Hoofdcategorieën
Topicacties

Afscheidstopic

Pagina: 1 2 3 last

Reageer Nieuw Topic
Die Seele die liebt

Mensen, jullie overweldigen mij. :D Als ik zoveel waardering inderdaad waard ben, dan zijn de afgelopen drie jaar op W&L nog vruchtbaarder en mooier geweest dan ik dacht. Het feit dat kennelijk zoveel mensen mij graag hebben zien posten zal een sterke drijfveer zijn om het in de toekomst met regelmaat te blijven doen. :)
quote:
MIster X schreef op 28 February 2003 @ 21:10:
Blijf je je andere werkzaamheden voor GoT nog wel verrichten?
Ik verricht op dit moment geen werkzaamheden voor GoT meer. Al een paar maanden geleden heb ik de meer 'bestuurlijke' dingen die ik een tijdlang gedaan neergelegd.
quote:
DroogKloot schreef op 28 February 2003 @ 21:35:
Ow, voordat ik het vergeet, je was een waardige TA tegenstander :D
Hm, toch niet helemaal mijn sterkste punt. ;) Maar was inderdaad wel leuk. :)

Lord Daemon wijzigde dit bericht 28-02-2003 23:45 (3%)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Reg. datum: 20 januari 2000

Meestal laat ik die "Ik hou ermee op als mod"-topics links liggen, maar deze wil ik toch wel voorzien van een "Bedankt!" melding, want je discussie-bijdragen door de jaren heen waren veelal goed en scherp. :)

Dat je W&L ontgroeit denkt te zijn kan ik me wel voorstellen, of het werkelijk zo is, zal blijken natuurlijk. Wat ik daarbij wil opmerken is: als de discussies die gestart worden je niet meer zo bekoren (en daar kan ik goed inkomen), wellicht kun je, als niet-mod ;), een bijdrage leveren aan het spectrum discussies die je wel aanstaan, of althans: waar je een discussie start die je nieuwe input geeft voor / feedback geeft op je eigen ideeen. :)

Otis

Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog
Microsoft MVP (C#). PSN ID: EfBe. XBL ID: OtisInf

Reg. datum: 04 november 2002

Ben nog maar kort GoTter (wel vanaf het begin W&L-liefhebber) maar heb in die korte tijd jou leren kennen als een poster die inderdaad bovenstaande (en onderstaande :D) complimenten waard is.

Bedankt voor je mod-werk.

strangeloop wijzigde dit bericht 03-03-2003 14:36 (16%)
Reden: 'en onderstaande' toegevoegd :)

núnyá gale núnyá gódó

schnappi !

aan alles komt een eind.... ik kan je redenatie (zoals wel vaker) goed volgen en onderschrijven. Bedankt!

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Waarschijnlijkheids elastiekje
Reg. datum: 26 januari 2000

Sorry voor de late reactie. Zonde dat je gaat.
Ik hoop je iig nog wel een keertje tegen te komen in discussies over rpg's en hoe die er zouden behoren uit te zien.

Reg. datum: 30 oktober 2001

Ld, ik ben al lang niet meer zichtbaar op GoT geweest. Ik ben namelijk herstellende van een muisarm. Maar over +/- een maandje kan ik er weer fulltime tegenaan, en zal dus ook weer recreatief van mijn pc gebruik maken.
Ik hoop dat ik je dan nog eens zie in een rpg topic, of een gave W&L discussie. Met dank aan Raz, omdat ie me op dit topic wees.

Het ga je goed.

The purpose of life is to fight maturity.

Fundamentalist
Reg. datum: 22 januari 2000

Lord Daemon, ik ben lang niet op GoT geweest, maar wil toch niet niets zeggen omdat het topic al wat oud aan het worden is.

Ik heb geweldig met je gediscussieerd. We zijn het absoluut niet eens over veel zaken, en dat is goed! Wat een enorm pluspunt aan jou is, is dat ik altijd het gevoel heb gehad dat je me, ondanks dat je het niet met me eens bent, respecteert. En dat is essentieel in een discussie.

Je hebt, samen met Diadem en Morgoth, W&L groot gemaakt en ik hoop dat jullie opvolgers het groot zullen blijven houden.

Het ga je goed en wie weet zien we elkaar nog wel eens op 't net!

Lordy79

Mijn les na 2e bezoek Auschwitz: Haat heeft níets maar dan ook níets met liefde te maken. Het zijn géén twee zijden van dezelfde medaille.

Pagina: 1 2 3 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: