Hoofdcategorieën
Topicacties

De nieuwe Siemens SL-55

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 16 september 2002

Ik ook :), .... ga vrijdag iig duitsland in.. heb ik nog de hele vrijdag om te klooien. Hoop dat je een keycoard krijgt... kan ik hem als ketting gebruiken lol.. helaas geen BT

Reg. datum: 20 juni 2001

Ik zou het schandelijk vinden als ze er geen mooie keycoard bij leveren.
het is tenslotte de bedoeling dat je het toestel draagt als een sieraad. dan moeten ze er wel voor zorgen dat dit goed mogelijk is.
Ik denk, keycoard met geintegreerde handsfreeset.

Nouja, ik kijk vrijdag wel welk toestel er ligt, de siemens sl55 of de se t610. Want tot het einde van deze maand heeft Vodafone en t-mobile leuke aanbiedingen. hetgeen toch redelijk wat geld gaat schelen.

Is het overigens bij t-mobile ook mogelijk om na 4 maanden je abbo te "verkleinen"? Zoals het wel mogelijk is bij Vodafone.

http://www.mobile-review.com/review/siemens-sl55-en.shtml <-- review

geen keycoard dus.
En echt positief zijn ze ook niet. :&#039;(

Ganymedus532 wijzigde dit bericht 29-05-2003 13:04 (54%)

Life is to short to spend behind your keyboard.

Stylistic*
Reg. datum: 09 november 2002

ja ik heb ook net die review gelezen... denk je een keuze gemaakt te hebben.. blijf ik weer twijfelen! of zal ik maar gewoon de nokia 6800 nemen om van het gezeik af te zijn! ;) ik weet het allemaal niet meer!

Deze persoon is er wel weer erg enthousiast over!
http://www.howardforums.c...hp?s=&threadid=144374

SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP

Hmm ik vind de 6800 wat erg dik.

Verder vind ik die review op het forum niet echt behulpzaam.
Waar ik me zorgen over maak is dat ze duidelijk aangeven dat er speling komt tussen de twee schuivende onderdelen. daar op een gegeven moment zijn melo begint te draaien zonder dat hi jhem open doet. Verder de vermelding dat je de telefoon niet in je tas kunt dragen omdat de ringtones te zacht zijn, :? tja, kan ik niet bepaald handig noemen.

Ganymedus532 wijzigde dit bericht 29-05-2003 13:36 (87%)

Stylistic*

ja dat is ook wel zo en hij heeft dichtgeklapt de grootte van een dichtgeschoven 7650, maar ik ben een diehard smser dus tja! ;)

daar lees ik bv niks over in die reviews, hoe de knoppen van de SL55 aanvoelen en of er een beetje fatsoenlijk mee te smsen valt!

SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP

quote:
SJOEŽDO schreef op 29 mei 2003 @ 13:36:
daar lees ik bv niks over in die reviews, hoe de knoppen van de SL55 aanvoelen en of er een beetje fatsoenlijk mee te smsen valt!
Digital keys are located very tightly to each other, they are average by size. In my opinion, to people with big hands the keyboard is inconvenient, though it is to women's and children's taste. In any case the top line of keys is inconvenient because the edge of the case is located too close to them. The digital keyboard has good, equal backlight of white color.

Stylistic*

hehe.. ik moet zeggen dat ik even door de review heengescand heb... dit stukje heb ik dus duidelijk gemist.. thnx for the quote... tja de toetsen van de telefoon zijn wel erg belangrijk voor mij, dus eerst maar eens in het echt checken dan...

Tja ik ga vrijdag ook eventjes kijken hoe hij aanvoelt. Mocht het niks zijn, dan koop ik wel een t610 van se. Dat is ook wel een aardig ding, enkel wel erg groot

Stylistic*

nou nou, groot? vergeleken met de SL55 is hij wel wat groter, maar nog steeds kleiner dan de meeste mobieltjes hoor!

http://members.chello.nl/j.j.reitsma/pic8.jpg

Verder is het display van de t610 ook vele male beter en heeft hij meer functies.. toch spreekt het design van de SL55 me meer aan.. en mocht ik de t610 nemen wil ik wel de rode versie! ;)

Ja de rode versie is idd erg mooi.
Tja, je raakt gewend aan kleine formaten. ;) uiteraard is mijn s300 ook best groot. Ik had hiervoor een c55. die was ook niet echt klein. Zo raak je toch in een neerwaardse spiraal van grote. ;) Niet dat ik telefoontjes gek ben (wel een klein beetje natuurlijk) maar ik sloop ze gewoon te snel. :&#039;(

Als de 6100 nou eens geen nokia was geweest, en bluetooth had gehad, leek het me een leuk toestel. Maar geef mij dan toch maar liever een sl55

Ganymedus532 wijzigde dit bericht 29-05-2003 14:51 (19%)

Stylistic*

ach ik ben wel een beetje een nokia fan, heb ook nooit problemen met hun toestellen en ik gebruik bluetooth ook nooit, dus die 6100 is in mijn ogen TOP! ;)

Enige voordeel dat ik bluetooth vind hebben is dat deze kan communiceren met mijn mac. De algemene software van siemens/nokia/e.d. communiceert niet met een mac. Dus je bent automatisch gebonden aan bluetooth. welke wel werkt met mijn mac. Deze ervaring heb ik opgedaan met de t68i

Reg. datum: 10 maart 2002

Waarom doe je die T68i eig weg :? Ik heb hem sinds kort, wou misschien die SL55 ook halen, maar vind ¤420 voor een telefoon een beetje overdreven :P

Heb er geen moment spijt van, is een zeer mooi en perfect toetel, zoveel extra's boven de T68i heeft die SL55 nou ook weer niet, zou ik eerder voor de SX1 gaan.

euhm, het toestel maakte zichzelf overbodig? Nee, hij is gaan zwemmen, daar kon hij niet tegen.

Haha,.. ik heb het toestel op de cebit in mijn handen gehad en dat beviel me meer dan goed. Daarbij koop ik het toestel omdat het lekker klein is.. met mn p800 stappen is ook niet altijd supre...

haha, nee je p800 kun je nergens kwijt..... je krijgt dan van die flauwe opmerkingen, van ben je blij me te zien, of is dat je p800?

Weet iemand nog of je je t-mobile abbo ook na 4 manden kunt verminderen, zoals bij vodafone het geval is?

Ganymedus532 wijzigde dit bericht 29-05-2003 20:04 (30%)

Reg. datum: 02 april 2003

Bij T-Mobile kan je helaas niet tussentijds omlaag...

quote:
ATB schreef op 29 May 2003 @ 20:21:
Bij T-Mobile kan je helaas niet tussentijds omlaag...
jammer, maar thnx voor je reply

quote:
Ganymedus schreef op 29 mei 2003 @ 19:07:
haha, nee je p800 kun je nergens kwijt..... je krijgt dan van die flauwe opmerkingen, van ben je blij me te zien, of is dat je p800?

Weet iemand nog of je je t-mobile abbo ook na 4 manden kunt verminderen, zoals bij vodafone het geval is?
Haha.. eeuh ff vraag aan jou.. als je me morgen wat laat weten neem ik je een Siemens Sl55 mee als ie voor of onder de 400 gaat? dan stuur ik hem direct op of zo?

Stylistic*

Ik vond de P800 altijd wel redelijk in mijn zak passen hoor... maar nam met uitgaan ook vaak een andere mee, heb een 6100 erbij genomen toen.. is een beetje zonde als je een toestel van 800 eurootjes in een lamme bui uit je handen laat donderen! ;)

quote:
webwatcher schreef op 29 May 2003 @ 23:12:
[...]

Haha.. eeuh ff vraag aan jou.. als je me morgen wat laat weten neem ik je een Siemens Sl55 mee als ie voor of onder de 400 gaat? dan stuur ik hem direct op of zo?
Is goed, ik zal morgen eens kijken in de shops, want ik koop hem het liefst met een abbo, scheeld toch uiteindelijk weer een beetje in het geld.

is iemand hem reeds tegen gekomen in de winkels?? Ik ben nu pas wakker, en wil weten of het de moeite is om naar amsterdam te gaan. Ik blijf liever eventjes liggen in de zon. ;)

..?
Reg. datum: 14 november 2001

quote:
Ganymedus schreef op 30 mei 2003 @ 13:15:
is iemand hem reeds tegen gekomen in de winkels?? Ik ben nu pas wakker, en wil weten of het de moeite is om naar amsterdam te gaan. Ik blijf liever eventjes liggen in de zon. ;)

Ja bij The Phone House....
http://www.phonehouse.nl/.../nlnl-downloads-Catalogue (3e catalogus)

Maar er staan niet echt duidelijke prijzen bij voor de abbonomenten... :/

......

Bij de phonehouse op de kalverstraat hebben ze enkel een leeg bakje staan waar hij in hoort te zitten. Zij hebben hem naar hun zeggen ook nog niet binnen. Volgens mij wordt het pas volgende week.

Vonkenboer

bij the phone house in utrecht was t bakje ook nog leeg :(

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: