|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Dit stond @ die site (www.e-tech.nu)
-USB aansluiting voor 5e computer (usb driver wordt geinstalleerd als USB-to-LAN netwerkkaart)
Dus je hebt een router met 4 utp aansluitingen. Je kunt 1 pc mbv een usb aansluiting met internet verbinden de rest moet via utp
FAQ Network Troubleshooting maar eens lezen
[ Voor 3% gewijzigd door Raku op 02-03-2003 00:40 ]
Raku
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Dit is btw de enigste router van E-tech met USB oplossing die ik kon vinden
[ Voor 14% gewijzigd door Raku op 02-03-2003 00:47 ]
Raku
Jij begrijpt hem op de verkeerde manier.Eth3r3al schreef op 02 March 2003 @ 00:46:
Nee hoor. Als het dat type is wat ik net liet zien , dan is dat een router voor en UTP en 1 USB verbinding. Het modem zit al ingebouwd dus je kunt 1 pc via usb verbinden met die router/modem. (usb driver wordt geinstalleerd als USB-to-LAN netwerkkaart)
Dit is btw de enigste router van E-tech met USB oplossing die ik kon vinden
Topicstarter zocht een manier om een ethernet UTP netwerk via een router aan een USB modem te hangen. Niet een pc via USB op het netwerk zetten. Maar met die oplossing van jou moet het ook lukken, in principe gewoon het modem vervangen.
Als de TS het oude modem wilt houden moet hij eens kijken @draytek. Deze hebben ook een router die achter het USB modem kan. Vanaf de router UTP naar de werkstations.
Denk dat hij al die/dat modem heeft want ->jadjong schreef op 02 March 2003 @ 01:12:
[...]
Jij begrijpt hem op de verkeerde manier.
Topicstarter zocht een manier om een ethernet UTP netwerk via een router aan een USB modem te hangen. Niet een pc via USB op het netwerk zetten. Maar met die oplossing van jou moet het ook lukken, in principe gewoon het modem vervangen.
Als de TS het oude modem wilt houden moet hij eens kijken @draytek. Deze hebben ook een router die achter het USB modem kan. Vanaf de router UTP naar de werkstations.
Dat is dus die/dat modemnero355 schreef op 02 March 2003 @ 00:22:
Mijn kennis heeft dus een USB Modem gekregen van E-Tech met Router functie.
Hij heeft dus wel daadwerkelijk die/dat modem , maar weet niet hoe die alles moet aansluiten. Of ik moet zo moe zijn dat ik die tekst tot 3x toe verkeerd leesNadat ik hierachter kwam werd ik helemaal scheel want toen begon ik me af te vragen hoe moet ik dat in godsnaam dan op een USB Hub aansluiten en dan met welke kabels
Help mij gaat om 3 PC's
Misschien dat TS wat duidelijkheid kan geven?
Is het nou die of dat modem
[ Voor 36% gewijzigd door Raku op 02-03-2003 01:18 ]
Raku
Zoals jij het vertelt is het een pc die via een USB poort aan de router moet. Zoals de topicstarter vertelt is het een USB modem die aan de router moet.Eth3r3al schreef op 02 March 2003 @ 01:17:
[...]
Denk dat hij al die/dat modem heeft want ->
Ik ook:)
[...]
Dat is dus die/dat modem
[...]
Hij heeft dus wel daadwerkelijk die/dat modem , maar weet niet hoe die alles moet aansluiten. Of ik moet zo moe zijn dat ik die tekst tot 3x toe verkeerd lees
Misschien dat TS wat duidelijkheid kan geven?
offtopic:
Is het nou die of dat modem
Dat zie ik er dus weer niet injadjong schreef op 02 March 2003 @ 01:29:
[...]
Zoals jij het vertelt is het een pc die via een USB poort aan de router moet. Zoals de topicstarter vertelt is het een USB modem die aan de router moet.
Raku
Het is het modem:
´mo·dem (het,de ~ (m.))
1 apparaat dat de koppeling verzorgt tussen randapparatuur van een computer en telefoonnet
Altijd handig die Van Dale
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Hier btw nog een hulpje voor als je er strax nog niet uitkomtLauPro schreef op 02 March 2003 @ 01:42:
offtopic:
Het is het modem:
´mo·dem (het,de ~ (m.))
1 apparaat dat de koppeling verzorgt tussen randapparatuur van een computer en telefoonnet
Altijd handig die Van Dale
Hoe deel ik Internet ?
als je het modem aanwijst , zeg je dan die of dat modem ... het modem is dan niet van toepassing als er bijv. 10 modems naast elkaar staan..
[ Voor 12% gewijzigd door Raku op 02-03-2003 01:51 ]
Raku
Helaas, die draytek werkt daar niet mee.
Wil je internet op meer pc's? Dan moet je 1 pc op modem aansluiten en die aanzetten als andere pc's willen internetten.
Internet sharing kan via windows (vanaf 98SE)
Waarom werkt die draytek er niet mee?Tonne schreef op 02 March 2003 @ 01:50:
Zon family is een usb modem, dus zonder router functie oid.
Helaas, die draytek werkt daar niet mee.
Wil je internet op meer pc's? Dan moet je 1 pc op modem aansluiten en die aanzetten als andere pc's willen internetten.
Internet sharing kan via windows (vanaf 98SE)
Topic delete aub
Maar wat ik dus wou doen :
ADSL USB Modem--Kabel 1--USB Hub-------Kabels --------PC's
De vraag was dus wat voor kabel zou kabel 1 moeten zijn en wat voor kables zou ik richting PC's moeten trekken
Maar ehh.....topic is onnodig dus..........tenzij jullie willen "nakletsen"
[ Voor 56% gewijzigd door nero355 op 04-03-2003 22:53 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||