Hoofdcategorieën
Topicacties

De nieuwe Siemens SL-55

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 maart 2001

quote:
rightone_ schreef op 30 januari 2004 @ 18:35:
Ik heb de nieuwe firmware (16) gedownload, en hij zit hem nu al half uur te installeren. Maar hij is nog steeds bij 1%... Is dat normaal?
Het gaat via de compoort...

screenshot:
http://home.wanadoo.nl/s.firat/sl55_upgrade.JPG
Hoe is het nu met je update? ik wil hem ook uitvoeren... maar alleen als ie werkt.

Na ongeveer 6 uur was die nog steeds op 1%, ik weet niet waaraan het ligt? Hij herkende mijn telefoon wel en hij za dat die aangesloten was, maar hij bleef steeds op 1%. Ik ging toen de datakabel uit de telefoon doen. Ineens ging mijn telefoon niet meer aan. Batterij eruitgehaald dan weer erin dan ff aangezet toen lukte het (gelukkig).....
Ik heb nu FW 14 ....

Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl

Wat zijn nou precies de voordelen en nadelen van de SL55 t.o.v. de S55?

SurfDude || SPAM

quote:
rightone_ schreef op 31 januari 2004 @ 14:27:
Na ongeveer 6 uur was die nog steeds op 1%, ik weet niet waaraan het ligt? Hij herkende mijn telefoon wel en hij za dat die aangesloten was, maar hij bleef steeds op 1%. Ik ging toen de datakabel uit de telefoon doen. Ineens ging mijn telefoon niet meer aan. Batterij eruitgehaald dan weer erin dan ff aangezet toen lukte het (gelukkig).....
Ik heb nu FW 14 ....
waar heb je die fw 14 vandaan gehaald? FW 16 staat namelijk op de website van m-siemens. momenteel heb ik de FW 14 maar alleen de duitse en ik wil graag de Nederlandse versie.

heb gister FW 16 geinstalleerd, met een usb data kabeltje. Alles is goed voorlopen.

quote:
gumtree schreef op 02 februari 2004 @ 22:00:
heb gister FW 16 geinstalleerd, met een usb data kabeltje. Alles is goed voorlopen.
Wat is er anders aan?

Hier nog meer
Reg. datum: 10 april 2003

quote:
SurfDude schreef op 31 januari 2004 @ 18:11:
Wat zijn nou precies de voordelen en nadelen van de SL55 t.o.v. de S55?

design/volume? :9

nog niks gehoord van de dixons, morgen maar ns bellen :), hoe lang duurde het vervangen van de tel (naar fabriek opgestuurd ivm met toetsen) bij jullie?

leven zonder mobiel is best :X

Hier staat wat

CZ3 tentmuis
Reg. datum: 18 juli 2000

Ik zou graag een foto willen zien van iemand met een SL55 aan zijn oor, ik vraag me namelijk af of die dan practisch gezien in je oor verdwijnt of dat dat allemaal meevalt :).

Verder vind ik het de mooiste GSM die op de markt is, beetje duur (ik wil namelijk gewoon bellen met een foon, niet om mijn nek hangen ofzo), maar het valt altijd te proberen om er 2e hands een te kopen.

Het viel me op dat de 2ehands prijzen tussen grofweg de 150 en 200 euro zitten op marktplaats, terwijl hij in de pricewatch minimaal 300 euro kost.
Zijn dat een beetje normale verhoudingen voor 2e hands telefoons (in goede staat)?

Ik koop namelijk nooit telefoons :).

jjwa wijzigde dit bericht 05-02-2004 15:52 (58%)

Reg. datum: 24 december 2003

Ik heb de data suite geïnstalleerd (2x)
maar mijn windows98 heeft geen driver voor mijn SL55

Als ik in mijn hardware configuratie kijk zie ik SL55 bij overige apparaten staan.
En als ik kijk vind hij geen driver.

Kan ik ergens de driver vinden?

Hier nog meer
Reg. datum: 10 april 2003

ik heb eindelijk mijn telefoon terug O+

die lui van de dixons hadden hem opgestuurd, en toen was ie kwijt geraakt met de post, daarom moest ik zo lang wachten :(

alleen nu komt het, ze hadden mijn kale (zonder accu) sl55 rubin opgestuurd, kwam ik hem vandaag ophalen, kreeg ik een totaal nieuwe in doos terug! en nog wel de titan versie ook _/-\o_

* Flappiewappie heeft dus nu 2 accu's en 2 opladers :D

lang leven de dixons! (of moet ik ptt zeggen ;) )

Hier staat wat

quote:
Flappiewappie schreef op 19 februari 2004 @ 18:37:
ik heb eindelijk mijn telefoon terug O+

die lui van de dixons hadden hem opgestuurd, en toen was ie kwijt geraakt met de post, daarom moest ik zo lang wachten :(

alleen nu komt het, ze hadden mijn kale (zonder accu) sl55 rubin opgestuurd, kwam ik hem vandaag ophalen, kreeg ik een totaal nieuwe in doos terug! en nog wel de titan versie ook _/-\o_

* Flappiewappie heeft dus nu 2 accu's en 2 opladers :D

lang leven de dixons! (of moet ik ptt zeggen ;) )
:| You lucky guy, ik kreeg mijn sl55 gewoon in een pakket maar niet DIE pakket maar een normaal pakket, zonder oplader etc :'(

de enige echte
Reg. datum: 26 november 2001

Weet iemand ook hoe je de firmware kunt update via IrDA?
Ik heb namelijk een USB->IrDA apapter en kan gewoon de DataSuite van Siemens gebruiken om mijn adressenlijst enzo op m'n pc te krijgen, maar als ik de nieuwe firmware wil installeren zoekt ie alleen op de compoorten naar m'n telefoon.
Is er een manier om te updaten via IrDA?

Alvast bedankt.

All is fair in God of War

Reg. datum: 14 juni 2002

nee dat is noet mogelijk want tijdens die update moet je je gsm uitzetten en daardoor verliest hij verbieding met de computer.

de enige echte
Reg. datum: 26 november 2001

En als je em met een datakabel aansluit verliest hij geen verbinding als je em uitzet? Lijkt me sterk, als ik m'n printer niet aanzet, ziet m'n pc em ook niet, of m'n palm die op de com is aangesloten, ziet ie ook niet als die uit staat....

Nou ja, pech gehad dan he.

All is fair in God of War

Reg. datum: 14 juni 2002

maar computer herkend nog wel die kabel die er in zit. En ten tweede als je hem flasht, is hij geformateerd. En geformateerd gsm heeft niks dus ook geen IRDA dus ontvangt hij niks

pang wijzigde dit bericht 27-02-2004 11:13 (9%)

weet niet of dit hier mag maar
heb vandaag mijn telefoon weer opgehaald nadat ik hem 2 maanden kwijt ben geweest, hij werd gerepareert door siemens, nu ik hem terug heb staan er helemaal geen beltonen op, die map is helemaal leeg, kunnen iemand mij de map met sounds mailen

alvast bedankt

Thalantis Shaman lvl 80 @ genjuros (guild Vae Victis) | systeempjes

Have a nice day!

quote:
threedrules schreef op 04 maart 2004 @ 22:37:
weet niet of dit hier mag maar
heb vandaag mijn telefoon weer opgehaald nadat ik hem 2 maanden kwijt ben geweest, hij werd gerepareert door siemens, nu ik hem terug heb staan er helemaal geen beltonen op, die map is helemaal leeg, kunnen iemand mij de map met sounds mailen

alvast bedankt
Kijk maar in je Yahoo account als het goed is moet ie er elk moment zijn...

ThaNetRunner wijzigde dit bericht 04-03-2004 22:49 (9%)

hartelijk dank :) _/-\o_ _/-\o_

thalantis wijzigde dit bericht 04-03-2004 23:00 (53%)

Thalantis Shaman lvl 80 @ genjuros (guild Vae Victis) | systeempjes

Even een rare vraag.......ik kon het antwoord niet vinden in dit forum.

Is het mogelijk de SL55 aan te nemen zonder hem open te schuiven??? Met andere woorden.....waar zit het microfoontje?

Op zoek naar gratis producten? http://www.gratiz.nl

Reg. datum: 16 juli 2003

Natuurlijk kan jij hem aannemen zonder hem open te maken de mike zit namelijk aan de onderkant ( dat hele kleine gaatje).
Gewoon op beantwoorden drukken en jij hebt verbinding.

Burning rubber

Reg. datum: 09 maart 2004

Ik heb sinds kort ook een SL55. Meteen data-cable aangeschaft. Betreft een USB-cable. Alleen ik kan niet synchronizeren met Outlook. De software kan de kabel/telefoon niet vinden. Wie kan mij hierin helpen????
:) 8)7

MZS

Reg. datum: 05 september 2002

Ik vroeg me af of het upgraden en dergelijke ook via de infraroodpoort kan, dat zou voor mij wel zo prettig zijn nameljik? Iemand ervaringen hier mee. Verder lees ik veel negatieve ervaringen over de firmware, zijn deze problemen ondertussen opgelost of zal dat blijven vals je hem nu aanschaft? (35,- bij de phonehouse 8) )

Pixels zo groot als een atoom.
Reg. datum: 11 november 2000

Ik zat al een lange tijd geleden al te twijfelen of ik een abonnement zou nemen (ik ben niet zo'n beller) en ik heb twee weken geleden de knoop doorgehakt. Ik heb een HI 30 abonnement afgesloten en aangezien ik een Siemensgek ben heb ik er de SL55 bij genomen.

Ik heb tot nu toe al de S25, S35, ME45 gehad en nu de SL55. :)

Na het lezen van vele positieve reviews en veel negatieve reviews (brakke software, traag laden van spelletjes etc) heb ik dan toch voor die SL55 gekozen. Inderdaad, sommige dingen laden niet zo snel maar het is niet storend ofzo, het menu is overzichtelijk en nog steeds erg prettig in het gebruik.

De knopjes zitten dicht tegen elkaar maar dat was een kwestie van wennen want ik kan nu sneller een SMSje in elkaar zetten dan met de ME45 en dat is dus wel een voordeel. De ME45 heeft van die zachte toetsen en daardoor maakte ik veel typefouten wat weer erg irritant was. Daar heb ik nu dus geen last meer van en ook de cijfers 1, 2 en 3 geven geen problemen terwijl ik vrij grote handen heb.

Ook het ontvangst is goed, bij vele userreviews valt te lezen dat de ontvangst slechter zou zijn in vergelijking met andere Siemens toestellen maar ik heb daar nog niets van kunnen merken.

Het enige wat ik nu mis is een datakabel want ik ben gewend om mijn telefoon in combinatie met Outlook te gebruiken en dat gaat nu niet omdat ik geen datakabel heb. :{

Voor de rest is het echt een toptoestel. :)

Canon EOS 350D 18-55 f3.5-5.6 - Canon 28-90 f4~5.6
Canon 24-70 f2.8L - Tamron 70-300 4-5.6
Bedenk goed wat een ander gaat denken van jouw reactie voordat je deze verzendt.

Een kok moet dik zijn!!!!
Reg. datum: 26 november 2000

De mijne heeft een crash gehad tijdens het afsluiten. Toen ik hem weer aanzette heeft die m'n adresseboek leeg gehaalt. Weet iemand of je dit weer kan terughalen? Er zit toch een mini HD in de siemens SL55? Dan moet volgens mij nog erop zitten en moet het nog mogelijk zijn om alles terug te halen.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Reg. datum: 14 maart 2001

quote:
IndoBoy schreef op 24 april 2004 @ 18:52:
De mijne heeft een crash gehad tijdens het afsluiten. Toen ik hem weer aanzette heeft die m'n adresseboek leeg gehaalt. Weet iemand of je dit weer kan terughalen? Er zit toch een mini HD in de siemens SL55? Dan moet volgens mij nog erop zitten en moet het nog mogelijk zijn om alles terug te halen.
Dit is bij mij ook gebeurd vorige week. Heb geen idee hoe je dit moet terughalen, had gelukkig een backup op mijn laptop.

Athlon64 3500+ Venice / 2gig DDR / Asus A8N-SLI Deluxe / 250 GB Seagate Barracuda 7800.8 / Audigy2 ZS / Logitech Z-5500 / Dell 2407WFP / 16x DVD LG / NEC DVD RW / Geforce 7800 GTX TOP/Coolermaster 450W

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: