58 ]

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

GTA3 schreef op 06 May 2003 @ 14:41:
[...]

als je je wapen upgraden kannie gaan breken, die gast warschuwt, en meestal is dat bij+7..

dus als je je wapen upgrade zegtie vaak bij +7 dattie te vaak is geupgraded en dat het niet slim is om verder up te graden... snappie :?
Wapens kunnen nog niet breken, misschien binnenkort...

Als upgraden failt wordt ie weer gewoon +0
Binnenkort kan je wapen/armor echt breken... Golem en Cornutus Cards zullen dan flink in prijs stijgen.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6317

Wat betekenen eigenlijk die 2'tjes & 3'tjes (althans, die staan er bij mij) naast AGI, VIT, STR etc. in het status scherm? (ALT + A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 07-07 11:00
Weet iemand misschien hoeveel mensen ik ongeveer kwijt kan op een 16kb/s upstream lijntje ?
Ik kan ongeveer 4 á 5 man hosten met een FPS game, dus stuk of 8/10 zou wel moeten kunnen lijkt me ?

edit:
Voor de duidelijkheid, ik ben nu dus een servertje aan het opzetten.
ff prutsen :+

[ Voor 22% gewijzigd door M@NIC op 06-05-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn

uniquorn

RO gebruikt bij mij ong 0.3 met uitschieters naar 0.7 kB/sec (du meter) dus ik denk heel wat :P

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ik heb ff vragie :)

ik ben mage lvl 41/30. heb int van 58+5. volgens form van ro.pak0.com heb ik dan minimale MATK van 144. op hodes is fire 175%. en ik heb een wand, das dus nog 15% extra. dat is op een hode per fire bolt minimaal 144*1,75*1,15=289,8. Ik kan maximaal 7 bolts doen op een hode maar ik haal vaak die 1900 niet. maar ik zou dan toch echt op minaal op 2028 moeten zitten. :/

kan iemand mij dit uitleggen? :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-07 15:19
uuh jah je houdt geen rekening met de MDEF van het monster, dat is bij de hodes MDEF: 10.

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

M@NIC schreef op 06 May 2003 @ 17:22:
Weet iemand misschien hoeveel mensen ik ongeveer kwijt kan op een 16kb/s upstream lijntje ?
Ik kan ongeveer 4 á 5 man hosten met een FPS game, dus stuk of 8/10 zou wel moeten kunnen lijkt me ?

edit:
Voor de duidelijkheid, ik ben nu dus een servertje aan het opzetten.
ff prutsen :+
waar kun je daar meer info over vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 07-07 11:00
Woei! Server loopt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/5154/thumb.jpg

Nu alleen nog ff wachten tot de volgende versie komt, want in deze werken de skills nog niet.
De volgende versie zou zo goed als hetzelfde zijn als iRO :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nice waar hebbie dat vandaan geplukt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Anoniem: 6317 schreef op 06 mei 2003 @ 17:10:
Wat betekenen eigenlijk die 2'tjes & 3'tjes (althans, die staan er bij mij) naast AGI, VIT, STR etc. in het status scherm? (ALT + A)
Bonus points. Per 10 levels dacht ik, krijg je per job verschillende bonus status points toegewezen. Archer krijgt bijvoorbeeld + 15 Dex op het einde, Swordsman + 15 vit ofzo. Zou ik ff moeten opzoeken hoe het precies zit.

Maar tis af te lezen van deze RO calculator:

http://snow.prohosting.com/geckoib/b2calc/b2calc.htm

// Edit:

Gewoon ff twee stats op 99 zetten en joblevel op 50, dan kan je de uiteindelijke bonus stats aflezen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mesh op 06-05-2003 20:57 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 15:22

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

is het niet cool om een tweakers.net server te maken? of is het tweakend spelende ro-ers teklein? ik zou er best voor willen betalen, misschien een idee? dat alle tweakers die mee willen spelen op die tweakers.net server, betalen? of is zo iets illegaal om een eigen server te starten?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wordt iig niet op prijs gesteld door Gravity ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een tering, pokke-servers zeg... Om de 10 minuten een d/c en dikke lag. :(

Ik heb er al helemaal geen zin meer in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Anoniem: 57209 schreef op 06 mei 2003 @ 21:32:
Wat een tering, pokke-servers zeg... Om de 10 minuten een d/c en dikke lag. :(

Ik heb er al helemaal geen zin meer in. :/
Tja, gratizz, wees blij dat niet half nederland erop speelt :+
En ik heb trouwens nog weinig lag ontdekt itt de vorige beta periode, waar het echt hard lagde(toen had ik nog chello, kon ook daar aan liggen). Lijkt ook dat ik een van de weinige ben die echt weinig lag heeft, ik sla eerder op een beestje terwijl ik weet dat iemand anders hem ook target, maar niet eerder dan mij beweegt. >:)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gratis...? Dus mag er lag zijn? ;) Mehehe... Het spel is er al 2 jaar ofzo, lag mag niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Damn dit spel roeleert echt DIK :9 alleen vindt ik dat het lvl up gaan zo lang duurd :(. Ben nu pas lvl 9/ lvl 7 Swordsman. Duurde ongeveer 2,5 uur om zover te komen...... Enige suggesties nog om (wat) sneller lvl up te gaan ??

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

gewoon veel rammen... echt sneller kan het niet... je moet tegen sterkerre beesten meppen :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DAMAGE schreef op 06 May 2003 @ 21:15:
is het niet cool om een tweakers.net server te maken? of is het tweakend spelende ro-ers teklein? ik zou er best voor willen betalen, misschien een idee? dat alle tweakers die mee willen spelen op die tweakers.net server, betalen? of is zo iets illegaal om een eigen server te starten?
als ze dat zouden doen neem ik wel een abbo ik heb nu nog een free account. Maar 't is voor mij wel een overstap; misschien interresant voor andere gamens
maar dat zal vast wel al een keer voor gesteld zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een vraag.

Stel ik wil dat me wizard ice lightning gaat gebruiken...
Als ik dan een mage heb kan ik die toch gerust in de fire zetten en hoef ik toch geen rekening te houden met de wizard later of moet ik al dan met me mage ook in die skills al zitten van die elementen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I can die a happy man, Goggles gevonden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Anoniem: 49471 schreef op 06 May 2003 @ 22:46:
Even een vraag.

Stel ik wil dat me wizard ice lightning gaat gebruiken...
Als ik dan een mage heb kan ik die toch gerust in de fire zetten en hoef ik toch geen rekening te houden met de wizard later of moet ik al dan met me mage ook in die skills al zitten van die elementen ?
Als je Wizzard wordt hou je gewoon je skills die je als Mage hebt gekozen. Je Joblevel wordt wel weer 1 en je kan ook je (nog niet gebruikte) Mage skills nog hoger maken als Wizzard zijnde. Dus je kan best fire gebruiken als Mage en dan Lightning/Ice als Wizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Ik heb een takje gevonden waarmee je beesten kan oproepen. Maar hoeveel kan ik daar eigenlijk voor vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ghehe gewoon verkopen! wat een gek er voor geven wil.. soms willen ze voor trunks als 1000Z geven dus bied maar wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Trunks (dus niet barren, solid of fine) kun je verkopen voor iets van 2k.
Wat jij hebt is een dead-branch. Is leuk in steden, kun je namelijk monsters laten spawnen (halve stad dood ;)). Ik weet niet wat ze waard zijn, maar ik zal ze niet voor minder dan 3k verkopen.

Met zo'n dead-branch roep je dus een monster op. Kan ook een egg zijn, maar dan is het er wel 1 die loopt en aanvalt (leuk als je n00bs ziet die denken een egg te kunnen pakken, en dan worden afgeslacht >:)). En je kan ook nog bijv. bosses oproepen (gegarandeerd heel Prontera leeg :*))

[ Voor 11% gewijzigd door Postman op 07-05-2003 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82379

omg wil net gaan spelen....servers disconnected o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
FlamerX schreef op 07 May 2003 @ 00:57:
Wat jij hebt is een dead-branch. Is leuk in steden, kun je namelijk monsters laten spawnen (halve stad dood ;)). Ik weet niet wat ze waard zijn, maar ik zal ze niet voor minder dan 3k verkopen.

Met zo'n dead-branch roep je dus een monster op. Kan ook een egg zijn, maar dan is het er wel 1 die loopt en aanvalt (leuk als je n00bs ziet die denken een egg te kunnen pakken, en dan worden afgeslacht >:)). En je kan ook nog bijv. bosses oproepen (gegarandeerd heel Prontera leeg :*))
Ik had eerst al een dead-branch gebruikt en toen kwam er een steekegel uit :) dat was wel komische... iemand die net voorbij liep was gelijk dood. Maar het zou wel cool zijn als die dead-branch ook een boss kan oproepen.

Nog zo'n vage item, een unripe apple. Ik zag dat iemand dat probeerde te verkopen voor 5000z was volgens mij een merchant. Maar joost mag weten wat je daar voor kan vragen. Man een echte marktplaats zou echt veel makkelijker zijn.
Anoniem: 82379 schreef op 07 May 2003 @ 01:04:
omg wil net gaan spelen....servers disconnected o_O
Ja 2 uur onderhoud. Meer tijd om te posten in dit topic dus :)

[ Voor 11% gewijzigd door Alpha-sphere op 07-05-2003 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

FlamerX schreef op 07 mei 2003 @ 00:57:

lol

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uniquorn

uniquorn

branches zijn kewl al die loze meches d00d :P
mjah nu ff ofline... komt eik wel goed uti ken ik eindelijk es vroeg naar bedje toe :P

(is er trouwens nog ruimte in de GOT party of niet?)
(oh en heeft de laatste oc lvl veel zin of eik niet (zonde om een skill-point te verpesten :P))

oh en met een unripe apple kan je een porirng to thuisdier maken ofzo :P

[ Voor 12% gewijzigd door uniquorn op 07-05-2003 01:05 ]

It's just a donkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

die hodes schieten ook niet echt meer op kwa levelen. ben lvl 44/33 mage. dat casten duurt eht veel e lang. nu heb ik wel firewall maar dies maar level 2 :. die moet ik zo snel mogelijk hoger krijgen, alleen dan maak ik kans tegen aanvallende beesten. schiet niet op zo :/.

edit: op zich valt dat levelen op hodes wel mee, maar der lopen zo veel mages daar :/

[ Voor 15% gewijzigd door Tripp op 07-05-2003 01:29 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat de foque? Heb ik net 9 uur gewerkt, kom ik thuis, moet ik een zware bank naar me kamer slepen, kan ik eindelijk ff relaxen, kijk filmpje, denk ga ragnarokken, server down voor onderhoud!? Het zou verboden moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 09-07 13:35
Nou.. eens even kijken of er vandaag tradities gebroken gaan worden. :)
*RO opstart*

OMG :o

er is nog hoop voor Gravity zo te zien _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Smurf op 07-05-2003 03:02 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

5 dead branches >:)

ff minstens 1 gebruiken vanaaf >:)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26793

Ik heb me ook geregistreerd, heb het gedownload, en ik ben nu aan het installeren.
[edit]
bah, hij doet het niet helemaal goed, maar ik moet nu naar school, dat zoek ik vanmiddag wel uit.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 26793 op 07-05-2003 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Niet online
ik vroeg me af wie er allemaal nog spelen op mRO :?

the Will speelt er nog, Baka geloof ik ook, en ik ga misschien het weer es uitchecken :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.