Hoofdcategorieën
Topicacties

De nieuwe Siemens SL-55

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Vonkenboer

zometeen maar weer ff een mailtje naar gsmhuis sturen wanneer ie leverbaar is bij hen
NRG @ Transwarp

Ik ben ook aan het wachten op telecom4u :(

Wat duurt wachten toch lang!!!!

Engage > SETI@Home | Specs

Lekker ben ik he?
Reg. datum: 13 februari 2003

quote:
webwatcher schreef op 03 June 2003 @ 12:26:
Iran? ik dacht dat daar alleen mobiele kamelen waren, nee ff serieus.. wist niet dat ze daar ook van die dingen hadden.. Voor mij mag je er een meenemen hoor! 2 zelfs
Webwatcher als je het serieus meent dan moet je me mailen. Ik ben over 4 weken terug in NL. Het interessante aan Iran is dat ze hier alles hebben ze lopen hier in elk opzicht gelijk op met EUROPA. In sommige opzichten lopen ze voorop omdat je hier geen regels hebt als copyright en strenge handelsverdragen tussen landen. Mensen met een beetje geld hebben een erg mooi leven in Iran.

tongzoen wijzigde dit bericht 05-06-2003 09:26 (29%)

Kissing 4 Life

Ik heb nu defenitief mijn keuze op de SL-55 laten vallen en niet de T610, ik heb een aparte digitale camera en die van T610 is toch maar brakke kwaliteit (te lage resolutie).
Ik wil gewoon een licht en klein toestel.
En dit is hem.

Ik heb ook een mail getsuurd naar siemens-belgië wanneer hij nu precies uitkomt.

Gizmoke wijzigde dit bericht 05-06-2003 10:14 (16%)

(¯`·._(¯`·._(¯`·._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p

Deze mail kreeg ik als antwoord op mijn mail of ie al beschikbaar was.

allereerst onze hartelijke dank voor de intresse die u in onze producten
toont.
De SL55 is al te verkrijgen in België.Het ligt aan de verdeler zelf of deze
er
een of meerdere wenst te bestellen.
Hierbij geven wij u een link http://www.siemens.be/en2/dealerloc.htm
door
waarop u een dealer bij u in de buurt kunt vinden

Dit was het dus, hij moet dus al beschikbaar zijn.

Reg. datum: 16 september 2002

Wat raar, ik belde escom een verdeler in Tongeren en Hasselt, maar deze zei pas 3de kwartaal, nu... we zijn wel wat gewend in belgie wat dat betreft enfin... morgen of overmorgen liggen er 3 stuks voor mij klaar in de phonehouse te maastricht ook goed :)

In duitsland mocht ik ze niet kopen, daar werden ze alleen verkocht met abbo..zeikers.. verdamt nog maal

Reg. datum: 29 december 2001

quote:
webwatcher schreef op 05 June 2003 @ 19:01:
Wat raar, ik belde escom een verdeler in Tongeren en Hasselt, maar deze zei pas 3de kwartaal, nu... we zijn wel wat gewend in belgie wat dat betreft enfin... morgen of overmorgen liggen er 3 stuks voor mij klaar in de phonehouse te maastricht ook goed :)

In duitsland mocht ik ze niet kopen, daar werden ze alleen verkocht met abbo..zeikers.. verdamt nog maal
Dus morgen of overmorgen zijn ze in Nederland verkrijgbaar???

quote:
webwatcher schreef op 05 June 2003 @ 19:01:

Ja het is raar, bij siemens zeggen ze dat ze al verkrijgbaar zijn. Ik heb ook enkele mails naar winkels in Dendermonde gestuurd ivm met de SL-55 en de SE T610, eens kijken wat ze erop zeggen.
Heb wel gezegd dat ze in Nederland al volop verkrijgbaar zijn, anders plakken ze er toch maar een datum op.

Hoeveel betaal ej ervoor in Maastricht en bij welke winkel?
Ik woon ook niet echt ver van grens, kan dus altijd een kijkje gaan nemen in Hulst.

Phonehouse Maastricht, ik denk met korting 450

OW das veel, had em minder verwacht. Aangezien er nu niet legaveelfuncties opzitten.

Voorsprong door techniek

Is de standaardbatterij (500mAh) hetzelfde formaat als de andere van de x55 series(700mAh)?

-PC met 4x74GB Raptor Raid 5 | Dell D830 + Dell 2405FPW -HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 -EOS 400D 17-85, 50 F1.8, 70-300 F2.8; R8 AUDI-torium

Vonkenboer

quote:

Geachte,

Waarschijnlijk is de telefoon volgende week leverbaar. De kleur weten wij nog niet.

Met vriendelijke groet,

Maarten Walinga
GSMHUIS.nl
ik denk dat ik m toch maar vanmiddag in Duitsland bestel

En webwatcher???.. Al iets meer gehoord of heb je hem al?

Reg. datum: 12 juli 2001

quote:
Lassekjus schreef op 06 juni 2003 @ 13:02:
En webwatcher???.. Al iets meer gehoord of heb je hem al?
Die heeft het te druk met al zijn nieuwe mobieltjes. >:) Hij heeft al een Siemens SX1, maar daar mag hij geen foto's van posten. Een beetje ongeloofwaardig is hij wel, vind ik.

butrosgali wijzigde dit bericht 06-06-2003 13:14 (23%)

quote:
butrosgali schreef op 06 June 2003 @ 13:12:
[...]

Die heeft het te druk met al zijn nieuwe mobieltjes. >:) Hij heeft al een Siemens SX1, maar daar mag hij geen foto's van posten. Een beetje ongeloofwaardig is hij wel, vind ik.

Haha, ik begrijp je ongeloof, maar heb een foto met de SX1 en een teletekst pagina van verleden week, gemaakt naast de tv met een digicam :) ik mag geen foto's posten omdat er nogal wat policys aan vast zitten. Ik ga ze waarschijnlijk ergens een paar anonoiem posten en op een tripod server hosten.

Ik heb er voor morgen 3x Siemens SL55 gereserveerd phonehouse maastricht krijgt een zeer nette vooraad binnen.

Wel enkel zilver :(

quote:
webwatcher schreef op 06 June 2003 @ 17:35:
[...]

Haha, ik begrijp je ongeloof, maar heb een foto met de SX1 en een teletekst pagina van verleden week, gemaakt naast de tv met een digicam :) ik mag geen foto's posten omdat er nogal wat policys aan vast zitten. Ik ga ze waarschijnlijk ergens een paar anonoiem posten en op een tripod server hosten.

Ik heb er voor morgen 3x Siemens SL55 gereserveerd phonehouse maastricht krijgt een zeer nette vooraad binnen.

Wel enkel zilver :(
waarom 3x

Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl

NRG @ Transwarp

huh :?

Er was toch alleen maar rood en zwart ?

Of zijn er meer kleuren ?

Vonkenboer

ja hij is er ook alleen maar in zwart en rood
maar ik denk dat ie de titan (zwart) bedoelt

Ja enkel die, red is nog niet te koop...

komen ze nu ook in andere winkels binnen of alleen in maastricht?

Reg. datum: 03 december 2001

Bij telecom.nu hebben ze hem ook al € 142 met een t-mobile 150 abo van 2 jaar :)

quote:
thacow schreef op 07 June 2003 @ 09:18:
Bij telecom.nu hebben ze hem ook al € 142 met een t-mobile 150 abo van 2 jaar :)
Ik moet geen internet winkel hebben.... Ik wil m in een vaste winkel kopen

Reg. datum: 20 juni 2001

bij www.gsmshoponline.nl hebben ze naar zeggen beide kleuren

Life is to short to spend behind your keyboard.

Ik heb hem inmiddels ook, verwacht morgen rond de middag maar wat foto's in dit topic, fijn ding, mooi design geen problemen...

slaap wel..

NRG @ Transwarp

Bij alle Phone Housen zijn ze binnen. Ze hebben alleen de rooie ( tenminste in zwolle )

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: