De nieuwe Siemens SL-55
Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last
Reageer Nieuw Topictis gewoon ondeugdelijk materiaal en ze moeten zich ervoor schamen. Was toendertijd een van de duurste toestellen, mag ik daar dan wat kwaliteit van verwachten?
En ik maak overigens geen enkele aanspraak op garantie, ook al zit ik aan een 2 jarig abo vast. Alles op eigen kosten.
En ik maak overigens geen enkele aanspraak op garantie, ook al zit ik aan een 2 jarig abo vast. Alles op eigen kosten.
www.8thcontinent.nl - Travels Through Madagascar
ja mijn 0 toets heeft af en toe last van stof! maar gewoon ff beetje schoonmaken je hebt er weer een paar maanden geen last van! Dus Err maak m gewoon ff schoon dan heb je nergens last van!
jongens jongens....ik had mijn SL55 ook langer dan 6 mnd...waarna eerst 1 en daarna nog een andere toets niet meer functioneerde....gewoon naar Siemens teruggestuurd...ze maakten er geen probleem van.....na de 2e reparatie was het toetsenbord echter van binnenuit bekrast....daarna boden ze (na abo en belkosten restitutie eis van mijn kant) een SX1 aan......
Dus je kunt zeggen wat je wil...Siemens bied dé service!....
Pockeding Wave ~ Urinöhkia 3310 ~ SL55 ~ SX1 ~ BenQSiemens EF81
quote:Make Yourself schreef op 26 augustus 2004 @ 14:39:
jongens jongens....ik had mijn SL55 ook langer dan 6 mnd...waarna eerst 1 en daarna nog een andere toets niet meer functioneerde....gewoon naar Siemens teruggestuurd...ze maakten er geen probleem van.....na de 2e reparatie was het toetsenbord echter van binnenuit bekrast....daarna boden ze (na abo en belkosten restitutie eis van mijn kant) een SX1 aan......
Van mij gaat binnenkort terug wegens niet werkende toetsen
Ben benieuwd of ze het bij mij ook met een nieuw toestel oplossen
quote:Koetjeboe schreef op 26 augustus 2004 @ 14:46:
[...]
Van mij gaat binnenkort terug wegens niet werkende toetsenNu bijna 1 jaar geleden gekocht dus lekker net binnen de garantie termijn, hehehehe. Prima toestel voor de rest maar loop nu dus ook al 3 maanden met niet werkende toetsen wat zeer lastig is soms...
Ben benieuwd of ze het bij mij ook met een nieuw toestel oplossen
Ehmzz...die "aanbieding" was dus wel pas na 3x retourneren en al met al iets meer dan een maandje daarmee zoet zijn.....garantietermijn is 2 jaar....(waar je dan allemaal garantie op hebt...geen idee....lees je manual zou ik zeggen)...die 6 maanden opn toetsenbord is niet erg strict volgens mij....
Don't get your hopes up.....
Hehe, heb al veel heen en weer gemaild met telfort, retournerings formulieren schijnen op meeste postkantoren niet aanwezig te zijn dus is allemaal beetje lastig....maar niet werkende toetsen binnen zo'n korte tijd bij normaal gebruik is gewoon ondeugdelijk, daar betaal je niet dat hoge bedrag voor hequote:Make Yourself schreef op 26 augustus 2004 @ 14:52:
[...]
Ehmzz...die "aanbieding" was dus wel pas na 3x retourneren en al met al iets meer dan een maandje daarmee zoet zijn.....garantietermijn is 2 jaar....(waar je dan allemaal garantie op hebt...geen idee....lees je manual zou ik zeggen)...die 6 maanden opn toetsenbord is niet erg strict volgens mij....![]()
Don't get your hopes up.....
1 regel:...betaal minimaal tot nix voor toestel...dus gewoon icm een redelijk abo.....quote:Koetjeboe schreef op 26 augustus 2004 @ 15:20:
[...]
Hehe, heb al veel heen en weer gemaild met telfort, retournerings formulieren schijnen op meeste postkantoren niet aanwezig te zijn dus is allemaal beetje lastig....maar niet werkende toetsen binnen zo'n korte tijd bij normaal gebruik is gewoon ondeugdelijk, daar betaal je niet dat hoge bedrag voor he
heb nu iets heel raars toen ik vanochtend mn sl55 aandeed was t complete adresboek leeg helemaal verdwenen en niet terug te krijgen. Iemand dit ook meegemaakt?? en/of is er iets aan te doen?
Reg. datum: 13 augustus 2004
Reg. datum: 13 augustus 2004
Ik heb 'm ook eindelijk. Prachtig in het zwart
Thijs Rensink wijzigde dit bericht 11-11-2004 15:28 (89%)
Reg. datum: 05 december 2003
Reg. datum: 05 december 2003
Wat een slechte telefoon. Al na 1 week viel ze uit bij het sliden en niet veel later viel ze zomaar uit!
Mooi maar slecht, jammer. Ze ligt nu al een maand bij siemens, of nee hun reparatiecentrum Teleplan. Nog iets wat slecht is, ze kunnen haar niet eens tracen, waar ze nu ligt weet ik niet.
Jammerdebammer, na 4 jaar siemens (S35i,C45,S55) toch maar uitkijken naar een Nokia 6230. Jammer jammer jammer, dus als je nog een sl55 wilt kopen kijk binnenkort maar op tweakers.
Mooi maar slecht, jammer. Ze ligt nu al een maand bij siemens, of nee hun reparatiecentrum Teleplan. Nog iets wat slecht is, ze kunnen haar niet eens tracen, waar ze nu ligt weet ik niet.
Jammerdebammer, na 4 jaar siemens (S35i,C45,S55) toch maar uitkijken naar een Nokia 6230. Jammer jammer jammer, dus als je nog een sl55 wilt kopen kijk binnenkort maar op tweakers.
Reg. datum: 26 juli 2004
Reg. datum: 26 juli 2004
mijn sl 55 valt uit als ik mijn pincode invoer en hij het netwerk gaat zoeken. Elke keer weer op hetzelfde moment. Hoe kan dit?
* Tomba heeft eindelijk ook een
SL55
gekocht (Zwart)
Echt een mooi foontje (stuk mooier dan zeg een SL65 imho) Moest eigenlijk alleen een tijdelijke vervanger hebben voor mijn SPV C500 (had de welbekende -vastzittenopheadsetprofiel- bug) maar inmiddels is het mijn vaste telefoon ! Vooral de ProSlide bevalt me erg goed. Ook het feit dat mensen nog steeds vol verbazing kijken naar het formaat/uiterlijk van een foon die al 2+ jaar oud is ! Ik vind hem (zeker in het zwart) zon beetje de mooiste foon ooit
Overigens heb ik er SW-version 18 opstaan (van 2004-05-27) Nu maar hopen dat ik de toetsproblemen en wissen van adresboek niet tegen het lijf loop !
Ik heb nog 4 (kleine?) vraagjes:
- Waar kan ik zien of EFR ed ingeschakeld is ?
- Hoe kan ik mensen toevoegen aan een groep ? Momenteel staat er alleen VIP als keuze en die geeft niet eens een andere beltoon (wel ingesteld overigens) Is er ook een VIP-stand op dit toestel (vergelijkbaar met SE toestellen; dat alleen mensen die in de VIP-groep mijn foon over laten gaan en de rest naar Voicemail?)
- Als het toestel overgaat vind ik hem ERG zacht kllinken (de beltoon) terwijl handsfree bellen juist knalhard klinkt. Als de telefoon overgaat terwijl ik niet in dezelfde ruimte ben hoor ik hem gewoon niet terwijl andere foons (SPV C500, 6310i, 8310, Sony Z5) wel goed te horen zijn (zelfs bij lager volume al !) Ik heb de volume instellingen voor de beltoon volgens mij al maximaal staan; weet iemand wat ik fout doe ?
- Heeft iemand een MID van Mary Go Wild ofwel een MP3-2-MID converter die werkt ? Ik heb de originele single in mijn bezit dus het lijkt me legaal deze te installeren op mijn foon.
Echt een mooi foontje (stuk mooier dan zeg een SL65 imho) Moest eigenlijk alleen een tijdelijke vervanger hebben voor mijn SPV C500 (had de welbekende -vastzittenopheadsetprofiel- bug) maar inmiddels is het mijn vaste telefoon ! Vooral de ProSlide bevalt me erg goed. Ook het feit dat mensen nog steeds vol verbazing kijken naar het formaat/uiterlijk van een foon die al 2+ jaar oud is ! Ik vind hem (zeker in het zwart) zon beetje de mooiste foon ooit
Overigens heb ik er SW-version 18 opstaan (van 2004-05-27) Nu maar hopen dat ik de toetsproblemen en wissen van adresboek niet tegen het lijf loop !
Ik heb nog 4 (kleine?) vraagjes:
- Waar kan ik zien of EFR ed ingeschakeld is ?
- Hoe kan ik mensen toevoegen aan een groep ? Momenteel staat er alleen VIP als keuze en die geeft niet eens een andere beltoon (wel ingesteld overigens) Is er ook een VIP-stand op dit toestel (vergelijkbaar met SE toestellen; dat alleen mensen die in de VIP-groep mijn foon over laten gaan en de rest naar Voicemail?)
- Als het toestel overgaat vind ik hem ERG zacht kllinken (de beltoon) terwijl handsfree bellen juist knalhard klinkt. Als de telefoon overgaat terwijl ik niet in dezelfde ruimte ben hoor ik hem gewoon niet terwijl andere foons (SPV C500, 6310i, 8310, Sony Z5) wel goed te horen zijn (zelfs bij lager volume al !) Ik heb de volume instellingen voor de beltoon volgens mij al maximaal staan; weet iemand wat ik fout doe ?
- Heeft iemand een MID van Mary Go Wild ofwel een MP3-2-MID converter die werkt ? Ik heb de originele single in mijn bezit dus het lijkt me legaal deze te installeren op mijn foon.
{schopje}
Tomba wijzigde dit bericht 27-07-2005 16:57 (135%)
Heeft niemand deze foon (meer/gehad) ?
Dit heb ik inmiddels voor mekaar door het interne adresboek ipv mijn SIM contacts te gebruiken (overigens stom dat het daarmee niet kan; mijn Sony Z5 kon dit 5 jaar geleden al...)quote:Tomba schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 13:08:
[...]
- Hoe kan ik mensen toevoegen aan een groep ? Momenteel staat er alleen VIP als keuze en die geeft niet eens een andere beltoon (wel ingesteld overigens)
[...]
Tomba wijzigde dit bericht 25-08-2005 14:03 (16%)
Reg. datum: 29 januari 2003
Ik weet niet of iemand dit nog leest, aangezien de SL55 alweer een tijdje oud is, maar mijn zus heeft zo'n ding en we zijn bezig met het verwisselen van de hele behuizing, maar wat een pokkewerk is dat.
We hebben inmiddels alles wel een beetje los, alleen we lopen vast! Het scherm zit aan de knoppen vast met een bruin, plat kabeltje, wat door het midden gedeelte van de telefoon loopt. Volgens mij is dit kabeltje niet los te maken, maar we krijgen de voor en achterkant ook niet door het midden stuk heen!
Heeft iemand nog enig idee wat ik bedoel? En kan iemand ons uit de brand helpen?
We hebben inmiddels alles wel een beetje los, alleen we lopen vast! Het scherm zit aan de knoppen vast met een bruin, plat kabeltje, wat door het midden gedeelte van de telefoon loopt. Volgens mij is dit kabeltje niet los te maken, maar we krijgen de voor en achterkant ook niet door het midden stuk heen!
Heeft iemand nog enig idee wat ik bedoel? En kan iemand ons uit de brand helpen?
Aldus, naar waarheid ingevuld
Vaak zitten dat soort platte kabeltjes vast op een print in een wit plastic sleufje wat aan de zijkanten met witte plastic pennetjes zit vastgezet. Tenminste, zo haalde ik ze vaak los in laptops 
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That's why its called the present"
Ha, never mind! We hebben eindelijk een how-to gevonden!
http://nowgsm.com/downloa...SL56OEMHousing%5B1%5D.pdf
http://nowgsm.com/downloa...SL56OEMHousing%5B1%5D.pdf
Aldus, naar waarheid ingevuld
Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last