Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl
De nieuwe Siemens SL-55
Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last
Reageer Nieuw TopicSmile !!!
Reg. datum: 09 februari 2003
koekjes?
Reg. datum: 08 februari 2002
Ik zie hem hier: http://www.gsm.nl/htm/phones.php3?merk=Siemensquote:XiphiusX schreef op 30 oktober 2003 @ 16:28:
ik ben zwaar dringend op zoek naar die siemens SL%% maar dan de blauwige versie.
Want ik heb da gewonen wel gezien bij iedereen hier in nederland maar die blauwe vind ik gaver. weet misschien iemand waar ik deze kan verkrijgen. Maakt me eigenlijk niet echt uit hoeduur en waarvandaan.\
[afbeelding]
quote:rightone_ schreef op 07 december 2003 @ 11:40:
[...]
Paar knoppen deden niet goed. Je moest heel erg in drukken voordat die het deed. Het waren die wijzers en het rode en groene knop.
hmz.. hier heb ik ook last van
kwestie van even opsturen dus
Eerst wou ik mn HI-abo verlengen, maar ff gebeld en daar betaalde ik er >300 Euri voor, en dat terwijl ie 4 maanden geleden nog 267 moest kosten bij abo verlenging van HI!!
Dus hij wordt zeker niet goedkoper....
Nu heb ik m maar via internet besteld en dan gratis bij 2 jaar debitel!! Heerlijk telefoontje volgens mij!!!
Carpe Noctem.....is a way of lifestyle!!!
Reg. datum: 08 februari 2002
Ik heb er een gekocht van 12,50. Hij werkt prima.
Deze firmware is volgens de website eenvoudig up te daten, en te voorzien van de Nederlandse menu taal en T9 woordenboek. Jammer genoeg gaat deze vlieger niet op daar dit versie 9 is.
Net siemens NL gebeld en gevraagd wat de mogelijkheden zijn, volgens haar was het niet mogelijk te down graden, en de versie op de website is ook al een tijdje oud en zij raadde het niet aan om deze te installeren. Wil ik echter de Nederlandse versie van Firmware versie 14 dan moet ik het toestel aangetekend opsturen en ¤ 75,- euro over maken. Beetje duur niet waar??? bovendien heb ik het niet zo op het opsturen van telefoons.
Iemand nog een andere optie? op zich is het duits geen probleem maar Nederlands is toch net een stukje makkelijker.
niet dat je die zovaak nodig hebt..., maja is gewoon stom dat de rest het nog wel doet, en die kan niet meer (of je moet extreem hard druken
Hier staat wat
geen dank
mijne deed het ook niet, daarna werkte rechts ook niet. Daarna die andere 2 toetsen ( die met een stip ) ook niet. Ik heb gelijk opgestuurd en kreeg een nieuwe. Dus als ik jouw was zou ik het zo snel mogelijk opsturen..quote:Flappiewappie schreef op 10 januari 2004 @ 00:14:
het naar links knopje op mijn "joystickje" doet het niet meer..., iemand die weet wat je daar aan kunt doen?
niet dat je die zovaak nodig hebt..., maja is gewoon stom dat de rest het nog wel doet, en die kan niet meer (of je moet extreem hard druken)
Heb er niets voor hoeven te betalen,
Algemeen gebruikersgemak: 9
Hij is licht klein, alleen de bovenste toetsen, dus 1 2 en 3 zijn wat moeilijk in te tikken voor mensen met de wat grotere vinger.
Menu is duidelijk en is niet traag. Verder zijn de instellingen ook makkelijk te veranderen zonder al te veel poespas en 40 verschillende menu's.
Uiterlijk: 9+
Veel mensen zijn bang dat deze telefoon snel stukgaat als je hem laat vallen, maar dat is absoluut niet waar, ik heb hhem toch al redelijk vaak laten vallen, omdat ik dan weer eens niet oplet, maar op dit moment heb ik geen krasjes, loszittende dingen of een moeizaam te open schuifsysteem.
Verder kan je er ook mee bellen als hij ingeschoven zit en dat is afentoe wel handig als je koude handen hebt en hem haast niet opengeschoven krijgt
voordeel ook van het toestel is dat er bij het luidsprekertje een soort gaasje zit, zodat er niet alteveel vuil e.d naar binnen kan vallen (had ik bij mijn c55 wel, waardoor na 6 maanden er niets meer te verstaan was.
Grafische uitvoering: 8
er zit op deze telefoon ook een kleuendisplay, maar iedereen had dat vast al gezien
Je ziet helaas wel de pixels op deze telefoon, wat dus soms voor hele vage plaatjes zorgt, maar daar kom je wel overheen, want veel dingen worden wel goed gemaakt door het gewicht e.d
Verder kan ik hier niet zoveel over zeggen, want verder is hij
Software gebruik: 8½
Ik gebruik de bijgeleverde Siemens DataSuite om via IR mijn telefoongegevens uit te wisselen en ook om SMSjes te sturen als ik geen zin hebt om mijn smsjes op dat kleine toetsenbordje te doen,
Verder ook voor het uitwisselen van de agenda van mijn pc en de agenda van mijn telefoon.
ook voor het inladen van plaatjes, toontjes e.d gebruik ik het bijgeleverde programma, maar dan maak ik gebruik van Siemens Mobile, wat in deze computer staat, werkt ook voortreffelijk.
Valt mij alleen op dat afentoe de verbinding van Telefoon en Computer erg traag is, maarja, daar doe je helaas niets tegen...
Overall score bij mij persoonlijk
9-
Dit is gebaseerd op mijn persoonlijke ervaring, maar ik heb er helemaal GEEn slechte ervaringen mee!!!
quote:rightone_ schreef op 11 januari 2004 @ 14:20:
[...]
mijne deed het ook niet, daarna werkte rechts ook niet. Daarna die andere 2 toetsen ( die met een stip ) ook niet. Ik heb gelijk opgestuurd en kreeg een nieuwe. Dus als ik jouw was zou ik het zo snel mogelijk opsturen..
ah ok, kan iemand mij informatie geven waarnaartoe, en wat ik dan allemaal aan garantie bewijzen moet mee sturen
kheb hem nl. via internet gekocht..., ik word er helemaal niet goed van
bijvoorbaad dank!
Hier staat wat
Hier staat wat
bellen kost je één euro per gesprek en erg behulpzaam zijn ze niet. op mail wordt idd niet gereageerd. Valt me vies tegen van siemens.quote:AB2ND schreef op 14 januari 2004 @ 16:53:
ik zou zeggen gebruik je sl55 waar die voor gemaakt is en bel ze even
quote:Flappiewappie schreef op 12 januari 2004 @ 15:57:
[...]
ah ok, kan iemand mij informatie geven waarnaartoe, en wat ik dan allemaal aan garantie bewijzen moet mee sturen
kheb hem nl. via internet gekocht..., ik word er helemaal niet goed van
bijvoorbaad dank!
Uhh ik had hem via een gewone winkel gekocht. Toen die knoppen niet meer deden ging ik gewoon naar de winkel terug.
Waarom bel jij naar siemens eigenlijk?
quote:lamaris schreef op 06 januari 2004 @ 12:44:
Ik lees overal dat een datakabel 50 euro kost?
Ik heb er een gekocht van 12,50. Hij werkt prima.
Ik heb ook 1tje van 12.50 gekocht.
Maar als ik naar Mobiele Telefoon ga ( siemens data suite ) Dan gaat die of vastlopen of er komt niks...
Welke programma gebruik jij?
Dit is opzich toch niet zo heel duur, ik moet hem helaas los kopen . Omdat ik nog een orange abbo heb lopen.
Zat eerst nog te twijfelen , heb namelijk nu nog een siemens c55.
Maar heb net een post gelezen hier in dit topic, en die goser had ook eerst een c55 en is ook overgestapt op een sl55.
Dus denk dat ik hem maar is ga na doen
Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!
Als je Siemens Data Suite installeert krijg je Mobiele telefoon ( is ook een programma ).
Ik sluit mijn datakabel aan de pc en telefoon, ik probeer ' mobiele telefoon ' te starten
Hij start niet
Ik heb 2 keer gehad dat die ging starten in 5 uur
Ff een vraagje wie maakt er uit gebruik van een Siemens SyncStation
lader ?? Ik post er maar een pic bij , voor de gene die het niet snappen

Het ontwerp van de oplader is beste mooi, fijne is dat je het meteen als data kabel kan gebruiken.Alleen het geld 60 euro + verzend koste das best een hoop!
Heeft iemand een goeie tip voor mij? Want vind het zo mooie oplader, zie me sl55 er al in staan
Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!
nieuwe tel zit er niet in voor mij ben ik bang
ze stuurde nl. alleen gestripte tel (zonder accu) op naar siemens
naja ik zie wel
Hier staat wat
Ik stuurde mijn telefoon plus accu. Toen ik hem terug kreeg zag ik dat er geen nieuwe accu inzatquote:Flappiewappie schreef op 22 januari 2004 @ 14:33:
ik ben er uiteindelijk mee terug gegaan naar de dixons...,
nieuwe tel zit er niet in voor mij ben ik bang
ze stuurde nl. alleen gestripte tel (zonder accu) op naar siemens
naja ik zie wel
Het gaat via de compoort...
screenshot:
http://home.wanadoo.nl/s.firat/sl55_upgrade.JPG
rightone_902 wijzigde dit bericht 30-01-2004 18:43 (17%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last